ik heb net zelf nog een keer gebeld naar rijnstate, en ergens in april hebben we een afpraak voor uitleg en opstarten van de behandelingen...... ben blij dat er iets gaat gebeuren, maar zit nu gewoon te huilen omdat we weer moeten wachten zul je zien dat die afspraak pas eind april is ofzo, en we in mei of juni pas kunnen starten.......
@ DA, het is ook raar hoe lang dat alles duurt en dat je steeds zo lang moet wachten. Dat was voor mij de reden om direct naar Duitsland te gaan - gezien mijn leeftijd was ik anders al in de overgang voor dat ik in NL aan de beurt was geweest. Hopelijk lukt het je wat afleiding te vinden tot de afspraak. lieve Bob, dikke knuffel voor jou en je man. En hou die positiviteit, dan moet het gewoon goedkomen!
iluna: hier een zinnetje uit een mail van rijnstate: Heel vervelend voor u, maar ik ga regelen dat u z.s.m. kunt starten! ik vind dit niet zo spoedig mogelijk........ ik dacht echt er word vaart achter gezet, omdat ze een fout gemaakt hadden......had me helemaal ingesteld op mijn volgend ei = starten..
@ DA, Bij zo spoedig mogelijk denk ik ook niet aan ergens in april. Als ik jou was zou ik nog een keer bellen en precies dat zeggen. Fijne dag iedereen - ik moet weer aan het werk.
ik wacht even die brief af, hopelijk is die afspraak begin april, en als we dan groen licht hebben.. ik heb ongeveer in de week van 18 april mij ei sprong... dus ik hoop echt dat we dan kunnen starten.. maar durf bijna niet meer te hopen erop....
ik ga meer eens even wat doen, beetje wassen en opruimen, anders blijf ik op de bank hangen de hele tijd... was eigenlijk vrij vandaag, maar moet alsnog werken vanmiddag...
Smurf, wat verschrikkelijk deze uitslag! Neem de tijd om het een plekje te geven! Sterkte, knuffel! Darkangel, wat een sufferds zijn het toch daar, moet je nog langer wachten. Duim voor je dat je snel weer verder mag! Bob, knuffel! Panter, dan ga ik tegen die tijd voor je duimen! Katek, hoop dat je meisje zich weer draait! Voor iedereen die ik vergeten ben, werk niet te hard en een fijne dag!
Bob zorg jij maar even voor je mannetje.. dikke knuffel voor jullie beide.. het is en blijft een lang verwerkingsproces.. DA jeeeeeeeeee dat meen je niet.. pfff..nou je had toch idd gehoopt dat je wel in april zou kunnen beginnen op zijn minst. Wachten, wachten, wachten, je wordt er toch gek van! over de acupunctuur, daar zal ik me eens in verdiepen.. misschien is het wat..
DA, april is toch ook al over 3 weken? Ze starten elke maand een nieuwe groep op, dus je zit bij de eerste groep die mag starten lijkt me. Zij weten je eisprong natuurlijk niet, en is die begin april dan zou ik gewoon ff bellen of je die eisprong al kunt benutten. na het startgesprek krijg je meteen de eerstvolgende eisprong je iui. Hopelijk vliegt de tijd en kun je snel starten meid!!
Meiden ik ben ongi geworden, gelukkig redelijk netjes optijd dus cyclus niet in de war, was ik wel wat bang voor. Nu mogen we bij de volgende ongi weer starten, althans als alles ok bevonden wordt en alles weg is van de vorige keer maar dat zal wel. Heb wel super erge buikpijn, dat heb ik normaal nooit zo erg als nu, zit er gewoon krom van....dadelijk lekkere warme pittenzak op mijn buik. En thuis poetsen, dat is wel een mooie bijkomstigheid krijg dan altijd zin om het huis op de kop te zetten haha. Die ontzettende buikpijn zal dan wel komen omdat ik hormonen heb gehad of zo....? Ben nu vrij korte dag vandaag gelukkig maar. Liefs Juffie
hey juffie.. opzich mooi dat je ongi is begonnen, maar die pijn.. ik had dat ook altijd zo tussen een poging.. weet ook niet waarom dat zo is..
Juffie ongesteld, YES!! We kunnen weer verder en vooruitkijken. Ben benieuwd hoeveel Uber S je nu gaat geven qua hormonen. DA, wijffie toch!! Niet leuk!! Maar wat Panter zegt, tis bijna April en hopelijk kan je in de 1e groep mee!! Iluna, hahahaha dat hoor ik van zoveel vrouwen!! Leuk om te lezen, schattig gewoon!! Hoe gaat het nu met z'n 3-en? Bandietje is ook ontstaan met een donor toch?? Merk je daar iets van? Sorry hoor, ben hier nu best mee bezig . Bob, lieve Bob.....allereerst: Ik zal je missen hier!!! Maar ik snap het helemaal. Dikke knuf ook aan Bob-man. Hopelijk zien we je snel terug hier. Panter, ben benieuwd naar secret mission. Mona 22 weken alweer . Hoe voel je je?
@ zonnestraal Het gaat uitstekend met z'n 3tjes, papa is helemaal trots en in de wolken met zijn zoon. En het donor verhaal speelt helemaal niet meer voor hem. Ook niet gevoelsmatig. Extra leuk is dat veel mensen werkelijk zeggen dat onze kleine heel erg op zijn papa lijkt. Ik zeg ook regelmatig tegen manlief (bv als mannetje knetter scheten laat) ''dat heeft hij van jou''. En ik meen het echt - waarom ook niet? Genen zijn echt niet alles bepalend denk ik. Ik kan goed begrijpen dat jij ermee bezig bent. Aan het begin van de zwangerschap had ik ook af en toe zorgen hoe het zou zijn. Nu zijn wij alleen maar blij dat wij op deze manier zo'n prachtige zoon mochten ontvangen. Wat mijn man trouwens erg fijn vond was de haptonomische zwangschapsbegleiding die wij gedaan hebben. Door die oefeningen en ervaring is al een band tussen hun ontstaan toen de kleine nog in mijn buik zat. En het heeft mij enorm geholpen bij de bevalling. Echt een aanrader.
iluna logisch toch dat je het moeilijk vind zo de eerste keer de kleine naar het kdv. zal de volgende keer wel weer wat makkelijker gaan!! onze kleine meid gaat naar mijn ouders. en als het in het weekend valt dan zal de moeder van me man wel een keer willen oppassen. da het is zo april dus hopelijk kun je bij de 1ste groep!!! maar voor jezelf zal het wel eeuwig duren voor het april is. bob hele dikke knuffel meid!! neem de tijd en rust samen!!! juffie eindelijk ongi!! hopelijk komt het deze ronde helemaal goed!!! zonnestraal komt helemaal goed hoor als de kleine er is!!! mijn man denkt er helemaal niet meer aan en die is ook helemaal dol op de kleine meid!!! vandaag ff bij cb geweest om te wegen en ze woog nou al 5075 gram!!! dus erg netjes!!! en die bultjes en vlekjes wat ze heeft in d'r gezicht moet ik met vaseline lanette insmeren, nou dan gaan we dat maar doen he!!! fijne avond meiden!!
Girl, fijn dat gewoon smeren met vette creme genoeg is! Ze groeit echt goed he! Zonnestraal, ik voel me prima! Juffie, fijn dat ongi er al is! Iluna, fijn dat het zo goed gaat met jullie drietjes!
hey hey, spring ff in hoor, heb al een brief van rijnstate haha.. 4 april mogen we komen.. alleen staat er in de brief dat het over KID gaat, maar ik wil IUI-d .... heb dat ook al in een mail gezegd... ook staat er in die brief dat we 600 euro mee moeten nemen, is dat ook nog steeds zo als je al een donor hebt? snap t allemaal even niet zo goed....
DA hoop dat je toch kunt starten in april! Wanneer hoor je meer over de datum? Bobje dikke knuffel voor jullie en tot snel. Zonnestraal komt goed lieverd. Hier is het donor verhaal helemaal naar de achtergrond verdwenen. Die twee zijn zo dol op elkaar om verliefd op te worden als je ze samen bezig ziet heerlijk. Juffie fijn dat je ongi er is alleen balen van de pijn. Hopelijk voel je je snel beter
Smurf wat erg meid, hele dikke knuffel! Het is zo oneerlijk zeg. Da schiet op zeg daar jeetje! Iluna en Girl geniet nog maar van jullie echte kleintjes Hier is het app gisteren niks geworden. Vandaaag nog ergens gaan kijken. Heel erg mooi, ze schatte de kans goed in dat ik het kon krijgen dus spannend!
Goedeavond lieve meiden........ Ben weer terug, drukke dagen gehad.......Maar ik ga mijn best doen om even op iedereen in te haken....... Als eerst lieve Smurf: meissie toch wat een kl*te nieuws!!!!!!! een hele dikke knuffel voor jou en smurf-man!!!!! Bob: Wat jammer van je ei bobje!!...........en doe lekker rustig aan en neem je tijd met je bob-man......op na 15 maart, mijn duimen draaien voor jullie!!!! Zonnestraal: hoe gaat ie met je????? moeder in spe hihih.......moeilijk te bevatten eeeh?????? @ DA : Woeiiii, dan is 4 april toch dicht bij eeh??.......kan je verder niet helpen over die 600 euro sorry!!!......en al iets van je opa gehoord??? @ Dreams: Lekker aan het genieten met je gezinnetje???? @ Annaatje: Nou ben benieuwd hoor als alles goed is bij de gyn.........Hoop het zo voor jullie, dat jullie snel weer doorkunnen.......en fijn dat de strootjes weer binnen zijn op na de positieve tijd meiss..... @ Panter: dan gaan mijn duimen netjes al over 14 dagen draaien!!!!XXX @ Iluna; wat fijn meid dat je kleine mannetje het goed doet op het kdv!!!!! @ ook: hoe was het app bevallen????? op na een mooie toekomst voor jou en je kleine mannetje!!!! dikke knuffel!!!! @ kipjes: hoe gaat het met jou mommy to be??hihihi kun je het al een beetje beseffen??????? op na een mooie echo........en morgen weer bloed onderzoek toch???? @ Juffie: yesssssss ongesteld!!!!! stom dat je er blij mee kunt zijn maar op na poging 1B met een plakbeebje!!!!!! @ monatoetje: time fliesss!!!! hihihih @ bailey: 12 weken..........waneer heb je echo?????? spannend heee....... Nou meiden, ik ben er vast weer een paar vergeten sorry voor dat!! Hier heb ik sinds vanmorgen zo iets, ik laat het los ik ga proberen te genieten!!!!!!! heb mezelluf helemaal gek gemaakt afgelopen week........met testen en temperaturen:S...pppffieuuww!!!! vanalles op internet opzoeken......echt om gek van te worden werd er zo super onzeker van, nog erger als ik dat ik normaal gesproken al ben........en kattig na mensen om me heen.......Maar vanaf vandaag niet meer!!!!! IK GENIET hihih Morgen komt MvM, ben benieuwd.....!!! Heb niet zoveel last van kwaaltjes af en toe pijnlijke borsten en wat steekjes her en der meer niet........ook dat maakt me onzeker maar heej iedereen is anders ----> POSITIEF!!! Ennuhhh, weer veel over eiceldonatie nagedacht.........ik ga het alleen doen als ik anoniem blijf.......en dan wil ik het eigenlijk in belgie doen........ben zo blij met de belgen hihihi........ nou ik lees weer mee hoor.........lekker avondje niksen vanavond!!!!