Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    KateK: sorry meissie jouw vergeten kan niet eej..hoop snel dat katebeebje gaat draaien voor je!!!!!

@ ook: jammer van gisteren......maar nu duim ik voor dit app!!!!! hopelijk heb je dadelijk wat meer rust....getsie ellende!!!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ook jammer dat het niks is geworden, maar hoop dat die van vandaag wel wat wordt!!! jullie 2tjes hebben jullie eigen plekje nodig!!
    ja we genieten echt van haar!! het gaat nu al zo snel.
    hoe is het met jou kleine man?? hopelijk merkt hij niet teveel van alles en is hij gewoon zichzelf.

da fijn dat je de brief hebt!! denk dat je gewoon ff moet bellen anders blijf je aan het mailen.

mona ja ons meisje groeit echt super goed!!! :) hoe is het met jou?? al een beetje de spullen binnen??

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA ze noemen IUI en KID hetzelfde...maar dat hoor je wel bij het startgesprek. Ze insemineren altijd in de baarmoeder hoor. IUI ( zo genoemd door hen) is echter met hormonen en kost 300 euro per poging.
    KID is met 1 rietje en kost 100 euro per poging, maar ook inseminatie in de baarmoeder. Ik zou het gewoon in het startgesprek benoemen, dat je voor IUI-D komt en dan neemt de arts vast contact op.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: en die 600 euro. waar is dat voor?? aangezien wij al een donor hebben.. of vragen ze sowieso 100 euro per poging?

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ja ze vragen idd 100 euro per poging, voor de kosten van het onderzoek of het zaad oké is, de hiv & soa testen, de zaadopslag, invriesproces en reiskostenvergoedingen voor de donor.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Panter is dat ook nog steeds zo als je een eigen donor hebt dan?

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja, als de behandelingen in het ziekenhuis gebeuren wel. Zij moeten dan het zaad opslaan en dat word alleen opgeslagen als het zaad is getest op soa's e.d.
    Als je het thuis doet met eigen donor dan hoef je dat niet te betalen.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    trouwens als je een eigen donor meebrengt krijg je voorrang, heb je dit wel gemeld bij je inschrijving?

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: wij hebben een donor uit dusseldorf, dus deze donor heeft alle testen al gehad, en daar hebben we al voor betaald..... maar ik ga arnhem een mailtje sturen, want ik vind het erg onduidelijk.

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heb al een mailtje terug.... moet ze bellen, maar is steeds in gesprek haha... zo nog maar een keer doen..

oh ja, ben ook nog steeds niet ongesteld...... af en toe veegje roze en veegje bruin.. maar thats it.........lange cyclus ook ineens hierzo..

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heb net ff lopen tellen.. en had een erg laat ei... dag 17 posiovutest... en nu al een lf van 16 dagen.. dan moet ik morgen ongi worden, want die heb ik nooit langer gehad dan 17 dagen (na posiovutest dan)

oh en we moeten gewoon die 600 euro betalen, is ook voor de opslag van t zaad, de stikstof die ze gebruiken.. en blabla..

panter: kun je dat declareren bij de zorgverzekering?

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    nee je kunt die kosten niet declareren bij je zorgverzekering helaas :(

het is wel zo dat als je zwanger raakt bij bijv poging 2, dat je dan 400 euro terug krijgt.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja dat staat ook in die brief, maar wij hebben nog maar voor 5 pogingen zaad liggen daar.... maar ja.. baal wel een beetje dat we dat niet eerder wisten dat we 600 euro mee moeten nemen.. hadden we daar rekening mee kunnen houden!!! die rekening komt dan namelijk tegelijk met de gemeente belasting.. dus komt er dan een beetje op neer dat we eventjes zo'n 1100 euro kunnen betalen.... mmmmmmmm uhm......

panter: mag ik vragen wat jullie dan nog meer voor de donor betaald hebben? omdat jij een donor van rijnstate zelf hebt toch?

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wij betalen 600 euro per 6 pogingen. meer niet. Je mag trouwens wel per poging betalen hoor, dus ipv in 1x 600 euro te betalen gewoon elke poging 100 euro doen.

Met echte IUI, gestimuleerd dus, gebruiken ze 3 rietjes zaad per keer en dan betaal je dus 300 euro per poging. wat je dus ook niet terug krijgt van de verzekering.

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    okee, wij hebben namelijk in dusseldorf al zo'n 1600 euro betaald voor deze 6 rietjes.. dus daar komt gewoon nog eens 600 euro bovenop.. duur geintje zo....

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Misschien weigeren ze jullie donor uit DD ook wel? dat ze willen dat je uit hun bestand kiest?
    Ik ken alleen het verhaal van eigen donor, die je meeneemt naar het zh die dáár zijn donatie geeft.
    Misschien is dat niet geheel duidelijk in arnhem, dat je dus al rietjes hebt van een donor van een andere spermabank?

Ik zeg ook maar wat hoor, maar ik vraag me af of ze die rietjes wel over zullen nemen.

17. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    DA je gaat dus begin April starten??? Sjesus!! Spannend!!
    Wat een financiele rompslomp hè :(. Ik wil niet weten wat het allemaal bij elkaar gekost heeft.

Juna, drukke dagen gehad meis? Hoe voel je je?
    Ennuh, je gaat dus lekker genieten?? :D
    Heel goed. Genieten is belangrijk, maar heb hetzelfde als jij hoor.
    Elke keer als ik naar het toilet ga vind ik dat eng :).
    Heb je al testjes gedaan???? (ben dol op testjes)

Kiyeko, hoe voel jij je? Nog 3 dagen hè ;).
    Hier begin ik een beetje te landen. We zijn gisteren naar babypark geweest, ja ja....heel vroeg. Niks gekocht. Maar om te landen zeg maar. Was wel heel leuk!!

Dames, wat heerlijk om jullie verhalen te lezen (Bailey, Girl, Iluna).
    Heb ze aan m'n man voorgelezen. Hij vraagt: 'hoezo, zit je daarmee dan?' Dus ik zeg, tsja....voor jou zeg maar. Ik zit ermee voor jou.
    Vond íe schattig, maar hoefde niet. Het is/zijn al zijn zonnestraaltje (s).
    Goeie tip iluna van de haptonomie, vanaf wanneer ging je dat doen??

18. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meestal begin je rond de 20 weken. :)

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden wij hebben ook vanmorgen een nieuwe afspraak gemaakt in Dusseldorf. Dinsdag 27 maart, gaan wij er weer heen voor nieuw schema, en dan week later starten, JOEPIE :D heb er weer zin in. Ben benieuwd hoeveel ik dan moet gaan spuiten en wat...?

@Zonnestraal: Super leuk ja babypark, zou ik ook gedaan hebben hoor. heb nu al af en toe de neiging om naar prenatal te gaan, zoooo leuk (maar ik doe het niet natuurlijk) maar ik denk inderdaad wel zodra we zwanger zijn, ik daar niet meer weg te slaan ben hihih. Lekker genieten en testen meid :)

Liefs Juffie

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    de donor is al in arnhem, dat is al geregeld, en ze weten dat het uit dusseldorf komt, daar hebben we al een apparte afspraak voor gehad. dus dat is wel oke.

ja we kunnen niet nu aankomend ei, maar ei erop beginnen.. maar ja moet ik wel eerst ongi worden he.. hoop niet dat mijn cyclus nu ineens verstoord gaat doen..

juffie: spannend weer starten!

Deel Deze Pagina