Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik ben weer thuis en lees supernieuws!

@Zonnestraal: gefeliciteerd lieverd!
    Heeft je man mijn 2e filmpje al gezien? ;)

@Smurf: sterkte meis.

@Juna: ik vind mezelf erg egoistisch, maar ik zou eiceldonatie niet aankunnen.
    Niet voor een vreemde iig!
    En anoniem kan in NL niet he, donorwet vanaf 2004.

@Kipjes: staat je goed meis, die banner ;)
    Heerlijk!

@OOK: dikke knuffel lieverd.
    Gaat snel ineens.

@DA: vage bedoening weer.
    Dikke knuff.

@kindje van een donor: hier roepen we ook altijd, dat heeft ze van jou! Of manlief roept, dat heeft ze van mij! Ze lijkt ook in niks op mij en blijkbaar wel veel op manlief, want iedereen roept dat de hele tijd. Donor speelt hier ook geen enkele rol. Alhoewel je er soms wel mee wordt geconfronteerd bij de dokter (ons meisje is erg allergisch en wij beide niet, sja..dan krijg je dus vragen bij wie zn familie het vandaan komt)
    Maar ze is echt voor de volle 100% zijn dochter :D

@Bob: hier hetzelfde probleem met ovu testjes en ei!
    Rotdingen.
    Dikke knuffel.

@All: moest veel bijlezen en heb het uit mn hoofd gedaan, dus sorry voor degene die ik niet beantwoord heb!
    Vond het al heel wat met dat spagettihoofd van me :p

Vakantie was leuk!
    Alleen is ei ook met vakantie denk?
    Zit al op dag 15 en nog geen 2e streep te zien op ovu testen..
    Lichaam geeft ook mixed signals af, vraag me af of ei niet al op dag 12 is geweest.
    Heb wel spanning erdoor, dus misschien verstopt ie zich.
    Denk dat ik morgen nog test en als er dan nog niks te zien is merk ik wel wanneer mn ongi zich aandient.

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kiyeko: ik werd een paar dagen voor NOD al kots en kotsmisselijk wakker.
    Dus ik duim!!

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juffie fijn dat jullie weer aan de slag kunnen!!

DA lekker onverwachts vrij zeg!

Juna leuk he al die boekjes etc van MvM. Toen werd het voor mij ook meer werkelijkheid..

Kiyeko veel succes met deze laatste dagen meid!! Spannend hoor!

Panter wat fijn dat je in het streekziekenhuis terecht kunt voor de fm..

mona vreselijk van die baaldagen.. hoe is het gegaan gisteravond?

da vaak is je voorgevoel wel juist wat betreft zwangerschappen bij een ander, alsof je er extra gevoelig voor bent ofzo. Ben benieuwd of je schoonzusje er vandaag mee naar buiten komt..

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: mijn schoonzusje is al zwanger, verdenk nu mijn stiefzusje haha

hier trouwens ongesteld geworden

5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Katek, wat ben jij er vroeg bij!

Dienst gisteren ging super, opleider was heel tevreden kon me nu tenminste ook eens live observeren bij patiënten.. Alleen wat laat in bed, uiteindelijk om 1 uur en om 8 uur wakker geschopt door ons kleintje die zo al haar eigen ritme heeft..
    Voor iedereen een fijn weekend!

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    DA oh sorry je stiefzusje..

Mona vroeg? Valt wel mee hoor! Nu ik verlof heb hoef ik niet iedere dag vroeg op en kan iedere dag wat uitslapen. Lagen gister al om half twaalf op bed dus heb genoeg uurtjes gehad.
    Fijn dat het gister zo goed is gegaan!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    sooooooooow, ik dacht ik bel mijn moeder.. en vraag gewoon of mijn stiefzusje zwanger is.... en tadaaaaa!!!! mijn moeder viel stil.... stiefzusje gaat t op der verjaardag vanmiddag vertellen.....

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ DA : daar gaat de bevestiging...sjeeehhhh!! Maar nu ben je wel al voorbereid....succes vanmiddag!!! Xxxx

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hier weer een dagje werken meiden......Lees vanavond of morgenvroeg weer bij! Gister errug vroeg in bed maar nog steeds moe waarschijnlijk te veel geslapen ahaha......dreamer fijn dat jullie t leuk hebben gehad :D........kateK hoe voel je je??? En kippies hoe is het met jou? En kiyeko??? Of tewel hoe gaat t met iedereen hihih??

10. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hallo dames!

DA, je voorgevoel is juist. Nu kun je je voorbereiden.

Juna, lekker moe meis :D. Dringt het al helemaal door?
    Ik schrijf nu ook mee in een ander topic, bij de zwangerschapclubs: zwanger na MMM. Misschien wat voor jou?

Kiyeko, hoe is het??? Pfffff wat spannend!! Hoop het zo!

Kate, lekker aan het genieten van je verlof?

Dreamer, nee nog niet. Staat filmpje in je profiel?

Hier ook weekend werken en MOE!!

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goedemorgen meiden,

@Juna: Werk ze vandaag! Hoe is het verder met je? Lekker aan het genieten?

@DA: Dan ben je wel al vast voorbereid, sterkte in ieder geval vanmiddag. Ik heb dat om mijn werk, we hebben een heel jong team en verdenk ieder moment dat iemand komt met dat nieuws, maar ik wil eerst! hihi.

@MonaToetje: Fijn dat de dienst goed ging gisterenavond. Laat in bed inderdaad en al vroeg weer wakker van jullie kleintje. Ja die kleine schatjes hebben zo hun eigen ritme.

@Katet: Ja ik ben ook blij dat we weer aan de slag kunnnen. 27 maart weer naar Dusseldorf, dan ben ik eens benieuwd hoeveel ik dan moet spuiten.....ben wel blij dat we even een korte pauze hebben genomen tussendoor. Hoe is het met jou?

@Liev: Hoe is het met jou en je twee beebjes?

@Kiyeko: Oooo meid ik ga super hard voor je duimen dat je een ongeloofelijke KNALtest hebt maandag!!!!!

@Smurf: hoe is het met jullie meid? Is het al een beetje gezakt. Hoop dat jullie er samen een weg in kunnen vinden, sterkte! Knuf!

@OOK: hoe is het met jou? En je kleine?

@Allemaal: Ik ben vast een heleboel dames vergeten, sorry!
    Hier gaat alles ok, gisteren weer een afspraak gemaakt in Dusseldorf voor 27 maart, ben zo benieuwd wat ik dan weer moet spuiten en zo. Ik ben blij met de keuze om even een korte pauze in te lassen, maar ben ook wel weer blij als we weer kunnen beginnen. Ben alleen "bang" dat mijn ei door de spanningen (want die krijg je toch) zich ook weer gaat verstoppen net zoals bij de rest hier, stomme dingen ook! Maar goed ik wacht rustig (nou ja rustig....:)) Af.

Gisteren allemaal leuke dingen gekocht, en ons huis "lente klaar" gemaakt, leuke kussentjes, vaasjes, plantjes allemaal met die leuke pasteltinten, ziet er weer helemaal leuk en fris uit!

Meiden allemaal een fijn weekend!
    Liefs Juffie :)

12. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    voor alle lieve dames hier

heb vorige week een bericht geplaatst,dat mijn vriend dus zaadloos is. Ik stond versteld dat hij zelf met DD heeft gebeld over een verdere actie.
    as dinsdag heeft hij een tel afspraak met dokter S.ik weet niet wat hier besproken wordt,maar ga er vanuit dat het over donorzaad zal gaan.
    ik kan jullie vertellen dat we hier lang geleden al eens over gesproken hadden,maar nu het echt moet gaan gebeuren is het wel heel zwart/wit.
    het gaat goed met mijn vriend,praten veel,huilen veel,ik voel dat het goed is nu.Hij is er altijd vanuit gegaan dat het mis zou zijn,dus het kon in zijn ogen alleen maar beter zijn.Ik dacht net andersom.

liefs

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Smurf, wat een achtbaan zitten jullie nu in. Je vriend denkt dus al verder, kan jij dat al? Als het je te snel gaat moet je dat wel zeggen tegen je lief.
    Natuurlijk kunnen jullie gaan kijken welke stappen er te nemen zijn, maar denk er eerst even samen over na daarna.
    Verwerk deze klap, en kies dan met je hart wat je het liefste zou willen samen.
    Donorzaad is een mooie oplossing om toch samen een zwangerschap te beleven. Heel anders dan bijv adoptie oid.Ik weet nog goed hoe het voelde toen wij 3 jaar geleden in deze achtbaan stapten.
    Het bodemloze gevoel, het lamgeslagen zijn, de terugkerende vechtlust, het verdriet en het ongeloof.
    Fijn dat jullie samen kunnen huilen, steun elkaar! en als je je ei kwijt wilt, dan weet je ons te vinden!!
    sterkte meis!

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    DA, zie je nou wel.. je voorgevoel had gelijk.. wel goed dat je je er geestelijk op kunt voorbereiden nu al zal het vast moeilijk blijven.. weten zij van jullie situatie?

Juna lekker werken meid! Die moeheid bleef bij mij tot de 12e week zo´n beetje..

Zonnestraal we zijn de puntjes op de i aan het zetten in huis.. allemaal klusjes die we sinds de verhuizing hebben laten liggen zeg maar. Niks groots hoor, maar meer dingetjes afkitten enzo. Dan komt beeblief straks in een mooi afgewerkt huisje terecht.
    Lekker genieten van je weekend meid!

Juffie ben ook wel benieuwd met wat voor hoeveelheid ze bij jullie aankomen straks. Bij mij sloeg het de 2e keer overigens ook beter aan hoor. De eerste keer maar 3 eicellen en de 2e keer wel 15. Alsof je lichaam er ook een beetje aan moet wennen ofzo. Ik duim op een hoop follikels voor jou straks meid!
    Lekker he je huis weer even verfrissen.. zo zijn wij nu ook bezig, even wat andere rieten windlichten op de tafel en was nieuwe plantjes in huis enzo en het lijkt weer heel anders!

Smurf wat goed dat je vriend er zelf achteraan is geweest! Het is hartstikke onzeker allemaal natuurlijk.. en nu heb je nog maar 1 of 2 opties over.. lastig is dat! Ben benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen.. Knuffel voor jullie!

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    stiefzusje belde net om t nieuws te vertellen, zodat ik vanavond niet voor een verassing zou staan, dus dat is dan wel weer lief. ze weet van onze situatie af ja.

morgen gaan we mijn schoonzusje die ook zwanger is toch vertellen dat we weer gaan starten met de behandelingen, ook omdat mijn man dus niet mee kan naar t ziekenhuis, en zij dan eventueel mee zou kunnen, ook hebben we dan een extra iemand om even ons verhaal bij kwijt te kunnen mocht dat nodig zijn, aangezien we hun steeds vaker zien.

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    wel fijn dat je stiefzusje je van te voren even inlicht! Heb je een goede band met haar? Ook fijn dat je met je schoonzusje goed overweg kan en ze jullie kan helpen als dat nodig is.

Ik heb weer een drukke dag achter de rug en ga nu met de beentjes omhoog. pffff..

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goedeavond dames!

Ik haak hier weer even in....what a day ben blij dat ik eindelijk op de bank lig.

@ Smurf: Weet nog steeds niet goed wat ik moet zeggen......vind het oprecht erg voor jullie :(.........wel heel goed van smurf-man dat ie DD heeft gebeld, waar haalt die de kracht vandaan!!!! steun elkaar goed en denk goed na over de dingen....heel veel sterkte!!!!!

@ Zonnestraal: Ik zal zo eens een kijkje nemen daar, bedankt voor de tip!!! Hoe voel jij je??? Dagelijks aan ut testen??? Wanneer heb je een echo weet je dat al??? Hier komt het besef beetje bij beetje......hihihi

@ Juffie: 27 maart is ut zo weer......super:D!!!!! En het leek me inderdaad verstandig om een korte pauze te nemen........even gedachten op 0 en nu weer vol in poging 1B........gezellig de lente in huis......ben echt een wintermens maar nu heeft het allemaal lang genoeg geduurd hihih.....

@ Monatoetje: Zie je wel meiss........goed gegaan dus!!! hihih....nu lekker rusten (hoop ik voor je)

@ OOK : hoe gaat ie meissie???? met jou en kleine S......al iets gehoord van app 2????

@ Kipjes: errug stil rondom jouw........ben benieuwd hoe het gaat met je????? en de overstimulatie???? knuffel......

@ kiyeko: kun je het nog volhouden niet testen????? duimduimduimduimmmmmmm!!!!!!

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Vandaag niet getest en gelijk onzeker. Ik word gek van mezelf, hahahaha!
    Heb jij foto's van je testjes gemaakt juna?
    Topic heet: aanstaande mama's na de MMM.
    En wat zijn jouw zw.kwaaltjes nu?

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zonnestraaltje: Kan gemakkelijk zeggen niet onzeker zijn, maar ben ut zelf net zo erg!!!pfff......heb een paar foto's gemaakt van de eerste paar testjes.......en vanaf nu ga ik ook niet meer testen die van MvM gisteren was zo duidelijk dat ut nu goed is........ik heb niet veel kwaaltjes, maar heb hele erge (klinkt misschien stom) jeuk aan mijn borsten en tepels (die tevens zo groot zijn ahaha) te komisch.....en heel erg moe en wat gerommel (steken in mijn buik)..........en hoe voel jij je meis???? kwaaltjes???? en al met DD gebeld voor echo of doe je dat hier in NL?????

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Zonnestraal: rechts naast mn naam in dit bericht staat weblog.
    Daar staat het 2e filmpje.
    Die onzekerheid blijf je houden, ik waarschuw je alvast ;)

@Juffie: ook hier een eitje die verstoppertje speelde door zenuwen!
    Maar komt goed hoor meis, ze zijn meestal niet zo goed in verstoppertje, dus je vind hem wel!

@All: vanmorgen met ochtendurine posi testen, ook digi.
    2 uur later waren mn testen negatief :S
    Nu vanavond om 8 uur was mn digi weer posi.
    Dus dan zou ik morgenochtend IUI moeten krijgen als dit een echte ronde was.
    Heb echt geen vertrouwen in ovu testen, maar moet het er toch mee doen.
    Krijg nu al de zenuwen of ik mn LH piek volgende ronde dan wel ga vinden!

Deel Deze Pagina