@Zonnestraal: geen angst voor de punctie? Spannend hoor meis! Hoop echt dat het mag lukken. @All: ik had nog niet verteld hoe het intakegesprek is geweest! We mogen starten wanneer we willen Krijg alleen geen FM's ... Mag niet vanwege de bezuinigingen *zucht* Ik mag wel zelf zeggen wanneer de IUI moet gebeuren. Degene die er al waren bij onze 1e IUI weten nog wel wat een gestress het was met mn ovu testen. Ik heb blijkbaar een hele korte LH piek. Dus zelfs als mn ovu test alleen savonds posi is, dan mag ik de volgende dag de IUI. Ik vind het wel heel eng, want als we geen FM hadden gehad bij onze dochter, dan had zij er dus niet geweest. Maar ik mag bij de 1e poging op dag 10/11 de uitgangsecho plannen. Hebben we toch een soort van FM, mits alles in orde is natuurlijk. Onze arts zei: jullie hebben de 1e keer geluk gehad dat het in ronde 1 al raak was, maar hou er rekening mee dat het prima 3 of 4x kan duren nu. *slik* Je weet het wel, maar toch he... We gaan waarschijnlijk met de ongi van eind maart starten, dus begin april IUI
Die pijnlijke borsten van jou kipjes.... Dat wijst op een zwangerschap. Ik denk dat het bij jou wel goed zit....
@Kipjes: fijn dat je je wat beter voelt! Ik hoop dat je pijnlijke borsten wat zeggen @Zonnestraal: wat mooi om te horen! Doet me goed om te horen dat mn filmpje indruk maakt bij mensen die hetzelfde meemaken.
Wauwwwwww dreamer, spannend weer! Ennuh, Bailey werd voor een brusje rustig de 2e Iui ook bij de 1e poging zwanger . Dus 2xIUI gelijk de 1 poging gelukt... Hoest eigenlijk met Bailey??
dreamer, spannend dus!! een korte piek is niet erg hoor, je ei springt na de start van de piek binnen 24-48 uur. Ik test 2x per dag omdat zh dat wil ivm mensen met korte piek. Ik ga duimen dat je snel zwanger bent!! Zonnestraal, al bijna punctie! Whaaa spannend zeg! Kipjes, die zere tietjes klinken me als muziek in de oren! Ik duim! Hopelijk voel je je ook snel beter na de OS!
Ja vind ik ook bijzonder....ik moet dat filmpje nog bekijken. Ik kon dat destijds nog niet. Ik was nog veeeeeel te verdrietig over de azoospermie van mijn man. Maar ik ga 'em zometeen ook ff bekijken...
Nee krijg hem niet op de foto...heb fototoestel uit jaar 0. Met foon lukt het wel maar kan hem niet op pc zetten...heb er geen kabeltje bij. kan hem je alleen mms 'en haha!
Ik moet idd ook minstens 2x per dag testen. Maar ja, als mn test dan savonds posi is, wat nou als mn ei dan pas na 48 uur springt? Dan zijn we te vroeg met de IUI de volgende dag. Brrr, veelste spannend allemaal weer. Ben ook bang dat mn cyclus door de zenuwen van het padje raakt. Is nu netjes 25/26 dagen. @Zonnestraal: ben benieuwd wat je ervan vindt! En hoop dat deel 2 snel van toepassing mag worden op jullie! @Panter: gewoon morgen weer testen. En verder lekker blijven zenuwen, heerlijk
dreamer, mijn testen zijn altijd savonds positief en krijg dus altijd iui de dag erna. wel mooi 2x zwanger geweest, dus het kan! Je kan altijd na een aantal keer ipv van de dag erna de dag daar weer na iui doen als je denkt dat je steeds te vroeg bent.
Ja mocht het na een paar keer niet lukken, dan krijgen we wel FM's. Trouwens wel een voordeel van een groot nadeel. Ik ben geeindigd met het HELLP syndroom bij mn zwangerschap. Met een andere donor heb ik meer kans op nogmaals HELLP. Dus ze hebben een notitie gemaakt dat er echt geprobeerd moet worden weer van dezelfde donor zwanger te raken. Er zijn 6 rietjes gereserveerd, maar mocht het na een aantal keer niet gelukt zijn, dan reserveren ze dus opnieuw alvast 6 rietjes.
wahaaaaa panter...wat een secret agent ben jij ook weer...gewoon onze eigen 007 hier!! Oh meid ik hoop het zo erg voor je!!! Wat goed zou dit zijn zeg!! En 9 feb was ik jaig...goede datum al zeg ik het zelf @dreamer wat gaat de tijd ineens hard zeg...gaaf!!! En rustig blijven ademhalen hoor... @zonnestraal....bijna de punctie...spannend!!!! @kipjes wat fijn dat het beter gaat zeg!! en mn duimen draaien op volle toeren.... @mummy ik duim voor je en goed dat mummy man de test heeft verstopt, je moet jezelf niet helemaal horendol maken (hoor wie het zegt hahahahaha)!! Oh...wat spannend ik heb er gewoon kriebels in mn buik van Liefs
@ bob : ja inderdaad.......wilde elke keer iets droppen hier maar vind mezelf zo mauwkees!!!! Ben super gespannen door de pyntjes in mijn buikkie...........maak iedereen om me heen gek ene moment denk ik ongi komt er zo aan dan heb ik weer onbekende pijntjes..........kan ik zaterdag testen of is dat veeeuuuulll te vroeg :t xxxxxx onzekere mummy
Even een dikke knuffel voor OW, hopelijk kom je bij je moeder wat tot rust en krijg je genoeg afstand om te weten wat jij in deze situatie nodig hebt?! En wat leuk van die secret mission pantertje - ik heb me gisteren nog zitten afvragen of je deze maand nou een poging hebt gehad of niet? even dol-draaiende duimen voor alle dames die het hier kunnen gebruiken. *draai* En dreamer wat leuk & spannend en snel! Ons bezoek aan opa was toch ook verdrietig omdat het echt niet goed gaat. Hij heeft zijn eigen zoon als 'neef' aangesproken, en volgens mij heeft hij niet de hele tijd beseft dat onze baby zijn kleinzoon is?! Hij vond hem wel schattig en wij konden nog een paar mooie fotos van de drie generaties maken.. En vandaag heeft manneke een regeldag zo lijkt het - altijd leuk Jullie mogen mij Klara noemen *moeh* bij om de 1,5 uur voeden kom ik echt tot niks in huis. (behalve hier kort wat schrijven dan... )
@Iluna hahahaha...Klara...sorry hoor moest er erg hard om lachen hihihi @mummy fijn dat is nog een weekje eitjes klaar koken in je poepert hihihi @DA-tje hoe is t met jouw meis?? Je zat de vorige x dat ik je sprak niet zo in je hummetje...gaat het wel alweer ietsje beter? @Panter ben jij nog wijzer geworden van je tuurstreepje? Wanneer knal je er weer een testje tegenaan?? Ik ben gewoon zenuwachtig voor jou hahahaha...mutsefluts heeft gewoon stiekem gedaan hihihi @OW dikke knuf meid!! @de rest van de chicka's fijne avond!! Liefs
@ bobje: jahhhhh laten we ervan uitgaan dat de emmy goed nestelt......voel me eigen zo k*t vandaag heel myn lichaam geeft me tekenen dat de ongi er aan komt Hoe gaat ie met jou???? @ ow: hoe gaat ie nu? Xxxxxx @ kipjes : denk aan jou duimduim
mummy, het is vééééél te vroeg voor ongi. het is afwachten, retespannend he!? Bob, ik heb mijn streepje als negatief beschouwd, vanmiddag 3 uren niet gedronken en 3 uren niet geplast en toen nogmaals getest. GEEN streepje. Het zal wel foutje in de test zijn geweest..die van vanmorgen was ook veel lilchter dan die van gisteren...en had duidelijker moeten zijn. Ik ga niet weer testen, tenzij ongi donderdag uitblijft maar heb er een hard hoofd in. Heb sinds vanmiddag de bekende rugpijn en buikkrampen...