Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juna, heb precies dezelfde klachten als jij! + af en toe hoofdpijn erbij.
    M'n boobs zijn al een maat groter :$.
    Echo hebben we 23 maart staan in Nederland. Dan ben ik 6 weken en kan je net wel hartje zien kloppen of net niet.
    Wanneer jij echo?

Dreamer, morgen gaan we je filmpje bekijken :).
    Kut is dat hè met die ovutesten. Ik werd er helemaal gestressed van. Blij dat ik FM kreeg vanaf de 4e iui.

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ zonnestraal: toevallig joh hihih....wij hebben 22 maart de echo in Gent zenuwslopend zo eeh......

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Spannend meiden de echo s! En dat de borsten jeuken komt van de groei..als je buik.straks wat dikker wordt begint die ook.te jeuken, heb nu ook jeukende borsten en buik. De crème die ik.smeer helpt wel.

Sorry voor de. Overal. Zit op mijn mobiel.

Alvast welterusten!

4. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ga je morgen testen kiyeko????????

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Lekker op tijd in bed nu veeeels te vroeg wakker....ben flink verkouden al de hele week en met hoesten en niezen krijg ik zo'n pijnlijke steken dat ik in elkaar krimp (denk bij mn eierstokken heb ik namelijk ook altijd als ik ongi ben/wordt).. Herkent iemand dit? Spannend Kiyeko.. Vandaag brrrr maar nog steeds geen tekenen van ongi dus positiefffff :D :D.......

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kiyeko: oh spannend morgen!!!!!

gister zag ik mijn opa lopen haha, dus ik neem aan dat het goed gaat, moet even met mijn zussen een datum afspreken dat we er samen langs gaan.

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    DA : dan zal het zeker wel goed gaan haha......:)

8. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juna, zooooo vroeg wakker? :$. Irritant hè.
    Geen steken met niezen gehad, maar soms gewoon zonder niezen al steken. Ik was net zoooooo onzeker, heb weer een test gedaan :).
    Ik ben nog steeds zwanger :D.

Kiyeko, ik had enorme ongikrampjes rond nod. (en steekjes onderrug).
    Ook 2 dg voor nod misselijk geweest.

DA, fijn dat het weer goed gaat met je opa. Ben je de schok te boven van zwangerschap stiefzusje?

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal: nou heel raar, maar ik heb er geen gevoel bij... totaal niet.. misschien moet dat nog komen ofzo ik weet t niet. ik zie haar ook niet zoveel....

zo vanmiddag moeten we weer weg, mijn tante is 40 jaar getrouwd. en morgen moet ik naar de tandarts!! aaah ik is bang!!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Spannend kiyeko, ik testte 5 dagen voor de test datum al licht positief dus jij zou het ook zeker al wel kunnen zien als je vandaag.zou testen. Ik deed het juist omdat ik.wilde weten waar ik.aan toe was. Bij mij brak de ongesteld heid al door op.dag 10 na tp. Ik duim voor je.meid!! Spannend!

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiyeko, je maakt het spannend!!!!

lieve meiden, even een snelle knuffel vabn mij. ben net wakker en ga zo heeeeerlijk wandelen met de hond! mooi weer hoor!!

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kiyeko spannend!!! ik teste 2 dagen voor nod positief!!
    duim voor je!!!

13. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    to all the lovely lady's

bedankt dames voor al jullie steun,het doet ons erg goed.

ongeveer een half jaar geleden hebben we het gesprek over donorzaad als eens besproken.(adoptie uitgesloten,te veel geld en regels).de woorden van smurf man zijn : ik maak een zwangerschap mee,een bevalling,zal het zien opgroeien.alleen dat onzichtbare zaadje wat je met je blote oog niet kan zien is niet van mij....pff dat vind ik zoo knap van hem.
    natuurlijk denk ik er ook wel zo over,maar het lijkt me voor hem zo erg .(we kunnen het)

waar we nu vooral me zitten is wie vertel je het wel en wie niet,het kan gevolgen hebben voor de rest van je leven.onze ouders/zussen weten het nu.
    maar we hebben ook vrienden die weten dat we er mee bezig zijn en dat de operatie is geweest.en er wordt dus gevraagd ..heb je de uitslag al....
    We hebben besloten om nog even te zeggen dat de uitslag niet bekend is.We weten echt niet wat het beste is.

moeilijk hoor

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    smurf, je moet doen waar jullie je goeed bij voelen. Desnoods zeg je tegen die vrienden dat er wel iets gevonden is en jullie mee gaan doen aan een experimentele behandeling, dit door de kwaliteit van hetgeen gevonden is. dan kan je op een later tijdsstip altijd nog kiezen voor het wel/niet vertellen dat er een donor gebruikt is.

Smurfman ( zie nu grote smurf voor me) heeft gelijk. het is maar een zaadje...en het kind zal wettelijk en gevoelsmatig zijn kind zijn hoor.

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Lieve smurf,

Wat een vreselijke tijd hebben jullie nu. Ik weet het nog zo goed 2,5jr terug!!! Als ik eraan terug denk.....
    Op dat moment dacht ik, hoe worden we ooit weer gelukkig?!
    Maar dat gaat eigenlijk vrij snel.
    Bij ons hadden we een evt. donor ook al besloten en mijn man was toen al vastbesloten dat hij dat wilde. Vrij snel dus ook. Maar hij wist het zeker. Hij zei hetzelfde als smurf-man: alles maak ik mee, tis alleen niet mijn zaadje.
    En smurf, als je terugleest zie je mooie verhalen van dreamer, Bailey, girl, iluna. Waarbij hun kindje inmiddels geboren is en waarop hun man stapelgek zijn :).
    Ik ben nu zwanger (eindelijk) en mijn man is nu al zo trots als een Pauw. Enorm blij en gelukkig issie. Zo leuk om te zien!!
    Oh en onze band was al hecht, maar door alle behandelingen nog hechter! ( weer een voordeel ).
    Na 1,5jr na het nieuws wel klein dipje bij mijn man aangezien hij best een binnenvetter is.

Verder weten al onze vrienden en familie het.
    We willen geen geheimen. Hier is mijn man vrij open in. Vind ik knap van hem! We gaan ons kindje ook eerlijk de waarheid vertellen.
    Dit op advies van een arts van het AMC die KID-kindjes van baby tot volwassenheid gevolgd heeft.
    Zij heeft een hele mooie lezing gehouden hierover en wij zijn blij dat we deze lezing mochten meemaken.
    Zij vertelde dat kindjes heeeeeel goed geheimen aanvoelen. Willen we dus niet. Er is een boekje op de markt dat heet: 'wereldwondertje'. Das een heel leuk boekje dat op een speelse manier verteld hoe een kindje via KID ontstaat. Dat boekje kun je al op hele jonge leeftijd voorlezen.

Heeeeeeel veel sterkte smurf. Het is een moeilijke tijd.
    Maar echt, je kunt het je nu niet voorstellen. Maar we zijn nu de gelukkigste mensen op aarde. En jullie na een tijd ook!!!

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zonnestraal wat heb je dat mooi beschreven!!

Smurf ondanks dat wij dan geen donorzaad hebben gebruikt hebben wij er voor gekozen het alleen aan onze ouders en broers-zussen te vertellen, en verder aan niemand. Dit wilden we in de eerste instantie al niet eens maar moesten wel ivm mogelijke erfelijkheid van het ontbreken van de zaadleiders.
    Maargoed. Ik realiseer me dat wij in een iets makkelijker vaarwater zitten omdat het eigen zaad betreft. Ik denk dat het afhankelijk is van wat je er tov je kindje mee wil. Ben je open naar je kind zoals Zonnestraal beschrijft of wil je het stil houden? In dat laatste geval denk ik dat hoe minder mensen het weten, hoe beter.. dan kan niemand zich verspreken ofzo..
    Ik vind het lastig hoor, zo´n situatie.. Het is wel fijn wanneer vrienden je kunnen bijstaan in het hele mmm traject. Keerzijde is dat iedereen heel erg meeleeft maar ook allemaal gaan vragen of het is gelukt en als het mislukt is moet je het ook aan iedereen vertellen.. Vandaar dat wij echt een select groepje hebben verteld van ons traject, en zoals ik al zij, als het aan ons had gelegen dan had niemand het geweten.. Ik wens jullie veel sterkte en succes in het maken van een beslissing! Liefs

Panter idd heerlijk weer! Heb net ook lekker even buiten gezeten uit de wind.. heeeeeeeerlijk! Vandaag even een relax dag. Morgen naar de acupunctutist ivm de stuit van katebeeb.. Ben benieuwd.

17. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    wauw

wat heerlijk om jullie reactie te lezen,alles wat ik lees geloof ik ook echt
    en de eerlijkheid of altijd zwijgen naar je kind...ja daar heb je me te pakken ,want hier zien we iid tegen op.

we houden het eerst even stil vor de buiten wereld,vertellen kan altijd nog,terug draaien is onmogelijk.

so happy right now

dikke smok voor jullie allemaal

18. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ smurf,
    Wat moedig dat je vriend deze stap al wilt zetten, het is niet niks. Goed erover praten samen is belangrijk want KID is ook niet makkelijk.
    Wij moesten best lang wachten op de Tese en wij hebben toen heeeel veel gepraat en vooraf ons geprobeerd voor te bereiden op beide uitslagen, zodat we van elkaar precies wisten wat we wilden. Toen de negatieve uitslag kwam voelde het dan ook als een opluchting, omdat we eindelijk wisten waar we aan toe waren, hoe moeilijk dat ook was. Ook hadden we toen samen al ver van te voren besloten om voor KID te gaan, waardoor de stap om te beginnen minder groot was.
    Heel veel sterkte meid. Dikke knuffel.

@ Juna,
    Lief dat je het vraagt , hier is alles goed hoor ! De hcg waarde was nu 4560 dus was weer aardig verdubbeld. Verder zouden we een echo krijgen om te kijken of het vocht is afgenomen, maar de afspraak was verzet dus we zaten bij een verloskundige. Nu word dat waarschijnlijk morgen gedaan.

Je bent begonnen met de flessen voor mvm ?? Goed hoor !! Als morgen alles goed is ga ik me ook meteen aanmelden :D

Hoe voel je je verder?
    Hier erg moe en darmen van slag. Steeds een paar dagen obstipatie en dan weer het tegenovergestelde. Erg vaag. Verder gaat alles goed :D

@ zonnestraal,
    Ook nog steeds aan het testen ? :p
    Je bent echt zwanger hoor !! Vreemd he ? Hier is het besef ook nog steeds niet. Zeker niet nu mijn buik minder dik word en het vocht afneemt , heel vreemd !!

@ kiyeko,
    Spannendddddd , ik duim hoor !!

@ donor,
    Heel mooi omschreven allemaal meiden !! Ik vind het ook super fijn dat de mama's ook nog steeds lekker meekletsen, zodat iedereen hier ook kan lezen hoe het is na de geboorte enzo. Ik persoonlijk vind daar veel steun in.
    Hier de keuze gemaakt om er volledig open over te zijn. Veel mensen weten het en als we de 3 maanden voorbij zijn gaan we het de rest van de familie vertellen.

@ OOK
    Hoe was het tweede appartement meid ??

@ katek,
    Lekker geklust :p dit weekend ??

@ all,
    Ben er een hele boel vergeten, was ff uit mijn hoofd. Ik heb wel alles meegelezen. Ik wens jullie allemaal een fijne en zonnige zondag !! Hier is het heeeeeerlijk op het balkonnetje, uit de wind :D

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, wat een prachtig hcg voor de termijn!! Nog geen kwaaltjes zoals misselijkheid e.d?

Katek, hopelijk kan de accupunctuur je helpen om katekbeeb te laten draaien!!

Zonnestraal, ik zie je al helemaal zitten op de ochtend met een bakkie pies. de test doen en vol ongeloof aanschouwen dat je toch écht niet droomt! (ik zou hetzelfde doen hoor:D)

@ openheid, wij zijn open wb de donor. Hoef ik niet op mijn woorden te letten en ons kindje mag het ook weten. Ik vind dat een fijner idee, ik zou het zelf ook willen weten nml. Geen geheimen, want ik ben een flap uit en zou me toch verlullen. Daarnaast is het niks om je voor te schamen, ook daarom ben ik open. Er zijn door mijn verhaal in mijn omgeving ook mensen gaan nadenken om te gaan doneren. Dat vind ik fijn, ze kunnen anderen helpen mochten ze wel besluiten het te gaan doen.

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiyeko, ik denk dat je hardstikke zwanger bent hoor! Oh wat hou je het spannend! ik ga morgen zo snel mogelijk inloggen om te kijken of er al nieuws is!!!! whieeeehoeeeeee laat die positieve test maar komen :D

Deel Deze Pagina