Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter,
    Precies zo denk ik er ook over , ik zou er ook vanalles uitflappen.
    Ja de hcg was mooi gestegen, dat was donderdag bij 5 weken 4 dagen. Nu morgen weer afwachten. Pff ik blijf zenuwachtig voor alles hihi :p

@ Kiyeko,
    Je zal toch een keer moeten testen meid :p hihi.
    Het is ook erg spannend.
    Geniet van deze mooie zonnige dag ! Knuffel

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb ook een goed gevoel bij Kiyeko! We zitten nu in een lekkere zwangerschaps-flow.. dus het zou me niks verbazen!

Kipjes ja hoor op zich wel.. merk alleen dat ik op een gegeven moment wel mijn grens heb bereikt en rust wil ipv rommel en lawaai.. dan komen de hormonsters weer omhoog.. Naja, hoort erbij..

Smurf goed dat jullie er over na denken. Zoals je zegt kun je het, als je het eenmaal hebt verteld, niet meer terug draaien.. Je kunt het tzt altijd nog vertellen ja..
    Wat ik ook was vergeten, mijn mannetje wilde het voornamelijk niet omdat hij niet wil dat er anders tegen hem aan wordt gekeken. Hij voelt zich al minder man (inmiddels is dat al stukken minder), en wilde niet dat hij anders werd behandeld of mensen hem minder vonden.. En natuurlijk heb ik daar respect voor dus daarin ben ik met hem meegegaan.. Het was wel een ramp toen we het moesten delen met familie ivm erfelijkheid.. maargoed, we gaan ervan uit dat zij verder hun mond houden.

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    smurf wat fijn dat je man er al zo over denkt!!! praat er samen veel over!!! hier weten alle vrienden, familie en werk er vanaf ook dat het van een donor is. ze vinden het juist mooi dat dit zo kan. ons kindje komt het straks ook gewoon te weten. we hebben het boekje wereldwonder al aangeschaft en is heel leuk!!!

kipjes lees dat het kwa overstimulatie beter gaat??!! fijn!!! hoe voel je je?? wat een gek idee he dat je ineens kunt zeggen "ik ben zwanger". geniet ervan meid!!

juna hoe is het met jou?? ook al een beetje kunnen wennen dat je nu zwanger bent??

kiyeko duim voor je!!! hopelijk gaat je zondag snel voorbij en kun je je morgen melden bij alle andere zwangeren!!!

ook hoe is het gegaan met je app?? hoop dat het doorgaat!!! je verdient het meid!!! dikke knuffel.

zonnestraal hoe is het met jou?? kun jij het al geloven?? geniet ervan!!

katek hoe is het met jou?? lekker van je verlof aan het genieten?? heerlijk he!! ben je echt aan toe he.
    nog eventjes en jullie hebben jullie meisje inhanden!!!

panter hoe is het met jou??

hier lekker vandaag met het mooie weer gewandeld!! samen met de hond en die bleef netjes naast de kinderwagen lopen!! normaal terkt hij erg hard en loopt hij voor de kinderwagen haha. gaat nu al een stuk beter!!!

hopelijk ben ik niemand vergeten!!!

fijne zondag allemaal!!!

4. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Darkangel, wat fijn dat je stiefzusje van te voren ook even belde, vervelend dat je voorgevoel toch juist bleek te zijn.. Goed dat je verteld dat jullie ook weer starten, kunnen ze jullie ook steunen!
    Fijn dat je opa weer op de been is!

Juffie, spannend om weer te beginnen! Hoop dat jullie snel kunnen starten met een mooi resultaat! Is altijd een fijn gevoel hè om je huis lenteklaar te hebben

Smurf, wat goed van je vriend! Wij praatten er in het begin nog niet veel over, dat doen we nu pas echt, scheelt wel enorm.. Wij wilden in het begin niet dat iedereen wist dat ons kindje van een donor is, maar gaan daar nu toch een omslag in maken.. Geheim houden voelt ook niet goed.. Wat betreft betrokkenheid van mijn man bij de zwangerschap, hij geniet er meer van dan ik en is ook ontzettend trots dat het zo snel gegaan is en zo goed gaat.

Juna, jeuk is zo herkenbaar, had ik in het begin heel erg, goed smeren met bodylotion scheelt ook al.

Zonnestraal, ga ook jouw tip van het boek "wereldwondertje" gebruiken! dankje!

Panter, lekker gewandeld? Heb hier lekker in het zonnetje mijn ontbijt gegeten, zo heerlijk, voorjaar hangt echt al in de lucht.

Kiyeko, geen bloed geeft inderdaad hoop! Ik testte twee dagen vooraf ook positief, maar dat kwam ook meer door mijn ongeduld! Blijf duimen!

Girl, jij ook al lekker gewandeld! Goed bezig, fijn dat hond rekening met kinderwagen houdt!

Dreamer, kan me voorstellen dat je moet wennen aan ovu-testen, maar gaat helemaal goed komen!

Kipjes, Katek, hoe is het?

Hier genoten van een rustig weekend, lekker rustig aan gedaan gisteren en vandaag.. Zo even naar verjaardag van schoonbroer en dan op tijd weer naar huis.. Morgen half dagje werken, 's middags naar vk en dan van 17.00 tot 23.00u weer dienst. Maar heb er nu wel echt zin in! Zonnetje van vandaag heeft wat extra positieve energie gegeven!
    Sorry als ik iemand vergeten ben, fijne avond iedereen!

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @smurfje bij ons weten alleen ouders en schoonzusje het
    Wij gaan het niemand vertellen verder. Ieders eigen keus. Hoe gaat t met je mannetje nu

@all zijn naar scheveningen geweest vandaag. Super lekker was het
    Tot snel weer dan laat ik weten hoe het woensdag bij gyn was

Ps denk elke dag aan julie ook al schrijf ik hier bijna niet de laatste tijd

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mona, fijn dat het zonnetje je zo goed doet! leuk ook dat je man zo trots is, super om te lezen!

Anaatje, heerlijk op t strand! lijkt me echt genieten met dit mooie weer! ben benieuwd wat gyn zegt!

DA hoe was je dag? Heb je het wat kunnen doorstaan?

Girl, was je wandeling fijn? hier wel heerlijk gewandeld!! Met mij gaat het goed hoor, lief dat je het vraagt. Ben aan het proberen mijn focus te verleggen van baby-baby-baby-baby naar er is meer in het leven en ik moet daar ook van genieten.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieverds oh wat spannend hier allemaal.
    En zoveel zwangeren!!
    Ik hoop Panter dat je je snel mag toevoegen.
    Ook kiyeko en Dreamer:)

Over het 2e app weet ik nog niks, kan 1 week duren.
    Maar nu dus enorm stressen voor werk want kreeg te horen dat ik misschien mijn verblijfsvergunning verlies als ik aanvullend bijstand aanvraag!
    Schandalig toch.
    Dus alles werkt tegen me:(
    Moet sorry dat ik zeur 3 a 4 dingen verwerken tegelijk en verzorgen:(
    S was ineens ook erg ziek, 39,4 graden koorts gisteren.
    Maar er komt een griep aan dus daar komt het vanaf.
    Wilde vannacht alleen bij me slapen.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi lieve meiden!

OOK, wat bagger zeg!! Zit je niet echt mee zo te lezen. :(
    Sterkte meid, en veel kracht toegewenst!

Ik ga jullie wat vertellen, als jullie beloven er de komende 14 dagen niet steeds naar te vragen hoe ik me voel e.d:

Ik had net positieve ovutest! Morgen IUI.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter ik duim alvast hard!!!

Het zit idd allemaal tegen:(

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter,
    Ik duim !!!! En zal er niet naar vragen, beloofd :D

@OOK,
    Jeetje. Dikke knuffel voor jou en beterschap voor kleine S.

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter ik ga er.niet naar vragen maar wel heel hard duimen!

Ook jee meid het zit je echt niet mee! Dikke knuffel!

Dus jullie ook allemaal genoten van het prachtige weer? Heb zo veel zin om om de tuin bezig te gaan!

Kiyeko spannend meid nog 1 nachtje... Aaaah!

Zwaait naar anna!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Panter: you go girl!

@OOK: waarom zou je dan je verblijfsvergunning kwijtraken?
    Sterkte meis en beterschap voor S!

@Smurf: zolang het nog niet goed voelt om te delen moet je het lekker voor jezelf houden.
    Bij ons weet ook nog niemand van het ontstaan van ons meisje.
    We gaan het wel vertellen, maar nu nog niet.

@Zwangeren: vergeet niet te genieten ondanks de onzekerheden!

@Kiyeko: testennnnnn :D
    Je mag ons niet zolang in spanning houden :p

@Monatoetje: wennen aan ovu testen?
    Ik heb ze pas 3 jaar gebruikt :p
    Hoef niet te wennen, ze werken alleen bij mij niet goed!
    Goed dat jullie er nu voor kiezen om het te delen meis!

@Girl: heerlijk wandelweer he!
    Wat gaat de tijd toch hard.

@all: vandaag eisprong gehad.
    Kom maar op met die ongi!
    Op naar de 1e ronde voor een 2e wondertje :D
    *zenuw zenuw*

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hellow,

ik zal morgen even bijlezen, ben er nu te moe voor.. hebben een drukke dag gehad,.. feest van mijn oom en tante, en daarna door naar schoonzusje om de 20 weken echo's te bekijken.. en zijn net thuis.. dus ben best wel moe.. dalijk maar eerst even slapen ..

weltrusten!

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden, al sinds 1 uur wakker, honger en last van maagzuur. Ben er nu maar afgegaan want wist niet hoe ik liggen moest. Baby is ook lekker actief bezig dus vond het wel prima.net even gegeten en vanmiddag maar bijslapen als dat lukt.. Zucht.. Ben niet eens moe. Gek hè?

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    katek goedemorgen! je bent je aan het voorbereiden op het leven met je kindje: weinig slaap en vroeg uit bed ;)
    Hopelijk geeft het mooie weer je vandaag energie en kan je komende nacht lekker slapen.

Hier ff wakker worden, zo douchen en hond uitlaten. Om 8 uur bellen met ZH en dan in de auto springen en gaan met die banaan.
    laatste gewone poging....heb er weinig vertrouwen in...maar we wachten af!

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @succes vandaag pantertje!

zwaait terug naar katek

Ik ga weer werken tot laat :(

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve meiden,

Succes panter!!!

Goedemorgen Annaatje en Katek!!

Dikke knuf voor de rest

Liefs

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ panter ; wil je heeel veel succes wensen vandaag!! Dikke knuffel

@ katek : aawhh...vervelend zeg! Lekker rustig aan doen vandaag....

@ bobje: hoe is hett?? Xxxx

@ ego: gister al om half 9 myn ogen gesloten om 0:00u wakker had een hevige astma aanval en zo dus heel de nacht verder lopen spoken...pfff klinkt stommm maar ben nu aankomende donderdag 4 weken gestopt met roken en ik raak nu myn verkoudheid en astma nie kwijt.....(Voorheen had ik heel zelden last van me astma, als ik myn puffer 1 keer in ut jaar nodig had was het veel)....maarja einde klaag bericht

Ga vanavond weer verder lezen meiden xxxx

Oowwhhh kiyeko!!!!! Hoe is het??? Test test test test.........komt goed POSITIEF! Geen bloed is goed :D

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Toi toi toi panter!

kiyeko ben enorm benieuwd!

Juna ook al zon rot.nacht gehad dus..

Werk ze anna!

Hey bob hoest met.jou?

begin nu pas moe te worden, om acht uur zou ik van bed ivm acupunctuur. Denk dat ik daarna maar op bed kruip,.weet niet hoe ik anders de dag.door kom.met 3 uurtjes slaap..

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiyeko is vast flabbergasted van een knallende positieve test :D ben zooo benieuwd!

Juna lastig die astma, maar wel verklaarbaar. Door roken gaan de trilhaartjes in je longen plat liggen en worden werkeloos. Nu gaan ze overeind staan en weer werken, al het vuil uit je longen werken. Alle rookaanslag opruimen etc.

Bobje, dikke knuffel! hoe ist met je en met je lief?

liefs

Deel Deze Pagina