Jaaa dat denk ik ook Panter die Kiyeko spannend En dank je wel voor de uitleg dus dit kan wel een tijdje aanhouden pff.....mocht wel gwoon mijn puffer gebruiken zeiden ze in t ziekenhuis dat scheeltt
ja kan wel een week of 6 duren...ik hoeste allemaal zwarte rommel op na een week of 3...daarna werd het beter. Echt goor hoor, wat er in je longen zit..bbbrrrr blij dat ik het kwijt ben!
Dreamer aangezien ik dan afhankelijk word van de Be staat. Ik vind het schandalig hoor! Zoveel jaar belastingen enz betaald!
Kiyeko met.ochtendurine is.het.beste. Ik ga inderdaad heen voor een methode om haar.te laten draaien, niet met naalden maar met kruiden ofzo ben benieuwd! Je houd.het wel spannend meid! Ik zeg.nu testen! Hi hi
panter succes vandaag!!! en duim hard voor je!! en ik beloof dat ik niks zal vragen verder!!! ook bah het zit jullie niet echt mee. beterschap voor s!!! en inderdaad je mag wel altijd belasting betalen en dan krijg je dit ervoor terug. ik hoop dat het snel goed komt bij jullie!!! dikke knuffel!! kiyeko je houd de spanning er wel in zeg!! ik duim echt voor je dat die posi is!! dreamer succes alvast!! wordt weer spannend. ben er veel vergeten sorry!! maar doe het ff uit me hoofd nu.
panter: spannend weer!! ik ga voor je duimen.   ook: jeetje zeg, kan t ook even gewoon GOED gaan!!!   katek: jij was idd vroeg! hoop dat je vanmiddag nog kan slapen   juna: oh wat raar dat je er nu ineens wel last van hebt! erg vervelend!   kiyeko: spannend!!!!! all: hier vanmiddag naar de tandarts... schijt hem nu al, ben er zo bang voor, dat ik al 2 weken dromen erover heb... pffff
Panter, ik zal nix vragen. Als je maar weet dat ik aan je denk en enorm duim!! Kiyeko, ik heb 2 dagen voor nod 's avonds getest. Had 2 uur niks gedronken. Dus het kan. Het moet! Ik trek deze spanning niet meer . Juna, wat klote zeg dat hoesten. Niet leuk! Knap dat je gestopt bent met roken. Dreamer, filmpje nog niet gezien. Maar is in de planning . Girl, mooie foto!! Kate, mooi hè moeder natuur. Zorgt ervoor dat je vroeg wakker bent en niet moe voor als de kleine er is strax.
@ katek, Vroeg wakker zeg pff . Hopelijk kun je nog even bijslapen. @panter, Succes straks ! @annaatje, Morning !! Hoe issie ? @ bob, Hoe ist met jou ? @ kiyeko, Je maakt het wel spannend hoor !! Ik zag dat er 2 pagina's vol gekletst waren dus heb razendsnel ff erdoor gelezen om te kijken of er al nieuws was ik duim nog steeds !! @ all, Vandaag weer op controle geweest. Helaas geen inwendige echo gehad maar wel een uitwendige echo, waarop we alleen de grove lijnen van ons beebje konden zien. De rest viel tegen. Ondanks de goede bloedwaarden en afnemend gewicht waren de eierstokken nog erg groot en zaten er meerdere follikels, zelfs nog een volle follikel van ruim 28 mm. Pff daarom heb ik nog zo'n last van buikpijn.
Kipjes! Hoe was het om beebje te zien????? Maar jammer zeg van die uitslagen. Wat gebeurd er met dat follikel van 28mm?
@ zonnestraal, Het was niet echt goed te zien. Via de inwendige echo kun je zeg maar het donkere gedeelte zien van de baarmoeder dacht ik met een bolletje erin. Maar via de uitwendige kun je de baarmoeder nog niet zien omdat het allemaal nog te klein is , dus was heel vaag. Maar wel blij om te horen dat er wat zit hihi. Vrijdag in Gent de 'echte' echo dus ben benieuwd brrrr spannend..
kipjes: jammer van uitwendige echo..maar idd er zit wat in!!! zonnestraal: jij zwanger chickie!! all: zo bij de tandarts viel t mee... een klein mini gaatje. en kreeg complimenten over mijn gebit! .. wel moet ik naar de kaakchirurg voor mijn verstandskiezen, hij noemde er eentje een lopende tijdbom (maar dat wiste we al langer) dus heb mijn moed bij elkaar weten te sprokkelen, en moet aanstaande maandan op gesprek komen bij de kaakchirurg... brrrr....
Hi meiden, Hier gaat alles goed hoor...donderdag afspraak in het zh!!! Kijken er beide erg naar uit! Wel fijn even geen gedoe om een ei...hoef nergens op te rekenen en weet gewoon dat ik over 1,5 week ongi moet worden Man lief is wel weer redelijk bijgedraaid...tja ik begrijp het ook wel de romantiek is af en toe ver te zoeken en er niet mee bezig zijn kan niet of bijna niet...maar gelukkig heb ik een happy spirit dus het komt wel goed!! Heel lief voor al jullie lieve knuffels, woordjes en support!! We gaan wel over 6 weekjes op vakantie naar de zon dus lekker 14 dagen zon, zee strand en cocktails met parapluutjes....even ontspannen en weg met zn tweetjes @Panter alles goed gegaan? @girl super mooie profielfoto @kipjes wat fijn en die echo van vrijdag wordt een knaller @kiyeko...super spannend bij jou...ik zou allang op ploffen staan! Ik duim keihard voor je meid! @katek succes bij de accu...ik hoop dat hij jullie eigen(m)wijsje nog tot inkeer kan brengen @DA bikkel...ik hoop dat het maandag allemaal meevalt even je kiezen op elkaar @zonnestraal hoe voel jij je? @juna komt door het niet roken....hoop wel dat je wat meer rust vind vooral in de nachten.... @smurf ook van deze spuit 11 nog heel veel sterkte gewenst!! @de rest ik ben er vast heel veel vergeten allemaal een dikke knuffel!!! Liefs
zonnestraal: jaaa t gaat ook ECHT(!) goed! bob: hahaha ja even de kiezen op elkaar haha gelukkig gaan ze maandag nog niks doen! daar word dan weer een andere afspraak voor gemaakt.. MAAR ik mag waarschijnlijk onder algehele narcose jeej spannend weer naar t ziekenhuis, en af en toe is t idd fijn om even niet met je ei bezig te zijn! heerlijk! fijn dat manlief weer bijgedraaid is... hier is de romatiek sowieso ver te zoeken hahaha...
DA, heerlijk om te lezen!! Bob, wat fijn dat het een stukje beter gaat met Bob-man en dus ook met jou!! Fijn om je hier weer ff tegen te komen. Zo'n positief wijf als jij missen we gelijk . En even geen zorgen om je ei en een vakantie in het verschiet!!! Nou als dat niet goedkomt!!! Waar gaan jullie heen met vakantie??? Hier alles goed, ik kan het nog niet geloven en mijn man ook niet. Gisteren nog een test gedaan . Ook omdat ik vaak wel onzeker ben. De 23e Maart hebben we een echo, denk dat ik daarna wat meer kan gaan genieten. Weinig klachten ook, ja wat vermoeider. Af en toe steekje hier en steekje daar. Maar meer ook niet. Mag niet klagen dus, maar die onzekerheid!!!