HUP Kiyeko, Hup Kiyeko, Hup Kiyeko testen....... We zijn niet nieuwschierig hoor..... Er is zo'n goede "zwanger worden flow" hier dat moet goed komen... Spannend zeg! Liefs Juffie
Kiyeko gewoon in een oude mok doen ofzo........heb ut te druk gehad vandaag maar elke keer kijk ik even om te kyken als onze kiyeko al met goed nieuws is gekomen ahahahaha gooooo kiyeko!!!
DA gelukkig niks groots bij de tandarts, maar naar de kaakchirurg.. pfff. Heftig is dat! Ben er gelukkig al vanaf maar destijds veel last van gehad.. Girl wat een leuke profielfoto! Schatje! Kipjes jammer he dat ze dan een uitwendige echo doen. Met 12 weken zouden ze dat ook doen maar toen was het bij ons nog steeds te vaag.. toen wel een inwendige gehad en dan kun je het een stuk beter zien! Spannend vrijdag! Als het goed is zou je hartactie kunnen zien! Bob veel succes meid donderdag!
Bob lekker even op vakantie met je mannetje!! Kiyeko!!! Je houd de spanning wel heul hoog! Het komt vast goed meid! Enne.. je moet vanavond heus nog wel een keer plassen! Een mok of glas is zo gevuld! Ik vind het zoooo spannend!
nou wees maar blij dat je er al vanaf bent, ik heb echt van 2 andere verstandskiezen die al getrokken zijn een horror verhaal... daarom durf ik dus ook echt niet voor die andere 2..... ik heb toen ook echt een week lang overgegeven, en dat terwijl je je mond al bijna niet open kan doen. na een week kon ik weer een beetje eten maar deed ik bijna een uur over een boterham zonder korst... en omdat ik zo moest overgeven kon ik ook geen pijnstilling pakken want dat kwam er toch direct weer uit. en dan t trekken zelf! mijn god.. heeft de tandarts een uur over gedaan omdat t niet lukte.. maar das echt een horror verhaal...
oh dan kan ik me voorstellen dat je er zo´n hekel aan hebt! Klinkt idd als een horror!! Bleh! Hier overigens vanmiddag een uurtje geslapen meer niet.. vanavond maar vroeg op bed..
als je rond je testdag zit zou dat niet heel veel moeten uitmaken volgens mij.. er zit dan hcg in je urine en dat zit er savonds ook in. Weet niet hoe de anderen dit zien..
Ik zie net zo aangezien ik zelf 2 dagen voor NOD 's avonds getest heb . Maar Kiyeko, ik heb het gevoel dat je vanavond gewoon wilt afwachten of je wel of niet ongesteld wordt....en dat snap ik ook . De spanning is killing, maar snap ut wel!!
Kiyeko ik snap jou ook meissie te spannend allemaal maar indd wat kate zegt......als je gewoon zwanger bent maakt ut niet uit wanneer je test.....toi toi toi!!!!!!!b
Ik hoef niet te turen hoor duidelijk zwanger kiyeko joepieeeee kipjes spanend vrijdag de echo in gent, die is wel inwendig en dan zie je al best veel. Juna wanneer heb jii de echo? Da heb je al meer duidelijkheid over wanneer starten sorry als ik erover heen heb gelezen. Panter ik zal niets vragen maar duimen doe ik wel. Katek kleine meid nog in stuit? Wat voor kruiden heb je gekregen? Ik ben benieuwd of onze 2e wel goed zal gaan liggen. Zonnestraal onwerkelijk nog he, na de echo zal het wel echter worden. Dreamer lekker genoten van de vakantie en nog een ronde oefenen? Hier woensdag de echo ben zo benieuwd echt spannend weer allemaal
@Kiyeko: jaaaaaa gefeliciteerd! Wat super meis. @Bailey: woensdag de 12 weken echo? Spannend! Gaan jullie weer een geslachtsecho doen? Vakantie was heerlijk en ben nu aan het wachten op mn ongi (gisteren ei gehad) @DA: jakkie bah, stomme verstandskiezen ook. @OOK: pff lekker dan. Hoop dat het allemaal meevalt meis. @Katek: nog kunnen slapen vanmiddag? Ehhh ik weet het niet meer haha. Ik hoop dat de zwangeren golf blijft aanhouden en wij straks mogen aansluiten Gaat echt super hier!
WHAAAAAAAAAA KIYEKO!!!!! Ik wist het gewoon!!! Van harte gefeliciteerd . Morgen nog een testje showen hier please!! Bailey, spannend zeg echo!!! Doe je een echo-foto in je album???
WHOE!!!!! Kiyeko SUPER GEFELICITEERD! Ik wist het Ik zie ook een dikke vette plus hoor, niks te turen je bent hartsikke zwanger!!!!! Morgenvroeg nog een keer en dan KNALT die van mijn scherm af dat weet ik zeker, super vet! Meiden nog even en we kunnen dat topic hier sluiten, zou dat niet tof zijn! Zwangere meiden stuur wat HCG van jullie onze kant op van de meiden die nog niet zwanger zijn, dan gooien we een dik slot op dit topic en maken we een nieuw...... Liefs Juffie
Nou inderdaad juffie!!! Zou toch geweldig zijn hè! Ik beantwoord morgen je pb. Ga ik ff voor zitten namelijk . Voor je het weet is het voor jou zover juffie!!