kiyeko GEFELICITEERD!!!!! gaat goed hier met iedereen!!! hij is hardstikke duidelijk hoor!!! bailey spannend woensdag de echo!! wel ff laten zien de echo!! of in je album mag ook. weltrusten katek!!!
@ ff snel Kiyeko , gefeliciteeeeeeerd , ik zie ze ook beide duidelijk hoor !! Met ochtendurine zijn het knaltesten denk ik ! @ de rest, Ben heel moe dus ga lekker slapen en morgen reageren. Truste meiden !! Mwuah xxx
hier net gebeld dat ik vanmiddag moet werken.... moet naar een locatie waar ik nog nooit geweest ben, en dat is echt even slikken... heb daar ongelovelijk veel moeite mee...
wilde toch even alle zwangeren feliciteren.. wauw gefeliciteerd iedereen!!!! Leuk en spannend allemaal.
Lief dat je dat vraagt kiyeko.. Met mij/ons gaat het goed, laten alles over ons heen komen ook al duurt het allemaal erg lang.. Maar gebeurd ook veel in ons leven dus misschien maar goed ook. Hoe voel jij je? Spannend he allemaal, maar wel super mooi nieuws..
Wauw kiyeko!!!!!! prachtige test! DA, ja daar heb ik zelf ook een bloedhekel aan. Moet soms voor m'n werk ineens ergens anders beginnen, bah! Maar ook dit kan je meid!! Vlinder, dank je! Leuk dat je weer even komt koekeloeren. En fijn dat het goed met je gaat .
@ Kiyeko: Superrrr meis ......Zit je daar met je big smile op ut werk!!!! Heerlijk hihi @ Kipjes: Getsie nog een fol. van 28mm........Hoe kan dat johh?? Maar de bloedwaardes wel weer super!!!!! En vrijdag echo spannend zegggggg......!!! @ Dreamer: Het is hier een en al positievie tijd dus ook bij jullie snel en ook bij DA, en Juffie en de rest natuurlijk!!!! @ OOK : Getsie meissie zit je allemaal niet mee Dikke knuffel!!!! @ Vlinder: Fijn om weer eens iets van je te horen en dat het wat beter gaat met jullie........Duurt allemaal lang dat wachten maar als je eenmaal aan de gang bent gaat ut super snel!!!! @ Liev: Hoe gaat het met jou en je mannetjes? @ Bailey: Spannend meis 12 weken echo.........Wat vliegt de tijd toch eeh @ Bobje & Panter & Smurf: Dikke knuffel meiden!!!!! @ Girl : Hoe gaat ut met kleine Elina?? @ Hope: Hoe gaat ut met jullie???? @ Annaatje: Wanneer moest je ook alweer na ut zkh?????Spannend.....hopelijk is alles goed en kunnen jullie door *duimduim* @ KateK: Hoe was het met de acpuntuur?? En beetje kunnen slapen vannacht???? @ Zwangere (moeders etc): Wanneer hebben jullie het verteld, dat jullie zwanger waren??? En wisten/weten vrienden en familie van de mmm periode????..........Hier wisten eerst alleen myn ouders ut van de mmm.......Maar ivm misschien erfelijkheid ook juna-man's ouders ut verteld.......Mmmm en ik ben nogal een prater ofjaah.......Moet dingen van me afpraten dus naaste vrienden en collega's wisten ervan.....(werk in een heel klein team van 4 meiden).......Ik heb ut nu meteen op me werk verteld.......En onze ouders......Vanmiddag komt me beste vriendin en die ga ik ut ook vertellen......Verder houden we ut nog even stil liefst tot de 12 weken (als ik ut volhoudt)......Heb een aardig opgezette buik en kan 'm niet inhouden......Denk dat ut nog komt van de hormoonspuiten kan dat????.......Nou tot slot kwaaltjes lijken wel verdwenen........En heb ook geen eetlust.......raar maar waar......
Oeps paar vergeten vrees ik.....Sorry!!! Zonnestraal: Hoe gaat ie??????.......Beetje besef al?? hihih
Kiyeko mooie test meid! Voelt erg onwerkelijk of niet?? DA oh vreselijk he als je ergens nieuw heen moet, herken dat wel hoor, ben net zo´n control freakje als jij.. dat je niet weet wat je ervan moet verwachten enzo.. Maar komt vast goed!
Juna, de meesten weten het bij ons al aangezien de meesten gewoon van ons traject af wisten. Besef begint aardig te komen. Vannacht een K*T-nacht gehad . Kreeg steeds enorme steken onderin buik, het kwam en het ging weg. Bloedirritant!!! Maakte me zorgen, nu op internet lees ik dat dat bandenpijn is. Dat dit veel voorkomt in begin van de zwangerschap. Dat het dus juist een goed teken is Kiyeko, ja je moet I. wel even bellen. Maar een echo hoeft niet in DD. Die echo willen ze wel met 6 weken hebben. Want de uitslag van die echo moet je ff naar DD doormailen.
Vlinder, voor je het weet is het april. Hoop dat jullie daarna gauw mogen starten! Als je eenmaal bezig bent zit je inderdaad in een soort flow en gaat het ineens best snel. Wij zeiden ook vaak, als je terug kijkt is het allemaal nog best snel gegaan, terwijl je, als je in het voortraject zit denkt van schiet nou eens op! Juna ja de acupunctuur was wel bijzonder. Hopen dat het allemaal helpt.. we zullen wel zien.. Wij hebben van onze zwangerschap alle mensen (familie) ingelicht die het wisten dat we ermee bezig waren. Alle overige mensen (collega´s en vrienden enzo) hebben we het pas na de 12 weken echo verteld. Was idd lastig ik had ook een beetje een bol buikje, van de hormonen ofzo denk ik nog.
whieeehoeeee KIYEKO IS ZWANGER!!! Joepieee Van harte meid!! Vlinder, dat wachten is killing he!? Maar geeft wel de ruimte voor verwerking, heeft dus ook een positieve kant. Voor je het weet is het april en dan gaat het snel! @ rest, net thuis..gister drukke dag gehad dus ben erg moe. Gister arnhem, daarna naar mijn papa want die was jarig en daar blijven slapen. Nu net thuis, hondje uitlaten en huis opruimen want krijg zo visite. Ik sla heel veel mensen dus over, maar denk wel aan jullie hoor! liefs
Ja dat ik ook echt killing... Begon in het ziekenhuis erg te twijfelen of we toch niet voor de trouwerij moeten beginnen gewoon omdat het zo in je hoofd zit. We hebben nu in april de voorlichtingsdag in het Amc en beginnen waarschijnlijk in aug/sept met Icsi. @alle zwangeren toen ik in verwachting was van mijn dochter was ik zo blij dat ik het gewoon niet voor me kon houden.. Had ook snel last van bandenpijn (krampen en steken onderin de buik) erg veel last van jeukende borsten en vrij snel erg gevoelige tepels. En ben echt negen mnd lang doodzenuwachtig geweest, waardoor ik steeds een hele hoge bloeddruk had. Panter jij doet ook alles in Ned toch? Zonnestraal ben benieuwd of het er 2 zijn, gaan ze snel kijken bij jullie?