Meiden ben nu pas thuis *gaap* probeer morgen even bij te lezen! Kipjes: succes morgen, op na een kloppend hartje!! Dikke knuffel voor iedereen Ga nu lekker douche en slapen
Dames, ben heel druk met werken, verkouden zijn en heel moe zijn!! Iedereen dikke knuffel, denk aan jullie! Kipjes echo vandaag??? Spannend! Mogen we echo zien hier?? Vanmiddag komt er iemand langs van MvM....
goedemorgen! zonnestraal: beterschap! en vind je t spannend MvM? kipjes: succes!! all: hier slecht geslapen, man(lief) die niet zo lief was, was aan t snurken, blazen en piepen.. en ik lag er wakker van.. ben tussendoor wel een paar keer in slaap gevallen, maar toen hij vanmorgen weg ging om te werken viel ik goed in slaap, en ben toen gaan dromen joh, schrok steeds wakker ervan.. en als ik weer in slaap viel, ging mijn droom gewoon verder... maar ja ben lekker vrij vandaag
Kipjes, hopelijk een prachtige echo!!! Zonnestraal, beterschap meid. Hopelijk heb je snel wat meer energie. hier geen nieuws. liefs
Goedemorgen DA!! Irritant hè snurkende mannen :x. MvM vind ik wel spannend ja, dus vanmorgen ....je raadt het al , testje gedaan . Maar zag er prima uit .
manmanman.... ik denk ga even lekker n bad liggen, schuim erbij enzo... de hond blaffen tegen t schuim, dus ik vanuit bad een toefje schuim op de grond.. maar wat doet meneer, duikt zo boven op mij t bad in!
@poezen hahaha...ik zorg ook dat alles gescrubt, geschoren, geknipt en en lekker ruikt :-D @DA hahahaha met je hond in bad hihihi @zh was een heel fijn gesprek, gaan nu nog 1x mijn cyclus nalopen en een semenanalyse doen...de semen is om te zien of ook hier ontstekingcellen inzitten...die waren de vorige 2x wel te zien en zijn over het hoofd gezien...kan in principe geen kwaad maar het kan een chronische ontsteking aan de prostaat zijn dus om alles uit te sluiten etc en er volgt nog een bezoekje aan de uroloog. Mijn cyclus is voor mijn gevoel heel netjes weer na de ma maar ze willen dit ook graag op papier dus op 3,5 en 8 bloedprikken en weer temperaturen... Daarna 12 april uitslagen en dan na de vakantie starten met IUI.... Zijn heel blij met deze extra controles en uitslag... Gaf nog aan dat we pre seed hebben gekocht en de gyn zei lekker proberen wij schrijven het ook weleens voor... Beginnen 1 mei met fm omdat ik rond 4 à 5 mei eisprong heb...zijn beide heel blij en relaxed...er is rust!! Nu kijken we weer ademhalen en uitkijken naar onze vakantie in Turkije over 5,5 week... Dus ik kan hier ook weer wat vaker meeschrijven...de bobjes hebben weer rust gevonden!!! Meiden Thanks voor alle lieve reacties, woorden en steun!!! Jullie zijn de beste!! *geeft iedereen hier een knuffel en een schouderklopje en een veer in hun....* Knuff
Bob, wat een fijn nieuws! En wat goed dat ze zo zorgvuldig zijn en jullie zo goed behandelen. Geeft rust en dat hadden jullie wel ff nodig!!! Ennuh, ook fijn dat je weer lekker mee kunt schrijven en dat bob-man zich ook weer goed voelt! En nu op naar Turkije!!!
hier net telefoontje van schoonmoeders, of ik morgen even gezellig maet haar en zwanger schoonzusje mee naar de prenetal ga... ik durf/kan natuurlijk geen nee te zeggen........
DA, weet schoonmoeders in welke situatie jij je bevindt? Want lieverd, je mag wel degelijk nee zeggen hoor!! Dikke knuf!
zonnestraal: ja dat weet ze, en ze bedoelt t goed, schoonzusje en schoonmoeder willen me er juist zoveel mogelijk bij betrekken, juist omdat ik in deze situatie zit. maar ik weet dat ik het wel moeilijk ga krijgen.. ben de laatste paar dagen al zo emodoos dat als er iemand boe roept ik aan t janken zit.. dus dat word wat morgen..
@ ego, De echo was super goed !! Het hartje klopte al en was heel goed te zien. Zoooo blij en enorm opgelucht. We hebben bij de babywinkel tegenover het ziekenhuis gelijk ons eerste pakje gekocht Ik probeer even een fotootje in mijn album te zetten. De fotootjes waren niet super duidelijk vanwege de grote eierstokken die in de weg zaten hihi .
Kipjes en bob: wat een super nieuws beide ben heeel errug blij voor jullie echt waar!!!! @ ego: hier weer een ontzettend drukke dag......ben al zo moe blehh en hoofdpijn al heel de dag *klaag*klaag* wil liever een asprine pakken......en heel errug zenuwachtig voor de echo......wil onderhand eens gaan genieten....sorry voor mun gezeur....lees zondag bij want moet nog werken vanavond en morgen dikke knuffel meiden xxx