Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ panter........neeee!!! Maar 2 testen en 2 keer streepjuhssss wil toch ook wat zeggen......hoop zow dat het niet door zet de ongi!!!!!!!! *duimduim* meissie.....knuffel en bedankt voor je antwoord maak mezelf egt gekkk

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter ik blijf toch duimen hoor!!!!
    Bob en mummy thanks voor te vragen.
    Tja hoe gaat het.
    Heel dubbel.
    Weet niet goed wat te voelen eerlijk gezegd!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    OW je moet ook eerst in rustiger vaarwater verkeren wil je überhaupt wat kunnen voelen. Neem niet te overhaast een besluit, maar kom eerst even 14 dagen tot rust. Praat met je ouders, met vriendinnen en rust uit.
    Pas daarna kan je wat beslissen, in alle rust.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
  5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: ja zo denk ik dus ook, als ik ooit zwanger ben t liefst in t ziekenhuis zodat alles bij de hand is.

onswondertje: hoop echt dat je bij je ouders een beetje tot rust kan komen, heb je iemand om mee te praten? knuffel voor jou lieverd!

bob: kan me voorstellen dat r indrukwekkend was die bodyworlds expositie, zou er ook graag een keer heen willen, maar denk niet dat ik uberhaupt iemand hier zover krijg om mee te gaan naar zo iets haha.

panter: jij...jij... stout stout ding dat je er bent.. beetje secret mission doen achter onze rug om...:x

maarre....

:D

het is je vergeven, maar alleen omdat je tuurstreepje geproduceert hebt okee! maar spannend meid!!! ik ga duimen voor een knaller voor je!

mummy: spannend! benieuwd! wanneer is nod?

monatoetje: fijn dat alles goed was bij de echo!

zonnestraal: nog 2 daagjes en dan punctie! komt dichtbij nu he.. spannend man!

kipjes: oh wat fijn dat het wat beter gaat! ook spannend bij jou hoor!!

iluna: fijn dat je nog wat leuke foto's hebt kunnen maken bij opa. en idd erg verdrietig omdat t niet goed gaat *knuffeltje*

bob: wat lief dat je ernaar vraagt, maar eerlijk gezegd weet ik t niet... :( heb t idee dat mensen mij voor de gek aan t houden zijn.. (niet hier hoor) zal zo ff vertellen.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    een meisje die ik ken, die heeft geen baarmoeder meer, en nu is ze tegen mij aan t vertellen dat ze morgen een soort baarmoeder ballon gaan plaatsen zodat ze kinderen kan krijgen.. maar nu kan ik nergens niks vinden op t internet....

ben bang dat ze me voor de gek aan t houden is, en dalijk ''ineens'' zwanger is met dat ding..

ben vaker voor de gek gehouden door mensen, stel ik me nu aan.. want als dat zo is verbreek ik direct t contact..

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    als er geen baarmoeder is kan je geen kind dragen hoor...dus het verhaal klopt niet.
    Zonder baarmoedermond kun je wel een kind dragen geloof ik, dan maken ze de opening dicht geloof ik...mss is die vriendin in de war tussen baarmoeder en baarmoedermond?

Ja kan zonder baarmoeder echt geen kind krijgen!!! En baarmoedertransplantaties zijn nog experimenteel.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    misschien heeft ze een hele kleine baarmoeder, dat ze die proberen op[ te rekken?
    vind het ook een raar verhaal DA!

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: nee ze heeft echt geen baarmoeder meer.. daar heeft ze zich niet in vergist..

word ik nu g*dv....<-- zal um nie afmaken.. weer voor de gek gehoude.. een tijdje terug al door een meisje die ineens zwanger was.. terwijl ze wel judi wedstrijden mee deed, foto's plaatste op facebook ervan.. er totaal niet zwanger uit ziet.. en ze is 2 weken voor haar nepuitgerekende datum, even tussen neus en lippen door bevallen, en de volgende dag weer naar school gegaan.. yeah right... baal ervan.. waarom word ik zo voor de gek gehouden...

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    #90 Panter, 20 feb 2012
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012
    Dumpen die lui! Wat een gelul van die meiden. Trek het hele gebeuren niet te erg aan, het zegt meer over hen dan over jou.

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bob klinkt wel indrukwekkend zeg die expo! Als je het zo beschrijft dan had ik daar ook wel heen gewild. Die opgezette mensen van die ene artiest ofzo vond ik zelf wat te gruwelijk.. Maar dit klinkt wel interessant.

Panter stiekemerd! Hihi.. spannend hoor, ik heb nooit een indrooglijntje gehad op een kv test, geen schaduw of zo. Alleen op die kruistesten had ik dat wel altijd. Licht streepje klinkt goed, morgen ochtend nog maar eens testen! Ik duim meis!

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja maar word er zo verdrietig en boos van, dat 1 iemand zo'n K U T geintje met je uithaald is al erg genoeg.. maar dat nu nog iemand daar mee bezig is... is toch raar?

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    t zal wel aan mij liggen ofzo.. trek dat soort mensen denk ik aan.. maar goed.. ik hou op met mijn gezeik..

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    OW ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd.. en met het maken van een keuze.. dikke knuffel!

Mona, nee heb geen last meer gehad gelukkig..
    Leuk he de 20 wk echo.. Hebben ze nog tussen de beentjes gekeken? Of hebben jullie zelf een idee?

Mummy je moet echt nog niet testen hoor, dat heeft nog geen zin! Eerst de eerste week maar achter de rug. Ik had op 10 dagen na tp een licht streepje.. nog even geduld meid!

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA ik zou er ook boos van worden hoor. zulke dingen zijn niet leuk...

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ da,
    Die meiden zijn echt niet goed bij hun hoofd als ze zo'n 'grap' uithalen of zoiets verzinnen. Kan echt zooooo boos worden om zulke mensen..
    Niets van aantrekken hoor ! En lekker laten barsten die mafkezen !

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    DA wat een bullsh*tttttttttttttttt.................waren halen ze het vandaan!!!!!

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kipjes die pijn aan de borsten klinkt wel goed! Had ik in het begin ook! Spannund!

Dreamer lekker dat jullie gauw weer kunnen beginnen!!! Spannend!!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nee is niet leuk nee.. :(:(

zo mannetje is pas tegen 10 uur thuis.. en morgen ook. dus zal hem niet veel zien.. morgen moet ik om uur beginnen.. lekker vroeg.. kwam trouwens vanmorgen mijn auto niet in.. allebei de deuren zaten dichtgevroren

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier trouwens nog geen ei... heb nog geen een keer later dan dag 15 een posi ovutest gehad.. en hij was net nog helemaal omowit.. ben benieuwd.. inprincipe zou die morgen posi moeten zijn.

Deel Deze Pagina