juna ik voelde ook weinig!! erg spannend is het ja!! hopelijk gaan de dagen snel voor je!!! ik was bij weegmoment geweest en ze was wel goed gegroeid ja. ze vonden wel iets te weinig aan gekomen in een week namelijk 110 gram en het moet eigenlijk 150 zijn, maar ik vind haar goed aangekomen en ziet er goed uit . dinsdag afspraak bij arts en krijgt ze haar eerste prikjes zielig katek hopelijk is julllie meisje gedraaid!!! al een klein beetje eigenwijs hihi!! zonnestraal zowwww wat een duidelijke test!!! nu kun je het toch wel geloven he!!! liev hopelijk draaid de kleine zich ook snel!!! wordt inderdaad tijd voor mooie nieuwe buikfoto's!!! willen we graag zien. nou hier zondag en maandag super veel visite!!! dus morgen ff in huis bezig!!! fijn weekend meiden!!!
@Lief: ik nam zelfs die intiemdoekjes mee en ging voor de echo's/fm's nog even schoonmaken op de wc haha. Dus niets raars hoor Vriendin van mij is van 1 vaginaal en 1 ks bevallen (tweeling) Ze heeft het dus allebei mogen meemaken. @Girl: sterkte met de prikjes! Geloof me, jij vindt het erger dan je meisje haha.
dreamer: mannetje wilt ook mee.. dus word dan sowieso in een weekend, denk dat het dan ergens eind april word ofzo... kiyeko: testen is altijd leuk! nouja, als die positief uitslaat dan haha
Dreamer hihih maakt niks hoor. Wil toch zeker 1 jaar wachten zoiets tot ik alles wat op orde heb. Heb trouwens ook een baan gevonden!! Ben ik heel erg blij mee want dan heb ik geen problemen meer met dat leefloon aanvragen
dreamer je geloof inderdaad dat ik het erger zal vinden jah. wanneer ongeveer heb je je iui?? deze maand nog of in april?? kiyeko ik was ook altijd erg vroeg wakker, moest dan ook altijd naar de wc. was soms ook net zoals jou rond 7 uur al wakker terwijl ik eigenlijk kon uitslapen. gewoon s'middags ff gaan liggen als je slaap tekort hebt. ook super wat goed zeg dat je werk hebt!!!! zit er eindelijk iets mee meid!! wanneer mag je beginnen dan?? hoe gaat het verder met je?? en met s??
Dreamer, hahahaha herkenbaar hoor ff je flamoes schoonmaken voordat je ém laat zien aan de gynaecoloog!!! Girl, succes met prikjes meis!! Juna, hoe is het meid? Kiyeko, hier ook weinig klachten.....maar vroeg wakker vanmorgen . Om 04u . Moest om 06u pas opstaan om te gaan werken.... Ook, wat fijn een nieuwe baan!! Eindelijk weer 's een positief dingetje in je zware tijd nu. Dikke knuffel, ook voor S.
Ik voel me min, kleintje zit tegen mijn ribben aan.. Au. Weet niet hoe ik zitten moet pff. Reageer morgen meer, fijne avond meiden!
Voel me onzeker bleh en vind mezelf irritant word moe van me eigen onzekerheid en gezeurrrr reageer morgen xxxxxx
Juna is normaal hoor En helaas blijft dat tot het einde en dan zijn ze er hihih en ben je weer onzeker. Mijn grote man loopt zo'n 10 stappen los! EN zegt mama en MMMma ( oma dus met een hele lange mmmmm van te voren hahah)
hey dames, fijne avond, ben er morgen weer, geen puf om te reageren, net fixe ruzie gehad.. nu dus koppijn...
Ik voel me ook goed Ook! Maar meis, ik vroeg eerder al hoe het met jou is. En hoe het met S. gaat? DA, ruzie sucks!!! Pffffff, nog steeds snipverkouden hier.....en uiteraard weer vroeg wakker .
Ik ook ruk geslapen... En juna ik ben nu 29 weken zwanger en dagelijks onzeker en bang om ze te verliezen..shit is dat!!! Verder goed hier hoor..DA hopelijk koppijn over...ook wat knap dat hij loopt!!! Xxxxxxx
Dag lieve meiden... Vandaag heb ik weer genoeg tijd om mee te schrijven, heb een luie zondag ingeschakeld.. Lekker beetje rommelen in huis heerlijk!!!!! OOK: Wat fyn dat je kleine mannen al passen zet.. Dat word nog meer opletten geblazen!!! En hoe staat ut er voor met je app??? Op na mooie tijden voor jou en je mannetje S!!! Kipjes: Bevat je het nu beter na zo'n goede echo?? Zonnestraal: Getsie nog steeds verkouden, same here hoor!!! Verder kwaaltjes???? Kiyeko: En hoe voel jij je meisss????? Beetje besef al????? 30 maart 1ste echo eeh?? Girl: Ja op CB doen ze ook maar alles volgens het boekje qua gewicht en lengte etc, zolang ze maar gezond is!!!! En denk indd dat jij het erger vind de prikjes.....xxxx Bobje: Wat fyn meis, dat jullie nu je rust hebben gevonden!!! Op na een volgende relaxe ronden......Eerst vakantie heerlyk waar ga je heen in Turkije??? Panter: Denk aan jou.. *duimduim* Liev: Je hebt gelijk denk ik.....Die onzekerheid bahhh......Hoe voel jij je nu???? 30 weken alweer toch??? En Bailey......Beetje gerustgesteld na je mooie echo???? KateK: Denk je dat KateBeeb gedraaid is???? En hoe voel je je verder???? DA: Hopelijk zijn je hoofdpijn en ruzie gezakt......Was je nog na de prenatal geweest met je schoonzus en moeder???? Juffie: Tijd vliegt volgende week gaat ut weer beginnen......Fijn eeh meis??? Smurf, hope en Vlinder: Hoe gaat ut met jullie???? Sorry weet zeker dat ik er weer een paar vergeten ben........ EGO: Vandaag 7 weken met 0,0 kwaaltjes zelfs niet veel plassen......Op na een mooie echo......Positief!!!!! Myn moeder had ook helemaal geen kwaaltjes.......Fijne zondag meiden!!!XXXX
Oowhhh.....ennuh eventjes eem vraagje. Ik zie alleen de banners nog in een vorm van een url....kan er gewoon opklikken en dan zie ik ut ook wel. Maar eerst was dat anders....En ik zie de avatars niet meer??? Hebben jullie dit ook???
@juna: yep volgende week (27maart) weer naar Dusseldorf. Heb er zin in maar ook beetje eng.... Fijne zondag meiden! Ps: heb gisteren mijn nieuwe fiets gehaald, een mama-fiets. Hopelijk kan ik m heel vaak gebruiken...
Ja dat geloof ik Juffie........En wat leuk een mama-fiets, hoe fiets die???? Hopelijk kan volgend jaar een kleintje er voor op!!!!