Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi meiden,

vanaf dinsdag niet meer op de compu geweest dus moet geloof ik aardig wat terug lezen ;)
    Juna zag van jou een vraag hoe het gaat, hier is het druk..
    Ben erg druk bezig met alle voorbereidingen voor ons huwelijk, heb een nieuwe baan per 1 mei waar ik veel voor moet regelen.
    Heb afgelopen donderdag een telefonische afspraak gehad met het AMC en we mogen 26 april komen voor de infodag.
    Kipjes leuk he alle vb voor de dag!!
    Het geeft ons echt veel afleiding en plezier..

Alle zwangeren geniet voor je het weet hebben jullie jullie wondertjes in jullie handen.
    Die van mij is net 5 geworden en wordt een echte dame die gewoon zegt; mam zit je nou weer achter de computer hahah
    En bij mij is de onzekerheid de gehele tijd gebleven..:(

@all een hele fijne zondag ook al is ie hier erg saai en grauw..

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meiden!

Vlinder, leuk is dat he om je trouwdag voor te bereiden. Wij hadden er ook zo'n plezier in. Alweer bijna 4 jaar geleden...tijd gaat snel!

Juffie, leuk een mama fiets!

OOK, wat top dat je een baan gevonden hebt! Nu nog een huisje en dan lekker je eigen leven opbouwen samen met je zoon.

Zwangeren, top dat jullie je goed voelen!

Hier geen nieuws. Gisteren hard gewerkt in de tuin en vandaag is het huishouden aan de beurt.
    De eerste week zit er bijna op...morgen gaat wachtweek 2 in. Heb 3 dagen wat menstruatiekrampjes gehad, en nu is het weer rustig in mn buik.
    Heb er geen vertrouwen in, maar toch waren die krampjes op 3/4/5 dpo toch vreemd. En toch ga ik hopen...statistisch gezien zou deze poging moeten lukken, de 6de poging was ook raak...

liefs

3. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ all,
    Als jullie het goed vinden spring ik hier weer even in. Want ben het even kwijt ..

@ juna,
    Je banner klopt niet meis, je bent al 7 weken en 1 dag :D. Je hebt een dag voor mij de punctie gehad en ook een dag voor mij de tp.

Het voelt wel ietsje anders na de echo, het geeft een beetje rust om te weten dat alles goed is en we zijn zo blij dat het hartje klopt. Maar die onzekerheid verdwijnt niet hoor. Het is wel heel onwerkelijk als je bedenkt dat er een klein hummeltje in je buik zit waarvan het hartje al klopt ! Zo apart , en het is pas 7 mm groot.

Wat kwaaltjes betreft. Ik ben vooral heel moe en vaak misselijk, maar ik hoef ook niet veel te plassen hoor. Dat zal later wel komen als de baarmoeder flink gaat groeien.

Nog een paar dagen meis, dan is de echo ! Heeft ook een voordeel dat je iets later de echo krijgt , kun je ook al wat meer zien !

Hier zaten de eierstokken wat in de weg waardoor de fotootjes niet super duidelijk zijn. Er zit zelfs een follikel die groter is dan mijn baarmoeder :p

Op naar een goede echo voor jullie !! En voor de andere zwangeren.
    En ik duim dat de rest gauw aansluit, dat we dit topic kunnen veranderen in een grote roze wolk :D

@ MvM
    Wil echt graag beginnen en heb me een week geleden aangemeld maar nog steeds niets gehoord.. Zal 't wel goed gegaan zijn ?
    @zonnestraal,
    Jij hebt ook de intake al gehad toch ?

4. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Vlinder, en je huwelijk en je nieuwe baan, genoeg te regelen! Geniet van mooie tijd voor bruiloft! 26 april infodag, spannend? Kan me voorstellen dat ze al een dametje is, heb neefjes van 5 en 6 en vind hun ook al zo groot!

Ook, goed dat je een baan hebt! Waar en wanneer mag je aan de slag? S loopt en praat, leuk!

Darkangel, sluit me bij jou aan over trouwen, zou ik zo nog eens doen!

Katek, alles gaat prima, heb geen klachten meer!

Panter, duim voor je, spannend van de armband!

Liev, balen van die blaasontstekingen, heb ik gelukkig nog niet gehad! Gevoel van angst voor vroeggeboorte heb ik ook, ben heel blij als ik haar dagelijks voel en nu 24 weken grens voorbij is!

Girl, ik geniet ja, gaat super! Als jouw gevoel is dat ze goed groeit, dan maken die paar gram te weinig ook niet echt iets uit toch?

Bob, fijn dat gesprek fijn was en dat ze nog extra dingen gaan controleren, goed dat er rust is! Geniet van voorpret voor vakantie in Turkije!

Kipjes, fijn dat echo goed was, leuk hè die babypakjes!

Juna, doe maar rustig aan, te veel doen geeft zeker nu nog moeheid! Luister naar je lijf! Genieten komt ook nog wel! Donderdag echo, succes!

Kiyeko, hier gaat het prima, eigen broeken pasten niet meer vanaf 18 weken, duurde even..

Juffie, nog even en dan is het de 27e!

Voor iedereen die ik vergeten ben, een fijne zondag (al zijn ze hier de zon vergeten...)! Hier gaat alles prima, voel me super, vol energie en geen echte klachten meer.. Hoop dat dat nog even zo blijft! Over 3 weken op vakantie naar Zeeland, weekje uitwaaien, kan me er echt al op verheugen! Heb ook nieuwe foto van net geplaatst!

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie,
    Wat leuk een nieuwe fiets !! Ik hoop ook dat je gauw een stoeltje erop mag kopen :D

@ vlinder,
    Drukke tijd voor jou dus pff
    Inderdaad super leuk al die voorbereidingen !! Ik kan ook echt niet wachten tot de grote dag is aangebroken en ik mag trouwen met mijn liefde en lekker de hele dag mag rondlopen in mijn droomjurk :D
    Hier nog maar een paar dingen te regelen : jurk vermaken, extensions laten zetten, balonnen en tafelversiering en dan zijn we klaar :D leukkkkk

@ panter,
    Spannend !! Ik duim nog steeds !

@ OOK
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Hopelijk ook het app. En dan lekker een nieuwe start maken met je mooie ventje. Knuffel !

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Vlinder: Ben zelf niet getrouwd......Maar lijkt me toch wel heerlijk om er mee bezig te zijn, de voorbereidingen!!! En het geeft je natuurlijk afleiding, zo schiet de tijd lekker op :D
    En alweer 5 jaar, kleine meisjes worden groot hihi....

Panter: Wachtweek 2, de ergste eeh.......En dan gerommel in je buik!!!!! Maar we blijven positief op na een panterplakbeeb!!!!! Mijn duimen draaien:D

Kipjes: Owwhh kippies.......Dacht het zelf ook, maar toen ik Gent aan de tel. had vertelden ze toen 4 weken en 1 dag en dat was maandag 27feb... Maar hoor het van de week wel....Echt spannend maar indd de echo geeft je denk ik ietsjepietsje meer zekerheid.........Misschien is het erg druk bij MvM bij jou in de buurt.....En anders kun je morgen nog een mailtje of een belletje plegen.......(hier al 2 dagen beetje laks bezig met plassen) Maar ben ook niet errug veel thuis geweest.....En op mijn werk doe ik ut niet hoor!!!!

En je misselijkheid...Gepaard met overgeven????? Hoop ut niet voor je.......En wanneer mag je je jurk weerk doorpassen wantuhhhh moet toch vermaakt worden eeh!! hihi:D:D
    En kinderchampange of je bruiloft!!!!

Dames........Ik ga verder hier in huis lekker rommelen.......haak gewoon bij xxxxx-ies

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Monatoetje: Doe ik meis....Bedankt voor je tip.....Heb nu heel de ochtend geluierd en ga nu even rommelen......En jij 24 weken alweer gossie wat gaat ut snel zeg!!!! Wat kregen jullie ook alweer meisje of jongen???? Of weet je dat niet? (of je houdt t voor je kan ook natuurlijk hihi:D:D)

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juna,
    De arts heeft gister de uitgerekende datum berekend en de dag van de punctie word aangehouden als dag van de eisprong. Maar dat hoor je inderdaad vrijdag wel ! :D

Wij hadden trouwens allebei onze mam meegenomen , ze vonden het geweldig !!

Misselijkheid gaat soms gepaard met overgeven maar niet vaak gelukkig.
    Morgen ga ik bellen voor mijn jurk en dan hoor ik wanneer we gaan doorpassen. Ik heb 2 weken geleden met de overstimulatie gepast en toen ging de rits al niet dicht dusss haha . Komt wel goed :D

Fijne dag en rommel ze !

@ mona,
    Mooie foto's !!!

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kiyeko ik had dat ook wel dat ik ineens vroeger wakker was, nu nog (vorige week was ik om 1 uur al wakker en kon niet meer in slaap komen) vast een biologisch iets om op verschillende tijden wakker te worden. Erg vervelend op dat moment, maar de volgende avond slaap je dan vaak wel weer heerlijk!
    Als je je aanmeld voor de zwangerschapsdozen (Etos en Wij jonge ouders) dan krijg je elke maand een Wij Jonge Ouders in de bus.. Zo leuk om allemaal info te krijgen over zwangerschap en ouderschap. Plus die dozen zijn ook zo leuk om op te halen!

Liev ik ben ook al 21 kilo gegroeid.. schrok me ook een hoedje. Weeg me iedere week en verander niets in mijn eetpatroon (die is normaal zeg maar) maar toch zo´n 800 gram erbij per week.. slik. Maar is veelal vocht, heb dan savonds ook dikke enkels en vaak dikke vinger, kan mijn ringen al niet meer om.

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ kipjes : oowwhhhh nou pas ik 'm dadelijk even aan hihih.......nou dan moet ie echt vermaakt worden ja als die toen als niet meer dicht ging hehe.....en doe je extensions voor de opvulling of voor de lengte? (Nieuwsgierig hihi)......en wat leuk van jullie moeders :D..... Mijn moeder is wel al vaker mee geweest na Gent. En deze x wil ze dat we met zijn 2en gaan....maar de volgende x wil ik zeker dat ze mee gaan hihih:D.....fijne dag meis xxxx

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juna ik voelde me de eerste weken ook ellendig, een zeurkous en zeikwijf. Zijn allemaal hormonen die door je lijf gieren. Die onzekerheid die blijft, probeer wel te genieten ondanks de angst..

OW wat lief hoe S dat zegt! Hihi. vind het zo´n schatje!

DA shit zeg van die ruzie.. bleh.. inmiddels al wel weer goed gemaakt?

Girl vind dat ze ook mooi gegroeid is hoor, jammer dan dan het net iets minder is dan gemiddeld.. misschien groeit ze een andere keer weer net ietsjes meer. Niet druk maken hoor.

Juna ik denk niet dat ze is gedraaid. Volgens mij zit ze nu met het hoofdje aan de rechterkant van de ribben en vorige week nog aan de linkerkant, in die zin is ze wel van positie veranderd, maar niet zoals de bedoeling is. We zullen morgen wel horen hoe of wat.

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juffie spannend volgende week! En wat leuk een mama fiets!
    Hoop ook dat je hem veel mag gaan gebruiken!

Vlinder lekker bezig zijn met de voorbereidingen! Lekkere afleiding denk ik wel. Nog een maandje en dan is de infodag alweer, de weken gaan zo snel.. Leuk zo´n meid die je even aanspreekt op je bezigheden.. haha.. vast een lekker eigenwijs ding of niet?
    Hier ook grijs en regenachtig.. had zo´n zin om de was buiten te hangen, had allemaal was opgespaard.. naja.. dan maar in de droger..

Panter ik duim voor je lieverd!! Die laatste week is super kl%te..

Kipjes anders bel je morgen even naar MvM en dan even vragen of je aanmelding wel goed is doorgekomen. Is echt niet raar hoor.

Mona zal zo je foto even bewonderen! Ik voelde me vanaf 20 weken ook een stuk fitter! Geniet er maar lekker van!

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kate, heb jij buikfoto's? Ik vind buikfoto's prachtig!!!

Mona, jij buikfoto's?? :D Want jij schiet ook al lekker op, hihi.

Panter, ik had 3 dagen na TP (= 8 dg na punctie) ook lichte ongi-krampjes. Ik kreeg toen juist goede hoop.
    Ik denk aan je, ik duim me suf!!

Juffie, de 27e komt al in zicht....:).

Kiyeko, ja ik heb me aangemeld en intake is geweest. Ik pies nu in blauwe bokalen :p. Oh zie nu dat Kipjes dit vroeg :).

Kipjes trouwen en een beeb krijgen, hoe mooi is dat!! Ben wel heeeeeeeeel benieuwd hoe je eruit ziet meid. Ik vond m'n bruiloft super!!!!

DA, hoest nu?

Vlinder ook een drukke tijd lees ik!! En ook al trouwen!! Zo leuk! En je meisje alweer 5 jaar, wat vliegt de tijd hè.

Kiyeko, weinig klachten dus....ik ook niet veel hoor. Moet wel vaak plassen, maar heb ik sowieso wel hoor...dus nu helemaal!

Hope, hoest met jou meis???

Hier een luie zondag, hopelijk is dan m'n verkoudheid morgen minder.

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Liev wat balen dat je kleertjes toch wat zijn verkleurd.. wel gek wit en creme moet toch samen kunnen zou je zeggen.. Hopelijk kun je iets vinden om het ongedaan te maken..

Mona leuk als je je mams en smams meeneemt! Die van mij vonden het ook heel bijzonder!

Ego hier alles goed alleen zo verdomd weinig energy.. pfff.
    Morgen even het wiegje inelkaar zetten en klaarmaken en de kinderwagen schoonmaken en opzetten enzo. Gister stof gekocht voor de stoel op de babykamer. We zijn voor gedurfd roze gegaan.. whaaa.. wel spannend hoor. Jee..

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zonnestraal ik zal even kijken en er eentje tussen zetten..

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Graag, de laatste was van 30 weken en was super mooi!!! :D

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) Zal morgen even een nieuwe maken, is dat goed?
    Kan zo geen goede vinden.

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Prima!! :D

19. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    hallo meiden,
    ik heb ooit mee geschreven in deel 1. gaat alweer snel deel 4!
    ik zie dat er al een aantal meiden zwanger zijn, gefeliciteerd!
    voor meiden die nog bezig zijn: sterkte!

ik heb een vraagje: zijn er hier mensen die voor een 2e keer een tese hebben ondergaan of gaan doen?

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoi Mari!

Ik kan je daar geen antwoord op geven.....Je kunt het denk ik ut beste aan je gyn. vragen......Succes!!!!

Deel Deze Pagina