Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oowh sorry Mari heb je bericht verkeerd gelezen.........Ik wist niet eens dat dat kon voor de 2de keer TESE. Ken verder ook niemand die dat heeft ondergaan. Misschien de rest hier hihi......

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    OOK: wat goed dat je een baan gevonden hebt, zal een verademing zijn! vind het echt super voor je.:)

kiyeko: ik denk waar heb je t toch over, naadjes vallen echt mee... huh!? maar t schoot me te binnen ik had gevraagd van die naaldjes en jij schreef naadjes haha:D... moest ff een link leggen. wat raar van die koorts steeds, odd misschien wat rustiger aan doen, waarom het donorsperma laten vernietigen dan, snap t niet zo goed eigenlijk.

katek: kleintje je nog steeds aan t plagen? of ligt die vandaag beter? kreeg je nou nog een echo? want jou beebje lag in stuit toch? of heb ik nu de verkeerde?

OOK: ja wat goed dat S. met stappen begonnen is!! hahaha zo leuk he mmmmaa hahaha.:D

zonnestraal: balen dat je nog steeds verkouden bent joh! en worden nu alle zwangere standaard vroeg wakker ofzo?

juna: ja was nog naar prenatal geweest vertel t zo :) fijn dat je geen kwaaltjes hebt! houden zo.

juffie: leuk een mama fiets, ik heb ook een hele mooie mama fiets, met bijpassend stoeltje voor voorop en achterop, die staan op zolder.

vlinder: leuk he al die huwelijksvoorbereidingen! vond ik wel iig. en ook al een nieuwe baan!

panter: de 2e wachtweek! spannend meid! duim voor je.

kipjes: anders MvM nog even mailen of bellen, toen ik mij had aangemeld via internet had ik diezelfde dag nog iemand aan de telefoon, helaas ging t die dag erna mis.

monatoetje: fijn dat je je zo goed voelt en geen klachten meer hebt. lekker een weekje naar zeeland. mooie foto weer, groeit goed he, je buik.

kipjes: leuk weer bijna je jurk passen, oh ging die niet dicht nee met de overstimulatie? ohoh!;)

katek: balen dat je zo weinig energie hebt, nog ff volhouden! leuk wiegje in elkaar zetten en alles klaarmaken.

all: nou gister naar prenatal en nog wat andere winkels geweest, schoonzusje wat kleren gepast en voor de kleine wat kleertjes en dingetjes gekocht, vond het erg moeilijk, maar heb leuk mee gedaan.

nou ruzie is weer opgelost, maar was een hele heftige ruzie..... word er nog verdrietig van als ik eraan denk, en wat er allemaal gezegd en gebeurd is....:(

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    DA: knap dat je bent meegegaan met je schoonzus en moeder.....weet niet als ik dat zou kunnen....dikke knuffel!!!

@ ego: we hebben een nieuwe kledingkast gekocht dus vandaag alles over gehangen en zelf de andere kast afgebroken zit nu net pas want wil dan meteen alles veranderd hebben
    :D dus nu lekker luieren xxxxxxies

4. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bedankt voor leuke reacties op de foto's, groei zit er inderdaad goed in!
    Juna, het wordt een meisje, nieuws heeft even nodig gehad om te landen, maar geloof er nu ook zelf in..

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ mari,
    Geen ervaring mee, sorry.

@ Da,
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is. Hier ook eens zo'n situatie gehad. Maar vond het wel heel leuk om alles van dichtbij mee te mogen maken. Ook al is het soms even hard.
    Gelukkig is de ruzie weer opgelost.

@ juna,
    Lekker in huis gerommeld dus ! :D

@ all,
    Ben weer aan het stressen. Heb vanavond een boomstammetje gegeten (gemengd gehakt) en zag tijdens het eten pas dat deze niet helemaal gaar was. Moet ik me nu zorgen maken ? Heb er een hap of 3 van gegeten.

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Kipjes maak je geen zorgen meid......kan gebeuren toch!!! Die paar hapjes xxxiessß

7. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Kipjes, denk dat die paar hapjes niet zoveel uitmaken, maar kan me voorstellen dat zoiets je verontrust!

Mari, heb ook geen ervaring met Tese, weet niet of zoiets voor tweede keer kan.. Hoop dat je snel antwoord krijgt!

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Thanks voor de lieve reacties!!

@mona mooie fotootjes zeg!!

@katek wanneer krijg je te horen of jullie meisje gedraaid is?

@DA gelukkig is alles opgelost, ruzie is nooit leuk, knuffeltje!!

@panter...het is je zo gegund!!

@zwangeren wanneer hebben jullie echo?

@zonnestraal lekker misselijk...hahahaha alles voor het goede doel:D

@kipjes paar hapjes kan geen kwaad meid!!

@Juna gaan naar Marmaris...is er hier weleens iemand geweest?? En is het wat? We zijn al vaker naar turkije geweest maar dan zo afgelegen mogelijk hahaha...nu gaan we erg toeristisch maar in het voor seizoen dus we hopen dat het nog lekker rustig is:D

@Ook wat lief wat S zegt...zo schattig!! En gefeliciteerd met je nieuwe baan meid!! Heerlijk!!!

@Vlinder heerlijk al die trouwvoorbereidingen, lekker van genieten!!
    (ik wil ook maar ja dan moet hij het eerst echt vragen en volgens mij kan ik daar nog wel een tijdje op wachten hahahaha)

@mari geen ervaring mee dus ik kan je niet verder helpen helaas...wel onwijs gaaf dat jullie voor een tweede gaan!!

@All volgens mij ben ik mensen vergeten...sorry hiervoor:)

Liefs

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    @ Bob: Ben zelf nog nooit in Mamaris geweest, hoor er wel positieve verhalen over. Wij zijn 2 x in Alanya geweest... Ook altijd voor het seizoen....heerlijk!! Lekker genieten saampjes, misschien wel laatste vakantie met z'n 2tjes hihih :D.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kipjes dat kan niet heel veel kwaad denk ik want die bacterie zou daar dan al om moeten zitten volgens mij en die kans is al niet heel groot. Ik heb in het begin een bbq gehad en toen ook een niet zo gare hamburger gehad. Uiteindelijk niks gebeurd.

Bob vandaag horen we of ze is gedraaid. Ik denk het niet..

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marmaris is heel erg mooi.
    Heb er alleen die ... leren kennen maar ja.

12. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    hee lieve meiden..er staat weer foto's op van 22 weken, voor diegene die dat interessant vinden..zonnestraal, wilde nog een paar doen van andere weken zodat je goed kon zien hoe de groei verloopt hihi, maar die zijn nog niet geuploaded en vanaf mobiel wil niet op de een of andere manier.

hier rustig dagje..2 ruknachten gehad door de hormonen..vandaag wasje gedaan..heb ontkleurder in mn babywasje gedaan en nu is het wel veel beter geworden, heb weer wat hoop!!en mijn mamsie was zo lief dat ze wel 3 nieuwe setjes per kind heeft gekocht omdat ze het zo sneu vond..schattig he?! dus komt goed...en ach..na dit hele zwanger-worden-traject gebeuren wil ik ook niet meer onderste boven zijn van dit soort bijzaken :)

zonnestraal wanneer echo?? hoop zooooooooooooo op 2 hihi..

panter...denk aan jou...afzien man deze week!

Ook wat goed een nieuwe baan zeg!

monatoetje mooie foto's, bescheiden buikje nog, dan is die van mij wel uge hihi..

juna..hou je het nog vol? wanneer echo??

kipjes..ik ga zo weer kijken of ik nu je foto's kan zien..

DA..knap dat je mee bent gegaan...kan me zulke dingen nog zo goed herinneren..of babyshowers..en daarna nog minstens 1 dag kut voelen en weer omschakelen en op andere dingen richten..bah...iedereen MOET hier gewoon snel zwanger zijn

mari..ook geen ervaring met 2 keer tese..wel vaker gelezen dat mensen die in nederland hebben gedaan voor second opinion naar DD of belgie gaan en tweede tese doen...volgens mij kan testosteronniveau van man dan wel (nog meer) aangetast worden.

rest..zoveel..weet het niet meer hoor...

ik ga ff verder met dingetjes regelen...vnvnd rondleiding in d verloskamers...vrijdag 30 weken..kan niet wachten...weer wat saver!!

xxx

13. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    BOB..hoest met jou today? nog steeds positieve mind???

wilde nog wat zeggen...euhm...oja..katek...heel benieuwd of jullie meisje goed ligt!! hoelaat heb je de echo...en jij toevallig niet vnvnd ook rondleiding in umcg? hihi..

toedels

14. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    goede morgen dames

zoals jullie weten zijn wij sinds de laatste uitslag gewezen op donorzaad.we hebben inmiddels wat papier werk ontvangen met informatie,conrtacten enz enz .
    Nu zit er ook een formulier bij waar op staat wat voor kleur ogen ,haar lichaamsbouw enz enz.dit is denk ik om een match te vinden voor mijn vriend.
    er wordt ok iets gevraagd over CMV Status? heeft iemand van jullie enig idee wat dat is?
    ze praten over:
    negatief
    igG+/iGm-
    igG+/iGm+
    weet iemand wat dit is en hoe we aan deze informatie kunnen komen.

Verder over ons:sinds we weten dat we op een donor zijn aangewezen,is er vreemd genoeg toch een soort van rust in huis.goede rust wel te verstaan.Het gevoel van OK we hebben weer een hoofdstuk kunnen afsluiten en kunnen weer verder.
    Ik heb m'n vriend ook jullie reacties laten lezen,en merk dat het hem wel goed doet.hij had echt het gevoel dat hij de enigste was was die problemen.

15. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    kiyeko

thanks ik ga hier gelijk mee aan de slag

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Liev wat een schitterende foto´s!!! Je buik is idd al huge! Haha maar wat wil je met 2 van die lievurds in je buik! :D
    Nee wij hebben geen rondl. in het umcg, we bevallen daar nl ook niet aangezien ons streek ziekenhuis dichterbij is. 80 km voor een bevalling rijden is wel heeeeeeeeeeel ver.. maar als het had gekund dan had ik het allerliefst daar bevallen. Heb er zo´n goed gevoel aan over gehouden, het umcg.

Mona ook jij hebt al een hele rij buikfoto´s! Mooi meis! Je kunt al echt verschil zien! Leuk is dat! :D

Ik zal als ik klaar ben met alles in huis ook weer even eentje maken en plaatsen in mijn album. Ik heb altijd zonder hoofd ivm eventuele bekenden enzo.. vind het toch vaak wat eng, zeker omdat we er niet mee naar buiten (zijn) (ge) komen..

17. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    yes

zo ik heb ff gebeld 17 april gesprek m.b.t donor gebeuren
    (en cmv )

18. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Hihi katek voelt voor mij ook nog dubbel zo herkenbaar op foto.. Maar ik ga er maar vanuit dat iedereen op dit forum zeer discreet is aangezien jullie in hetzelfde schuitje zitten. Ik fantaseer bij jou wel weer je hoofd erbij ;) smurf fijn dat jullie toch wat rust hebben gekregen! En oja katek m'n buik is nu echt nog veeellll groter.. Denk vergelijkbaar met een 36 week zwangere v enkel kindje! Nou ik ga ff dutje doen...zalig weertje hè?!!! Krijg dan zin om vanalles te doen terwijl mijn lichaam zegt 'rusten'.. Sjade!!! Doeiii

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    liev: super mooie foto's

smurf, dus er zit schot in de zaak?

all: net bij de kaakchirurg geweest, en moet maandag terug komen, en dan gaat de boel eruit... ben bang, en niet zo'n beetje ook......

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA jeetje....heftig!!! Is toch ook niet my cup of tea....sterket meid!!!

@liev wat een super mooie fotootjes te gek!! Ik vind het nog een mooi buikje voor 2 babytjes....
    We proberen positief te blijven hoor...zit nu in mn maandelijkse dagen dus ben dan niet zo heel vrolijk :D

@smurf...wel positief dat alles nu eindelijk in gang is gezet en dat jullie wat rust hebben gevonden....anders het zh even bellen en vragen wat er mee bedoelt wordt....succes!!

@katek....meestal is je eigen gevoel wel juist....ik hoop voor nu van niet ;) Ik hoop dat jullie meisje gedraaid is!! De duimen draaien meid!

Liefs

Deel Deze Pagina