Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer ze was zelfs al iets ingedaald! Ze doet het dus super goed!

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @katek: ik ben ook 'gezegend' met een vaste baan al 8 jaar een vaste baan, maar ook dat schijnt niks uit te maken ik wordt gewoon ontslagen. Ik dacht ook mij kan niks gebeuren ik heb een vaste baan, maar wordt dus gewoon per 1 aug op straat gezet.
    Hopelijk doet de rust me goed, maar krijg al stress als ik alleen al denk aan een ww uitkering en wat je dan allemaal wel en vooral niet mag pffff dus of ik dan echt rust heb....

Liefs juffie

3. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Donderwolkje ;) ik heb niet alles gelezen maar wil je wel een dikke knuffel geven! Heftig alles zo, een brief schrijven kan goed helpen al is het alleen maar om je eigen gevoel kwijt te kunnen.

Katek wat goed dat jullie.meisje gedraaid is

Bob en juffie wat balen van jullie werk! Dan den k je safe te zijn met een vaste baan.

Buikfoto's kijk ik zo nog

4. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Dreamer misschien even je hb laten prikken? Hopelijk voel je je snel beter.

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: balen dat je je zo voelt, misschien idd even na laten kijken.. kan toch niet zomaar lijkt me..

katek: ook al wat ingedaald.. helemaal goed.. dan is de kans toch ook klein ze die weer gaat draaien?

juffie: pff moeilijk zeg, eigenlijk wil een vast contract dan niet veel zeggen of wel....

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    donderwolkje heb ik je topic gereageerd.

Alweer wakker...kan niet eens meer uitslapen pfff. Vanavond werken tot 23.15 *gaap*
    Stort rond 8 uur in...en dan komt het zwaarste nog...

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @ koorts, wij mogen pas boven 38.5 spreken van koorts...ik werk met volwassenen.

8. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Jeetje Juffie wat vervelend zeg, dat is stress die je er niet bij kan hebben bah..
    Maar wat je zegt tegenwoordig zegt een vast contract echt niks meer..
    Ze zetten je gewoon op straat.
    Ik heb bij mijn nieuwe baan hun ook de keuze gelaten of ze me aan willen nemen met de mmm in het vooruitzicht. Alles uitgelegd en gezegd dat zij moesten bepalen of ze dat willen of niet.
    Kreeg op papier terug dat ze het geen enkel probleem vinden, vond ik wel een geruststelling. Bij mijn huidige baas heb ik ook nog geen onbepaalde tijd dus dacht kan het altijd wagen..
    Maar lijkt me wel een hele mooie job die je hebt..
    Maar op naar alle mooie dingen voor jullie.. mooie eitjes!!
    @Kipjes snap je paniek maar 1 x kan niet zo heel veel met je doen, je moet het jezelf ook nog aanleren om er goed op te letten.. En absoluut niet boos zijn op jezelf gebeurd iedereen weleens.
    @all iedereen een hele mooie dag gewenst vandaag, hier schijnt ie hoor!!

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juffie oh das helemaal schrikken dan als je een vast contract hebt.. pfff.. Werkte je nou in het onderwijs?

Donderwolk wat een vervelende situatie. Dat gedoe om de taken in huis herken ik wel een beetje. Ik werk 30/34 uur en manlief 36. Omdat ik onregelmatig werk doe ik het huishouden op de ochtenden en middagen dat ik vrij ben. NAAST mijn betaalde werk. Wij hebben die discussies ook wel eens gehad. Jammer vind ik dat altijd, maar op zich neemt mijn man dan wel wat taakjes op zich als ik eens moet werken en hij is vrij (maar dan geen zin meer hebben om de droger leeg te halen of de vaatwasser weet je wel) Maar misschien is dat een mannending?
    Over dat niet willen geloven-accepteren van je fobieen en angsten vind ik wel jammer. Ik kan me voorstellen dat hij het lastig en vervelend en onbegrijpbaar vind. Ga je er nog voor naar een psycholoog? Misschien kan hij een keer met je mee of kun je hem een boek(je) geven waar info in staat en dat hij dan leest en denkt, oh god, dat is mijn vrouw, die doet ook zo.. een soort van psycho educatie zeg maar, maar dan bij de ander. Echt balen als je in zo´n dikke dip zit. Ik herken er wel veel in van mijzelf. Was ook nooit tevreden met mijzelf. Droeg teveel make/up bijvoorbeeld. Toen mijn huidige man leren kennen en langzaam het masker laten vallen, dus minder make up en niet meer roken enzo. Ik was zo geworden door vorige relaties, mensen op een afstand houden, mijzelf beschermen als het ware. Dat moest ik afleren en mijzelf leren accepteren zoals ik was. Ik begon te sporten en dingen te doen die ik leuk vond. Ook kreeg ik door het sporten wat nieuwe vriendinnen wat me ook weer een goed gevoel gaf. Daarnaast zat ik lekker in mijn vel en kon mezelf beter verdragen in de spiegel. Ik kan nog niet tegen mijzelf zeggen; ik mag er zijn, in de spiegel. Daar houd ik niet van dat soort dingen. Maar de laatste tijd kan ik mijzelf wel beter hebben zeg maar. Ik vraag me af of je hier iets mee doet, zeker omdat jullie wel een kinderwens hebben. Mijn man was ook wel bang dat ik die angsten zou projecteren op ons kind (ik check altijd vanalles, stekkers enzo) en hij is bang dat ik het kindje dan ga checken constant. Hij wilde ook dat ik er iets mee ging doen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik merkte dat wanneer ik wel goed in mijn vel zat en me zeker voelde, ik die behoefte veel minder had. In een slechte periode werd het alleen maar erger... Blijf communiceren met je mannetje. Ik vind dat hij idd wat lullig doet, ook met het getrouwd zijn met jou. Dat voelt toch wel als een slap in the face zeg.. pffff. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.. maar dan moeten jullie wel samen werken!

Panter werk ze meid! Lange dag man!

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: lange dag joh! werk ze.!

hier nog even lekker op de bank, denk dat ik zo een wasje aan ga zetten, en die buietn op ga hangen, denk wel dat dat kan.

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @donderwolk...jeetje heftig!! En ik denk dat iedereen wel iets herkent in jouw verhaal...net wat katek zegt ik was ook zo...lekker je afschermen achter van alles en nog wat om maar nooit dat muurtje te laten zakken...gelukkig kwam bob man op het juiste moment en tijd....hij heeft gezorgd dat ik mijzelf kan en mag zijn en dat ik bij hem geen muurtje meer heb....
    En dat van het huishouden...geloof me iedere man heeft last van plaatselijke blindheid hahahaha
    De mijne doet dan wel altijd stofzuigen maar niet stoffen :D ik ben al hartstikke blij dat hij wat doet en zeg er niets meer over....en vaak als ik het vraag helpt hij wel hartstikke goed mee...
    Blijven communiceren is the key in iedere relatie...ik kan geen gedachte lezen en hij ook niet...sterkte meid en dat er maar snel een oplossing voor alles mag en kan komen!!

@dreamer ik ken het gevoel...heb ook moeite met zwangere buiken...moet nog steeds bij een vriendinnetje op kraamvisite dat heb ik steeds uitgesteld...ze weet ervan en reageerde heel lief...nu gaan we volgende week woensdagavond toch maar even haar mooie meisje bewonderen.....ben dus net als jou geen held in dat soort dingen:D

@Panter...dat wordt indd een lange dag...werk ze dan straks! Nu kun je nog wel even van de lekkere zonnestralen meepikken:D

@DA lekker buiten hangen joh zo'n wasje...is volgens mij zo droog...ik hang denk ik donderdag ook alles buiten...vind het dan altijd zo lekker ruiken :D

@vlinder jij ook een heerlijke dag toegwenst!!

@werk...ik ben er niet rauwig onder hoor...door een bedrijfsovername kom je terecht bij een werkgever die jij niet zelf hebt uitgekozen en nu ik hier werk sinds nov vorig jaar weet ik zeker dat ik hier nooit gelukkig zou worden. Het geeft me ook tijd om te ontstressen en veel dingen op een rijtje te zetten. Heb altijd keihard gewerkt en altijd in de sales dus altijd stress, druk, targets, deadlines etc wellicht is het verstandig om eens een stapje terug te doen en te kijken wat dat oplevert voor andere mooie dingen. Heb wel al 5 gesprekken lopen dus ik hoop dat ook daar wat tussen zit, 2 andere functies heb ik zelf afgewezen dus wat dat aan gaat geloof ik er wel in dat ik weer snel aan de bak kan en ben....dus ik neem het er nu even van en geniet van mn vrije tijd. Heb 15 jaar gewerkt dus een kleine ontstress periode wordt onvrijwillig ingelast:D:D

Het is anders in jou situatie juffie, ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen....erg hoor dat deze crisis nergens mensen spaart!! Ik hoop dat je snel een nog leukere baan zal vinden!!!
    Laat je niet gek maken of je breken want dat is geen enkele werkplek waard, hoe leuke deze ook is!! Knuffel meid!

@All vanochtend op cyclusdag 3 bloed wezen prikken....heb al de hele tijd vlinders in mn buik...raar is dat...heb zo erg een goed gevoel en bob man ook...raar is dat. We zijn beide een soort van gerust gesteld in het zh...en we gaan op vakantie en het is super mooi weer en ik denk dat dat allemaal meewerkt in het hele bob beebje maak proces :D
    Nu wachten op eisprong en dan op verhoogde temp dag 5 en dag 8 nog bloedprikken...ben benieuwd...vorige x was mn fsh niet goed (was volgens mij te laag) dus we zullen wel zien...
    Fijne dag meiden!!

Liefs

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    donderwolkje, laat die lui maar even hoor.. gaat nu helemaal de verkeerde kant op inderdaad.. vervelend.. ze snappen het gewoon niet. Het is een frustratie moment geweest, het is ook niet zo dat jullie relatie een regelrechte ramp is want dan had je dat wel gezegd en dan had je er misschien wel anders over gedacht tov de kinderwens. Ik ben er wel even zat van dat gezemel..

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    heb de nieuwe buikfoto geplaatst in mijn album!

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    waaaw katek mooie buik joh! super!

bob wat fijn van goed gevoel!!! vasthouden zo, en die vlindertjes in buik.. hihi,, leuleuk!!

15. donderwolk

donderwolk Niet meer actief

t gaat idd even de verkeerde kant op, totaal niet de rede waarom ik t topic geopend heb... maar goed, heb t daar al meerdere malen aangegeven.. ik reageer ook niet meer op de meiden die alleen maar over de kinderwens praten, en waarom geen kinderen blabla.. dat is niet de rede van t topic... klaar! ik kom nog vertellen hoe het gegaan is met die brief, en want wat reacties af.. daarna kan die dicht.

16. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    kate, wat goed dat de kleine gedraait is. :)

Juffie, dat valt zwaar tegen van je werk. Ik ben zelfstandig en het is nu na mijn verlof behoorlijk rustig... krijg er ook wat kriebels van. Succes met het vinden van iets nieuws!

@ girl, hopelijk wordt je niet onzeker van dat curves gedoe op het CB.
    Gewoon naar je gevoel luisteren en curves curves laten zijn.
    Onze kleine grote man heeft precies het tegenovergestelde, hij groeit te hard, is eigenlijk te lang en te zwaar voor zijn leeftijd. Past nog maar amper in de kinderwagenbak, met nog geen 4 maanden. :D
    Maar ach ja, hij lacht de hele dag, is niet ziekjes (ook nog niet echt verkouden ondanks ieder kindje op het kdv het wel is) en doet het verders uitstekend.

@ lief, wow prachtige fotos! Je bent echt stralend zwanger - mooi!

@ felicitaties voor onze VIP BOB :p

Panter, werk'ze.

@ donderwolk, het duurde even voor ik je doorhad. ;)
    Lijkt me erg moeilijk als je partner jou niet geloofd en je niet respecteerd in wat je nodig hebt. Ook als hij niet zo'n prater is lijkt mij communicatie het enige middel om hieruit te komen. Sterkte!

@ kate, owww ook een prachtig buikje. Wueh, ik begin de mijne echt te missen. In het begin was ik blij dat ik weer meer kon mbt bewegen, maar onderhand had ik hem graag weer terug :)

@ DA, was je al of moet je nog naar de kaakchirurg? hoe dan ook: sterkte. Als ik kon kiezen tussen bevallen en kaakchirurg kies ik voor een bevalling geloof ik. :p

Vlinder en allemaal ook een fijne dag gewenst.

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja doe mij ook maar een bevalling ipv de kaakchirurg hahaha..

hier net ritje dierenarts... mijn hond rent met een rotgang de tuin in kijkt ondertussen achterom en rent zo t tuinstel tegemoet, mega smak gemakt, bloed uit zijn mond.. dus toch maar even naar de dierenarts. hangt een stuk tandvlees los, maar moet opzich vanzelf genezen, gelukkig is alles goed, hij is helemaal na gekeken, moet hem in de gate houden of hij niet met zijn kopje scheef gaat kijken of raar uit zijn ogen, anders moet ik terug komen.

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh ben gister naar de kaakchirurg geweest, voor gesprekje en moet maandag terug voor t echte werk :(

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ha Meiden,

@Katek: Ik werkte inderdaad in het onderwijs, daar begeleid ik kinderen die eigenlijk naar speciaal onderwijs zouden moeten maar door de begeleiding in hun eigen dorp naar school kunnen gaan wat anders niet zou kunnen. Vanaf volgend jaar is daar na 8 jaar geen budget meer voor....heel erg vind ik dat, voor mezelf maar zeker ook voor die arme kinderen. Ben zo slecht in afscheid nemen pfff als ik er al aan denk en al die lieve collega's die zo met me meeleven allemaal moet er niet aan denken maar gaat tocg gebeuren. En het ergste is dat overal in de onderwijs hetzelfde is op het moment, ik hoop dat het over een jaar of 2 weer aantrekt en tot die tijd verzin ik wel wat anders te doen.

@Bob: Ik werkte ook eerst ook nog in de middagen in de kinderopvang dus ik werkte bijna alle dagen van 8.00-19.30uur dat was echt geen doen, kapot was ik dan! En daar kwam ook nog bij dat ik daar hoogst ongelukkig was en een kwal van een werkgever bah wat een vreselijke tent, daar ben ik zelf gestopt want dat was geen doen meer. Maar deze baan, dat vind ik echt heel erg....
    het erge is dat ik weer dat ik voorlopig zulke baan niet meer krijg....hoop over een jaar of 2 weer, en in de tussentijd wat anders doen dan maar...Zwanger worden bijvoorbeeld ;) :)

@Zwangere: Hoe is het met jullie? Wanneer zijn de eerste of tweede echo in het vooruit zicht?

@Vandaag:
    Was een lekkere dag vandaag hier, lekker zon gehad en ik heb wat in de tuin liggen rommelen.
    Vanmorgen op het werk kwam mijn teamleidster die vroeg of ik even tijd had, ze vertelde me toen dat zij en haar man de tweede kleine verwachten in september, en ze wilde me dat even van te voren vertellen onder 4 ogen omdat ze wist dat ik met de mmm bezig ben en me niet voor het blok wilde zetten in de pauze als ze het aan de rest ging vertellen. Dat vond ik wel heel fijn! Dus was in de pauze voorbereid en kon het goed hebben.
    Verder niet veel nieuws hier, vanavond weer aan de Zumba weer alles lekker van me af schudden.

Liefs Juffie

Deel Deze Pagina