Hoi lieve meiden...... Is het goed als ik hier eventjes inhaak....Ben alweer zoveel vergeten nu ik hierzo wat typ..... Had wel wat opgevangen over geen werk meer hebben......that's sucks big time!!!!!! KateK: Super dat jullie kleine prinses is gedraaid Kiyeko, Zonnestraal en Kipjes: Hoe voelen jullie je???? Kwaaltjes......gerustgesteld???genietend??? Liev: Wat een super mooie foto's.....en geweldig je buikkk!!!!! Monatoetje: jij ook idem dito.....groeit goed ehh je buikkie! ik probeer wat verder terug te lezen kletskousen.....ben alleen errug moe en denk dat ik zo in slaap kieper!!! liefssssss
Bob, Marmaris lijkt mij een prima vakantiebestemming! 1000 berichtjes, gefeliciteerd! Liev, wat een mooie foto's! Grote buik hoort bij 2 kleintjes hè... Darkangel, maandag terug, spannend, duim voor je! Gelukkig dat ongelukje van hond geen te grote schade opleverde! Juffie, balen van je ontslag! Hoop dat je snel een leuke nieuwe plek vindt met voldoende uitdaging! Fijn dat je een fijne dag gehad hebt! Katek, mooi dat je kleintje gedraaid is! Houden zo! Mooie foto! Kiyeko, ik heb ze nu zelf van mama licious en 1 besteld bij hm, ben benieuwd. Je darmen zijn trouwens heel blij met vezels en voldoende drinken Kipjes, goed smeren! Heb zelf ook al wat vlekjes door lunchpauze in de zon! Dreamer, koorts is vanaf 38.5, Hb en schildklier kunnen moeheid en koud geven, maar kan ook een griepje zijn. Beterschap in elk geval! Donderwolk, sterkte! Iluna, hoe is het met je ventje? Kan me voorstellen dat je je buik mist! Fijne avond iedereen!
Kiyeko: Ben nog wakker hihih.....zit me ontzettend druk te maken........voor de echo morgen dus!!!!!! krijg nog net geen hartkloppingen.....sjeezuss!!!! en weet niet waarom voel me super goed heb nergens last van (ook dat maakt me af en toe onzeker)......en aan de andere kant denk ik van kom op.......goed embryootje terug geplaatst wat kan er mis gaan.....maarja heeft iederee denk ik wel ik hou weer op met mijn gezeur sorry dames
Dank je wel kiyeko en kipjes voor jullie lieve woordjes..........ik ga me bedje maar in.....nergens meer aan denken en op na een mooie echo slaap lekker lieverds xxxxx
Juna succes morgen met de echo. Komt goed. Kiyeko oei jij ook last van je darmen kiwi wil ook wel eens helpen. Hier gaat het op en af met mijn darmen. Jij alvast succes voor vrijdag.
@Koud en moe: (haha was de K vergeten, stond er ineens heel wat anders ) Ik ben schildklierpatient, dus vrees er een beetje voor. Maar logischerwijs zou het daar niet van moeten komen, gezien mn waardes eind januari echt super waren en ik nog steeds dezelfde meds slik. (maar ga wel met lood in mn schoenen prikken vrijdag... zal je zien he, dat we wéér niet mogen starten door mn stomme schildklier!) Dacht zelf ook al aan een griepje, want was van de week ook misselijk zomaar (wel 2 dagen, dat dan weer wel) Maar wel een licht griepje dan. @Juna: succes morgen meis! Hoop dat jullie een mooi knipperlichtje te zien krijgen! @Kipjes: als MvM nog altijd geen contact heeft opgenomen is het mis gegaan. Doorgaans bellen ze binnen 2 dagen terug. @Kiyeko: ze zeggen dat ik een erg bescheiden buikje had. Maar de broeken waren wel heupbroeken he, gewone broeken kreeg ik niet over mn buik heen haha. Noppies valt erg klein, Mamalicious (love it!!) valt redelijk normaal en is super als je lange benen hebt. Love2Wait geen ervaring mee, was mij te duur. @Juffie: lief van je collega dat ze het zo deed!
ik haak hier in hoor!! jullie kletsen zoveel!!! juna succes morgen bij de echo!!! komt helemaal goed. kiyeko je kunt ook roosvicee laxo drinken. dat hielp bij mij super goed. 1 glas per dag!! en ontbijtkoek eten helpt ook. dreamer hopelijk zijn je waardes goed van je schildklier en dat je gelijk mag beginnen!!! hier vandaag met elina bij cb geweest. ze moest prikjes bah wat zielig zeg!!! gelukkig huilt ze vanaf vanavond niet meer en slaapt ze goed. ze woog alweer 5420 gram en ze was 56,5 cm groot!!! wat gaat het hard zeg!!! dikke knuffel aan alle meiden hier!!!
Ik haak ook hier in (ben alweer wakker ) op m'n vrije (verjaar) dag. 21 maart de dag van de lente en ik word 35. In december zei ik heel stellig: 'schat we gaan naar DD want voor m'n 35 wil ik zwanger zijn wat er ook gebeurd!' zo gezegd, zo gedaan . Denk hier veel aan. Voel me verder niet jarig. Want had dit nooit durven dromen en daarom niks gepland. Vanaaf komen toch m'n ouders en schoonouders en gaan we gourmetten. De 24e komen m'n vriendinnetjes (zonder mannen + kids = lekker ouwehoeren in alle rust). En mijn man als enige man, onze persoonlijke ober . Juna, succes meis! Echo hier showen aub!! Girl, ohhhhhhh zielig hè die prikjes!!! Gelukkig is het weer voorbij! Nu Eline nog meer knuffelen! Kiyeko, hier ook aan de roosvicee laxo. Helpt prima! Ik ook alleen maar paar keutels per dag, nu meer keutels . In de supermarkt te koop bij de baby spullen.
Zonnestraal gefeliciteerd met je verjaardag meid! Hoe ouder je wordt hoe minder jarig je je soms voelt denk ik wel eens. Veel plezier vanavond en komende week als je vriendinnen langskomen! Girl lijkt me ook zo zielig zon klein popje die een prikje moet.. Haar maar lekker vertroetelen! Dreamer succes vrijdag! Juna veel plezier vandaag! Hier weer een rot nacht.. wakker gelegen of wakker gemaakt omdat ik snurk. Of ik of manlief heeft een rot nacht.. Wat kunnen we hieraan doen? Logeer bed hebben we niet en slapen het liefst samen maar dit houden we ook niet vol..
zonnestraal gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! katek: balen van slechte slapen steeds.. idd misschien oordoppen? hier lange dag werken! tot vanaaf
Katek, ik gebruik oordopppen omdat mijn man zo snurkt, etos eigen merk. Werken prima! alleen als ie echt keihard snurkt hoor ik het nog, maar middelmatig snurken hoor ik niet meer. Zuchten & kreunen dus ook niet. Leuke bijkomstigheid is dat ze alleen lage tonen blokken en je dus je wekker wel hoort. Zonnestraal, van harte!!! Juna, je hebt vandaag je echo toch? Hopelijk een mooi kloppend hartje!!! liefs
Vandaag een super lente dag met veel ZONNESTRALEN en jij bent jarig ZONNESTRAAL, met een super lief klein (of 2 ) zonnestralen in je buik! GEFELICITEERD MEID! Laat je maar lekker verwennen vandaag! Ps: Ik heb altijd geroepen dat ik voor mijn 30e moeder wil zijn, ik heb toch wel de hoop dat, dat gaat lukken ben nu 27....Ik ben steeds aan het denken stel dat het nu wel lukt dan ben ik dan en dan zwanger, als het nu wel lukt zou ik ongeveer op 7 mei een test kunnen doen dan is mijn vriend jarig, zou dat nou niet super tof zijn....ooooo ik hoop zo erg....maar hoe erger ik hoop hoe groter de teleurstelling dat weet ik ook maar ik kan het niet helpen! Anieweej FIJNE DAG VANDAAG! Geniet van deze mooie dag vandaag! Liefs Juffie
Juffie erg herkenbaar die gedachten Hier ook zulke gedachten...heb gisteren ontdekt dat mocht ik zwanger zijn ik 5 december uitgerekend ben
zonnestraal gefeliciteerd meid!!! je hebt een super mooie dag vandaag met dit weer!!! heb elina lekker goed geknuffeld gisteren!! ze heeft ook super goed geslapen dus vanochtend kwam er al weer een lach van haar!!! panter ja erg zielig ja en ja het is inderdaad ook belangrijk dat ze ze krijgt ja. moet er niet aan denken dat ze een van zo'n ziekte krijgt. vandaag ff boodschappen halen want hou zaterdag verjaardag van mij. ben de 26ste jarig dus druk druk deze week!! en voor het eerst moeder met me verjaardag!!! lang van gedroomd!! fijne dag meiden!!! wij gaan ook nog heerlijk wandelen vandaag!!
@ Panter: Ik hoop het zo voor je meid! Echt waar dat zou een leuk kadootje zijn PS: Ik was ooit (27 jaar geleden) ook voor 5 december bedoeld om geboren te worden, tis uiteindelijk 23 december geworden, ze lieten je toen nog gewoon doorlopen schijnbaar. Zomaar even een weetje
Panter, zou een heel leuk cadeautje zijn inderdaad! Zonnestraal, gefeliciteerd met je verjaardag! Juna, succes bij echo! Girl, jij ook bijna jarig!