Thanks lieve schatten! Wat lief! Begin me door jullie bijna jarig te voelen!! . Ohhhhhhhhhhhh Panter, wat hoop ik het zo!!!! *duimduimduim* En juffie, jij bent niet alleen zwanger voor je 30e, je hebt dan ook al een beebje!!! Dat moet!!!
Goedemorgen dames, @zonnestraal gefeliciflappert meid!!! Weer een jaartje erbij en dit is wel een heeeeel goed jaartje Yahoo!! Er is er jarig hoera, hoera dat kun je wel zien dat ben jij!!!! @girl succes vandaag met de kleine meid en haar prikjes, ik hoop dat het allemaal mee valt! @juna heeeeel veel succes meid!!! Op naar een topper echo!!! Duimen draaien @Panter hahahaha tof!!! Is een keer een andere suprise, eentje die je al heeeel lang wil hebben Maarre nu wil verder niets zeggen hoor maar voor een secret mission ben je wel uhm (kiest netjes haar woorden zorgvuldig) aanwezig hahahahahaha... @iluna hahaha ja vip bob in tha house @katek...ik zeg ook oordoppen....ik hoop zo erg dat ik ga snurken als ik zwanger ben....kan ik hem na al die jaren terug pakken...hij zaagt namelijk hele regenwouden om in zn slaap Tja en nu wil ik niet in bepaalde stelling gaan vallen maar ze zeggen weleens de laatste loodjes....ik heb medelijden met katek en katek man, ik hoop dat jullie de rest van de laatste loodjes heerlijk zullen slapen!! @juffie met al die hcg hier moeten alle niet zwangeren toch binnenkort ook zwanger zijn...het vliegt hier om je oren Gaat vast helemaal goed komen!! @mona jij gaat ook keihard zeg....time flies!! @DA werk ze meid!!! @all en co heerlijke dag toegewenst!!! Liefs
Heb nog maar even bijgeslapen toen manlief de deur uitging.. ben anders zo´n zak zout de hele dag.. straks maar weer lekker de was buiten hangen enzo. En even van het zonnetje genieten! Oordoppen: goed idee.. sliep hij voeger in zijn studententijd ook mee, dus kan dat wel weer voorstellen inderdaad.. Thanks voor de tip! Juffie ik wilde voor mijn 26ste moeder zijn al kende ik mijn man toen nog niet haha. Maargoed ben blij dat ik niet met een ander kinderen heb gekregen, zat ik daar nu nog aan vast, dan liever met de man van wie ik echt houd en met wie ik kinderen wilde, met mijn exen wilde ik dat ook niet. Juffie ik hoop voor je dat je in mei een mooi verjaardagscadeau aan je mannetje mag geven! Panter oh wat leuk, een december kindje misschien wel! Vind ik altijd zo´n gezellige maand, lekker donker en kaarsjes aan.. ben ik weer iemand vergeten?? Oh bob ik had je post nog niet gezien =) haha medelijden hoeft niet maar et is zo sneu mijn man heefrt enorm zwaar werk en hij slaapt maar een paar uurtjes per nacht dat hij er echt brak uit ziet, alsof het kindje er al is.. hahaha. Ik kan in principe wel uitslapen wanneer ik wil dus eigenlijk is het voor hem erg sneu.. maar we zien het als een oefenening. Die kleine smurf moet straks ook bij ons op de kamer slapen eerst, dus dan zal hij ook moeten wennen aan huiltjes en dingetjes.. en dat vind hij ook geen ramp alleen bouwt hij nu geen reserves op zeg maar. Nja je snapt me wel. We gaan oordoppen proberen!
Hoi lieve meiden..... Ik zit nog in de auto richting huis. We hebben het hartje gehoord!!!!! . We zijn zo super gelukkig eehhh. En emotioneel. Laatste x Gent....ben daar zo geweldig geholpen dat we allebij een traantje weg moesten pinken... Ik zeg: tot over een paar jaar gent!!!! We zitten nu met een super big smile in de auto....ik ga niet meer zeuren en alleen nog maar genieten!!!!!!!!! Meiden ik praat straks weer meer dikke knuffel!!!
Gefeliciteerd Juna en Junaman! Wat een heerlijk gevoel he? Mag je nu opzoek naar een verloskundige in de buurt? Wij vonden het lastig om ons ziekenhuis los te laten, je maakt toch heel wat met ze mee vind ik.. Lekker genieten lieverds!
@ juna, Wat super !! Gefeliciteerd schat ! En nu genieten @ zonnestraal, Gefeliciteerd met je verjaardag !!
@Gedachten: Voor vele herkenbaar zie ik. Tja je ziet het al eerst iets van zelf sprekend "och voor ik 30 ben heb ik 2 kinderen" maar dat gaat even anders, hoop er dan in ieder gavel 1 te hebben. Had wel in december een behoorlijke dip, toen we vorig jaar mei met de pil stopte dacht ik zeker in december zwanger te zijn, maar dat was dus niet zo dat vond ik wel raar. En toen we vorig jaar de verjaardag van mijn vriend hadden was ik vast van overtuigd dat ik dan het jaar erop (dit jaar dus) een dikke buik zou hebben, een dikke buik zal ik dan niet hebben maar hopelijk wel een wondertje erin. En je weet zo donderds goed dat je niet te veel moet hopen, maar ja zoals ik al zei stiekem doe je dat toch, en hoop je het toch, het zal maar net wel zo zijn dat ik op 7 mei een knaltest heb, stel je voor zeg... Ik dagdroom nog even verder dames...zucht....! Liefs Juffie
Ik hoopte met mn 25e een kindje te hebben. Ben nu 29, dus heeft iets langer geduurd. Hoop nu voor mn 30e een 2e wondertje te mogen ontvangen, maar ben nu telkens zo bang dat ik wat over ons afroep. Ik hoopte toen we voor het echie gingen ook dat we meteen zwanger zouden zijn, dat heeft uiteindelijk ook jaren geduurd. Nu hoop ik dat weer, maar ben bang dat ik het dan jinx (sorry, kan niet op het juiste nederlandse woord komen) Herkenbaar voor iemand? @Katek: laatste weekjes slapen de meeste zwangeren slecht. Lang leve verlof! Alles al klaar? Ziekenhuistas ingepakt? @Juna: gefeliciteerd!! En nu genieten. @Zonnestraal: gefeliciteerd meis Zwanger op je verjaardag, hoe bijzonder he. @Girl: alvast gefeliciteerd, je eerste verjaardag als moeder! Eindelijk! @All: dikke lenteknuffel voor allemaal
Juna en Junaman, geniet!!! Kiyeko, ik heb het gehoord op de radio, kippenvel! Was vorige week ook helemaal stil toen ik het nieuws op de radio gehoord had. Katek, oordopjes kan helpen ja, maar inderdaad, kan hij al aan extra geluidjes wennen voordat jullie kleintje er is.. Wij willen ons kleintje ook de eerste weken bij ons op de kamer leggen,! Juffie, ik wilde voor mijn 30e mijn gezin compleet hebben, liefst 2-3 kinderen (heb zelf 3 zusjes) maar zijn nu blij met deze ene, al zou het qua tijd makkelijk moeten lukken om voor mijn 30e ook een 2e kindje te krijgen.. Maar eerst maar eens zorgen dat deze geboren wordt... Dreamer, ik duim voor je dat je voor je 30e een tweede wondertje hebt! Bob, tijd vliegt inderdaad... Voor iedereen een fijne middag, ik ga proberen nog wat zon mee te pakken, maar eerst nog eens een keertje naar de psychologe.. Heb me deze week gerealiseerd dat emoties (verdriet, boosheid) toch wel heel ver naar de achtergrond zijn nu ik ons kleintje voel en ik denk dan ook dat ik voorlopig dit traject even afsluit..Er zijn nog andere dingen waar ze met me aan willen werken (ik leg de lat nogal hoog en kan moeilijk nee zeggen) maar dat vind ik iets voor na juli.. Er beter mee omgaan kan er ook mee te maken dat we nu ook opener zijn over het gebeuren naar onze omgeving, zondag eindelijk mijn zusjes allemaal gezien en het uitgelegd. Reageerden er allemaal heel nuchter op, scheelt wel dat zij het nu ook weten. Fijne middag en een knuffel voor jullie allemaal!
Juna van harte gefeliciteerd met de goede echo! Zonnestraal van harte gefeliciteerd met je verjaardag geniet ervan. Ik heb de dienst ook gezien echt heel emotioneel... Dreamer ik hoop dat jullie een tweede wondertje mogen verwachten voor je 30e. Mona wat fijn dat je zussen zo goed reageerde. Da hoe is het? Ook hoe is het jou en de kleine man?
Dank je wel voor jullie lieve reacties meiden!!!!!! Zit in de 7de hemel.......En dan zie je de herdenkingsdienst en dan wordt je weer met beide benen op de grond gezet! Vreselijk. KateK: Inderdaad hebben het er erg moeilijk mee om afscheid te nemen van het ziekenhuis. Stuur ze zo ie zo een kaartje en junaman zei, volgend jaar gaan we een dagje shoppen in Gent en gaan we meteen even langs het ziekenhuis hihi... @ Gedachtes: Ik heb al gezegd, dat ik graag jong moeder wou worden.. We woonden net samen en ik zeg: Junaman, ik vind het tijd voor een kindje. Maar vriendlief vond dat we nog tijd genoeg hadden. ( Hij is een jaar jonger als mij ) En ik bleef maar aandringen, nou vooruit dan. Ondertussen was ik wel al gestopt met de pil. Want iets in mij heeft altijd gezegt dat het ons niet zomaar ging lukken. Nou en hier het resultaat. Dus toen we eenmaal in de MMM zaten zij junaman nog tegen mij, toch goed gedaan hoor schatje. Hihih.. Ben nu natuurlijk nog jong, net 25 geworden. Maar had het me wel op een andere manier voorgesteld.....(net zoals iedereen hier natuurlijk) @ ego: had ook nog even over de eiceldonatie gehad, maar wat ik dus niet wist (misschien beetje dom) dat de eicel en het zaadje al samengevroren is. Dus dat verhaal houdt ook op... Fijne namiddag meiden, zit lekker buiten in het zonnetje!!!!!!
JUNAAAAAA, gefeliciteerd!! En nu genieten!!!!! Monatoetje, bedoel je dat je nu open ben naar je naasten voor wat betreft het donorschap??? En wanneer en hoe besloot je/jullie toch te kiezen voor openheid??? (gewoon even benieuwd). Wij gaan ons kindje ook alles vertellen. En mocht vrijdag de echo goed zijn dan gaan we dat boekje 'wereldwondertje' kopen. Bailey, hoe gaat het met jou?? Wat vliegt de tijd!! Moeheid minder?? Dreamer, zwanger op m'n verjaardag is het grootste kado ooit!!
Zonnestraal: Dit je is beste verjaardag ooit! En zwanger en lekker weer, wat wil een mens nog meer Geniet er met volle teugen van meisss.....xxx
Juna, lekker genieten nu meis! In april gaan we dr weer voor. Op dit moment lijk ik hormoonbal Sta vol met pukkels. Zelfs op plaatsen waar ik t nooit heb Gezicht rug armen en zelfs op mn borsten hihihihi Miskraam naverschijnselen nog denk
Oowhh april is volgende week al Annaatje ! Heb je nog veel last gehad van je ongi.. Ja alle hormonen komen er nu weer uit wss?? Nou Anna op na de volgende poging met een plakbeeb als resultaat. Want dat is jullie van harte gegunt.. En we hebben hier wat hcg verspreid voor jullie allemaal. Veel liefssss @ ego: net vk gebeld, 2 april mogen we komen.
Dreamer: Heb net voor het eerst je filmpje op youtube gezien......prachtig!!!! zit hier met tranen in mijn ogen