Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Zonnestraal, we gaan er inderdaad open over zijn, wilden we eerst niet, maar na lang erover nadenken en praten hebben we ongeveer een maand geleden besloten om het het wel te vertellen. Ook omdat we geen geheimen willen hebben voor ons kleintje en het ons een beetje gek leek als zij dan later aan mijn zussen zou vertellen dat mijn man wel haar papa is, maar niet haar verwekker. Gaan ook dat boekje kopen om het aan ons kindje te vertellen.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dames die open zijn tov donorschap naar hun kindje; respect meiden! Ik vind dat echt heel knap!

Juna mbt eiceldonatie ik dacht dat je de hele cyclus van hormonen en punctie opnieuw wilde doen om zo eicellen te kweken voor een ander.. idd kun je met je overgebleven eitjes nu niet zo veel, die moet je lekker laten zitten voor een brusje! Het zijn nl cryootjes! (ingevroren embryootjes!)

Annaatje wat vervelend al die pukkeltjes, is bij mij wel vaak te relateren aan hormoonschommelingen enzo.

Mona kan me voorstellen dat het fijn is dat jullie het aan je zussen hebt verteld en fijn dat ze er zo relaxed mee om gingen!

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer alles (bijna) klaar, zijn nog steeds met de laatste puntjes op de i bezig.. maar als ze nu zou komen zouden we het wel redden! Ziekenhuis tas staat wel klaar, maar vandaag toch maar even gekeken wat er echt mee moet en een aparte tas gemaakt voor het geval ik langer moet blijven (kan manlief dan een dag erna wel ophalen).. vind het zo lastig wat er allemaal in moet! Heb jij nog tips?

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juna, wat super zeg een goede echo!! Nu genieten hoor!!

Vandaag gezellig bij zwangere ex-collega op de thee geweest. Had verwacht dat ik het moeilijk zou vinden maar dat was niet zo. We hebben heel gezellig zitten kletsen, en ik vond het reuze leuk!

liefs

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    KateK: ja dat wist ik dus allemaal niet ( shame ) ik dacht er zijn zoveel eitjes over die doneer ik....Vind alles reuze mee gevallen, maar om nu weer te gaan spuiten en de punctie te ondergaan, nee daar zie ik voor een volgende keer toch weer tegen op denk ik....ik help mijn medemens nu toch wel goed door mee te doen aan mvm hihih....kan je niet helpen wat je allemaal mee moet nemen hihi.....

@ panter: ga zeker genieten nu :)......en wat fijn dat je gewoon gezellig hebt kunnen kletsen met je zwangere ex collega.......positief *duimen draaien nog steeds voor jou*

@ monatoetje ( en ook de rest die er allemaal open over zijn ofniet ) : heel errug knap van jullie hoor...diep respect.....junaman & ik hebben het er over gehad ( en nu is dat natuurlijk heel iets anders als je ut daadwerkelijk meemaakt ) maar wij wilden het dan niet gaan vertellen, zo dachten wij er over dan....maar zoals ik al zei misschien als ut wel zo was met een donor dachten we er misschien anders over......maar vind ut super van jullie!!!! En des ondanks blijft het jullie wondertje

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juffie: hier altijd gezegd dat ik voor mijn 25ste moeder wou zijn.. dat is al niet gelukt...

panter: 5 december haha leuke datum! laten we t hopen!

girl: je eerst verjaardag als moeder! extra speciaal!

juna: super geweldig een hartje!!!! kan me voorstellen van traantje wegpinken! gefeliciteerd!

dreamer: jinx? heb t gegoogled maar word nog niks wijzer. enne jij gaat gewoon weer op roze hoor!

bailey: hier gaat het prima!!

annaatje: hey meid!

openheid, hier ook! maken er totaal geen geheim van.. alleen weet nu (bijna) niemand van onze nieuwe start af.

panter: fijn dat het zo gezellig was bij je ex- collega!

hier moe, zometeen nog even eten.. en straks even lekker in bad.. ietjes minder nieuwtje gehad op t werk. (iets kleins maar toch) dus daar ga ik even over na denken....

7. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    DA: lekker badderen dan en verstand op 0 ( als dat kan ) en ook super dat je er open over bent......maar ook goed lijkt me een poging waar alleen jullie 2 vanaf weten....( En wij hier natuurlijk hihih ) en iedereen bedoelt het goed, maar ook wel eens fijn om niet telkens de vraag te krijgen: en hoe staat het er voor? En is het gelukt. Xxxx

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juna: precies, ik hielt ook een site bij, en dan konden de mensen die wilden weten hoe het ging het daar lezen, ik dacht dan krijg je niet zoveel vragen enzo.. maar die krijg je toch wel. website houd ik nog steeds bij, staat alles op vanaf t begin van de mmm..

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juna gefeliciteerd met de mooie echo!! en nu genieten!!

dreamer jah vind het ook erg speciaal!! hopelijk lukt het nog voor je 30ste nog een kleintje erbij te hebben!!

hier wou ik ook al jong kinderen. was 22 toen we ervoor gingen. toen ik 24 werd konden we eindelijk beginnen in dd, dus er gingen ook wat jaartjes voorbij. en nu ik nog jong ben is het allemaal eindelijk gelukt!!

mona dus jij wil ook open zijn voor je kind en anderen!! super hoor!! doen wij ook hier!!

da lekker op de bank relaxen!! vind het super om nu me verjaardag weer te houden!! vorig jaar geen zin aan. zat net met 2 mislukte cryo's.

meiden heb vandaag super goed nieuws gehad!!! ik heb naar dd gebeld voor de donor van ons. en hij was er nog!!! wel heel erg weinig. we mochten het reserveren voor volgend jaar!!! dus ben helemaal blij vandaag!!! het kost wel wat maargoed heb het er dik voorover!!! dus helemaal blij hier!! :D

panter fijn dat het gezellig was bij je ex collega en dat het gelukkig meeviel!!!

ben er veel vergeten maar weet het ff niet meer wie wat schreef. dus dikke knuffel allemaal!!!

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Girl: dank je wel :D ga ik zeker doen!!! En wat een super nieuws zegggggggg, heerlijk voor jullie :D fijne avond ( ps: wat een mooie foto van elina in je avatar , zie ik nu pas had iets uitgeschakeld dat ik ut niet zag staan )

11. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    DA geniet van je bad, niet te veel piekeren hè!

Dreamer, fijn dat jullie donor er nog is!

Panter, fijn dat visite heel gezellig was!

Katek, goed dat alles geregeld is voor de komst van jullie kleintje! We zijn sinds vorige week uit de keuze voor een kaartje, meteen ook teksten en indeling gekozen. Gisteren intake voor gastouderopvang gehad. Gaat dus allemaal prima!

Psychologe wil me toch nog zien :(, heb nogal de neiging om mezelf ook emotioneel weg te stoppen, wil er zoveel mogelijk uithalen zodat we straks heel erg kunnen genieten van ons kindje.. Ga er dan toch maar mee door, maar wel op mijn voorwaarden (eens in 4 weken gesprek).. Ga morgen ook gesprek aan met mijn schoonmoeder, hoorden deze week dat een zus van haar heel ziek is en snel achteruit gaat, zij dropt haar verdriet dan bij mijn man (ze is al jaren weduwe en heeft verder niemand om dit zo mee te delen) die er niet mee om kan gaan, wat weer wrijving tussen ons geeft.. Moet toch een oplossing voor zijn (bijv ons vaker bijpraten en niet alleen in hoge emotionele nood)..
    Ik ga denk ik net als DA in bad, moe en hoofdpijn, even afschakelen en dan ontspannen naar bed.. Fijne avond iedereen!

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    juna dank je!!! wat geweldig he zo'n echo!!! :D ook een fijne avond!1

mona nou ga je toch ook lekker ff in bad!! lekker relaxen!! weltrusten alvast.

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kiyeko wat fijn dat de test zo mooi was, en wat fijn dat je kunt beginnen. Ik had eerst ook 2 kratten maar heb dat maar een paar weken gered, had dan maar een.halve fles in het tweede krat dus ben toen io maar 1 gaan doen. Veel succes!

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kiyeko: je kan kijken naar welke certificaten t kdv heeft. hun beleid. als je een rondleiding krijgt, dan zie je wel of t kdv je wel of niet aanspreekt. wij geven ''nieuwe'' ouders altijd een rondleiding door het gebouw en alle groepen, we leggen uit hoe alles werkt enzo. je kan zelf ook vragen stellen, en misschien krijg je wel vragen binnen als je daar rondloopt.. komt vast goed

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Wij regelen onze opvang anders dus hebben daar niet naar gekeken..

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Katek: labello voor de droge lippen, een shirt voor tijdens de bevalling en 1 voor na de bevalling.
    Ik had een pyama aan die open kon, zo had ik tijdens het persen gewoon mn pyama aan en na de bevalling kon ze toch meteen op mn borst liggen zonder wat uit te hoeven doen.
    (was maar goed ook, want had een infuus voor de weeën opwekken en had mn pyama dus niet uit kunnen doen)
    Drinken voor jou (ik had AA drink) en drinken + eten/snaai voor manlief.
    Natuurlijk fototoestel/camera met accu's.
    Kleertjes voor de beeb en voor jezelf.
    Verder had ik vooral veel dingen voor lange termijn, maar ik wist op voorhand al dat ik lang moest blijven + dat ik ingeleid werd.
    Spannend he nu het zo dichtbij komt!
    Nog even en je kan kennis maken met jullie meisje!

@Monatoetje: je bedoeld Girl :p
    Goed dat je voor jezelf gaat opkomen bij je sm!

@Girl: supernieuws meis!

@Juna: embryo donatie is idd heel iets anders dan eiceldonatie.
    Heb je het 2e filmpje ook gezien?

@Kiyeko: super dat MvM van start is nu.
    Ik had ook 2 kratten (en ook altijd vol)
    Wij hebben dat probleem niet, ik ben thuisblijfmamma.

@All: *bibber bibber*
    Komt nu wel dichtbij allemaal!
    Ik zei vandaag tegen mn dochtertje dat we allemaal klaar zijn voor een broertje of zusje voor haar.
    Ze knikte heel stellig JA :D
    Zo lief!
    Ze snapt er niks van natuurlijk, maar was toch weer even zo'n ahhhh momentje haha.

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goedesmorgenssssss vandaag weer eens een dagje werken, lees vanavond bij

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi ladies!

Kiyeko, gelukkig een knaller van een test!! Qua opvang...tja...mijn buuf is gastouder...en die houd een plekje vrij voor ons. Hoef dus ws niks te regelen..

liefs

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goeiemorgen lieve Meisjes,

Ik ben heeeeel blij want vanmorgen was hij er weer op mijn ovu test een :).
    Precies netjes zoals altijd op dag 15!
    Was een beetje huiverig ervoor dat mijn cyclus in de war zou zijn door de hormonen, maar niks is minder waar gelukkig!
    Dus over 2 weken gaan we weer spuiten, hopelijk deze keer wel genoeg stimulatie....

Fijne dag allemaal!
    Liefs Juffie

20. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Dreamer, sorry, bedoelde inderdaad Girl.. Ben er niet helemaal bij merk ik ;)

Kiyeko, mooi toch zo'n knaltest! Wij hebben opvang pas na 4 maanden aangevraagd, maar wonen ook in een gebied waar er weinig wachtlijsten zijn (dorpen en voldoende aanbod).. Werk ze vandaag!

Juna, werk ze!

Juffie, wat fijn die :)! En dan over twee weken weer aan de slag! Succes! Duim voor je!

Deel Deze Pagina