Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juffie fijn dat de ovu test posi aansloeg en je cyclus dus normaal is gebleven. Ik hoop voor je dat de volgende ronde idd meer follikkels gaan groeien, dat was bij mij wel zo. Eerst 3 en de 2e keer rond de 15 stuks. Ik duim meissie!

Doeg meiden, weer genieten van het mooie weer!

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, ik duim hard voor een goede oogst van eicellen straks!! You go girl!!!

Wat is het prachtig weer he? Ik heb de wasmachine aanstaan en dat hang ik straks lekker buiten, daarna hondje uitlaten en met vriendin terrasjes hoppen :D

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Goodmorning!!

Gisteren de eerste baby-pakjes van m'n moeder kado gehad, zo schattig!!!

Juffie wat fijn een :). En dan over 2 weekjes weer beginnen, spannend hoor!!!

Heerlijk weer Panter!! :cool:

Vannacht geloof ik om het uur moeten piesen :$. Nu dus moe....

4. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ja morgen de 1e vroege echo, zo spannend!
    Ik denk zelf 2 :). Lijkt me enig!

Verjaardag was erg leuk, eindelijk in en in gelukkig op m'n verjaardag!!

5. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ kiyeko
    Ik had dat verhaal van die wachtlijsten ook gehoord, en had bij Skar al met 14 weken een inschrijving geregeld.
    Toen wij na de 20 weken echo hoorden dat onze kleine een onderarm/hand mist hebben wij er nog over nagedacht en uiteindelijk voor een andere kdv gekozen.

Uiteindelijk is het nu een anthroposofisch kdv geworden (met alle officiële papieren uiteraard), die veel kleinschaliger is en waar de groepen vaste begeleiders hebben. Gezien de visie mij toch al aansprak en het niet duurder is was de keuze snel gemaakt.

Oh, en het is een verticale groep. Dat vind ik ook fijn, omdat het het meest op een gezinssituatie met meerdere (5 of 6) kinderen lijkt. Ook heel schattig, omdat de oudere kindjes ook voor de kleintjes leren 'zorgen', met dingen helpen enz.
    En het was absoluut de juiste beslissing. Onze kleine heeft het er heel erg naar zijn zin.

Ga in iig bij verschillende instellingen kijken om naast alle officiële papieren ook een indruk te krijgen of het goed voelt en of de manier van opvang jullie aanspreekt.

@ dreamer, en....? Heb ik iets gemist of wacht jij extra iets langer met testen? :p

@ kate
    ik zou ook nog iets te eten meenemen. Klinkt gek, maar ik had gelijk na de bevalling enorme honger en beschuit met muisjes was niet genoeg. ;) En wat spannend dat het bijna zo ver is....

@ girl, goed nieuws uid DD! En alvast veel plezier met je verjaardag.

Juna ook nog gefeliciteerd met de mooie echo.

Fijne zonnige dag iedereen!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik dacht net zo nog een ovu testje omdat ik die smileys zo graag zie haha. Maar wat bleek geen smiley :( snap er niks van en vanmorgen stond er toch wel echt een smiley....had wel net gedronken dus zal daar dan wel aan liggen denk ik....
    vanavond toch maar eens proberen of het toch nog zelf lukt....:):p
    Tegen beter weten in maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit....
    Liefs xxx Juffie

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna hoe is het met jou en de kleine man? ja we waren heel blij met het nieuws!! :D
    als de donor er niet meer was waren we ook nog wel voor een 2de wonder gegaan, maar dit is toch het mooiste voor elina!!

juffie ik had ook altijd maar kort een posi ovutest. geen zorgen over maken. nog 2 weekjes en dan kun je weer beginnen!! lekker snel!!!

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal succes morgen bij de echo!!! wel leuk 2 wondertjes :D

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    lekker weer he!

hier alles kasten leeg gehaald, morgen komen de nieuwe meubels..

oh ben de tv kast (hele grote) uit elkaar aan t schroeven, heb al een stuk of 25 schroefjes liggen, en dat ding zit nog in elkaar haha, heb al tegen manlief gezegd dat als die dalijk thuis komt, hij maar zachtjes moet doen met de deur haha want ik vertrouw da ding nu ff niet :D

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoi dames

Ben weer lekker thuis na een dagje hard werken ( met flinke hoofdpijn ). Ben al 2 paracetamols verder, durf er niet meer te pakken... dus ga zo myn bedje maar in :(

@ KDV: heb hier ook geen idee van, eerst overal goed informeren en langs gaan....bij ons gaan de opa's en oma's oppassen.....zelf blijf ik 24 uur werken....

@ Juffie: Wat fijn een :) op je ovu-test.....en niet al te veel zorgen maken dat het later niet zo was, positieffff en op na dinsdag!!!!:D:D lekker snel weer beginnen

Kipjes: hoe is het met je meis??

Zonnestraal: 2 beebjes zou helemaal geweldig zijn toch :D ben benieuwd morgen, hoelaat moet je?? en in DD offuhhh...??

katek: ligt katebeeb nog rustig????

iluna: hoe is het met je kleine mannnnn???

ben het verder weer eens vergeten sorry

11. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Zonnestraal!!!! Vandaag echo!!! Hoe laat?? Meiden sorry dat ik zo weinig reageer... Heb het druk door m'n verlof met niks doen,.. Dagen vliegen voorbij hihi.. Weet ook niet wat ik doe!! Vandaag 30 weken voelt echt weer als mijlpaal.. Zo bang gew om ze in de 20 weken te verliezen.. Op naar de 32 en 34 en dan mogen ze komen!!! Juffie.. Zooo kut v baan!!! Xxx

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meisjes,

Zonnestraal, veel plezier met de echo!!!

Ow meiden ik heb alles gelezen en kan niet onthouden wie wat schreef....bbrrrr!
    Ben zo druk in mijn hoofd...en vind het zo spannend deze ronde. Nog 3 dagen wachten, en dan weet ik of ik aan de hormonsters ga of niet. 3 april evaluatie in RS en ik ga aansturen op icsi, maar wil dan wel de garantie dat ik terug kan naar KID mochten 3 icsi pogingen mislukken.

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Zonnestraal vandaag is het zover je eerste echo, wat spannend zeg! Hoelaat heb je de echo?
    Laat je wat weten we zijn heeeeeel benieuwd :D :D
    genieten he meid!

@Panter: Hoop dat je snel kan beginnen meid en dat je maar snel ook een posi zwangerschapstest mag hebben, je wacht al zolang het is je van harte gegund! Ik duim voor je!!!!!

Liefs Juffie

PS: gisterenavond nog maar een keer ovutest gedaan, was weer een leuke smiley :) had in de middag te veel gedronken, zorgen om niks dus pfff....haha. Nu ga ik niet meer testen hoor ;)
    Wil trouwens zo wie zo de komende maanden geen ovutesten meer willen gebruiken.....als dat zou kunnen

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Iluna heb inmiddels sultana´s gehaald.. :D zou het anders echt ook niet weten!

Juffie denk dat je idd teveel gedronken hebt smiddags! Fijn dat de smiley er later wel weer stond!

Juna beeb beweegt aardig, lijkt al een ritme te hebben. Als ik wakker wordt is zij ook wakker. Hihi. Zo raar om je buik heen en weer te zien gaan! Hoop dat ze nu niet meer omkeert. Juna drink je wel genoeg dat ze zoveel hoofdpijn hebt? Wel even in de gaten houden hoor!

Liev weer een mijlpaal! Goed zo! Ze komen vast nog niet.. ze moeten nog maar even bij hun moeder blijven! Wat is een gemiddeld termijn voor een tweeling om geboren te worden?

Panter spannend meid!!!! Hoop dat icsi niet nodig is!

Zonnestraal ik duim op een mooie echo! Ik ben heel benieuwd of je 1 of 2 beebjes hebt!

Kiyeko wat een mooie (naam vergeten) bedel dinges.. :)

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Lieverds!!!

We hebben 1 beebje gezien!!! Met kloppend hartje al met 6w2d.
    Een vruchtje zo klein als een rijstkorrel!!!
    Ben zoooooooooooooo blij en opgelucht!!!! (was erg gespannen)

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal, wauw! Nu al kloppend hartje!! Gefeliciteerd met je goede echo!

liefs

17. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Zonnestraal Wauw wat goed van harte gefeliciteerd met de goede echo!

Kiyeko wat een mooi bedeltje en een mooie betekenis.

Panter ik hoop dat icsi niet nodig is lieverd.

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal: kei goed!!1 gefeliciteerd!!

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Gefeliciteerd zonnestraal!!! :D Nu lekker genieten van jullie wondertje in de buik! Over paar weekjes zie je echt al een mensje met de 11-12 weken echo!

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal gefeliciteerd!!!! nu lekker genieten!!

Deel Deze Pagina