Meiden, ik ben zoooo nerveus. Heb zere boobs en als ik een lege maag heb kotsmisselijk. Dit herken ik van mijn zwangerschap in mei...ben zo bang dat ik het mezelf aanpraat, maar beroerd zijn kan ik mezelf niet aanpraten. Oh het zal toch niet echt zo kunnen zijn??? IK WORD GEK ALS HET WEL ZO IS!!
panter: oh ik hoop t zo voor je!, maar wil je ook eventjes een klein beetje met beide benen op de grond zetten, maar je kan jezelf zeker wel zwangerschapskwaaltjes aanpraten, de maand na mijn vmk, voelde ik me precies zoals de maand ervoor.. echt precies hetzelfde, wist gewoon dat ik weer zwanger was maar dat was dus niet zo..... dit is niet lullig bedoelt he meis.. maar op een of andere manier is de telleurstelling groter als je zoveel hoop hebt, snap je een beetje wat ik wil zeggen, ben bang dat t zo lullig overkomt.. maar ik hoop zo voor je dat je gewoon mega zwanger bent!
Lieve Panter, hoeveel dagen voor nod? 3 toch? Morgen 2? Dan testje wagen??? Ik duim me suf!!! En jij vind het spannend....nou ik ook voor je! Denk heeeeeeeel veel aan je. Maar durf nauwelijks wat te vragen hihi.
DA, dat probeer ik ook steeds tegen mezelf te zeggen. Maar zere boobs heb ik nooit, die had ik echt alleen maar toen ik zwanger was. Echt zere boobs he, niet gevoelig maar echt pijnlijk. Whaaa wat lastig! Ik wil er niet aan denken maar toch doe ik het. Zonnestraal, idd 3 dagen voor nod uitgaande van een LF van 13 dagen. Meestal heb ik een LF van 12 dagen maar heb de langste LF maar aangehouden voor de banner. mss zit ik dus wel 2 dagen voor nod. Gelukkig heb ik geen testen in huis Maar het zal wel weer niks zijn, want waarom zou de 12de poging nou lukken als de pogingen ervoor mislukten? Heb mezelf eigenlijk helemaal ingesteld op hormonen en mss wel icsi. Had alles geregeld tot de echo's hier in streekziekenhuis aan toe. ben er helemaal klaar voor, die hormonenrotzooi. Deze ronde beschouwde ik als laatste obstakel voordat we écht hulp kregen. geen vertrouwen in deze poging, maar moest hem ff snel doen voordat ze me willen helpen.
Oeh panter spannend meid! Ik had dat ook dat misselijke gevoel op de lege maag.. bleeeh.. hoop dat het voor jou ook een goed teken is! Ik duim meissie!!
wie weet haal ik morgen wel een test, maar wil eigenlijk wachten tot ik 14 of 15 dpo zit. Wel lullig hoor, dat het nou toch zo spannend is. Dat was niet de bedoeling haha
tussen 15.15 en 18.15 zouden onze nieuwe meubels komen.. jullie raden t al... zitten nog steeds te wachten...
ZOnnestraal van harte gefeliciteerd!!!! Panter ik hoop het hoor. Meiden ik lees mee maar het is nogal een drukte hier.
oh serieus? Manlief zei vanmorgen; ik heb het gevoel dat ze dit weekend komt.. pff. Ik zei; hou even op joh! Ben nog lang niet zover Nee, moet nog een paaaaaaaaaaaar dingetjes en dan mag ze komen! Vandaag trouwens een huildag.. gewoon zo´n lamlendig gevoel, weet alleen niet waarom. Hormonen waarschijnlijk.. Heb je alwat van het app gehoort OOK?
Nee nog steeds niks. Helaas wel van mijn ex of ik echt wilde scheiden???? Ja ik ben ingeleid met 36+2 Komt helemaal goed hoor
Meidennnn reageer morgenavond of zondag weer lig in myn bed ( schandalig op dit tijdstip ) heb vannacht de halve nacht lopen spokennnnn door de hoofdpijn Oowh ja panterrrrrrrr dit komt goeddd ik voel ut
Ohh juna.. tis wat met je hoofdpijn.. vervelend meid, drink je wel genoeg?? Doe maar rustig aan! OOK oh jammer. Maar wat je ex zegt klinkt alsof hij het zelf nog niet weet of hij het wil?
Hij wilde laatst dat ik wel ff tot de zomer terug kon komen ( voor het financieele) en dan had hij de kans voor de laatste maanden de tijd door te brengen met mijn zoon. Zo schreef hij het.
OOK: alleen voor t financiele? wat heb je gezegd, bekijk t ff.. meubels zijn er eindelijk... 2 uur te laat gewoon.. dat is niet tussen 15.15 en 18.15.. maar goed.. manlief kan aan de slag
kiyeko: ga zo door met piesen!! als ik ooit zwanger mag worden ga ik ook zeker mee doen! en ik lig idd lekker met de beentjes omhoog te kijken hoe manlief aan t werk is, haha is ook wel eens lekker haha