Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @zonnestraal, jee, jippie en Yahoo!! In klein mini lampje!! Wat goed en wat gaaf!!! Gefeliciteerd en natuurlijk ook voor zonnestraal man!!
    Oh ik was ook nieuwsgierig naar de eerder gestelde vraag of er als nog 2 kunnen zijn?? Heel gaaf hoor!!

@OOK sterke dame!! Goed van jou om zo voor jezelf op te komen!! Ik hoop dat er snel een app vrij komt en dat je helemaal met een schone lei kan beginnen met je mannetje S!! Dikke knuf voor jou

@Panter ik krijg kriebels van jou door jou berichtjes....verder zeg ik niets en vraag ik niets :D ;) maar m'n duimen draaien keihard en ik zeg testje halen vandaag en morgen doen...succes met beslissen, testen en wachten!! Duim, duim, duim, duim!!

@DA leuk nieuwe meubels, heerlijk vind ik dat nieuwe spulletjes kopen en opnieuw inrichten...als ik opruim verander ik vaak ook dingen in huis...volgens Bob man zouden onze meubels wieltjes moeten hebben omdat ik er zoveel mee schuif hahaha
    Geniet ervan!! En jij ook ineens een banner wat een enorme goede ontwikkelingen hier :D

@liev hi meid, gefeliciteerd met weer een mijlpaal!! Ik volg je op de voet :D het gaat zo hard hier!! En ik zeg nog steeds laat maar komen die 2 jongens hahaha ;)

@juna even pas op de plaats en goed drinken wat Katek al eerder zei!! Sterkte!! Hoop dat je hoofdpijn vrij opstaat vandaag

@Katek brrrrr...spannend!! Komt heel dichtbij hoor nog even en jullie mooie meisje is er ook...super gaaf!! Hoe gaat het slapen nu??

@ Sweet hoe is het eigenlijk met jou?? Jij bent nu op of over de helft...al veel meer aan het genieten van je zwangerschap?? Jij gaat ook ineens keihard!! Je bent ook ondergedoken hier op het forum want ik zie je nog weinig voorbij komen :D Hoop dat alles super gaat!!

@All ik kan weer eens niet slapen zoals jullie zien ;) In het weekend doet mijn lijf altijd zo raar alsof ik om 4u 's nachts al uitgerust ben...zo nog maar kijken of ik nog 2u kan zennen omdat ik m'n temp moet opnemen...
    Ga vandaag naar het kattenhotel kijken waar onze muts zal verblijven tijdens onze vakantie...ben benieuwd :D hoop niet dat het er luxer is als dat van ons hahaha

@zwangeren strooi hier nog wat extra hcgtjes rond...deze maand met lente kriebels wil ik ook wel zwanger zijn...nog een weekje dan begint voor ons ook weer de mmm...ik hoop zwanger in het vliegtuig te zitten :D
    Gaat verder alles goed?? We krijgen straks 2x een baby boom hier op het forum, 1 binnenkort en dan over ong 7 maandjes weer 1...ik zeg binnen nu en 2 maanden weer een hoop zwangeren en dan nog 1 tje ;)

@de rest lekker genieten vandaag wordt viva fantastisch weer! Gister ook al heel even in de zon gezeten, heerlijk!! Geniet ze lieve meiden!! Wij krijgen vrienden over de vloer dus dat wordt dubbel en dwars genieten, lachen, lekker eten en drinken en lekker in de tuin hangen...heeerlijk :D
    Enjoy en alvast cheers!!

Liefs en een knuf

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi dames,

Helaas heb ik toch gisteren een test gekocht en vandaag gedaan. negatief, temperatuur gekelderd naar 36.7...ongi is in aantocht. Hoe gek kan je jezelf maken, het was ook te mooi om waar te zijn!!!

liefs

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob ik hoop ook voor je dat je zwanger in het vliegtuig zit!! ik duim voor je!!

panter bah wat klote zeg. dikke knuffel!!! wordt tijd dat je echt een keer posi test meid!! moet je nu trouwens weer verder met iui of mag je nu wel naar ivf?? dit schiet toch niet op zo telkens iui.

kiyeko weet je wat lekker is voor je rugpijn?? een warme pittenkussen in je rug!! het verzacht de pijn echt. ik had ook geregeld rugpijn. het gaat wel niet helemaal weg, maar verlichting is al erg fijn!!

meiden fijne dag vandaag met dit zonnige weer. ik heb vanmiddag me verjaardag visite dus als het warm genoeg achter thuis is lekker buiten zitten :D

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Panter, wat klote zeg!!! Hele dikke knuffel!

Reageer zo langer dames, zit nu op m'n phone.

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob: ja vind nieuwe dingetjes voor in huis ook altijd leuk, heel veel schuiven kunnen we er niet mee, hebben een hele grote hoekbank, en die kan maar op 1 plek staan. enne ik heb idd een nieuwe banner, maar een banner heb ik altijd gehad hoor haha, veel plezier vandaag.

panter: oh das kut.. je kunt jezelf idd zo gek maken als je zelf wilt. maar echt klote man.

kiyeko: sorry geen tips voor je.

girl: jij ook veel plezier!!!!

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter oh neee meis... sjit sjit sjit! :(
    Kan het nog te vroeg zijn geweest?

Girl lekker verjaardag vieren in de tuin meid!!! Lekker van genieten!

Kiyeko ik had ook last van mijn onderrug, alsof het spierpijn was. Ik denk dat warm houden wel kan helpen.

Bob slapen gaat bij mij wel goed, maar manlief hoort me door de oordoppen heen dus die was vanmorgen al om 7 uur van bed.. sneu hoor. Heb de neiging om op de bank te slapen om hem ook een goede nacht te gunnen..

Ben echt een geestelijk wrak, kijk overal als een berg tegenop. Moet janken als ik even niet weet hoe ik alles in een dag moet proppen (boodschappen, schoonmaken, bezoek, spullen wegbrengen, koken, eten, slapen.. en daartussen in moet er nog een lamp worden opgehangen en plintjes worden geplakt in de babykamer.) Het vliegt me allemaal aan ofzo. Vanmiddag en morgen bezoek, eigenlijk heb ik daar de energy even niet voor ofzo. Maar het moet wel want ze komen helpen om iets te maken wat stuk is.. Gelukkig komende week weer voor mijzelf. Merk dat ik de rust wel even lekker vind door de weeks. Doe dan ook echt geen drol. haha

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ff gauw, foto's van de nieuwe meubels staan in mijn album..

katek: balen dat je je zo voelt!

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ all,
    Meiden, sorry dat ik niet zo veel reageer, ben druk met de voorbereidingen voor de bruiloft en ben vaak ziek van de misselijkheid. Genieten is daardoor soms wat lastig, maar we doen ons best :D

Verder gaat de overstimulatie wat beter en zit er alleen nog vocht in de eierstokken. Dus die grote ronde buik is nu geminderd naar een klein puntig darmenbuikje :D
    Heb sinds een paar dagen mijn positiespijkerbroek van h&m binnen en ik ben er zooooo blij mee ! Kan weer heerlijk combineren en hoef geen jurkjes met leggings meer aan , yoehoee :D

En dan nog even uit mijn hoofd :

@ zonnestraal,
    Gefeliciteerd met de echo en het kloppende hartje meis !

@ juna,
    Ik heb ook vaak hoofdpijn, ik denk ook meer drinken. Hoe is het nu ?

@ Da,
    Mooie meubels en mooi huis ! :D

@ juffie,
    Bijna weer beginnen meis ? Spannend

@ panter,
    He verdorie !! Ik had zo geduimd ! Ik denk dat het goed is dat je nu de stap maakt naar het gebruiken van hormonen. Ik wilde er eerst ook niet aan, maar zonder al die hormonen en ivf had ik nog wel een paar jaar iui kunnen doen, maar had ik echt niet zwanger geraakt.
    Dus achteraf ben ik blij dat ik er toch voor ben gegaan. Hoop zo dat het jou ook gaat helpen, gun het je zo !! Dikke knuffel xx

Zo meiden. Na een hele ochtend kotsmisselijk op bed ga ik nu even lekker in het late middagzonnetje zitten. :p
    Fijn weekend y'all !! :D

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ katek,
    Even een dip dagje meis, die laatste loodjes zijn het zwaarst he. Inderdaad lekker je rust pakken doordeweeks ! Komt allemaal goed :D en voor je het weet is jullie kleintje er !

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek doe je wel een beetje rustig aan?? Goed op jezelf passen hoor.

Weet niet meer wie het vroeg, maar ik ga aansturen op icsi. Vind dat ik lang genoeg gewacht heb en volgend jaar word er nog maar 1x ivf/icsi vergoed vanuit zorgverzekering. Dusdit jaar wil ik nog icsi doen...

liefs

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier vandaag hele terras met hogedrukreiniger afgespoten, wat een werk en wat een troep.
    Maar wel zeer de moeite waard ziet er weer mooi uit als nieuw. Nu net gedoucht en bekaf op de bank!

@kipjes: ik dacht juist "al een tijdje niks van kipjes gehoord maakte me al zorgen! wat balen zeg dat je zo misselijk bent hoop dat het gauw afneemt!
    Maar wel fijn dat je oss afneemt gelukkig maar!
    Ik wordt ook altijd zeer gelukkig van nieuwe kleren!
    Klopt wij moeten a.s dinsdag naar Dusseldorf, en over 2 weken weer beginnen, gisteren eisprong gehad ik voel dat altijd heel goed! Vind het wel heeeeel spannend en eng, bang dat het (weer) misgaat.

Fijn weekend lieverds!!!
    Juffie

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes balen dat je zo misselijk bent. hopelijk wordt het snel minder en dat je er nog meer van kunt genieten!!! wel fijn dat je overstimulatie minder wordt en dat je weer gewone kleren aan kunt!!

panter ik vroeg dat. maar dat moet je echt doen hoor meid!!! je wordt er zo onzeker van!! had ik wel tenminste. tuurlijk het liefst wil je geen ivf/ icsi maar ik was ook blij dat ik dat gelijk had gedaan.

katek rustig aan doen he!!! pak goed je rust. heb je echt nodig straks!!!

juffie heerlijk dat het terras weer lekker schoon is he!! hier van de week ook gedaan.

vandaag een super gezellige verjaardag gehad!! maandag ben ik echt jarig en hebben we een gezellig dagje met z'n drieen :D
    nou fijne avond en weekend allemaal!! ben echt kapot nu.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Katek: nesteldranggggggg ;)
    Hoort er allemaal bij lieverd.
    Maak een lijst met wat er nog moet gebeuren en schrijf erachter wanneer het moet gebeuren.
    Streep af als iets gedaan is.
    Geeft echt rust meis.
    Vergeet geen buikfoto's te maken nu het nog kan!

@OOK: van jouw kind?
    Grr je zou hem toch he..
    Knuffel meis.

@Iluna: we waren nog niet begonnen, dus hoef niet te testen he haha.

@Kipjes: leuk dat je nu je eigen zwangere buik ziet!

@Zonnestraal: jaaaaa jullie zonnestraaltje doet het super :D
    Heerlijk!

@Juffie: eitje weer gevonden!
    Kan nu lekker vaak testen he haha.

@All: RONDE 1 IS BEGONNEN :D
    Gisteren 1 dag te vroeg ongi geworden, LF van 11 dagen..
    Maar we zijn begonnen!
    En we zijn er helemaal klaar voor :D

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer succes!!! duim voor je!!

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kiyeko, gewoon een warme kruik voor je rug gebruiken!
    Ik had er ook zo'n last van en die warmte verlicht.

Tnx ladies :D
    Ben weer helemaal zenuwappig haha.
    Zo spannend!
    We zijn er zo klaar voor, kunnen echt niet wachten tot we weer zwanger mogen zijn van een 2e wondertje.

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kip jes fijn dat de overstimulatie steeds beter wordt!

Dreamer spannend joh! Weer beginnen! Veel succes!

Juffie wij moeten ook nodig bezig in de tuin maar nu eerst binnen maar eens af!

Da wat een mooie meubels en wat een leuke inrichting! Wat voor kleur is het?

Gister kroonluchter opgehangen en plinten geplakt op de babykamer dus steeds meer af. Moet nu nog een stoel.afschilderen en de kussens worden deze week opnieuw bekleed. Komende week nog wat lakentjes halen en dan is het geloof ik wel klaar... Ik doe ook wel rustig aan, manlief doet de klusjes en ik geef instructies hi hi

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Even vanuit bed een berichtje uit m'n hoofd...

@dreamer wahaaaa!!! Super stoer!! Lekker knallen meis!!

@DA wow!! Wat een mooie meubels!! Helemaal super!!! Stoer!! Wat moet dat heerlijk zijn zeg alles nieuw!! Geniet ervan!!

@Panter super klote zeg!! Ohw wat balen!! En dat van die zorgverzekering geld dat voor iedereen of is dat per zorgverzekeraar verschillend? Dat zou wel balen zijn dan moeten wij er ook vaart achter zetten...

@kipjes heerlijk meid bezig met de bruiloft en een mooi buikje :D geniet ervan!!

@Katek ahhhh meid!! Wat balen dat je je af en toe zo voelt...ik denk wel dat dreamer gelijk heeft...het hoort er allemaal bij!! En lieverd het komt allemaal wel af en neem lekker de rust en tijd voor jezelf!! Dikke knuffel!!

@All visite was top!! Heerlijk buiten gezeten en lekker gelachen!! Nog heerlijk aan de alcohol vrije champagne gezeten heeeeerlijk!! Zoon placebo werkt echt! Het smaakt naar the real deal alleen zit er geen alcohol in hahaha heb dus gister een flesje soldaat gemaakt en dat was totaal geoorloofd hihihi
    Nu richting cluppie...Bob man heeft nogal een rare hobby maar als ik dat neerzet ben ik bang voor herkenning...nou ja wat maakt het eigenlijk ook uit!! Bob man doet aan parachute springen :D
    Dus zodra het mooi weer is dan springt hij uit een vliegtuig en ik ga soms gezellig mee (niet om te springen hoor) maar meer voor de gezelligheid om lekker wat te drinken en en soms mijn man op de grond op te vangen :D
    Fijne dag meiden!!!

Dikke knuf

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    dreamer, go girl!!

Bob, dat geldt voor iedereen. Geen enkele zorgverzekering vergoed dan nog een 2de of 3de poging.

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ja zijn de nieuwe bezuinigingsplannen van het rot kabinet...
    hoop zo dat dat niet doorgaat!!! Dat kun je niet maken vind ik.
    Freya is er erg mee bezig.. zijn jullie daar lid van? Ik wel.

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Jeetje dat kunnen ze toch niet maken! Je kan mensen hun kinderwens toch niet afnemen..3x is al weinig laat staan 1x! Wat super achterlijk...bah!!
    Verschrikkelijk zeg!! Thanks voor de info, jij ook Katek!! Ben het helemaal met je eens Katek...

Liefs

Deel Deze Pagina