Goedemiddag meiden panter: nee sjongejonge nog!!!!! en dan al die kwaaltjes getsie.....op na icsi dan maar:S maar is dat serieus dat het nu echt door gaat 1 x maar vergoeden? wist wel dat ze er mee bezig waren maar dat het daadwerkelijk doorging:S van het kabinet komen de kindjes zeker zomaar aangewaaid pfff........ katek: goed zo, lekker instructies geven!!!! denk dat de hormonen op volle toeren draaien *knuffel* kipjes: wat fijn dat je overstimulatie bijna weg is nu op en top genieten!!!!! dus jij hebt al een zwangerschapsbroekie!! hihi wij gaan morgen shoppen want ik kom niet meer in myn spijkerbroeken...heel raar zo vroeg! dreamer: jeeeaahhhh jeaaahhhh!!!!!! op na een 2de wondertje!!!!! kiyeko: hoe voel je je meis? en zonnestraal: geweldig om het hartje te horen en te zien he???? maakt het helemaal echt hihih bob: wat een stoere hobby van bobman zeg!!!!! heb je zelf ooit gesprongen???? da: gave meubels hoor! liev: hoe is het met de boys????? en met jou zelf natuurlijk girl: perfect weer voor een verjaardag ehh.......wij vieren vanavond de verjaardag van junaman dies morgen ook jariggg.... uhmm....ben er vast weer een paar vergeten, sorry for that!!! nou vanavond gaan we het aan beide familie's bekent maken.......we kunnen ons niet meer inhouden en we hebben een mooie echo gehad dus ben toch wel gerustgesteld......junaman heeft een shirt laten bedrukken met een tekst erop wheheheh...ben benieuwd........van zijn fam. weet niemand van de mmm-periode ( bij mij wel ) en morgen een zwangerschapsspijkerbroek halen wantuhh....het past niet ofjahh het knelt myn buik af!!! zwangere!!!!!!! hebben jullie al een idee wat er word.....ja het is nog zooooo vroeg maaruhh zelf heb ik sterk het gevoel dat het een jongetje word, moeder van vriendin van mij had vorig week gependeld ( heeft ze aantal jaar terug ook al eens gedaan ) en toen en nu als eerste een jongetje!!!! wat een geklets van deze kant.....ga eventjes een boterhaam eten xxxxxxx
Dreamer, wauw wat spannend man!!! Is de LF niet te kort? Ik ga vreselijk duimen!! Zou toch mooi zijn in 1x zwanger voor een brusje. En het kan!!! Kijk maar naar Bailey . Liev, de 30 weken gehaald!! Super!!! Nou nog even lekker genieten, voor je het weet is de zwangerschap over. Maarja, dan heb je wel 2 pracht jongetjes!! Bob, fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!! Maar denk ook wel dat je met jou een leuke dag/avond kunt hebben . Lekker wijffie ben je!!! Panter, op naar de ICSI. en je hebt gelijk hoor, voordat het kabinet 1x gaat vergoeden moet jij al een icsi achter de rug hebben.....wat zeg ik?!?! Voordat dat gebeurd ben jij zwanger!!! Punt uit!! DA, wat een mooie meubels man!!! Wat is je huis gelijk anders hè!! Maar ziet er super mooit uit!!! En je hebt een fotogenieke hond!!! Kipjes, wat klote die misselijkheid!!! Bah!!! Wel fijn dat de overstimulatie bijna weg is!!! Juna, ja heeeeeeeeel apart en mooi om het hartje te zien kloppen!! Nu wordt het echt!!! Kan ook meer genieten nu. Hoest met de hoofdpijn? En je gaat het vertellen? Leuk leuk leuk!!! En je denkt een jongetje?? Wat grappig. Ik denk dat ik een meisje krijg . Denk ik al jaaaaaren namelijk hihi. Smurf hoest met jou???? Hope en met jou??? Kate, moest eigenlijk best lachen om jouw stukje , de nesteldrang druipt ervan af, hihihi . Bijna klaar nu hè met alles. Laat beebje maar komen!!! Ben heeeeeel benieuwd naar Kate-beeb! Ook, pfffff wat een rotvent zeg. Sorry dat ik het zeg!! Maar ben trots op hoe jij alles doet!! Echt hoor, daar mag jij ook best trots op zijn!! Hoest met S.? Girl morgen jarig? Je eerste verjaardag als moeder . Fijn dat je zo'n leuke verjaardag gehad hebt . Kiyeko, hoest meid op de roze wolk??? Juffie, dikke knuf!! Monatoetje, ook dikke knuf!! Nou hier vandaag vlagen van misselijkheid. Maar niet heel erg ofzo gelukkig. Gisteren m'n verjaardag met m'n vriendinnen gevierd, was heeeeeeeeeeel leuk!!! Kreeg ook allemaal baby-kado's.....en dan realiseer ik het nog steeds niet . En nu nog steeds niet . Vink zo raar ineens baby-kleertjes te krijgen!?! Kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel . Nou lieve schatten, wat een mooi weer nog steeds hè!!! Geniet lekker!!! Morgen weer werken, bleeeeehhhhhhhh!!!
meiden, sorry dat ik even niet reageer...gaat thuis erg slecht.... mijn relatie hangt aan een zijde draadje..
@Bob: stoere man heb jij! Die van mij wil dat ook een keer doen (maar ik ben niet zo happig erop ) Haha lekker aan de kinderchampie! @Zonnestraal: LF moet minstens 10 dagen zijn, dus 11 is kielekiele. Heb normaal 12 dagen, dus zal wel goed zijn dan toch. Dat niet beseffen zal je nog wel lang houden gok ik. Ik besef het nog altijd niet helemaal en moet nog steeds wennen als ze me de mamma van .. noemen. Na zo'n lange tijd is het zo onwerkelijk. Geniet er maar lekker van! @Juna: have fun met vertellen! @Kiyeko: dat de dagen maar snel mogen gaan! @Hope: jeetje meis, heftig. Door de mmm of andere redenen? @Katek: nog maar een paar dingetjes dus! Heb je zelf een gevoel met hoeveel weken je gaat bevallen? @All: maandag 2 april hebben we de 'uitgangsecho' die we als FM mogen gebruiken! Spannendddddd *zenuw de zenuw*
juna leuk dat jou man morgen ook jarig is!!! fijne verjaardag vanavond nog! en alvast gefelciteerd!! ben benieuwd wat de fam zegt!!! zonnestraal ja ben morgen jarig ja was gezellig!! kan niet beter met onze kleine meid erbij en dan ook nog ff lekker weer!!! wat leuk he die kleine kleertjes was jij gisteren jarig?? gefeliciteerd nog!!! in het begin besef je nog niet zo goed dat je echt zwanger bent. geniet ervan!!
Ik moet zeggen die opmerking vind ik niet eens meer erg want S is MIJN kind! Maar of die opmerking slim van hem was om naar mij te sturen per sms dat vraag ik me wel af Moet opbiechten dat ik wel wat jaloers ben op je want oh wat had ik het zo graag gewild. Ik had dan volgende maand moeten bevallen als de 1e keer gelukt was ( over 2 weken) en kijk eens welke situatie we ons nu in bevinden. Maar mijn grootste rots en trots ligt boven te slapen en samen gaan wij straks voor een brusje zorgen Hope meid wat erg om te horen. Ik hoop dat het goed komt. Hoe makkelijk het nu voor mij te zeggen is , ik ben erachter gekomen dat een kindje in onze situatie de relatie niet helpt. MAAR mijn kind is natuurlijk mijn grootste rots en ik wens je dit enorm net zoals bv Panter want ocharme ze heeft het ook echt verdient.I Ik hoop dat jullie eruit komen en anders misschien als BAM? Ik weet het niet is maar vraagje
ook hoe is het nu met jou meid?? terk je het nog een beetje?? goed op jezelf en s passen!!! samen zijn jullie heel sterk en komen jullie er wel!!! dikke knuffel
Dank je wel lieverd. Het gaat op zich wel goed, soms ff emotioneel een inzinking. Maar we krabbelen weer op hoor. Nog steeds op zoek naar een woning. Met S gaat alles goed, hij krijgt 4 tandjes!! Arm ventje. Maar ik ben superblij dat ik een baan heb en zo voor ons eigen kan zorgen. Maar ben wel erg nerveus voor dinsdag
@Ook: kan me je gevoelens goed voorstellen lieverd! Hoe raar kan het leven lopen he. En straks ga ik gewoon keihard meeduimen voor een broertje of zusje als jij er klaar voor bent! @Girl: alvast gefeliciteerd
Dames dinsdag weer naar Dusseldorf, vind het zo spannend weer, bang dat het weer fout gaat....wil nu echt de tese gehad hebben weten we eindelijk waar we aan toe zijn! En wat moet ik hogere dosis gonal f of puregon vragen? Ik weet het niet, ben zo bang voor weer te weinig stimulatie...... Sorry voor mijn gezanik, nu maar slapen....zucht Juffie
thanks lieve meiden voor jullie steunende berichten. Ik ben ff helemaal leeg gezogen op mijn werk dus reageer morgen of overmorgen even inhoudelijk. knuffel voor jullie!!
ook het is ook niet niks wat je allemaal mee moet maken nu. echt super dat je nu werk gevonden hebt!! wel alleen balen dat je nog geen woning hebt gevonden. hopelijk kun je die ook snel vinden!!! je zit nu nog bij je ouders ofniet?? fijn dat met s alles goed gaat!! 4 tandjes alweer jeeh dat gaat snel zeg!! wel zielig als ze er last van hebben! denk dat ik er overheen heb gelezen, maar wat gaat er dinsdag gebeuren? wil je wel heel veel sterkte wensen voor morgen!! meid het komt allemaal goed met jullie tweeen!!! en over een tijd komt er gewoon nog een moooi wondertje bij als je er klaar voor bent!!!
Ik breek heel eventjes in: Girl: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! En het is alweer zonnig Dikke knuffel voor jou Panter, Hope en OOK! Ik praat morgen weer meer. Junaman is ook jarig en we gaan dadelijk lekker shoppen. Gisteren reageerde iedereen super enthiosast
dank je panter en juna!!! juna jij gefeliciteerd met je man!!! super dat ze het geweldig vonden!!! shop ze vandaag!!! wij willen waarschijnlijk ook nog ff shoppen vandaag hier is het nog niet zonnig, maar dat kwam wel vandaag!!!
Girl, van harte gefeliciteerd!!!! Jarig en mama, wat heerlijk!! Juna-man ook van harte!! Jarig en papa in spé . Leuk hè iedereen enthousiast!!! Ook hele dikke knuffel. Hope, jeetje wat een klote situatie. Komen jullie er nog uit?? Hoop het. Dikke knuffel.
Girl en Junaman gefeliciteerd! @Juffie: ik heb er geen verstand van, dus hoop dat 1 van de andere dames antwoord kan geven. Wel spannend weer! @Panter: wanneer had je ook alweer de bespreking? @Zonnestraal: je bent zwanger, besef je het al @Juna: fijn dat iedereen leuk reageerde! @All: heb een heftige ongi voor mijn doen. Volgens mij was dat vorige keer voor de IUI ook al zo. Alsof mn bm even grote schoonmaak houdt zodat er straks een beebje kan wonen. Vind het zo spannend weer allemaal
Dreamer, spannend!! Whoehoeeee straks mss wel heel snel weer zwanger!! Hope, wat een rotsituatie. Ik geloof dat ik zou maken dat ik weg kwam. Maar dat ben ik...als iemand zulke dingen tegen me zou zeggen was ik er echt klaar mee. Sterkte meid! Hier druk...en nog geen tijd echt inhoudelijk te reageren. sorry meiden! Oh ja dreamer, ik heb 3 april evaluatiegesprek. benieuwd wat hun voorstel is! liefs