Dames, ik ben zo zenuwachtig En zit pas op dag 4! hahaha. Dat wordt nog wat. Heb net mn dagboek terug gelezen van onze vorige IUI. Zo grappig, zelfde stress, zelfde zenuwen. Heerlijk! Jullie moeten me wel de weken doorhelpen hoor!
@Panter: spannend hoor, 3 april! Hoop dat ze naar jullie voorstel luisteren. Als jouw gevoel zegt dat dat de juiste weg is voor jullie, dan zal dat het ook zijn. Zonnestraal had dat gevoel ook en zie waar zij nu staat. Wil je tot de ICSI nog wel doorgaan met de KID? (weet niet wat de wachtlijsten zijn bij jullie voor ICSI)
Tuuuuuuuuuuurrrrrrlijk slepen we je erdoorheen Dreamer!!!! Komt goed meid!!! Klopt, ik moest eigenlijk nog 2 IUI's, maar had gewoon sterk het gevoel: 1. ik moet naar DD 2. geen IUI's meer maar ICSI. Dat gevoel had ik ineens heeeeeeeel sterk.
Gefeliciteerd girl en junaman!!! @Ook jeetje meid heftig allemaal hoor maar ik vind je heel sterk!! @hope pfffff....sterkte meis!!! Ik hoop dat je voor jezelf kunt ontdekken wat het beste is...alleen of samen...heel veel sterkte toegwenst de komende tijd!!! @Panter 3 april alweer...jeetje wat gaat dat hard!!! Wij moeten 19 april weer terug naar de gyn en hopelijk ben ik zwanger...ga ik eind april zwanger het vliegtuig in Ik duim voor ICSI meid!! @juffie spannend!!!! Yahooo!!! @Katek er bestaat een meldplicht hoor aangezien manlief dacht dat ze dit weekend zou komen...radiostilte maakt verdacht hahahaha @dreamer alle support die we kunnen geven geven we aan je!!! Spannend meid!! Zou wel leuk zijn als het lukt deze maand voor ons beide dan lopen we gelijk op Heel veel succes meid en ik zeg in 1x raak!! De duimen draaien!! @zonnestraal jij hebt deze week (dacht vrijdag) 1e echo?? Echt zo leuk!!! Geniet ervan meissie!! @parachute springen heb wel aan bungee jumpen gedaan, binnenland en buitenland maar ben nog nooit met bob man mee geweest om uit een vliegtuig te springen....inmiddels blijf ik ook liever met 2 benen op de grond Hoe ouder ik wordt hoe banger ik wordt...durf helemaal niets meer tegenwoordig hahahaah Maar ik ga wel een keertje mee dat heb ik bob man beloofd...maar hij gaat op 1 dag een keer of 6 de lucht in...dus hij springt niet 1x maar een heleboel keren op een dag. Soms gaat hij ook mee als ze worden ingehuurd bij evenementen etc. Het klinkt suf maar ik ben blij dat hij zo'n veilig sport heeft gekozen en niet iets van motorsport of voetbal...er vallen maar zo weinig gewonden bij deze sport....en als er wat gebeurd dan wordt heel breed uitgemeten in de pers dus daardoor lijkt het heel onveilig. @all dikke knuffel meiden!!! Ik hoef alleen nog morgen te werken en dan ben ik klaar hier...eindelijk! Verder gaat het hier heerlijk!! Blijf maar vlindergevoel in mn buik houden dus wat dat nou is.... Voel me steengoed en zit super in mn vel! Ik ga duimen voor iedereen die nog niet zwanger is dat we binnenkort zwanger zijn en voor alle zwangeren een fijne bevalling en goede echo's en voor alle mama's heel veel plezier in het zonnetje met jullie kleintjes en geniet ze!!! Liefs en een super dikke knuffel
Bob, echo heb ik al gehad . Je had er zelfs al op gereageerd . (goede echo, kloppend hartje...zie album ) Maarre, wanneer mag jij een test doen....??????
Panter, 3 april gesprek, spannend, ben benieuwd wat ze van jouw voorstel vinden! Balen wel dat deze ronde niet gelukt is! Zonnestraal, goede echo gehad! Super! Nu genieten van dit kleine wondertje in je buik! Ook, wat een heavy tijd voor jou! Hoop dat jij en S snel een mooi plekje voor jullie samen vinden en dan samen een prachtige toekomst tegenmoet gaan met nog een brusje! Knuffel! Sterkte morgen! Girl, gefeliciteerd met je verjaardag! Juna, gefeliciteerd met je man! Hoe is het met je hoofdpijn? Kiyeko, hoe is het met je rug? Darkangel, wat een mooie meubels! Geniet er lekker van! Kipjes, lukken voorbereidingen? Sterkte met je misselijkheid! Katek, rustig aan deze laatste weken/dagen! Dreamer, succes deze maand! Liev, 30 weken gehaald, gaat snel, nog even en je kleintjes zijn er! Hope, wat vreselijk van je relatie! Heel veel sterkte!!! Bob, geniet van je goede gevoel!!! Voor iedereen die ik vergeten ben, nog een fijne middag en werk niet te hard deze week! Ik ga het even rustiger aan doen, emotioneel weekend achter de rug met overlijden van zus van schoonmoeder afgelopen vrijdag.. Woensdag is crematie, kon ik eigenlijk niet naar toe omdat ik mijn baas nachtdienst gehad heeft en ik in de praktijk moest zijn.. Ook wat stress omdat manlief niet eens even polste hoe ik me hieronder voel en ik zaterdag mezelf niet kon zijn aangezien ik met een collega naar de huisartsbeurs ging en haar niet met mijn ellende wil opzadelen.. Maar goed, zaterdagavond flink uitgeleefd in huis, man en vader hebben plinten babykamer geplaatst en hadden flink gestoft door hele huis, dus kon stoffen/stofzuigen/dweilen.. Gisteren gemerkt dat ik iets te veel gedaan had en vanochtend zat ik er weer eens doorheen.. Op werk geweest, twee patiënten gezien en naar huis gestuurd dat ik donderdag pas weer terug hoef.. Kom ik ook aan mezelf toe.. Een lap tekst, niet al te vrolijk helaas, sorry daarvoor!
Volgens mij is rond 20 april mijn NOD maar omdat mijn cyclus nog al wisselt tussen de 33 dagen en 28 dagen is het lastig om er echt iets over te zeggen...ga ook niet eerder testen en 19 april hebben we afspraak voor alle uitslagen in het zh dus als er wat zit kan ze gelijk even kijken Lekker suf ook weer hahahaha ik dacht jij 30 maart weer moest voor een echo...al die zwangeren ook die maar rondstrooien met data...pfffff daar ben ik te oud voor hoor meiden om allemaal te onthouden hahahahah @mona jeetje gecondoleerd meid!!! Pas goed op jezelf en doe rustig aan!! Vreselijk nieuws zeg! Heel veel sterkte toegewenst aankomende woensdag! Liefs
Monatoetje: Gecondoleerd en veel sterkte!!!!! Neem goed je rust *knufel* Bob: Oeewh bungeejumpen...gaaf hoor!!!! Zou het zelf niet durven mien schijtdoos ahaha.....maar nu rustig aan en op na een vruchtbare april!!!! Panter: Volgende week dinsdag al op na ICSI....als je daar een goed gevoel overhebt gewoon op tafel gooien!!!! *duimendraaiendoor* Dreamerrrrrrrrr!!! op na een 2de wonder....spannend hihih! Zonnestraal: Ben nu anderhalve dag hoofdpijn-vrij hihi....gelukkig!!! Ben nog wel strontverkouden en last van mijn astma-aanvallen......terwijl ik donderdag 6 weken gestopt ben met roken *trots op mezellufff* haha......Hoe voel jij je??? En hebben jullie het al verteld???? Kiyeko: Dagen aan het aftellen tot de echo .......tijd schiet nu niet op ehh..... Hope: Dikke knuffel sorry was even een snel bericht.......ben moe van het shoppen.....ben niet super goed geslaagd......vind die zwangerschap spijkerbroeken zo dozig ( sorry ) dus maar wat fleurige broeken met elastiek gekocht......wel leuk jumpsuit gezien bij prenatal maar ga morgenavond terug dan is er 25% korting op de positiekleding hihih.......nu eventjes uitrusten en dadelijk met junaman uiteten
dank je meiden voor de felicitaties!!! we hebben lekker geshopt. niet echt veel dingen gekregen maar was wel gezellig zo met z'n drieen!! juna en man lekker uiteten geweest?? en ook niet zoveel kunnen vinden. wel weer lekker nu de mazzeldagen bij prenatal erzijn he!! gelukkig heb je ook geen hoofdpijn meer. dat is zo irritant he. mona gecondoleerd!!! rustig aan doen he meid. dikke knuffel!! bob spannend 20 april testen. ik duim voor je!!!! oh ik durf echt niet te bungeejumpen. panter hopelijk krijg je het voor elkaar dinsdag!! gewoon door zeuren!! hope dikke knuffel!!! dreamer spannend!! we helpen je er wel doorheen die weken!! ook succes morgen!!!
Even gauw vanuit bed: beeb is er nog niet! Rete druk met bezoek, klussen en afronden. Morgen laatste spullen halen en wil alles klaar zetten zodat het mag komen.. Beeb is best druk. Ben benieuwd wat ze allemaal aan het doen is. Reageer morgen op iedereen, nu slapen! Good night all!
Hey dames, Ik heb even bijgelezen maar ik reageer straks, ben nu te moe, kan niet slapen....lig beneden op de bank, en hoe lekker hij ook zit.....om te slapen nee.....oh en t feit dat er 2 kiezen getrokken zijn helpt ook niet zo mee...heb net ibu op, dus hoop dat die gauw gaat werken, kan ik de ogen nog Ff dicht doen.
Darkangel, helemaal vergeten dat jij voor je kiezen zou gaan, knap maar snel op met niet te veel pijn! Katek, dat zou wat zijn om te zien hè als ze zoveel bewegen. Bedankt voor jullie medeleven! Doet me echt goed! Vandaag een rustig dagje op de opleiding en dan vanavond afscheid nemen en morgen crematie.. Fijne dag iedereen!
monatoetje: thanks, ik spring hier weer in als jullie dat niet erg vinden...had beloofd te gaan reageren, maar krijg het niet voor elkaar..
Nog verlate felicitaties voor Girl en Junaman! Juna vaak is je eerste gevoel wel juist, ik wist meteen (of had het gevoel dat) het een meisje zou zijn. Ik ben heel benieuwd wat het bij jullie is! Wat leuk hoe jullie het jullie families hebben verteld! Zonnestraal ben ook benieuwd of jouw gevoel klopt! Is idd gek als je dan baby cadeautjes krijgt.. zo kreeg ik met sinterklaas al cadeautjes voor de baby.. ook zo raar, ze is er nog laaaaaaang niet dacht ik toen. en daarnaast wordt het dan weer wat echter allemaal. Heel apart vond ik dat. Die misselijkheids vlagen bij mij duurden tot ongeveer een week of 11. Moet je nu nog utro gebruiken?
Juffie succes vandaag in DD! Ik denk dat ze zelf wel bedenken dat een hogere dosis nodig zou zijn. Was bij mij de 2e keer wel zo dat ze de dosis verhoogd hebben. Hope, wat een vervelende situatie zeg!!! Dikke knuffel! Dreamer spannend meid!!!! Panter ik zou ook voor ICSI gaan in jullie geval. Ik ben ook benieuwd waar ze mee komen op 3 april.
DA, 2 kiezen getrokken. Jakkes! Maar ze zijn eruit!! Nu lekker opknappen! Monatoetje, heel veel sterkte vanaaf met afscheid nemen en morgen met de crematie. Kate, kan je meisje komen? Plintjes enzo klaar?? Hoop het, geeft wat meer rust in je koppie. Zie je ertegenop de bevalling?? Ja ik moet tot 12 wk de utro gebruiken. Jij ook toen hè, dat weet ik namelijk nog dat je het best gek/eng vond om met 12 wk te stoppen met die bollen.
Bob wat een spannende sport! Ik ben echt een schijtluis wat dat betreft en heb hoogtevrees dus ik zou dat never nooit doen! Wat super dat je zo lekker in je velletje zit!! Mona nog gecondoleert met het overlijden van de zus van je smoeder.. Ik lees uit je berichtje dat het je ook allemaal wat over de schoenen loopt.. je merkt natuurlijk ook dat je nu wat verder komt in de zwschap en ook emotioneel merk je dat. Voorheen kon je nog wel wat hebben, nu is 1 ding tegelijk al heel wat. Veel sterkte morgen meid! Liev ben ook enorm benieuwd naar je tweeling! Leek me ook zo leuk om een tweeling te krijgen, maar bij de tp toch maar voor 1 gekozen. Shoppen; is zo lekker! Ben ook nodig toe aan wat zomers zwangerschapsspul maar om nu voor deze 3 laatste weken iets nieuws te kopen.. heb dus her en der wat geleend en heb wat zomer jurkjes uit de kast getrokken van vorig jaar die best kunnen door de band onder de borsten zeg maar. Dus hoera! Heb alleen mega opgezette voeten dat ik niet veel pas. Heb nog steeds mijn winterlaarzen aan als ik wegga en anders loop ik op blote voeten of van die huissokken weet je wel. Vandaag de laatste spullen halen, voedings bh, wat extra lakentjes, oplaadbare batterijen, postzegels voor de kaarten.. vanmiddag komt het kraambed enzo.
DA ow wat vreselijk die kiezen eruit. heb ik toen ook zo veel last van gehad en later nog een ontsteking enzo.. bleh.. Hoop dat het gauw wat opknapt meid!! Zonnestraal ja dat klopt, eng vond ik dat toen ja, alsof ze meteen los zou laten als ik zou stoppen.. Ja de ene helft plinten zit nu, de andere moeten nog worden geplakt, maar dat geeft niet zoveel rommel. Ik kan deze week het kamertje dus (weer) schoonmaken. Weet niet of ik tegen de bevalling opkijk. In principe niet, maar ben gewoon bang dat er iets misgaat. Dat ze te lang blijft zitten en zuurstof tekort krijgt ofzo, of dat er iets anders fout gaat. Het is zo kostbaar een kindje in ons aller geval.. daar wil je echt zo goed mogelijk voor zorgen dat alles goed komt. Daarom wil ik ook liever in het zkh bevallen.
@Katek: ik kon niets anders dan mn Uggs aan op het einde haha. Maar dat is nu wel erg warm! Ben benieuwd wanneer ze zich aandient Geniet maar van haar getrappel in je buik, dat ga je nog missen. @DA: heb je erg veel last? Of is het nu minder dan vorige keer? @Montatoetje: sterkte meis! Zulke dingen komen door de hormonen vaak nog harder binnen.
DA sterkte met je mond hopelijk is het snel beter. Mona sterkte met het verlies, kan inderdaad allemaal harder binnen komen tijdens zwangerschap. Dreamer spannend ik duim voor jullie. Alle jarige van harte gefeliciteerd! Panter hopelijk werken ze mee 3 april DA jij moest 4 april toch naar het ziekenhuis voor meer info? Hier alles prima begin me steeds beter te voelen alleen ergens last van mijn rug...