Ik hoop ook dat is gewoon nog een pen krijg, stel je voor dat deze stuk gaat....ik ga ze straks bestellen heb ze pas volgende week nodig maar heb liever alles in huis, ben ik rustiger. Ovitrelle had ik gelukkig nog liggen van de vorige keer, daar was ik ook heel blij om. Grasmaaien....niet teveel hooi (uhm gras ) op je vork nemen he! Foei, Foei Liefs Juffie
Is rustig hier vandaag meiden, allemaal lekker in het zonnetje? Of hard aan het werken natuurlijk. Ik ben op het werk, maar heb niet zo'n zin vandaag (slecht he...) probeer optijd naar huis te gaan vandaag nog even van het lekkere weertje genieten want voorlopig is het even voorbij volgens mij met de zon... Liefs Juffie
@one of a kind..... is t echt voorbij tussen jou en je man? @problems... ik weet niet of t aan de mmm ligt, ineens past mijn karakter niet meer bij hem ( 4,5 jaar samen) en doe ik te weinig in huis. Het is wel zo dat hij in een depressie zit...
Pff Hope wat heftig meid! mmm heeft wel invloed op de relatie maar ik heb het idee dat wij juist alleen maar hechter worden, gelukkig maar. Meid ik kan je alleen maar alle wijsheid en kracht toewensen om samen tot een goede beslissing te kunnen komen. Misschien samen hulp zoeken? Liefs, knuffel Juffie
@Hope: ik heb je topic gelezen. Klinkt niet als probs door de mmm (al zal de depressie er misschien wel door komen?) Heftig hoor! Ik hoop dat jullie het samen redden. @Katek: haha het gras maaien Hoop toch dat je dat niet gaat doen! Valt je nesteldrang verder wel mee? @Juffie: fijn dat je nu weet hoe de pen werkt. @All: dag 6 al, dag 6 pas, dag 6 al, dag 6 pas. Verder ben ik NIET zenuwachtig hoor
Juffie ik denk dat je er maar 1 krijgt.. ze zijn best stevig en stuk gaan ze niet zomaar. Zit een bescherm doosje omheen. Spannend meid!! Is hier idd rustig! Hope wat vervelend dat het allemaal zo loopt.. raar dat je ineens niet meer bij hem zou passen.. ben jij misschien heel anders geworden door de mm? Ik hoop ook dat jullie er samen uitkomen!! Dreamer zoveel gras hebben we niet hoor, is maar een stukje van 4 bij 6 ofzo en we hebben een electrische. Hoef alleen maar dat ding de goede kant op te drukken. Maar ben nog niet begonnen hoor. Ga misschien ook wel in de tuin zitten nu het nog kan.. Laat manlief het gras wel doen vanaaf! haha.
Dreamer mijn gevoel zegt inderdaad een jongen, ik denk het al vanaf de 1e dag. Met de 12 weken echo zou de kleine volgens de nub een jongen zijn. Pin me nergens op vast maar mijn gevoel is heel sterk net als bij de kleine meid. Dag 6 al spannend! Lekker om weer te beginnen hè? DA beterschap! Hope meid ik heb je topic gelezen wat heftig zeg, ik vind dat je het goed doet meid! Het lijkt me vreselijk moeilijk om een evenwicht te vinden om jezelf niet voorbij te lopen en om alles te doen om je man te steunen. Goed dat je naar de ha bent geweest. Heel veel sterkte meid. Juffie fijn dat je nu met de pen kan werken, spannend meid.
Meiden kom hier af en toe weer meelezen, we denken na over een 2 de...(we hopen dat oude donor nog beschikbaar is voor ons en we een brusje mogen krijgen voor V)
Ik haak ook hier in hoor meiden!!! Juffie, gaat echt beginnen hè!!! Spannenddddd!!! Dreamer zenuwachtig?!?!?!?!?!?! Hoe kom je daarbij??? Hope, wat een klote situatie meid.....pffffff.....hele dikke knuffel!! Bailey een jongetje?? Wat leuk een meid en een jongen . Gaat het goed met je??? Panter, denk aan je.....dikke knuf!! DA, beterschap!! K*T kiezen zijn het!!! Kiyeko en Juna, hoest???? Hier alles prima....ook bar weinig klachten!!! Tis dat ik een echo gehad heb anders begin ik te twijfelen. Heel af en toe misselijk, maar daarna is het ook weer weg. Heb alleen echt wel vollere boobs en dan praat ik over dat ik m'n bh's dus amper nog pas . Hormonaal vind ik mezelf ook niet. Vandaag 07u begonnen, gaat ook prima. Voel me zelfs beter als met dat hele IUI/ICSI gebeuren met al die hormonen meuk!!!! Daar had ik dus eigenlijk veel meer last van.
hey meiden, hier gelukkig ietsjes beter, nog niet super, maar beter dan gister, ben der even uit geweest met de auto naar mijn moeder, maar dat doe ik niet nog een keer zeg, niks eten, moe, en verrot en dan auto rijden! ben altijd al snel afgeleid maar nu mijn god.. kom snel weer volledig mee kletsen hoor, maar vind het even moeilijk bij te houden allemaal
Dreamer heb het toch maar ff gedaan.. was zo klaar ;D hoezo koppig? haha. Maar daarna lekker in de zon gezeten.. Ricmar welkom terug! Ik kan me je naam wel herinneren! Hoop dat jullie donor nog actief is! Net zo spannend als de eerste keer? DA nee dat moet je ook niet doen mallerd, zonder eten de auto in! Wel goed dat je even afleiding hebt gezocht! Verder alles goed ook, thuis enzo? Zonnestraal ja ik voelde mij ook veel beter toen ik zw was dan met al die hormonen rommel!
dank jullie meiden, en sorry dat ik niet veel online zit nu... Ik doe mijn best om erbij te blijven met mijn hoofd... de medicijnen schakelen mijn gedachtes aardig uit... Hij heeft vandaag met zn moeder gepraat.. die zegt je moet er zelf uitkomen... En ik vroeg hoe of wat aan hem.. zegt ie: ik weet dat je hoop hebt... en ik: maar? Zegt ie: nou je weet dat ik na moet denken toch? Ik vraag hem meerdere keren om tijd... maar goed... hij gaat me dat waarschijnlijk nie geven... ik denk dat t over is..
@Hope: ik hoop dat het nog goed komt meis. Dikke knuffel. @Katek: eigenwijs @Zonnestraal: geniet maar dat je geen kwaaltjes hebt! @Ricmar: spannend, wanneer weet je of de donor beschikbaar is? En waar lopen jullie ook alweer? @DA: hoop dat je snel weer beter bent meis. @All: bijna dag 7, bijna dag 7
dreamer spannend hoor!!! hoop dat je ei optijd is!! hope dikke knuffel!! hopelijk komt het allemaak goed!! ricmar hopelijk is jullie donor er nog!! erg leuk om voor een brusje te gaan!! waar lopen jullie?? katek je moet ff heerlijk nog genieten van het lekkere zonnetje!! niet te druk maken nog. da hopelijk knap je snel op!! hier vandaag nog ff geshopt voor mezelf!! was erg geslaagd!! had echt nieuwe spullen nodig
@Girl: pas je weer in je eigen maat kleding? Zit je alweer op je gewicht van voor de zwangerschap? Fijn dat het shoppen geslaagd was! Haha ja ik ben wel bang dat ik mn ei tegenhou met mn zenuwen! Maar kan er niks aan doen
Meiden maak me een beetje zorgen. Ik weet het moet ik niet doen maar doe het lekker toch haha Heb net even alles bijelkaar opgeteld wat ik totaal van de gonal f gebruikt had alles totaal 725ie gonal f toen gebruikt met maar 1 eicel en 3 veel te kleine. Nu moet ik dus 4 dagen 125ie puregon spuiten maar dat is in totaal 500ie dat is dus veel minder dan met die 8 dagen gonal f, komt het dan wel goed? dadelijk heb ik weer te weinig eicellen, en ik wil zo graag de tese gedaan hebben, ik wil eindelijk weten waar we aan toe zijn... Dus ja zit me een beetje zorgen te maken of die 125ie puregon wel genoeg zal zijn. pfff.....we zijn weer begonnen hoor. Nu lekker douche kom van de zumba af, lekker alles van me afschudden alleen dit is blijven plakken Liefs Juffie
Ik heb er geen kaas van gegeten, maar voor zover ik weet zijn het 2 totaal verschillende dingen toch? Ze zullen vast wel weten wat werkt daar lijkt me. Misschien is Puregon veel sterker?
Ik weet het ook niet juffie. Vaak doen ze bij een fm op een gegeven moment wel zeggen dat je meer moet gebruiken als dat nodig is. Ze zullen het vast wel in de gaten houden. Gebruik je alleen puregon of in combi met deca?
Katek nee ik gebruik alleen puregon geen deca erbij. Och zit mezelf er alleen maar gek mee te maken, viel me ineens te binnen, dacht chips dat is toch veel te weinig... we zullen wel weer zien... Liefs juffie