Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    We hadden een eigen donor, intussen doneert hij voor een kliniek dus we moeten even kijken hoe dat dan zit (aan de ander kant wat niet weet wat niet deert??)

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Lieverds lig eindelijk in mijn bed na een werkdag van 12 uur heb eigelijk een ego vraagje heb sinds gister avond een raar gevoel....uhmmm het voelt een beetje als "kloppen tegen mijn baarmoeder" en lichte ongi pijntjes (aan 1 kant maar) ren elke keer na de wc (maak mezelf helemaal gek dat zien jullie wel) ben super onzeker en mijn utro bollen zijn op en hoef van Gent ze ook niet meer te gebruiken..komt iemand dit bekend voor? Sorry voor het ego bericht morgenavond ben ik vrij dus zal ik reageren

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer al mijn eigen kleren passen eigenlijk bijna vanaf de bevalling alweer. alleen broeken met knopen toen nog niet. daar passen er nu ook al heel veel van misschien enkele nog niet. maar kwa shirtjes die had ik van voor de zwangerschap al en die pasten op het eind ook nog steeds en ze zagen er nog super mooi uit dus kan ze gewoon blijven dragen :D
    moest nog wat nieuwe zomer shirtjes hebben, die had ik vorig jaar niet meer gehaald en dat had ik nog te weinig :D

ik moet ongeveer nog 5 a 5,5 kilo eraf. doe thuis zumba en wii fitten!! dus die kilo's gaan er ook nog wel af.

ja ik heb dat ook wel is gehad dat hij later kwam dan normaal was ook in het begin van de iui's.
    onbewust zit je toch onder de zenuwen. duim voor je dat ie optijd is!!!

juffie dat zijn toch 2 verschillende middelen?? dan zal de werking ook wel anders zijn!!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juna wanneer voel je het?? als je wat in elkaar voor over zit??

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Gewoon heel de dag heb staand werk, maar ook als ik lig of zit....heb dit niet eerder gevoelt en aangezien ik helemaal geen kwaaltjes heb (zelfs mijn borsten doen geen zeer meer, tepels ook niet meer gevoelig) haat mn onzekerheid

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juna 1 je hoeft echt geen kwaaltjes te hebben, en mijn borsten deden de ene dag wel zeer en de ander dag weer niet.
    Voelt het als plopjes?? ik voelde ook al vroeg wat en achter af weet ik zeker dat het de baby was. alleen iedereen verklaart je voor gek, maar misschien omdat we zo op ons lichaam gefokust zijn dat wij eerder signalen voelen?
    Wanneer mag je naar de verloskundige of Gyn??

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ricmar moeilijk te zeggen hoe dat nu zal gaan!
    hopelijk doneert hij zo voor jullie nog wel een keer maar dan niet via een kliniek.

juna als je ongerust bent anders gewoon ff vk bellen!!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juna: dat zijn je banden!
    Je baarmoeder is aan het groeien en dat voel je.
    Dus adem in, adem uit, het is goeie pijn ;)

@Ricmar: weet de kliniek dat hij buiten de kliniek om heeft gedoneerd?
    Want hij mag wettelijk maar 25 nazaten krijgen natuurlijk.

@Girl: lekker dat je je eigen kleren weer past!
    Ik was (blijkbaar) nogal een uitzondering.
    Ik was binnen een week alle 20 kilo kwijt en mn hele buik was weg.
    Ja ik heb ook 1x mn ei enorm uitgesteld door zenuwen (toen rond de 1e of 2e zaadtest)
    Maar met mn IUI was mn ei juist heel vroeg.
    Ben benieuwd!

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie,
    Spannend weer meid. Niet zo twijfelen hoor ! De artsen weten echt wel wat ze doen en ze kunnen de dosis altijd aanpassen. Komt goed ! Knuffel

@ ricmar,
    Welkom terug :D
    Spannend voor een brusje ! Ik duim dat jullie donor nog beschikbaar is !

@ girl,
    Wat super dat je zoveel alweer past ! Dat is fijn !

@ katek,
    Ja waarschijnlijk krijgen we een GUO, omdat we niks weten over de donor qua erfelijke ziektes. Er is ons verteld dat dat uitgebreid getest word maar hebben niks op papier natuurlijk , maar de verloskundige zou het even overleggen.

@ juna,
    Ik heb sinds 2 dagen een raar gevoel. Als ik ga zitten voel ik het en als ik moet plassen ook. Beetje tikkend gevoel. Ik denk dat het te maken heeft met de baarmoeder die groeit ofzo. Zal er wel bij horen !

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    juna ik had dat ook, is idd je bm die groeit! Geen zorgen maken hoor!

Morgen ben ik er weer!

Fijne avond meiden!

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik denk ook dat je gelijk hebt ricmar we zijn te gefocust op ons lichaam....heb vorige week een kloppend hartje gezien en gehoord....en maandag na de VK maar ben te onzeker (voor iedereen herkenbaar lijkt me).....me moeder zei ook al Girl anders de VK bellen.....maar ik ben dan weer zo'n doos van ja moet er maandag toch heen en geen bloed is goed lijkt me.....sorry kom beetje verward over volgens mij :( ego.....lees morgen terug jullie kletsen zoveel :D xxxx

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Juna ik begrijp je onzekerheid wel en geloof me dat hou je voorlopig nog wel (echt niet an 12 weken dat het over is)

Dreamer onze donor is ruil donor in geertgen (voor buitenlandse vrouwen) en heeft binnen nederland maar 2 nakomelingen.
    We moeten de stap gaan wagen hem weer te vragen.

We dacht dat 1 kindje voor ons voldoende zou zijn, maar het voelt zo fijn en nu kan het nog (ben 39)

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kipjes!!! Wilde ff zeggen dat ik blij ben dat het zo goed met je gaat!! :D
    Vergeet jou soms als ik hier een boekwerk schrijf :). En dan zie ik je hier en dan denk ik k*t!!! Kipjes vergeten!!
    Maar vergeet je juist niet hoor! ;):)

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ zonnestraal :
    Ahh wat een lieverd ben je ook !! :D knuffellll
    Ik vergeet ook zo vaak om te reageren op iedereen, maar lees wel altijd mee en denk ook aan jou hoor meis !!! :D

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer dat is inderdaad snel met een week alle kilo's kwijt.
    ik was ook gelijk dik 13 kilo kwijt na bevalling. ik heb dan ook bijna geen buik meer, maar die kilo's zitten dan meer bij me heupen en billen enzo waardoor de broeken nog net niet dicht konden. maar mag nu al niet klagen hoor. ze keken me gelijk al aan dat ik me eigen maat kleding gewoon nog had. hahah

nou hopelijk is je ei nu ook lekker vroeg!!!

kipjes ja ben zeker heel blij :d
    fijn dat het met jou ook goed gaat!!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    hoi meiden,

Hier ff een mental breakdown...ben er dus weer even niet. Zit er even doorheen.

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Och panter... dikke knuffel lieverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bedankt iedereen voor jullie lieve woorden en steun, doet me echt goed! Gisteren was emotioneel, maar wel heel mooi afscheid!

Dreamer, Bailey en Katek: emoties komen nu inderdaad harder binnen, wat zo'n zwangerschap niet met je doet hè..

Kirsten, fijn dat ze zaad hebben gevonden bij de Pesa!

Bailey, fijn dat je je beter voelt, balen van je rug!

Kipjes, hoop dat je ijzer zich goed herstelt! Leuk volgende week een echo, maar 2 keer termijnecho? Wij hebben combinatietest (bloed en echo) niet laten doen, maar bij 12 weken echo keken ze sowieso naar nekplooi.

Juffie, mooi dat nieuwe schema! Duim voor een mooie oogst deze ronde!

Da, hoe is het nu?

Dreamer, heel veel succes deze ronde!

Zonnestraal, fijn dat je je goed voelt! Problemen met borsten heb ik ook, ben heel blij met de meegroeibh's van hema..

Hope, ik blijf hopen dat het goed komt! Sterkte, knuffel!

Juna, het kan best je baarmoeder of de banden zijn!

Ricmar, fijn dat jullie voor een brusje gaan, hoop dat jullie donor mee wilt werken!

Panter, heel veel sterkte! Knuffel!

Ook, hoe is het nu bij jou? Wanneer startte je met werken?

Fijne middag voor iedereen! Hoop dat ik niemand vergeten ben!
    Ga vandaag en morgen 's middags naar huis, al een paar dagen buikpijn bij actief bezig zijn (blijken harde buiken te zijn) en blijk nu ook een blaasontsteking te hebben. Dus zo ook maar even recept ophalen..

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Monatoetje: harde buiken horen geen pijn te doen!
    Harde buiken kunnen ook door de blaasontsteking komen.
    Hoop dat je er snel vanaf bent!

@Panter: dikke knuffel meis.

@Girl: jij groeide ook alleen naar voren toch?
    Ik zat laatst foto's terug te kijken en van achteren zag je bij mij echt helemaal niks haha.
    Had zelfs mn taille nog.
    Ben benieuwd hoe dat bij/na een 2e is.

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter,
    Dikke dikke knuffel voor jou !

@ mona,
    Ja inderdaad 2x termijnecho. 1 keer in het ziekenhuis waar we nog voor de overstimulatie lopen, en de standaard termijnecho bij de vk.
    We zijn nog steeds aan het twijfelen over de nekplooimeting. Aan de ene kant een opluchting als alles goed is ,maar aan de andere kant waarschijnlijk veel stress als het niet goed is. Dus heel dubbel... We denken er goed over na.

Vervelend die harde buiken, wel goed dat je even rust neemt..
    Dikke knuffel voor jou in deze zware periode..

Deel Deze Pagina