ik doe ook nog mee!!! mona ja erg schattig die kleine zwemkleertjes ja was blij dat ik toch nog ff gebeld heb. jij bent ook al weer ver zeg!! wat gaat dat hard. hoe gaat het?? kiyeko succes vandaag!!! wordt een mooie echo!!!
Vandaag ook nog wat weeïg gevoel.. En beetje prikkelbaar en emo. Weet niet wat ik heb. Misschien wat last van angst nu het dichterbij komt.?
hey nog een plekje vrij in de group hugg...? hier gaat t steeds een stukje beter, zachte dingen eten lukt, zoals spaghetti en stampot enzo.. maar ff kijken wat ik vanavond klaar ga maken, verder overdag lekker vla eten haha.. net ook weer een bakje ''achter de kiezen'' haha nou ik spring weer in en ik ga mijn best doen om alles weer bij te houden!!
Hoii lieve dames Heb gister avond niet bij kunnen lezen kreeg onverwachts bezoek van me vriendinnen altijd leuk Heb er een beetje snel over heen gelezen want ben hier thuis nu ook ffies druk bezig want krijg dadelijk weer bezoek Kiyeko: spannend echo, ik duim voor een mooie!!!! Panter: hele, hele dikke knuffel meis.....hopelijk voel je, je na dinsdag wat beter!!! Monatoetje: rustig aan doen jij......dikke knuffel Ricmar: hihi ik ken je nog niet, maar lees je banner heftig hoor 17 jaar pfieuww.....maar er is een wondertje en nu gaan jullie voor een brusje super!!! hoop dat alles voorspoedig verloopt Kipjes: wel fijn 2 x termijnenecho hihi......ben benieuwd hoe het met je overstimulatie is. hoe voel je je?? Annaatje: daar ben je weer dacht dat je al na Gent was geweest, beetje in de war im sorry! Toi toi toi aankomende tijd Dreamer: hoe voel jij je? DA: gelukkig kun je al wat meer eten....en vla is niet zo errug om te eten toch Hope: heb er een beetje overheen gelezen sorry maar wil je in iedergeval een dikke knuffel geven!!!!! Zonnestraal: hoe issie moeders??? Katek: en hoe voel je je vandaag......ben geen dokter maar denk dat het nu gewoon echt spannend gaat worden voor je, alles komt nu dicht bij......jij ook een dikke knuffel en rustig aan doen meis juffie: snap je onzekerheid maar de artsen weten wel wat ze doen!!!! op na de volgende ronde meis met een mooi plakbeebje!!xxx gister is vriendinnetje van mij bevallen van een gezonde dochter van 8 pond superrr......verder hier geen klachten (meer) beetje gerommel in me buik hoort erbij!! toch ene dag helemaal in de 7de hemel andere dag kan ik er met mijn verstand niet bij........maarjaaahhh morgen nog werken en dan lekker weekend maandag na de VK heb er zin in............dikke knuffel meiden
juna: haha ja scheelt dat ik dol ben op vla haha, gefeliciteerd met je vriendin! flinke meid joh! kiyeko: gefeliciteerd met je goede echo!!!
Kiyeko, WAUWWWWW!!! Geweldig!!! Echo willik zien hoor!! Kate, och wijffie toch....dat zal het zijn hoor, toch een beetje angst voor de bevalling. Dikke knuffel!!! Juna, leuk onverwachts bezoek van je vriendinnen . En maandag naar de VK??? Ikke Dinsdag. Hoe voel je je verder??? Ik voel me toch wel misselijk bij vlagen en VRESELIJK moe!!! En das echt sinds 2 dagen.... Ook veel gerommel in m'n buik. Ik ben 2 dagen vrij en er komt niks uit m'n handen. Behalve gehang op de bank. DA, Mjammie vla!!! Blij dat het weer wat beter met je gaat!! De volgende ronde.....wordt dat IUI DA?? Annaatje, fijn weer iets te lezen van je!! Dikke knuffel!! Juffie, komt goed meid...ECHT!! * GROUPSHUG *
Hooii Dames, ben ik weer tijd niet meer geschreven maar wel meegelezen hoor wil ook bij de groeps hugg Katek: wat is dat snel gegaan! is niet heel raar, het idee dat het nu echt eraan zit te komen is ook heel spannend! succes knuff Girl86: hoe is het met de kleine beeb?? Juna86: zie dat je nu bijna 9 weken bent, gefeliciteerd! en hoe is het nu met de rest van de dames? wij hebben eindelijk de PESA achter de rug en gelukkig goede zwemmertjes ongeveer 6 rietjes had de dokter het over 2 april hebben we informatieavond en 10 april intakegesprek icsi begint al een beetje spannend te worden komt nu eindelijk dichterbij dikke knuff dames
Hoi dnice! wat super dat er zaad is gevonden! en 6 rietjes nog wel van harte gefeliciteerd! op na de icsi tijd vliegt als er er eenmaal inzit succes xxxxx
@even snel tussendoor, @kiyeko, Gefeliciteerd met de goede echo !!! Super om te zien he dat knipperlichtje @ dnice, Wow dat is fijn ! Ook gefeliciteerd meid ! Nu op naar icsi ! @all, GROUPHUGGGGGGGG
zonnestraal: JA als t goed is wel   dnice: fijn dat er zaad gevonden is, word een spannende tijd dus!
DA, ik hou je wel in de gate hoor . Och wat spannend!! Ik ga duimen, bidden, hopen en kaarsjes branden voor je!! Dnice, fijn dat ze zaad gevonden hebben . En al snel de ICSI, heel veel succes!!
Dnice wat fijn dat er zaad is gevonden! Gefeliciteerd! Gaat straks snel meid als je eenmaal bent begonnen!
DA, duim ook voor je! Katek, duim ook voor jou deze laatste weken! Heel veel succes! Kiyeko, super een goede echo! Geniet! Zonnestraal, wat balen van misselijkheid, doe maar rustig aan! DA, fijn dat je weer wat kunt eten! Juna, maandag controle, spannend! Dnice, fijn dat ze wat gevonden hebben! Girl, gaat inderdaad heel hard, bedacht me vandaag dat ik nu nog 10 weken moet tot verlof, waarvan 1 week vakantie, gaat zo vlug! Maar weer een knuffel voor iedereen! Ik ga zo boodschappen doen en wat rommelen in huis, lekker rustig aan beginnen aan het weekend!
hier een wasje aanstaan en de afwasmachine ingeruimd, verder zit ik nog lekker lui in mijn pyama haha