@panter spannend wanneer ga je weer testen? @kipjes die pijnlijke borsten komen me bekend voor! wanneer mag je testen? Gelukkig dat je je weer wat beter voelt. @ow o lieverd toch wat moet jij het moeilijk hebben nu. Hele dikke knuf. @mummy hoes is het? @zonnestraal wanneer heb je de punctie? Hoe gaat het spuiten? @dreamer leuke 1e verjaardag gehad? Spannend bijna beginnen heerlijk weer. @DA jeetje wat zijn er toch vreemde mensen op deze wereld. Wat balen dat ze jullie vergeten waren. @katek hoes het met jullie? Hoelang nog tot je verlof? @all sorry lieve meiden ik ben niet vaak hier geweest afgelopen tijd. Ik voel me nogal beroerd, mijn darmen staan zowat stil zo moeilijk kan ik naar de wc. Verder heel erg moe. Wil niet klagen. ga nu lekker slapen ben net thuis van het werk
goedemorgen... *gaap* hier dalijk werken.. had eigenlijk nog wel even kunnen slapen.. maar ja.. lees vanavond als ik thuis ben weer bij!
@ zonnestraal zal aan je denken morgen bij de punctie @all zo werken tot 6 uur. Geen zin vandaag! Als mn cb ovu test klopt dat komt Mn menstruatie as maandag.maar heb nu alweer zon zwaar gevoel linksonderin Dus doe mn grote onderbroek maar weer aan vandaag voor t geval dat hahaha Stom misschien maar kan niet wachten totdat t dr is kan ik weer beginnen Doei lieve meiden,dat degene die vrij zn maar veel schrijven hier!
Hoi dames, Vandaag is de test hardstikke negatief. Helaas pindakaas, het was ook te mooi om waar te zijn!
Panter, ik duim dat ongi toch wegblijft en dat laatste testen ongelijk hebben! Annaatje, hoop dat je snel weer kunt beginnen! Hope, kan me voorstellen dat dat je zwaar valt, is heel dubbel hè, de blijdschap voor hun, maar je wilt het ook zo graag voor jezelf! Darkangel, werk niet te hard! Baileys, hoop dat je darmen snel weer beter hun best doen, veel vezels, drinken en evt movicolon/lactulose via ha.. Hier aan het werk, Carnavalsdinsdag, nemen in de ochtend waar voor een aantal praktijken.. Maar lijkt nog rustig... Ben eens benieuwd hoeveel verkleden we gaan krijgen..
@bailey...jeetje alweer bijna 9 weken...man dat gaat ook hard hoor!! @zonnestraal morgen is de dag...spannend!! @mummy en kipjes de duimen draaien op volle kracht @OW een dinsdagknuffeltje voor jou meid!! @Panter...wat is dit nou weer kl*te zeg....maar ja nog geen bloed geeft moed (zijn je eigen woorden ) ik hoop het voor je meid!! @mona...krik jij nog even de roze boel omhoog zeg Gefeliciteerd, super leuk!! Nog een meisje erbij... @jongens ik denk dat liev zwanger is van 2 ventjes dus die zou de boel nog redelijk recht kunnen trekken @Liev hoe is t met het buikje??? @annaatje grote onderbroeken hahahahah....wel fijn dat je lijf weer goed functioneert! @DA...het wordt mooi weer dus dat doet een mens al goed om uit het dipje te komen....en anders probeer ik hier wel een beetje je dipje om te toveren in een glimlach *trekt een gekke bek naar DA* Maar alle gekheid op een stokje ik hoop dat je je snel weer wat beter en lekkerder in je vel voelt zitten!! Knuffel!! Liefs
mona gefeliciteerd!! wat leuk een meisje!!! lekker van genieten meid!! panter hoop toch dat je laatste test ongelijk heeft!! maar je bent wel een stiekumerd om zonder ons te vertellen dat je iui hebt gehad!!! bailey gaat ook hard zeg!!! bob wanneer mag jij ongeveer weer?? ja hoe is het met liev eigenlijk?? zou leuk zijn als zij jongens krijgt!! dan komt inderdaad het weer een beetje gelijk aan de meisjes!! anna hopelijk komt je ongi snel en kun je weer voor de volgende iui!! mummy en kipjes hoe gaat het met jullie?? duim nog hard voor jullie!!
@ girl : heeey meissie hoe gaat ie met jouw en de kleine spruit? Hier een hele zenuwachtige mummy.....voel allemaal ongi-tekenen en word met de dag erger....s'nachts erg pijnlijke borsten en enorme opvliegers aahaha knuffel... @ panter : wat jammer eehhh!!!!!!! Denk aan je @kippies : hoe issie meissie????? @ bob wanneer behgin jij weer? Xxxxxx meiden
Heb nu dus de kruidvat testen afgezworen, er staat nu een wittte streep op de test. Het is gewoon een voorgedrukt lijntje. baggerzooi! Maar goed, ga nooit weer met die testen testen. Sinds de verpakking is veranderd zal de test zelf ook wel zijn veranderd. Mummy, wat spannend. ik heb mn geld ingezet op een zwangerschap bij jou en kipjes. Girl, moeke van ons, hoe gaat het met je? En met de kleine?
@kiyeko....wat goed al zo snel weer op de wachtbank...je gaat een speer!! Ja heb een ding met wolken ben er dol op hahahaha @tja goede vraag wanneer begin ik weer...deze cyclus begin ik vanaf 1 maart met ovu testen...en dan hopelijk rond 4 maart eitje.... 15 maart weer naar Voorbug (evaluatie)...hopelijk met iets in mn buik Hebben wel preseed besteld...ben benieuwd...heb nooit last van dat ik droog ben maar het is ook goed voor je zuurgraad...en volgens de gyn kunnen we dat gewoon gebruiken...dus we gaan die zaadjes lanceren het platform wordt as we speak besteld en gebouwd hihihih @Panter ik had een klacht gestuurd naar kv....iedereen is juist altijd tevreden over die testen....ik begrijp dat ook niet hoor...don't fix things that aren't broken (uitgesproken op zn amsterdams ) Mooi dat ze die test hebben veranderd...zit jij lekker met de gebakken peren....echt zo dom van kv...en natuurlijk mega balen voor jou!! Nou ik ga even mn lunch verorberen...see you laters alligators
@Panter: he bah, balen meis. Maar je zit nog niet op je nod he! Ik lees idd wel vaak dat er nu indrooglijntjes zijn bij de kv2v5 sinds de nieuwe verpakking. @Bob: hier sinds de bevalling wel droog, maar heb niets te maken met zuurgraad en zaadjes natuurlijk Hoop dat het net het laatste glijertje gaat geven! @Bailey: balen dat je zo'n last hebt meis. Is de misselijkheid al wel minder?
Ow ja, ik twijfelde of we er meteen volgend eitje voor zouden gaan. Maar heb net een vakantie geboekt en dat is de week van mn ei. Dus we kunnen er echt niet eerder voor gaan dan de ongi van eind maart! Kan ik nog een rondje oefenen met de ovu testen (haha alsof ik het na al die jaren oefenen nog niet snap )
@dreamer...ja bij ons wordt het glij 'em er maar in Maar wat heerlijk waar gaan jullie naar toe op vakantie? Naar een bungalowpark of de zon of toch nog de sneeuw? Ben jaloers wil ook op vakantie maar wij moeten nog wachten tot eind augustus dan pas gaan wij de zon opzoeken... Hebben wel nog eind april 2 weken vrij maar daar zijn we nog over aan het brainstormen... Maar eind maart is het zo hoor...zeker als je er een vakantie tussen hebt zitten, dat vliegt om die tijd!! Gaaf hoor be benieuwd meid!! Ik duim voor een 1e- knaller- raak net zoals Bailey Liefs
@Bob: haha volgende keer ter land, ter zee en in de lucht moet ik aan jou denken dus We gaan lekker naar een bungalowpark idd, even lekker luxe doen. Ik hoop ook dat we weer zo gezegend mogen zijn. Iedereen zegt dat we ervanuit moeten gaan dat het langer gaat duren, maar dat wil ik helemaal niet! We gaan volle bak voor de eerste keer, ja toch!! Positive thinking.
Ik zeg positive thinking is my middle name Dus ik zeg die eerste keer is het gewoon raak.... Gewoon beetje die maanden naar je hand zetten....dat doen wij nu ook een beetje zitten nu in maand 5 na de ma maaaaar als we "positief denken" dan is dit ronde 1 na de ma hahahaah Zo heb ik toen ik 25 jaar werd zo'n super verjaardag gehad dat ik het jaar erop nog een x mn 25ste verjaardag heb gevierd...niemand had wat door zelfs mn moeder in eerste instantie niet hahahahaha Dus ik ben ook voor een positieve flow en mindset....ik geloof erin meid!!
Ik ben ook heel positief ingesteld gelukkig. Ik ga ook liever vol goede moed keihard op mn bek, dan dat ik 'uit veiligheid' negatief ga denken om zo minder gekwetst te worden. Anders gezegd geniet ik liever 2 weken, denkend dat het raak kan zijn, dan dat ik 2 weken verdrietig ga wezen omdat het misschien niet raak is. De klap doet toch wel zeer als het niet gelukt is, ja toch! Hahaha 2x je 25e verjaardag vieren Manlief wordt dit jaar 30, denk dat hij ook liever voor de 2e keer zn 29e verjaardag viert
@ Kiyeko : wat is dat nu weer voor onzin :S........kun je hem indd niet gewoon in Duitsland halen? ik duim!!!! @ ego: kreeg net een smsje van het zkh gent :S beste mevrouw ..... er werden 16 embryos ingevroren bij vragen neem gerust contact op blabla.....heel vreemd nog nooit een smsje gehad en ze hebben duidelyk gezegt dat ut er 12 waren...... en verderrrrr vanmorgen erge ongi krampen gehad zit elke half uur wel op het toilet om te kijkuh als ik geen bloedverlies heb sorry hoor voor myn zeuren.....ben te zenuwachtig!!!!! kipjes : hoe gaat ie???? en juffie : maak me zorguhhhh......al eventjes nix gehoord van je! knuffel..... en ow: hoe is het meissie? jah eigelyk gewoon klotuhhhh.....je wilt niet in deze situatie zitten......hoop voor jouw dat je wat rustig bent en goed kunt nadenken hoe je wilt......dikke dikke knuffel!!!!!!! @ dreamer: lekker luxe in ut bungalow park gaan jullie met zun 3tjes????? @ bob: mag ik een beetjuh positieve energy van jouw hebben?????? normaal ik ben ik ook zooooww posi.....maar nu?????? ene moment overstroom ik mezelf met posi-energy andere moment grrrrr........
@ mummy, Ik heb ook een sms gehad. Ik heb er 7 Ze zeiden bij mij dat er 7 sowieso ingevroren werden en dat er nog een paar waren die twijfelgevallen waren, die zouden ze nog een paar dagen door laten delen. En dat smsje is dan het definitieve aantal, die heb je van het lab gekregen.
@ kipjes : ooowwhhhh okeyyy. bedankt!!!.....jahhh de arts heeft daar verder nix over gezegd tegen ons.....maar jah dan is het zo goed hihi.......hoe voel je je eigen? xxxx