panter: jeetje heftig meis, kan me voorstellen dat je er zoooo klaar mee bent, met alles.. maar t blijft moeilijk om die keuze te maken... hoop dat je/jullie eruit komen.. de rest KNUFFEL!! ik dacht er word gewoon niks meer gezegd hier! maar had perongeluk mijn abbo verwijderd.......
OOK: voor jou ook een dikke knuffel meis! zo hier nog uit eten geweest.. was wel lekker, zit alleen nog bomvol haha.. mannetje is even naar opa, die snapt niks van zijn laptop haha.. dus zal wel laat worden. ik ga nog even mijn nageltjes lakken, en dan duik ik er ook lekker in, morgen weer werken na een week thuis te hebben gezeten. hoop allee zoooo dat er GEEN kindjes tegen mijn kaak aan stoten morgen, daar is die nog niet klaar voor..
Lieve pantertje ik voel zo met je mee!!! Vind het zoooooo moeilijk voor jullie!! En gun jullie zo graag een kindje daarom ben ik ook geneigd om te pleiten voor 1 keer icsi! ( ik heb het ook overleefd en ben echt een mega schijters op medisch vlak) maar tegelijk lees ik dat je bijna uitgevochten en uitgeput bent.. En ook dat begrijp ik! Ik hoop dat jullie er samen uit komen, wat een goede beslissing zal zijn! Denk aan je!!!! Liefs liev
Kusje voor allemaal.. Lees wel mee reageer weinig,., heb het op de een of andere manier erg druk met verlof houden haha, dagen vliegen voorbij, geen idee wat ik uitspook! En oja katek ik herken je wisselende stemmingen zo goed..,hier ook veel lady v d hormonen, veel huilen, enorm afhankelijk v manlief, enge gedachten over bevalling...weinig energie en toch veel willen doen, niet wetend hoe ik het voor elkaar moet krijgen haha.. Ti's wat!!! Xxx
O ja.. Iemand vroeg waar ik m'n zwangerschapskleding kocht.. Op die foto's bijna allemaal normale kleding.. De langere shirtjes van de WE en dan zelf bloem of riempje erbij zoeken.. Die ene broek was ook nog gewone broek.. Verder heeft H&M best prima skinny's voor weinig geld. Broeken v mama licious zijn mooi vind ik.. En af en toe wat dingetjes v noppies.. Dat is het wel geloof ik..xx
Oh meiden.. Heb de cortina moederfiets transporter roots in crème kleur gekocht., komt vandaag of morgen... Men... Verliefdheidsgevoelrns voor dat ding, zo blij hihi!!! Xx
Lieve Panter, ben je moe gestreden meis??? Kan het me he-le-maal voorstellen!!! Ik heb namelijk daar waar jij mee in je hoofd zit ook gehad. Het geeft zo een druk...op alles!! Het bepaald zo enorm je leven!! En je levensvreugde....die teleusrtellingen zijn niet meer te behapstukken op een gegeven moment. Maarrrrrrr, ook ik hoop dat je in iedergeval nog 1x een ICSI doet. Dan kun je later niet zeggen dat je spijt hebt dat je dat nooit geprobeerd hebt. Los van het feit dat ik ervan overtuigd ben dat dat eg wel gaat lukken. Vandaag je gesprek hè. Ik denk aan je!!! Dikke knuf!! Liev!!! Wat fijn weer iets van je te horen...uhm...lezen bedoel ik . Druk met verlof hihihihi, kan het me heel goed voorstellen hoor!! En mooie fiets man!!! Sweet ja, hoest met jou?? Dreamer, bijnnnnnaaaaaa....hahahaha!!! OOK, wat heb je een zware tijd meis . En wat doe je het goed!! Wat een mooi gedicht....en zo is het!!! *respect voor jou*. Vandaag om 08u wakker van de honger. Broodje gegeten. En weer geslapen tot 11u .
Hey ladies, ik meld me weer even.. haha.. OOK wat een ... is die ex van je.. pffff.. neem aan dat zijn gedrag wel consequenties heeft ook op zijn werk toch? Mooi gedicht heb je gepost! Dikke knuffel voor jou lieverd! DA ben je nog opgebleven? Liev heerlijk he die hormonen storm zo af en toe! Lekker genieten van je verlof! Hoeveel weken heb jij in totaal? Is dat anders wanneer je een 2ling verwacht? Mooie fiets heb je besteld meid!!! Wow. Zonnestraal vervelend he wanneer je wakker wordt van de honger! Maar wel fijn als je daarna nog even lekker kan slapen! Hier beebje best druk geweest het weekend, weer van die rare steken en bm pijntjes.. ben zo benieuwd hoe lang het nog duren gaat!!
Zonnestraal, fijn dat je nog wat geslapen hebt na je broodje. Had ik ook in het begin, 1 keer om 5 uur wakker geworden van honger en na wat eten rustig door kunnen slapen. Katek, ben ook heel benieuwd! Dreamer, hoe was je gesprek? Panter, heel veel succes morgen bij gesprek!!! Liev, heb fiets net opgezocht, wat een mooie! Ga er maar lekker van genieten!
Hey Meiden Ik haak hier even weer in, als jullie dat niet erg vinden. @Kipjes: Meid hoe is het met jou? en jullie beebje? Is je overstimulatie al bijna weg? Hoop het voor jou zodat je lekker kan genieten. @Zonnestraal: Hoe is het met jou? Misselijk? Hoop dat het niet lang aanhoudt zodat je wel lekker kan blijven genieten van de hele 9 maanden. Even lekker een broodje eten en weer slapen, lekker dat je toen nog even kon doorslapen. heb je nu dan ook echt veel meer honger dan normaal? @Monatoetje: gaat ook snel bij jou he? Lijkt alsof de weken voorbij vliegen. Hoe voel je, je? @Liev: Leuk wat van je te horen weer Hoe is het met jou en je 2 beebjes? Mooi fiets! Ik heb pas de batavus mambo moederfiets gekocht, hopelijk ook ooit gebruiken waar die voor bedoeld is... Meid succes met de laatste loodjes. @katek: Spannend hoor meid! Steeds als ik even niets van je gelezen heb denk ik zal het...? het zal toch niet...? Nog even en jullie kunnen jullie kleine meisje eindelijk vasthouden, wat een gewleldig moment zal dat zijn! flink genieten! @OOK: Wat een klote vent die ex van jou? Dat zal toch wel consequenties voor zijn baan hebben niet? Hoe is het verder met jou en je kleine man? Heeft die nog last van zijn tandjes? geef hem maar een dikke knuf! Hou je sterk meid en denk maar aan jezelf en je kleine man!!! @Panter: Lieve Panter ik weet niet wat ik moet zeggen. Wij zijn bijna een jaar bezig en het komt me nu al af en toe de keel uit bleh....en dat jullie dat al zoveel jaren doen, knap hoor diep respect voor jullie. Zoals de rest al zegt misschien toch 1x icsi zodat je later niet het "hadden we toch maar syndroom" kan krijgen? Jullie moeten doen waar jullie je het beste bij voelen, maar begrijp dat, dat ongeloofelijk moeilijk is! Lieve panter ik denk aan je! *dikke knuf* @Zwangere: Hoe is het met jullie? Groeien de buikjes al gestaag? Lijkt me zoooo leuk om een babybuik te krijgen. Hopelijk geen vervelende kwaaltjes. @Ego: Hier wordt het deze week weer spannend. Donderdag verwacht ik mijn ongi en dan 3 dagen later prikken met puregon. Heb inmiddels alle spuiten alweer in huis, Vind het zoooo spannend, en hoop dat ik nu wel ga reageren op de hormonen en een mooie oogst heb, en dat mijn vriend eindelijk de tese krijgt en we weten waae we af of aan zijn. We willen nu gewoon duidelijkheid hebben en weten waar we aan toe zijn. Goed of slecht nieuws kom maar op, we willen duidelijkheid! Vorige week sprak een collega me aan dat ze in het zelfde schuitje terecht zijn gekomen als wij, en vandaag weer een collega die me dat ik vertrouwen vertelde, ze weten het sinds een week. Mijn collega's (beide vrouwen) 1 heeft endometriose hele heftige vorm, en de andere wordt niet ongi pfff....heftig hoor, maar we zitten regelmatig samen om te praten. Zij beginnen net en wij zijn al een jaar aan de gang zowat dus kan hun "helpen" antwoorden geven waar ik kan. Ze willen beide ook niet in Nederland blijven waar wel weten ze nog niet. Nou ik ga de keuken maar eens opruimen, heb ovenschotel gemaakt en in mijn keuken is een kleine burgeroorlog uitgebroken zo lijkt het wel. Vooral de ui en de witlof hebben flink herrie gehad ze liggen overal snel opruimen want vriendlief schrikt zich rot haha Meiden allemaal een fijne avond. Knuffel. Liefs Juffie
dames, dank jullie voor jullie meedenkende, lieve, begripvolle berichten. We gaan het zien wat het opperhoofd morgen zegt...ben benieuwd! Weet iig zeker dat ik er helemaal klaar mee ben. Het word actie, en anders kap ik ermee. IUI met hormonen is ook prima, maar dan wil ik eerst een onderzoek of ik al bijna in de overgang zit. Als mijn amh goed is en mijn antrale follikelmeting dan wil ik best praten over iui met hormonen...maar dan 3 ipv 6 en daarna icsi. liefs
Panter, ik dacht en denk de hele dag dat het vandaag dinsdag is . Morgen dus gesprek, heel goed dat je weet wat je wilt. Waar je grenzen liggen. Juffie, ja ja meis....gaat nu toch echt beginnen voor jou!! Puregon gaat goed z'n werk doen en je zult mooie goede eitjes oogsten. En er zullen zaadjes gevonden hoor bij je man, ze hebben er al 's 2 gevonden. En anders doen ze echt geen verse Tese. Ik ga ontzettend duimen en je steunen!!
liev: ben benieuwd naar je fiets, zal hem zo ff googlen haha,   zonnestraal: balen dat je wakker word van de honger, maar lekker man, daarna weer slapen! heerlijk!   katek: nee ik ben niet meer op gebleven, was moe, en ik moest ook weer werken dus ja.. oeh pijntjes enzo!! spannend!!!!!   juffie: spannend weer bijna starten, hier ook een collega op t werk die 2 kindjes heeft via ivf, en een collega gehad maar die is nu weg. is opzich wel ''fijn'' kun je een beetje mee kletsen enzo, nou jij gauw je keuken opruimen haha.   panter: nou ik hoop ACTIE en een beebje voor panter! ze moeten gewoon even verder kijken.... ik ga duimen voor je. zo hier dagje gewerkt, weer een dagje dichter bij woensdag ... wel even op ''t'matje'' geroepen op t werk....ach ja...
Juffie, het komt weer dichter bij hè, ik ga ook duimen voor een hele goede oogst! Darkangel, hoop dat je niet te erg op 't matje bent geroepen, nog even en het is woensdag! Panter, heel veel succes morgen! Goed dat je weet hoe je het wel en niet wilt!