Ja zit echt te twijfelen wat ik zal doen....stom he! Over een broek alsof ik niks anders heb om me druk om te maken. Als ik de broek in de webshop bestel moet ik vooruit betalen en het was geen goedkope broek (g-star) dus dan weet je het wel. Zal toch niet zo'n vaart lopen dat de broek ook uitverkocht raakt in de webshop...? De winkel gaat morgenvroeg meteen voor me bellen om te kijken of die ergens anders nog is.... Liefs Juffie
hmm ja dan wachten en meteen even horen of ze hem kunnen bestellen. Zo niet kun je je geld terug vragen (hopelijk geen tegoed bon?) en online bestellen.. weet niet of je een gangbare maat hebt..
Juna ja ik ging ook los toen we eenmaal wisten wat het zou worden.. daar heb je dan zo lang op gewacht! heb jij al een voorgevoel wat jullie krijgen? Ik zet liever geen foto´s van ons kamertje in mijn album.. ben altijd wat bang voor herkenning ofzo.. maar hij is wit met fucsia assecoires en pip studio behang uin het roze-rood.
ja echt ik voel me zo'n kip druk maken om een broek.....pfff zijn wel ergere dingen in het leven!!! weet ik al te goed. Ze zouden het morgenvroeg meteen voor me navragen of de broek nog ergens was, dan hadden ze hem deze week nog binnen. Zou wel het geld terug kunnen vragen gelukkig en geen tegoedbon, das ook niks een tegoedbon. Heb maat 27/32 dus dat is een vrij gangbare maat denk ik? Omdat die in alle andere webshops is uitverkocht namelijk. Ik ga er niet vanuit dat de broek vanavond ook in deze webshop helemaal uitverkocht zal raken....? Liefs Juffie
Ja echt eeh.......heb een heel sterk gevoel voor een jongetje weet echt niet waarom....oke snap dat je bang bent voor herkeninng......volgens mij kun je mij foto's alleen zien als je me vriendje bent hihih.....we weten al goed wat we verder met het kamertje doen, kleur op de muur en tekst....verdere aankleding vind ik moeilijk maar heeej heb nog heel wat maanden te gaan ahaha ga nu even wat meer foto's op myn pc zetten van de echo ze hebben ze op een usb gezet voor ons
Kiyeko: zo wat heftig zeg meis hopelijk is je bloed goed, maar met beeb dus wel alles goed? kon hij je verder niets vertellen? sterkte meissie xxxx
panter dat wat ik heb gekregen schijnt fentanyl te heten.. Juna spannend, ben benieuwd of het ook een jongetje is!! Mijn gevoel klopte iig wel! Kiyeko jee wat heftig! Hoop dat alle uitslagen goed is meid!! Houd je ons op de hoogte??
Kiyeko, wat naar dat je zo moe bent!! Laat anders je vit B12 ook even nakijken!!!! Lage bloeddruk geeft trouwens ook duizeligheidsklachten en flauwvallen en is iets wat wel voorkomt in begin zwangerschap. sterkte!
Panter, jeetje, dat ze niet afwijken van protocol.. Balen zeg! Hoop dat het goed te doen voor je is! Hoopopwonder, niet erg dat je het vraagt hoor, wij zijn zwanger na zelfinseminatie met zaad van een bekende donor (uit onze vriendenkring).. Bij mijn man was er geen zaad en een afwijking in het Y-chromosoom waardoor wij gekozen hebben om niet voor een tese met daarna pgd (onderzoek naar genen en alleen selectie van embryo's met xx) te gaan.. Kiyeko, wat balen dat je je zo naar voelt, hoop dat het allemaal meevalt! Ben benieuwd naar uitslagen! Katek, nu nog wachten, fijn dat alles klaar is! Juffie, ik hoop dat je je broek snel hebt (of via winkel of via webshop, wat je ook kiest!) Sorry voor mensen waar ik nu niet op reageer.. Hebben net kennis gemaakt met gastouder, klikte wel, maar zijn een aantal dingen die we nog willen navragen.. Gaan voor gastouders via stichting kinderopvang en zij houdt er als particuliere opvang andere regels op na voor bijv. opvang bij ziekte en doorbetalen als kindje ziek is.. Gaan we even navragen welke regels dan voor ons gelden, die van de stichting of die van haar.. Verder vanochtend weer bij vk geweest, was heel tevreden, kleintje groeit goed gelukkig!
@Hopenopeenwonder: helaas welkom! Hier slechte hormoonwaardes en daarom geen TESE gedaan. Zijn zn zaadleiders al gevoeld? @Panter: goed dat jullie toch voor 1x ICSI gaan. Ik hoop echt dat die mag aanslaan meis! Heb je nu wat rust voor jezelf? @Juna: heerlijk weer een goede echo! Geniet ervan meis. @Kipjes: weer echo! Enjoy   @Kiyeko: ijzer laten nakijken en je bloeddruk. Flauwvallen en grieperig zijn helaas wel dingen die veel voorkomen aan het begin. @All: ovu testen vandaag allemaal nega (alle 8 haha) We hebben net besloten dat als mn ovu testen morgen posi zijn, smorgens of savonds, dat we sowieso donderdag IUI doen. Smorgens posi = donderdagochtend IUI Savonds posi = donderdagmiddag IUI. Eitje was gisteren al 18 mm. Dus vandaag minstens 20 en morgen minstens 22 mm. Bij dochter was smorgens 22 mm en savonds posi, dag erna smiddags IUI. Dus vandaar plan van aanpak. Als mn ovu testen morgen niet posi zijn moet ik donderdag terug voor een echo. Dus sowieso donderdag naar de kliniek. Maar ohhhhhh wat is die stress erg zeg. Stomme ovu testen!
haak hier ff in. panter super dat je icsi gaat doen!!!! dreamer wat fijn dat alles met de uitgangsecho goed was!!! op naar de iui deze week!!! duim voor je!! heb gisteren veel geslapen (ook op de bank s'avonds) en op tijd naar bed, nu vandaag aardig goed te pas wel vandaag bloed laten prikken en wachten wat er uitkomt!!! ben vandaag ff lekker wezen wandelen aan staart in het dorp dat was erg lekker. misschien dat ik te weinig drink overdag dat dat misschien toch met me duizeligheid(raar voelen in me hoofd)te maken heeft. hoopopwonder helaas welkom hier. schrijf gerust met ons mee. sterkte met alles!!! ff niet alles gelezen hoe ver je bent in de onderzoeken/behandelingen!! kiyeko hopelijk is alles goed met het bloedonderzoek!! sterkte meid!!! juna fijn dat de echo goed was!!!! genieten meid!!! sorry wie ik vergeten ben!!! dikke knuffel
Ff via de phone. Dreamer: ja ik zal je een sms sturen haha ik vind t ook spannend!! .. Enne bij jou gaan we duimen op posi ovutest en inseminatie donderdag!!
Dreamer, succes deze week! Inderdaad spannend! Ga voor je duimen! Da, succes vandaag!! Ben benieuwd! Girl, fijn dat bloed geprikt is, doe maar rustig aan zodat je je snel weer top fit voelt!
Even kort een berichtje: Panter, wat goed dat je nog een ICSI gaat doen!!! Ik ga duimen, kaarsjes branden, hopen en bidden!!!!! Kut van de verdoving . Dames, ik lees mee hoor.....ben alleen niet zo lekker . MOE, misselijk, hoofdpijn, lamlendig, beroerd. Geen conditie. Bah!! Hopelijk is dit snel over!!
@Zonnestraal: Wat vervelend dat je zo naar bent. Hopelijk voel je, je snel weer beter dit is ook niks zo bah! Sterkte meid! @Panter: Heel veel succes meid, ga kei en keihard voor jullie duimen dan de ICSI gaat lukken, wel klote van de verdoving. Zet 'm op meid we duimen allemaal super hard voor jullie! @Kiyeko: Heftig hoor meid, zorg goed voor jezelf. Kon de dokter je niets meer vertellen? Vandaag de uitslagen toch? Knuf voor jou! @Dreamer: Succes deze weer meid! Duimen maken weer overuren voor iedereen hier! @Girl: Hopelijk ben je er snel achter waarom je zo moe bent, en voel je, je heel snel weer TOPfit! @Katek: Hoe is het? Nog niets in aantocht? Spannend hoor! Goede tip van niet teveel drinken. Ik heb ook best wel wat gedronken inderdaad om overstimulatie tegen te gaan, zal deze ronde ook eens minder drinken, wie weet? @Hoopopwonder: Welkom hier (helaas)! Hier hebben we een super gezellig clubje meiden die elkaar door dik en dun steunen en is fijn om herkenning en ervaring uit te wisselen. @Juna: Weer een mooie echo, wauw wat een wonder! op en top genieten! Hoe voel je, je? @Kipjes: Hoe is het met jou? En jullie beebje? Nog een mooie echo gehad? En je overstimulatie, ben je er bijna vanaf? ik hoop het zo voor je meis! @Monatoetje: Gaat snel bij jullie zeg fijn dat jullie kennis gemaakt hebben met de gastouder. Ik heb geen idee hoe dat allemaal zit met gastouder, weet alleen dat ik dat wellicht ook wel wil gaan doen straks als ik geen baan meer heb....eerst zwanger worden Hoe voel jij je meis? Wanneer begint je verlof? @Broek met gat: Allemaal goed gekomen haha. Ze belde me net al op dat ze de broek opnieuw hebben besteld en dat ik die deze week nog kan komen omruilen. Wat een gezever om een broek haha alsof ik niks anders heb om me over druk te maken pffff.... Moet wel zeggen dat ik "iets" ontspannender ben dan de vorige keer toen was alles nog helemaal nieuw, nu is het eerste gedeelte al gesenden koek, tot aan de punctie en de tese dat weer niet. Wil proberen me niet weer zo super veel druk te maken, want wil niet weer een hele week doodziek zijn van de spanningen, das ook niks. Ik verwacht morgen of vrijdag mijn ongi, zal je altijd zien dat het later komt natuurlijk, we zien wel.... Vind het super spannend wil zoooooo graag weten waar we aan toe zijn, wil nu echt de punctie en de tese eindelijk eens gehad hebben, ben zo vreselijk benieuwd na het reslutaat van vriendlief. En steeds denk ik in Nijmegen waren er 2 goede zaadcellen gevonden, hadden we die nog maar, dat waren al 2 kansen geweest op een eigen kindje..... Hopelijk nu weer goede kansen, in Dusseldorf hebben ze nooit geen onderzoek meer gedaan naar het zaad, weet wel dat zijn fsh 24 is en veel te hoog, dus of er perongeluk iets aangemaakt is of dat er egens echt iets is....? Hopelijk komen we daar snel achter.... Liefs Juffie
Panter wat spannend zeg super! En dreamer ik duim hoor. Hier weer ff ego sorry meiden, ik storm ff binnen en ben dan weer weg. Ik ben gisteren bij de ha geweest omdat ik maar ziek ( verkouden) blijf alhoewel ik al 2 zware AB kuren heb gehad Wat ik dus al dacht bevestigde hij, het komt daar de zware stress. Hij heeft bloed genomen om te onderzoeken. Mijn bloedddruk is veelste hoog 150/100 in rusttoestand. En mijn hart klopt onregelmatig dus ik moet morgen voor een hartfilmpje hiervoor. Dat ken er ook nog wel ff bij