Kiyeko, fijn dat bloeduitslag goed was! Da, super dat jullie gaan starten! Duim heel hard! Girl, fijn dat zwemmen met je meisje leuk was, ben benieuwd naar je uitslag! Gaat inderdaad wel hard, maar merk ook aan regeldingen dat we er al bijna klaar voor zijn, alleen nog bedje en commode halen eind deze maand en dan is het kamertje klaar (moeten dan alleen nog inruimen), kaartje is gekozen met de tektsen, bedankjes gekozen en geboortebord.. Fijne avond iedereen!
Da wat goed nieuws! Super! Kiyeko fijn dat alle uitslagen goed waren! Girl ben benieuwd naar jouw uitslagen. Lekker met jullie meisje zwemmen! Lijkt me zo lief! Mona voelt goed hè als bijna alles klaar is. Wat is eigenlijk een geboorte bord? Hier alles goed, sinds eind vd middag wat misselijk.. Verder niks bijzonders. Hoop dat ik niemand ben vergeten..
katek wordt nu wel echt spannend!!!! ben je niet benieuwd wanneer de kleine meid komt?? omdat alles nu klaar is en je er helemaal klaar voor bent?? hopelijk hoef je niet al te lang te wachten. mona leuk he dat je al zover bent met alle spullen!!! heerlijk gevoel als alles bijna klaar is. panter ja daar geniet je echt van jah.. hoe gaat het nu met jou??
Hoi meiden!!!!! Ben weer thuis na een lange dag werken *gaaaap* Panter: wat 'fijn' je prikschema binnen bijna weer beginnen spannend en leuk tegelijk! op na een plakpanterbeeb DA: jeeujjjj, jij ook beginnen!!! yes toi toi toi Girl: leuk met jullie meissie zwemmen lijkt me zo heerlijk eh HOW: ja we willen wel weten wat het word wij zijn die nieuwsgierigheid zelf hihih Juffie: je lichaam heeft ook zin in poging 1B hihih....laat die ongi maar komen toch? Kiyeko: wel fijn dat er niks raars uit je bloed is gekomen....gewoon goed je rust pakken wanneer jij denkt het nodig te hebben! Kipjes: hoe was de echo vandaag? fototjes pleasee Zonnestraal: dikke knuffel! Dreamer: nog testen gedaan? vreselijk dat wachten ego loop heel de dag na de echo te kijken en ben zo vrolijk iedereen merkt het op......ga even gtst gemist kijken en dan me bedje in slaap lekker meiden xxxx
@ ego, Echo was super !! We hebben ons ukkie gezien en alles zag er goed uit, de armpjes zwaaiden en het bewoog al ! Zooo lief We hebben ook het hartje gehoord en moest gelijk huilen, zo mooi. Superrrr blij Overstimulatie ook onder controle nu gelukkig. Nog wel rustig aan doen, eierstokken zitten nu tegen elkaar gedrukt dus kan nog wat pijn veroorzaken. Zijn opgeschoven door de bm. Zie album !
@Kipjes: super! Zo heerlijk he dat hartje. Geniet maar lekker lieverd. @All: even erg ego, bedtijd hier maar stress alom! Hele dag nega testen, om de 3 uur getest. Om 23 uur was mn plasje erg geconcentreerd (ja wat wil je na een hele dag nog geen liter te hebben gedronken ivm heel de tijd testen!) Heb ik gewoon 3!!! x een foutmelding met mn digi. Gloeiende gloeiende! Streepjes waren wel posi, maar dat telt niet he. Dus met veel moeite nog een mini beetje geplast (wel na een halve liter drinken, want ja, ik dacht mooi ik mag weer drinken!) En toen eindelijk een smiley. Maar nu... Wanneer nu de IUI doen? Ik word echt GEK hier! Ei zal toch zeker 24 mm zijn morgen en vrijdag dus 26 mm. Zal die dan niet al gesprongen zijn? Denk dat ik morgenochtend bel en vraag voor een FM + eventuele IUI eind van de middag. Bij dochter was ei smorgens 22 mm, savonds om 21 uur posi test, volgende middag 14 uur IUI. HELP! (voel me zo'n aansteller, maar het is zo'n gestress die stomme ovu testen en die mega eieren)
Kipjes en juna, prachtige echo's!! Dreamer, och meis ik herken dit zo!!! Die zenuwen, ben ik te vroeg of ben ik te laat?!?! Vreselijk!! Ik had ook altijd grote follikels voordat ze gingen springen. Ik was daarom echt blij dat ik pregnyl ben gaan spuiten, voor de timing. Gaf me meer rust. Succes meis!! Juffie, ongesteld??? Want dan kun je aan de slag!! Panter, icsi dus. Spannend!! Hele goede keus. DA, . Monatoetje, foto's van kinderkamer?? Ben heel benieuwd!! Kate, zit je kleine meisje nog in je buik?? Kiyeko, gelukkig niks engs in je bloed gevonden. Hier ook erg beroerd geweest . Bob, gewoon even knuffel voor jou!! Ik ben een hoop vergeten, ik weet ut . Hier lamlendig en energieloos. Misselijk. Gisteren naar de verloskundige geweest (intake) en dan denk ik 'gaat dit over mij/ons en ons kindje?!' . Besef is er soms nog steeds niet. Hoop dat dat wel komt hihi.
juna heerlijk he die echo's!!! kipjes wat mooi dat het al bewoog!! en het hartje te hebben gehoord!!! geniet er lekker van meid!!!! heb je verdiend. gelukkig is de overstimulatie onder controle. dreamer wat een gestress is dat weer he!! vind het moeilijk te zeggen wanneer iui ik had altijd s'ochtend een posi test en dan ging ik de volgende dag in de ochtend voor iui en dan zat ie er altijd nog net. dan voelde ik die middag of avond hem springen. ik hoop dat je een goeie tijd krijgt voor iui!!! inderdaad ff een fm vragen!! nou bloed was niks geks gevonden. dan denk ik dat het gewoon door de drukte komt van alle verjaardagen enzo dat ik ff zo moe was. het is wel wat minder dan van de week gelukkig. zonnestraal hoe is het met jou??
Kipjes, whieeehoeeeee! Dreamer, vandaag IUI lijkt me! Ik ga altijd de dag na posi test...gewoon bellen en afspraak maken...mss dat ze nog ff willen kijken maar ik zou aansturen op vandaag iui.
Zonnestraal, lastig van vermoeidhied en misselijkheid. Maar wel een echte zwangerschapskwaaltjesmanier om je duidelijk te maken dat beeb er echt zit. Leuk de VK, hoe was het eerste gesprek? liefs
kipjes: fijn dat de echo goed was! en de overstimulatie nu onder controlle is, heb je last van je eierstokken?   zonnestraal: .. jaja die intake ging over jullie en jullie kindje!!! believe it!   girl: ook niks gevonden in t bloed, nou lekker rustig aan doen dan maar en goed je rust pakken daar waar t kan.   all: straks weer werken, heb geen zin, maar goed
@Zonnestraal: Nope nog steeds niet ongi, dacht gisteren te merken dat het door zou komen, maar dan ga ik er natuurlijk teveel op letten en dan komt het niet....zal wel morgen zijn of zaterdag zoiets door de zenuwen (want ben toch wel weer heel erg zenuwachtig voor deze ronde). Heb wel vreselijk pijnlijke borsten dus zal toch wel bijna komen, heb ik altijd voordat mijn ongi eraan komt, hoop snel wil beginnen! Wil de tese hebben de punctie en daarna een punctie en een dikke vette posi test zo!!!! Maar ja dat het gelijk de eerste keer lukt..... We zullen zien?! Liefs XXXXX Danee
Dreamer jee meid wat een stress!!! Zal gauw verder lezen of je al hebt gebeld en al duidelijkheid hebt! Girl ja ik ben enorm benieuwd.. ben steeds aan het kijken of ik niet al wat vocht verlies.. haha.. ben zo benieuwd hoe het begint. Ben de afgelopen dagen steeds wel misselijk.. Juna heerlijk he zo´n echo! Wij hebben die van ons in een lijstje gedaan en op de kast gezet.. kon er altijd wel naar kijken! Kipjes wat super dat jullie echo ook goed was! Heb je ook een fotootje?? Ben erg benieuwd! Girl fijn dat er niks aan de hand was met je bloed.. maar even extra rusten dan waar je kan! DA werk ze meid! Heb je ook lang weekend straks? Juffie spannend he als je er op wacht!!! Ik hoop dat je ongi snel komt! Hier alles goed, zal vandaag weer eens wat in het huishouden doen.. zo eerst de was even buiten hangen.. Lekkah!
katek: ja morgen hoef ik maar te werken van 9 tot 12 en dan heb ik weekend en maandag vrij. mijn werk belde net dat er zieke zijn en of ik een uurtje langer kon blijven.. dus nu tot half 7 werken.. ach ja..
@all: heb vanmorgen gebeld en heb vanmiddag om 15.15 uur de IUI! Whaaaaaaaaaaa Voel mn eierstok ook flink, dus mn ei zal echt groot zijn. En vrijdag echt te laat. Maar whaaaaaa! @DA: echt super dat jullie moge starten! Samen zwanger, samen shoppen was de deal he @Kiyeko: zal toch van de zwangerschap zijn meis, kan er echt allemaal bijhoren helaas. Je ijzer was goed toch? @Katek: is het goed weer bij jou dan? Hier is het grijs! @Juffie: kom maar op met die ongi! @Juna en Kipjes: geniet maar van de mooie echo's. @Zonnestraal: onwerkelijk allemaal he. Bij mij is het geloof echt in fases gegaan. Ik geloofde dat de test positief was, maar nog niet dat ik zwanger was. Ik geloofde dat ik zwanger was, maar nog niet dat er een kindje in mn buik groeide. Ik geloofde dat er een kindje in mn buik groeide, maar nog niet dat het echt ons kindje was. Ik geloofde dat ik een kindje in mn armen had, maar dat zij uit mij was gekomen?? En nu nog altijd kan ik vol ongeloof naar haar kijken en beseffen hoe bijzonder het is. En nog altijd moet ik wennen dat ze me de mamma van .. noemen. Dus het kan nog wel even duren dat gevoel @Girl: 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren
Kipjes, fijn dat echo goed was! Geniet maar lekker! Zonnestraal, zo onwerkelijk hè, had ik ook in het begin! Katek, dat is zo'n bord om buiten te hangen als ons kleintje er is.. Dreamer, ik zou er zo nerveus van worden! Vanmiddag IUI, spannend! Duim voor je! Girl, fijn dat bloeduitslagen goed waren! Doe maar rustig aan! Juffie, blijf voor je duimen voor snelle ongi en een goede ronde!
@Monatoetje: ik ben ook heel nerveus hahaha. Heb echt buikpijn ervan! Dat we al een wondertje hebben doet echt niks af voor de spanning iig! Heerlijk trouwens dat je de 26 weken voorbij bent, grote mijlpaal!
Dreamer vergeet gewoon te zeggen: JEEEEEJ wat super vanmiddag IUI!! Had er overheen gelezen?? Hoe krijg ik het voorelkaar! Sorry!!! Maar super voor je meid!! Whahaaa spannend! Mona ahhh zo´n bord! Hihi.. nu snap ik het!