Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Katek: haha jij zit met je hoofd heel ergens anders :p
    Het is je vergeven hahaha.

Bibber bibber.
    Ik ga nu mn kleine meid uit bed halen en de borst geven en dan richting de kliniek.
    Whaaaaaaa!

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik duim voor je meid!!!! Spannund!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dreamer, toi toi toi!!! You go girl!

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lieve dreamer heel veel succes vanmiddag met je IUI SUPER spannend en super leuk. Ik duim voor jullie dat het een plakkertje is.

Liefs Juffie

(hier nog geen ongi, hou het door de spanning tegen denk ik...:))

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Even snellllll! Dreamerrrrrrrr *duimduim* succes!!!! En kipjes mooie echooo :D:D

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dreamer, whaaaaaaaa!! You go girl!!! :D

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hoop op wonder nou hopelijk kunnen ze jullie voor tese laten gaan en hopelijk kan er nog zaad gevonden worden. spannende tijden nog voor jullie dus. ja die foto bij me naam is ons dochtertje :) en wij hebben eerst 6 iui-d gedaan en die waren mislukt en heb toen ivf-d gedaan en daar is onze dochter van. van de 3de tp van 1ste ivf.

panter je hebt ook je prikinstructie!!! duim echt voor je meid!!! dit moet goed komen een keer.

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    had een heel verhaal geschreven ging er iets fout. dus alles maar in het kort en sorry wie ik nu vergeet!!!

nou dreamer je hebt je iui al gehad zie ik!!! duim voor je!! over 2 weken komt er een positest voorbij hier!!!

geloof het ook dat ik aan het ontzwangeren ben ja. ongi klopt ook niks van ene dag bloed andere dag bruin en dan een dag niks als het maar volgend jaar op orde is....

da en mona ja ga ook nog lekker rustig aan doen ja nu het nog kan. moet namelijk 16 april weer beginnen :( nog geen zin maar zal wel weer moeten he!!!

als het goed is krijg ik ook nog wel een keer de rekening voor reservering van de donor. hopelijk gaat nu alles goed anders volgende week maandag nog een keer bellen.. maar denk dat het nu wel goedkomt.

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: zeker samen zwanger en samen shoppen!!!! :D

juffie: balen dat je nog niet ongi bent, ik ben er ook op aan t wachten haha

all: moet misschien morgen de hele dag werken in plaats van een halve dag.. ach ja.. ik hoor t morgen wel.. verder niks nieuws hier... ook nog niet ongi, voel ook nog niks.. dus zal nog wel ff duren..

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @All: IUI is super gegaan :D
    Ik was echt zoooo zenuwachtig haha.
    Maar letterlijk binnen een minuut was het al gedaan!
    Echt alles he, dus van gaan liggen tot alles er weer uithalen.
    Ging zo supermakkelijk.
    Manlief heeft het weer mogen inspuiten, dus hoop dat zn magische handjes weer geluk brengen :D
    Terugweg met de benen op het dashboard gelegen :p
    En nu maar duimen!

@Girl: hier pas na een half jaar weer normaal ongi (maar ik geef bv)
    Maar rond de 9 maanden merkte ik echt dat de hormonen minder werden.
    Dus zal nog wel even duren!

*doet voorzichtig ongi dans voor DA en Juffie!*

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer wat superspannend nu!!!
    Ik duim hoor!

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Spannend dreamer nu op het wachtbankje!!! Ik duim!

DA oh dat meen je niet,morgen de hele dag werken...

Girl oh lijkt me ook vreselijk om weer aan het werk te gaan en je kleine wondertje alleen te laten.. hoe hebben jullie de opvang geregeld?

Kipjes prachtige echo!

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer jeeeh!!! super dat het allemaal zo snel en goed ging!! nu duim ik voor je!!!!
    vorige keer had je man het toch ook in gespoten?? dat moet goed komen dan!!!

ja als je bv geeft kan het inderdaad wat langer duren jah. maar het zal wel goed komen.. het is gewoon van slag denk ik.

ook hoe is het met jou en s??

katek het zal wel ff wennen zijn om een hele dag van huis te zijn jah. de kleine meid gaat voor doordeweeks naar mijn ouders heen en als het in het weekend valt dan naar de moeder van me man. als zij niet kan dan gewoon mijn ouders.
    en we wonen allemaal in de buurt van elkaar (paar straten verschil) en ook dicht bij me werk dus me moeder zal zeker wel een keer langs wandelen met haar :)

moest er niet aan denken om haar naar een kdv te doen....

hoe gaan jullie dat straks doen dan?? of zijn jullie nog aan het nadenken erover

14. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @dreamer: Mijn duimen draaien TOPsnelheid voor jou en ik bid alle heilige uit de hemel! Moet goedkomen meid, tis jullie super gegund!
    Hopelijk helpt je ongi dans voor da en mij :) wel niet te hard dansen denk aan jullie wonder ;)

@Da: wat balen als je morgen een hele dag moet werken als je er niet op telt, hopelijk is het niet nodig!
    Jij ook aan het wachten op je ongi pfff duurt lang he. Ik denk
    Steeds jaaa nu is het zo er snel naar de wc, nee toch niks pfff!
    Zal zaterdag wel komen? Heb wel pijnlijke borsten en ongi gevoel dus zal niet lang meer duren ( hoop ik )

@all: morgenmiddag lekker naar de kapper, misschien nieuwe coupe heb ik zin weer eens wat anders, maar weet nog niet of ik het durf. Zal mijn kapper eens om advies vragen....

Meiden slaap lekker!

Liefs Juffie

Ps: Hoe is het in huize Katek? Nog alles rustig?

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Katek ja misschien de hele dag, dat hoor ik morgen

Girl: ff nieuwschierig, maar waarom moet je niet denken aan een kdv?

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Juffie ja hier ook aan t broekloeren de hele tijd....

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    da omdat ze nog zo jong is en dan bij echt wild vreemde mensen. als ze straks 2 of 2,5 zijn dan naar de creche enzo vind ik juist heel goed. zeg ook niet dat het niet goed voor de babytjes is hoor. maar is gewoon meer voor mijzelf.

juffie nou succes morgen bij de kapper!!! hopelijk vind je een leuke nieuwe coupe!!!

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik moet ook niet denken aan een kdv!
    (sorry :p )

@Juffie: haha nee ik danste voorzichtig :p

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :) je staat erachter ofniet. of het moet niet anders kunnen natuurlijk.

en wij staan er dus niet achter om dat te doen.

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Zeggen ze tegen een leidster op een KDV.... Puh..stelletje :p

Deel Deze Pagina