Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    :D .

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    haha ik snap het wel hoor....heb in duister verleden ook op kdv gewerkt maar vond het wel masaal. Ik wil mn toekomstige kindje het liefst onderbrengen bij een gastouder.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha ik zei sorry tegen DA, die werkt op een kdv :p
    Maar goed, ik moet aan geen enkele opvang denken, ook ouders niet.
    Ons meisje is letterlijk nog geen seconde zonder 1 van ons geweest.
    Komt vanzelf wel, maar nu voelt dat nog niet goed voor mij.

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    oh wist niet dat da op een kdv werkte...

je moet gewoon doen wat goed voelt!!!

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Je moet inderdaad doen wat goed voelt wel of geen kdv, ik heb ook ongeveer 1,5 jaar op kdv gewerkt. En zag daar echt baby's van 7.00 tot 19.00 en ook nog 5 dagen in de week. Vond ik echt schokkend!
    Niks mis met kdv maar 5 dagen in de week pff zou ik nooit doen, of je hebt geen keus dan moet het, maar die ouders hadden volgens mij wel keus, maar ik kan dat voor niemand bepalen.

Dreamer goed dat je niet te enthousiast gedanst hebt hihi voorzichtig zijn!

@da: Zullen we doen wie het langste niet naar de wc rent om elk tekentje haha ik woon bijna op de wc haha

Liefs juffie

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    dansen kan best goed zijn...de keer dat ik voor t eerst zwanger was had ik de dag na IUI op de trampoline gesprongen. was vergeten iui gehad te hebben en speelde met het zoontje van mn vriendin op de trampoline.
    Had toch de zaadjes de goede kant op gesprongen :D

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zo hee...mijn hond laat zulke smerige stinkscheten dat je hem gewoon proeft op je tong...:$:$:$
    Verschrikkelijk

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter: goede techniek die trampoline kun je dat ons ook leren hihi!
    Ja honden kunnen echt stinken he zo hee, en ook nog van die onverwache scheten komen ze lekker bij je liggen gedver! Maar die van min is zooo schattig is hem meteen vergeven, dan zet hij een puppylook op en ben ik verkocht haha!
    Misschien moet die poepen?

Ga proberen te slapen, vanavond 2 koffie gehad ( drink nooit koffie ) en nu kan ik niet slapen, was een slecht plan!

Liefs juffie

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    zou gek zijn als ze alweer moest poepen...ze heeft al 2x gepoept sinds vanmorgen.
    normaal poept ze 1x op een dag.

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Och misschien wat last van 'rommelde' darmen, gas in de darmen?!
    Aai die van mij altijd over zijn buik vind die fijn.
    Succes ermee!

Juffie

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Girl bij ons passen mijn moeder en zusje op. We hebben allemaal een vaste dag waarop we op kunnen passen, in het weekend is mijn man gewoon thuis. ik wil ook geen kdv.. brrr.. ik heb dat gevoel ivm robert m, wi ook niet alle kdv over 1 kam scheren hoor. .. en daarnaast vind ik dat als je het kunt oplossen binnen de fam dan is dat super. Wij krijgen ivm inkomen super weinig kinderopvang toeslag dus dan zou ik aan het werk zijn voor de opvang, Kan ik beter minder gaan werken. Maargoed kan qua lasten niet minder werken dus dat kan ook niet.. meerdere redenen hier dus.

Juffie ja alles rustig! Grappige is dat als mijn man thuiskomt baby ineens een stuk drukker is.. haha.. echt al een vaders kindje!
    Lekker naar de kapper morgen!

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    panter succes met de stinkscheten!hahha

13. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Dreamer, wat spannend nu, weer op wachtbankje! Duim voor je!

Girl, balen dat je zo snel weer aan het werk moet, ben benieuwd hoe ik dat straks ga vinden..

Juffie, nieuwe look kan af en toe fijn zijn! Succes met keuze maken!

Kinderopvang: ik sluit me bij Panter aan, gaan ook voor gastouder ipv kdv omdat de groepen daar toch iets groter zijn en kdv hier in de omgeving spraken ons niet echt aan.. Is waarschijnlijk bij ons ook maar iets voor een half jaar-jaar.. Aangezien ik als ik eenmaal klaar ben minder overdag wil gaan werken, en dan juist op dagen dat man en schoonmam oppassen.

Voor iedereen alvast een fijn weekend en een hele fijne Paasweek! Vertrek straks na een ochtendje werken voor een weekje aan zee, heb dan geen internet dus kan jullie helaas niet volgen!

Juffie, succes met starten met nieuwe ronde de komende week!

Katek, succes met deze allerlaatste loodjes, ben benieuwd wanneer je kleintje er is!

Voor de rest, een hele dikke knuffel!

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    stinkscheten ieuw!! ben een boterham aan t eten ja!

kdv: tja persoonlijk al wij een kindje zouden hebben zou ik 1 a 1.5 dag ook wel genieg vinden hoor haha.. maar wij hebben geen oppas... mijn moeder wil geen oppas oma worden en andere oma werkt in ploegendiensten.. ach ja eerst maar een kindje krijgen

ongi: hier nog niet ongi.. aaah

zo dalijk weer werken, heb niet echt heel veel zin.. moet naar de 3+ groep, dus van alle groepen kinderen ophalen, en dan in een ander gebouw afgezonderd van iedereen in mijn uppie gaan zitten.. joehoe kei gezellig..

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Update: hier ook nog (steeds) geen ongi zucht......:( ;)

Juffie

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier is mn ei al in aantocht, word een snelle ronde geloof ik....lekker! Des te sneller kan ik aan de pil (gek idee om na bijna 5 jaar de pil weer te slikken)

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Monatoetje lekker genieten meid!! Hoop dat het komende dagen mooi weer wordt!

DA werk ze!!! Moet je hele of halve dag?

Panter gek is dat he.. dat vond ik toen ook! Heel veel succes meid!!! Je gaat weer van start!

ego ik voel me niet zo fit.. beetje raar op de maag, misselijk en gister al diaree.. zo straks had ik hoofdpijn en ben maar even gaan liggen, nu gaat het wel weer.. maar voel me niet 100%..

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek, diaree heb je vaak voor bevalling..dan maakt je lichaam alle niet nodige dingen kwijt...alles eruit en straks weeën.
    hihihi zou dat even spannend zijn? ik doe alvast een dansje voor je.

Oh hou die hoofdpijn in de gaten hoor!

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) thanks.. ja hoofdpijn is al weg.. had ook maar 6 uurtjes geslapen. Iedereen hier roept al, straks wordt het een paasbaby.. haha.. we shall see!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Spannend Katek!
    Ik kijk iedere dag of er nieuws van jou bij is.
    Ja leuk een paasbaby :)

Liefs Juffie

Deel Deze Pagina