hier een half dagje, ben nu lekker weer thuis!!!! katek: balen dat je je niet helemaal 100% voelt, en idd, diaree is vaak vlak voor de bevalling.. dusse...
@Katek: als je snel aan de slag gaat wordt het een goede vrijdag beeb Succes mocht het beginnen! @DA: broekloeren al resultaat gehad? @Panter: geen stress en snel ei! Heb je niet het gevoel we doen nog 1x KID? Lijkt me heel gek om de pil weer te slikken, heel tegenstrijdig. @Juffie: paasongi dan maar? @Monatoetje: al 27 weken! @All: ik dacht altijd dat ingevroren zaad maar 12 uur leefde, maar ik ben vanmorgen gaan googlen en daar kwam ik overal 24-48 uur tegen. Is er bij jullie wel eens iets over gezegd?
nope nog geen ongi, had vannacht wel een beetje buikpijn, maar is ook weg, heb nergens last van..we wachten t gewoon af...
Dreamer, rijnstate zegt ook 48 uur. zaadjes gaan slapen door het bevriezen, maar zodra ze ontdooien zijn ze wakker. Door de zaadondersteunende stoffen leven ze dan 48 uur. dat is mij bij mn laatste poging verteld. En nee ik wil geen kid poging meer doen. heb daar geen vertrouwen in...en de rust voor icsi is ook wel goed denk ik.
@Panter: groot gelijk dat je het niet doet hoor! (maar kan me zo voorstellen dat het toch zou kriebelen) Op naar de ICSI meis! Op naar een kans op een wondertje. 48 uur zou heel mooi zijn, denk dat mn ei gisteravond tussen 11-12 of vanmorgen tussen 9-11 is gesprongen (denk vanmorgen) Dus dan was de timing van gistermiddag sowieso goed! Nu duimen en proberen niet te stressen @DA: moeilijk?
Dikke knuffel lieverd. Tis ook niet eerlijk allemaal! Ik hoop dat jullie snel mogen volgen. We gaan ervoor meis!
dreamer: scheelt dat ik er niet op kraamvisite hoef... maar dan nog.. zo'n ongeplande zwangerschap... ja we gaan er gewoon voor...
DA, blijft een klotegevoel al je dat leest op FB. Maarrrrr, zometeen lekker weer iui voor jou!!! Richt je daar maar lekker op!! Ongi....komen....NU!!! Dreamer, lekker broeden meis . Panter, gek hè weer aan de pil. En een korte cyclus, je lichaam heeft ook zin in de icsi . Kate, vriendin van mij was misselijk voor haar bevalling .
Aangepaste versie van het liedje van Ernst, Bobbie en de rest.. Ik ben een Broedkip! @DA: jullie kindje weet straks dat het echt gewenst is!
Hier een beetje een dipje....van de stress wil ik steeds gaan roken. Dat moet ik niet doen, ben al zo lang gestopt..maar vind het niet echt leuk allemaal...die icsi baart me zorgen...kan ik het allemaal wel? Zometeen naar de apotheek om mn med's te halen....bah! Ik wou dat alles anders was.
kiyeko: heb niet veel met ze, maar ze wonen op zo'n 11 uur vliegafstand van ons.. dus ja. dreamer: ja dat is waar, haha broedkip! zonnestraal: ja laat die ongi maar gewoon komen!!
Panter knuffel voor jou! Is ook allemaal niet eerlijk. Jij kunt dit wel! Wij helpen je er allemaal doorheen! Maar ik snap je gevoel wel hoor heel goed! @All: net terug van de kapper, kei leuke nieuwe coupe Aan de ene kant kort en aan de andere kant zo'n lange lok, beetje Pink achtig, stoere look haha. Nou laat maar komen die ongi want ik ben er klaar voor.....toch... Liefs Juffie
Da knuffel meid.. kan me voorstellen dat het even slikken is.. hier nog niks aan het handje hoor.. heb zo straks weer even op bed gelegen, ben zo moe en voel me nog steeds wat weeiig op de maag. En heb zo´n honger, kan de hele tijd wel eten. beetje jammer dat de kasten leeg zijn en manlief nu naar de winkel om weekboodschappen te halen. Vanavond lasagne eten, heb ik zo veel zin in!! Manlief denkt dat het dit weekend gaat gebeuren, ik moet het maar zien.. ik denk dat het nog wel even gaat duren nl.. vind het wel erg spannend, denk dat shit, maar ik moet nog stofzuigen en het is daar en daar ook nog niet schoon.. manlief; daar hebben we dan de kraamverzorgster voor.. haha.. Naja ik ben iemand die schoonmaakt voor de schoonmaakster komt weet je wel. Niet dat we die hebben hoor. hihi..
Panter pittig he.. ik heb tot 3 dagen voor deze tp gerookt.. ook stress zeg maar en was in onze vakantie. Maargoed jij gaat zo aan de pil en dat is icm roken helemaal niet verstandig zoals je weet. Ik zou zeggen niet doen, maar ik begrijp je beweegredenen als geen ander en ik kon toen ook geen weerstand bieden. Wees sterk meid!! Juffie wat leuk zo´n kapsel! Had je zelf lang haar of schouder lengte? Ben erg benieuwd naar het resultaat!
Katek: Ik had al korte haren, maar aan de lok aan de ene kant moet nog langer groeien, maar moet ik even sparen. Heb een foto van mezelf geknipt haha Staat in mijn fotoalbum. (ben nu bezig erin aan het zetten als het lukt) Ben benieuwd of het dit weekend gaat gebeuren..... Liefs Juffie
Panter: dikke knuffel! het is ook niet niks.......nu gaat het echt gebeuren icsi maar probeer om niet te roken.......als je zo lang gestopt ben......ik ben op de dag van de tp pas gestopt nu 7 weken en 1 dag pffieuw.....heb nog dagelijks trek in een sigaret!!!! be strong xxx DA: dat geeft je toch een rot gevoel van je stiefbroer ondanks dat ie zo ver weg woont......gewoon het idee ongepland , we gunnen iedereen kinderen ( wie er goed voor zijn ) maar kan er flink van geirriteerd raken......nou jij gaat ook weer beginnen......we hebben hier allemaal hcg rond gestrooid! zodat we een ander topic kunnen openen toi toi toi KateK: op na een paasbeeb en inderdaad de kraamverzorgster doet ut wel , maar snap jou wel hoor.....ben mevrouw poets maar lekker rustig aan doen jij! Juffie: leuk zeg je nieuwe coupe!!! ik heb vorige week een andere look genomen, ben zelluf kapster dus dat wisselt toch wel ahaha.....heb ze nu ook lekker donker met een rechte pony! en is het gelukt met je broek btw? of heb ik er over heen gelezen......nou kom maar op met die ongi!!!! Dreamer: op het wachtbankje, spannend hoor!!!!!!! hopelijk kun je wat ontspannen , makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk......*duimmmmmmmmm* ooh las ergens kdv: nou ik zou best willen dat ons beebje er 1 dag na toe gaat, maar junaman niet....dussuh hebben we besloten om het onder de oma's te verdelen, blijf zelf 24uur werken ben een hele hoop vergeten sorry meiden im a little bit tired!