@ kiyeko, Dat heb ik ook gehad. Er zijn steeds problemen met de leverancier. Ik heb toen zelf alle apotheken in de buurt gebeld om te vragen of ze nog op voorraad hadden. Heb toen wel gevonden !
Hallo Meiden, Ben ik weer. Ben een paar dagen helemaal niet lekker geweest, ben nog steeds niet helemaal mezelf, merk dat het veel van mijn lichaam heeft gevergt al die tijd.....en toen die spanningsboog ineens in elkaar klapte vrijdag is alles naar boven gekomen. Nog steeds niet helemaal fit krijg op momenten van spanningen hyperventilatie en dat is zo eng, ook slapen gaat op het moment niet zo goed maar zal wel weer over gaan hoop ik althans... Morgen ga ik met ons mam naar Thermaalbad eens eventjes een dagje laten verwennen, en in het weekend ga ik met mijn vriend een weekendje weg, naar Epen (Zuid-Limburg) gewoon wandelen, niks doen, lekker eten. Verder even geen spuiten, Dusseldorf of wat dan ook! En dan hopen dat ik langzaam weer de oude wordt. Nooit gedacht dat het zo een impact om me zou gaan hebben dit hele gebeuren, ik dacht altijd (en nog steeds wel) positief! "ik kan dat wel samen met vriendlief, ik laat me niet gek maken enz." maar dan gebeurt het toch en zegt je lichaam "tot hier en niet verder" dus ik luister nu maar braaf naar mijn lichaam en doe even een pas op de plaats. Eigenlijk was vandaag de TESE geweest, maar ja dat is even anders uitgepakt....hopelijk ronde 2 beter nieuws te melden. @Mummy: Spannend he! Hoop zo erg voor je dat je een super VETTE posi test hebt, wel showen hier hoor @Zonnestraal: Heel veel succes morgen! En voor iedereen die ik vergeten ben, sorry, sorry, sorry! Ik reageer later weer... Liefs, Juffie
aaahww Juffie: gelukkig horen we weer iets van je.....maar wel met minder nieuws!!!!!!alle spanningen komen er nu uit.......lekker gaan genieten met je moedertje en van het weekend met juffie-man.......eventjuhsss tot rust komen......en dan weer verder kijken voor poging 2.....misschien is het goed dat dit alles nu er uit komt.......kun je dadelyk helemaal met een frisse start beginnen!!!!! een heleeeeeee dikke knuffel meis!!!!!!!
Dank je Mummy je bent lief (voel me alleen zo schuldig dat ik me nu al zo voel tegenover al die meiden hier die al veel meer hebben meegemaakt, voel me zo'n slappeling...) Komt goed! X
Kiyeko en Girl, dankje Bob, ik had het ook wel wat blauwer willen maken, maar helaas, er is anders beslist.. Kiyeko, vanaf dinsdag weer wachtbankje, ben benieuwd, spannend, blijf duimen! Wat een gedoe met die pregnyl, hoop dat je het zonder problemen krijgt! Panter, ik heb zelf ook getest met kv-testen, of waren dat nog de oude... jammer dat ze je valse hoop geven, maar zolang er geen ongi is blijf ik toch voor je duimen!!! Mummy, duim ook voor jou! Bob, vanaf 1 maart ovutesten, duim ook voor jou en hoop dat je inderdaad de 15e met een vol buikje naar Voorburg gaat Dreamer, spannend dan ook voor jou vanaf volgende maand! Geniet van je vakantie! Juffie, doe maar lekker rustig aan zodat je helemaal hersteld! Heel veel plezier aankomend weekend! Tip, ga anders ook eens wandelen bij Vijlen, Hijgend Hert (wat een naam hè) is echt een aanrader! En niet schuldig voelen, iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om!
monatoetje: gefeliciteerd een meisje! kei leuk!   hope: hier wel oke. dubbel gevoel he, als er weer iemand zwanger is in je buurt.   bailey: balen dat je je zo beroerd voelt. hoop dat je je snel weer beter voelt!   panter: nee! een nega test! daar hoopte we niet op..   bob: haha, je bent me er ook eentje zeg! haha   panter: wat vreemd van die kv testen, wist niet dat ze die vernieuwd hadden..   kiyeko: oh echt geen pregnyl! heb nog wel duitse pregnyl in huis......   juffie: hoop dat t weekendje weg en naar t thermaalbad je goed gaan doen! all: hier dood en dood moe... geen idee waar t vandaag komt.. morgen nog werken van 9.00 tot 18.30 en dan een dagje vrij geloof ik... *gaat nu even ovutest bekijken.....*
Kut!!! Hele reactie weg...vanaf telefoon nog wel...kutzooi!!! Later nieuwe poging...even laten weten dat ik aan jullie denk, wat veel narigheid zeg!! Mmm is echt afzien!!!! Respect for you all!!!! Xxx
Dreamer de zenuwen heb ik nog hoor! Gaan ook niet meer weg denk ik. Bailey ja hier gaat het goed, nergens last van eigenlijk. Nog een week of twee werken en dan mag mijn werktas aan de kapstok. Ben er nu ook wel aan toe merk ik. Doe jij rustig aan?! Panter wat balen dat je testje nega was.. blehhh...
Kiyeko wat stom he dat het zo lang duurt voordat het leverbaar is.. daarom moet ook iedereen die zwanger wordt meedoen met MVM!!!! Bah wat balen! Ik heb nog een pregnyl liggen die houdbaar is tot eind 2013.. Blijf er maar aan vasthouden want wie weet heb ik dat dan wel weer nodig en is er weer een tekort ofzo. Heb je het nog kunnen krijgen? Mummy je moet je niet TE gestressed maken hoor, stress is ook niet goed. Ga proberen je zinnen te verzetten, afspreken met vriendinnen.. shoppen.. ik noem maar wat. Juffie je kunt niet inschatten hoe je de mmm zult ´beleven´. Ik denk niet dat het raar is dat je er zo´n klap van hebt hoor. Je gaat ergens met 200% voor en dan voor je het weet wordt het afgekapt. Weer iets waar je geen controle over hebt.. je hebt een lekker vooruitzicht meid met je moeder en je manlief er even helemaal uit. Deed ons ook altijd goed.. even helemaal weg van alles, roken, drinken, alles doen waar je zin in hebt.. Dikke knuffel meid!
liev wat fijn om weer even wat van je te horen! Weten jullie al of jullie jongens of meiden krijgen? Ik denk meiden. (laten we de traditie maar voortzetten zeg ik haha) DA en je ei al gevonden? Panter zwaar klote dat de kv testjes zijn veranderd. Ik zou ook mailen als ik jou was.
@ kateK ; dank je......ik zal het proberen ene moment is het erge als het andere dan heb ik weer "ongipijnen" "gevoelige borsten" en het volgende moment is alles weg...*zennnnnnn* nog even volhouden.....ga gtst afkyken en dan na myn bedje..m..hoe gaat ut met jouw?????
@DA: stress en spanning schoppen je cyclus door de war! @Mummy: haha lekker zenuwachtig ding ben je Goeie score zeg! @Kipjes: ook een goeie score zeg! Voel je je al beter? @Liev: ahh dat is zo balen als dat gebeurd he. @Katek: zie je erg op tegen de bevalling? Lees je wel eens de genante en memorabele bevallingsverhalen in het bevallingsonderdeel? Hielp hier wel om er wat lacherig tegenaan te kijken. @Mona: al over de helft he, wat gaat de tijd hard! Ga je iets van zw gym doen? @Kiyeko: nou ja zeg! Ik zou ook alle apotheken in de buurt bellen.
dreamer: stress en spanning? wat is dat ... nee maar dat weet ik.. maar denk toch wel dat eitje eraan komt.. denk dat die morgenavond wel posi is.
Maar nog nooit zo'n laat ei gehad toch? @Zonnestraal: morgen punctie toch? Of zit ik er nu echt compleet naast? Succes in ieder geval meis!
Goedemorgen lieve dames, Jeetje wat een geklepper hier Maar ik haak hier in.... @kipjes geniet ze vandaag!! lekker pamperen met je mams!! @juna leuke naam En hoe is t met de klachtjes?? @zonnestraal gaat alles goed meid? Zenuwachtig? @Panter voel jij al iets anders? Of denk je dat het morgen doorzet? @DA al je eitje gevonden? @Kiyeko alweer aan het aftellen meid?? @Katek, liev weet al wat het worden maar ze houd het geheim tot na de bevalling zwangerschapsdementie zet al in hihihi...geintje hoor! Gaat alles goed meid? Hoe lang nog tot je verlof? @liev fijn om weer even een up date te krijgen...zijn blij dat alles goed met je gaat! @up date telefoon had ik gisteren ook...van alles getypt en boem weg dan maar vandaag opnieuw proberen maar dan gewoon via de pc in de baas zn tijd hahahaha @dreamer heerlijk klinkt goed die vakantie!! En 30 worden ik werd 9 feb alweer 31 jaar...nou dat deed meer pijn dan 30 jaar hahahaha...dus zeg maar tegen dreamer man dat tie zich geen zorgen hoeft te maken...het wordt alleen maar erger @de rest van de meiden dikke knuffel @all onze goudvis is volgens mij aan het sterven...echt zo zielig en sipjes! De kat zit er steeds naast alsof die al een wake aan het houden is....maar hij zwemt amper meer en heeft een soort bloeduitstorting op zn staart en bij zn bovenopvin (is dat eigenlijk wel een woord hahahaha) zit een grote witte vlek....ik hoop dat hij alleen maar de goudvissengriep heeft maar ik vermoed dat het ernstiger is...ik hoop zo dat hij niet hoeft te lijden....ja, ja, ja, ik ben een super muts vind het gewoon oprecht zielig dat dit visje zo ziekjes is en ik niets kan doen Z'n vriendje zwemt steeds tegen hem aan of gaat bij hem liggen...echt zo zielig maar zo lief om te zien...blub Nou meiden tot straksjes!!
Hoooi meiden. Zonnestraal de punctie vandaag?? Sterkte!!! Op naar goede oogst! Hier evaluatie gehad in streekziekenhuis na operatie. Gyn gaat zich hard maken dat ik straks FM's krijg hier, maar denkt dat het team niet mee wil werken omdat ik ergens anders de behandeling doe. Maar hij gaat het proberen, hoor het over 14 dagen. Spannend! Alles was verder goed, heb foto's gekregen van mijn binnenwerk!! Ziet er mooi uit Hier nog geen ongi, maar wel weer een twijfeltest..staat er grijs streepje op. Is ws voorgedrukt, want hij had roze en duidelijker moeten zijn. Zit 13dpo vandaag en normaal word ik vandaag ongesteld. We wachten af, tampons in de tas en zometeen late dienst werken. liefs
@Panter wat raar die testen joh...dat jij er nog zo luchtig mee kan omgaan, respect...het zou mij tot waanzin drijven Werk ze voor straks en ik hoop dat je de tamponnetjes 9 maanden in je tas kan houden meid!! Vind het maar raar al die twijfel testen... Ik ga keihard duimen voor de fm!!
@Panter, wat raar toch die twijfeltesten. Ik zou ook helemaal gek worden, hopelijk heb je snel duidelijkheid. @Bob, hoe is het met de vis? Haha moest stiekem wel lachen, maar zielig is het wel. @All, misselijkheid valt weer mee gelukkig. Lactulose gebruik ik maar af en toe ik reageer daar heeeel heftig op met als gevolg de hele dag darmkrampen en diarree. Movicolon krijg ik echt niet weg, dat vind ik zo vies lijkt wel oliewater brrr. Haha wat ben ik toch lastig.