Dank je Juna en Kiyeko Handig zelf als je zelf kapster bent, kun je dat wel lang blijven doen omdat je veel moet staan als je zwanger bent? Of kun je regelmatig zitten? Broek is helemaal goedgekomen gelukkig gisteren heb ik de nieuwe gekregen, dus sta er op mijn paasbest op! liefs juffie
Owh gelukkig maar dat ut goed is gekomen hopelijk hebben we een beetje redelijk paasweer........mmm ja is handig zelf kapster, we zitten regelmatig zelf in de stoel! maaruhhh, ja moet wel goed komen lijkt me......ik ben nu al 8 jaar kapster en daarvoor bijbaantjes in de winkel gehad, dussuh ben niet anders gewend.....maar mocht het echt niet gaan kan ik gaan zitten wanneer ik wil hihih....
juffie: leuk kapsel.. ben aan t wachten tot manlief thuis komt.. verveel me een beetje terwijl er genoeg te doen is eigenlijk haha..
@ panter, Goed dat jullie voor icsi gaan meid, niet bang voor zijn hoor , gaat je gewoon lukken !! En wbt punctie, gaat ook goedkomen ! Door die vaginale verdoving voel je ook een stuk minder hoor ! Werkt goed ! Ik duim alvast ! Welke hormonen ga je prikken ? @ dreamer, Whoehoeee dreamer weer op de wachtbank spannendddd de duimpjes draaien ! @ juffie, Ik vind je nieuwe kapsel je leuker staan dan de oude ! Goede keus ! Leukkkk Vervelend trouwens dat wachten op je ongi, bleghh @ katek, Klinkt idd alsof je lichaam zich flink aan het voorbereiden is op de bevalling. Je snapt wel dat je nu elke dag meldplicht hebt he ?? Knuffel voor jou !! @ kiyeko. Hoe is het meis ? @ zonnestraal, Met jou alles goed ? Hoe gaat t met de misselijkheid ? @ juna, Leuk beroep heb je !! Lijkt me echt superleuk !! Maar heb er geen talent voor helaas hihi. Hoe is het met jou ? Leuk dat je de kamer en de kinderwagen al besteld hebt Ik heb de kinderwagen ook al , wilde een limited edition en al heeeeel land dus ik dacht : waarom niet ? Thanx voor je berichtje op de echofoto, moest er gewoon van huilen. Je slaat de spijker op zijn kop ! Ben zo ontzettend dankbaar.. @ all, Hier aan het nagenieten van de echo. Er groeit gewoon een klein mensje in mijn buik. Zo onwerkelijk. Na al die jaren.. Ik ben zo ontzettend dankbaar !! Ik doe mijn best om er van te genieten. Nu af en toe wat kleine spulletjes aan het kopen, volgende week gaan we het wat mensen vertellen en dan hopelijk snel de 12 weekjes voorbij. En ik begin nu langzaam een klein buikje te krijgen. Sinds een paar daagjes toch wel zichtbaar . Even een dikke vette grouphug meiden !!!!!! Dat alle behandelingen maar mogen lukken en we flink wat hcg aanmaken met zijn allen !! Knuffellllll
@ Da, Jij mag ook starten toch ?? Hier trouwens ook aan het wachten op manlief.. @ all, Iemand vodafone trouwens ?? Word gek hier !! Kan nog steeds niet internetten en pingen enzo op mijn telefoon grrrrr .
Kipjes, wat leuk te lezen dat je zo blij bent. geniet van je welverdiende wonder!! wat betreft roken...ben al tijden gestopt. na mijn MK weer paar weken gerookt en af en toe 1 peuk als ik ongesteld werd. Nu heb ik zo die drang om te roken, komt gewoon van de stress. Maar ik lees wel overal dat als je rookt tijdens ivf/icsi je dan 30% minder eitjes krijgt. Das veel, wil daarom niet roken... Hoe ga ik om met de stress? Vanmiddag alle med's gehaald...nou ja niet alles. Kreeg van de gonal-f maar 2 van de 4 pennen mee. Dit omdat ze niet meer mochten geven...(????) Meer dan 1000 euro mag apotheek niet in 1 x geven zei ze. Raar hoor, maar haal begin mei de andere 2 pennen wel. Krijg voor de ampul pregnyl een speciaal opzetstukje zodat ik de ampul beter kan breken. (knijp ze op werk nml altijd kapot..en krijg maar 1 pregnyl ampul...op werk zijn er zat ampullen op voorraad dus daar maakt stuk knijpen niet heel veel uit)
@ panter, Ik zou inderdaad proberen niet te roken, al kan ik me voorstellen dat het moeilijk is , zeker op zulke momenten. Gek dat je niet alles meekreeg. Morgen weer terug ? Hihi. Hier ook heel vaak die ampullen stuk geknepen, stomme glazen ampullen ! Een opzetstuk is wel ideaal !
Hoe deden jullie het trouwens op wekr met spuiten? Ik werk in de verpleging en vind het lastig...moet dus soms op mijn werk spuiten. Om de rust te vinden...en alles zo te plannen dat ik op dat tijdstip tijd heb....wat als er iets gebeurd met een patiënt en ik daar nodig ben...dan ben iik mss te laat met spuiten... En hoe doe ik dat als ik in de nachtdienst zit? hebben jullie tips?
Juffie super leuk!! Staat je echt super! Enne.. die oorbellen zijn die van Ti Sento? Ik heb verschillende setjes daarvan! Juna lekker man dat je kapster bent.. kan zelf ook niet knippen.. lijkt me heerlijk om dat te kunnen! Kipjes onwerkelijk blijft het he.. bij mij werd het na de eerste echo ook echter en straks als je het hartje hoort bij de vk is hetr ook steeds weer een bevestiging! Lekker spulletjes kopen meid!! Ze leuk om te doen! Panter was fijn dat ze daar iets op hebben gevonden die pregnyl flesjes, waardeloos vond ik dat, heb er ook eens eentje stuk geknepen. Gelukkig had ik nog een reserve.. pff.. Idd maar niet meer roken meid, probeer je doel voor ogen te houden! Ga dan maar lekker een zak drop kopen ofzo of een doos paaseieren en paashaasjes.. yum!! hihi..
ik had een klein koeltasje gekocht en een plastic bakje bij de action en koelelementen en als ik naar het werk ging hield ik° het daar in en als ik alleen was deed ik het snel op het werk in de koelkast voor personeel (verstopt achter iets) en dan haalde ik het er sochtends uit. Het is niet erg als het eens 15 minuten later is of eerder, het duurt ook maar een halve minuut dus dat gaat vast wel lukken meid!
Kipjes: aaaah op en top zwanger, lekker emo enzo.....maar het is zo!! Geniet ervan en ja ik vind mn beroep ook kei leuk ! Wanneer heb je 12 weken echo?? En is alles klaar voor de wedding? Panter; dat wist ik niet dat het met 30% af zou nemen zeg...ik heb tijdens ut spuiten gewoon door gerookt....en toch 25 eicellen...maar goed gewoon niet doen als je er vanaf kunt blijven doen!!!! Qua spuiten ik spoot elke avond tussen 7 uur en half 8 als het maar tussen 6 en 9 gebeurd ( volgens mij ) komt echt niet op de minuten denk ik hoor......bij de andere pogingen heb je niet hoeven spuiten? Sorry misschien voor de domme vraag.....xx
Juna, nee de IUI's waren in eigen cyclus. Op mijn med's staat dat ik 's avonds moet spuiten...er staat geen tijdstip op. Maar de pregnyl moet echt op tijd he? Juna..haha 25 eitjes...stel je voor als je niet gerookt had en je dus 30% meer eitjes had gehad..pffff Bij RS breken ze de poging af als je meer dan 20 follikels hebt ivm overstimulatie.
ik heb nooit tijden meegekregen om te spuiten deed geloof ik altijd om 21.30 spuiten. om 21.00 haalde ik t uit de koelkast, zorgde altijd dat ik thuis was rond die tijd. weet niet meer wie t vroeg maar ja wij gaan ook weer bijna starten
Katek: oorbellen inderdaad van ti sento, heb ook nog veel andere verschillende hangertjes, zooo mooi die spullen van ti sento, heb alles van ti sento! Bling bling!!! Ben ook heel blij met mijn kapsel! X juffie
Och lieverds wat lees ik allemaal. En sorry het word niet helemaal opgeslagen in mijn hersenen sorry. Dreamer lieverd ik duim iig heeeeeeeeeeeel hard voor je! Girl hoe is het met jullie prinsesje? Gaat veel te snel heh? Panter wauw wat een stap dit moet net als bij zonnestraal direct raak zijn!!! Juna, kiyeko,zonnestraal lieve meiden hoe voelen jullie je? Kipjes van harte gefeliciteerd met je prachtige echo! DA yes meid bijna starten super!! Hier : Jullie zullen het niet geloven maar.............. we hebben een appartement!!!!!!!!!!! Een prachtig appartement nog veel mooier als alle anderen. Ik had nooit verwacht dat ik dit zou krijgen. Maar ben er zo blij mee!
kipjes heerlijk aan het genieten!!! super meid!!! wanneer 12 weken echo?? dreamer succes op de wachtbank!!! panter pregnyl moet op een vast tijdstip en die hoor je van de arts zelf. het maakt niet uit als het ene keer een kwartiertje verschilt hoor. ik heb ook wel is op het werk moeten spuiten (ze wisten er wel vanaf) heb wel is op het laatst meerdere soorten spuiten per dag moeten zetten en toen zeiden ze wel tegen me de ene s'ochtends en de andere dan s'avonds omdat die ook s'avonds moest van hun. en anders gewoon ff vragen wat het beste voor hun is!! fijne pasen allemaal!!!
Ik mag zometeen de nachtdienst in en kom er dinsdag weer uit....geen pasen voor mij dus Jullie fijn weekend meiden!
ook jee wat een goed nieuws meid!!! eindelijk goed nieuws!!! super hoor. nou jullie worden samen heel gelukkig!!! en je kunt het. ja met ons meisje gaat het heel goed!!! en ja het gaat veel te hard.. nog 1 week vrij en dan weer beginnen met werken.