Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    OOK: jeej wat fijn voor jullie, een apartement! super!!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Geniet maar lekker van haar hoor:D

Ja ben er echt superblij mee.
    Er hoeft totaal niks in te gebeuren ( poetsen natuurlijk maar qua verven enz niks)
    Dat was pas allemaal gebeurd.
    En er zit een tuintje aan waar tegels in liggen dus S kan lekker naar buiten toe:D

3. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ OOK
    Gefeliciteerd met jullie appartement ! Lekker saampjes in jullie eigen huisje !

@ panter,
    Alleen de pregnyl moet stipt op tijd maar de andere spuiten mogen best iets later. Ik gebruikte een brillenkoker waar ik het in deed als ik niet thuis was. De gonal-f hoeft namelijk na eerste gebruik niet perse in de koelkast dus kan ook in je tas ofzo.

@ juna, girl,
    Volgende week hebben we een termijnecho bij de vk en daarna pas de 20weken echo op 19 juni. (Hebben besloten geen nekplooimeting te doen ).

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ Tisento
    Hier ook een fan !! Altijd ringen en armbanden van ti sento om , love it !!
    Heb zelfs voor een tisento ring als trouwring gekeken hihi. :D

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik dacht ik google tisento even ff kijken of t iets is.. is idd erg mooi!! kom ik een ring tegen.. kijk ik naar mijn verlovingsring.. denk oh die lijkt wel... kijk ik in de ring staat er tisento in mijn verlovingsring :D :D

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    @Tisento ja echt mooi spul! Heb ook 2 ringen laatste met kerst gekregen van vriendlief. Kwam er van de week achter dat de steen al los was.... Teruggegaan nu is ie opgestuurd naar ti sento, duurt 6 weken :( voel me nu 'kaal' aan een hand hihi.

Oorbellen wissel ik ook regelmatig ander hangertje. Heb nu weer leuke gezien zachtroze leuk voor de zomer, ben vriend al stille hints aan get geven hihi je weet maar nooit ;)

Nu nagellak drogen, thee drinken en chicolade paaseitjes eten.

Liefs Juffie

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Haha DA goeie smaak heeft die man van jou!

Liefs juffie

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Lieve meiden sorrry telefoon was uit gevallen en moest net even werken reageer morgenavond weer ga nu badderen en na bed morgen weer dagje werken xxxxxxx

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ Da ,

Haha dat is geinig !
    Ik heb ook een tisento verlovingsring, omdat lief weet dat ik alleen tisento mooi vind hihi :p

@juffie,
    Ik heb 2 ringen met een grote steen, waar dan 4 kleine steentjes omheen zitten (om de steen vast te houden zeg maar) en die kleintjes tik ik er soms uit als ik ergens tegenaan kom. Maar de juwelier zet er dan voor een prikkie weer nieuwe in :D
    Bij jouw zal het om een grotere steen gaan denk ik ?

En ben er sinds kort achter dat je ze kan laten polijsten, zodat ze er weer als nieuw uitzien :D

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb 2 ringen, een dikke met super veel mini steentjes en 1 met een grote steen. Ik heb 3 soorten creolen en 2 verschillende hangers. Een armband en ketting met rozekwarts en nog oor stekers met stenen. Ik draag niet anders, bij de juwelier weten ze precies wat ik heb. Ben er echt dol op dat bling bling!

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ook gefeliciteerd met het appartement!

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Yep bij mij is de grote steen los.
    Die zit in het midden daaromheen wat kleinere, dan vierkante en weer kleine bling op en top hihi. En nog een ring allemaal kleintjes van opa gekregen toen hij overleed omdat die altijd zo trots op mij was en ik zijn eerste kleinkind was, super lief draag die altijd!

Tip: bakje water warm water 1drupje dreft en 1 drupje amoniak, echt 1 drupje ringen of oorbellen even laten weken, met een hele zachte kinder tandenborstel poetsen en is weer zo goed als nieuw!
    Want achterkant ringen zijn openingen waar huidvet in gaat zitten en dan krijg je ook minder schittering.
    Met dit sopje is alles weer als nieuw!

Liefs Juffie

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kipjes: welke dan?

katek en jij?

ik heb deze *gaat even foto zoeken*

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mooie ring!
    Zit op de telefoon kan geen plaatje van google halen zal morgen ff op de laptop doen!

Juffie

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    iemand ook een paaseitje? *zet een zak neer met wit,puur en melk*

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Jaaaa ikke een witte! Mmmm

Vriend had van werk een paashaas gekregen heb die al half op (schaam)

Maar een eitje past er nog wel in DA lekker hoor!!!

Ik schenk thee voor iedereen.

Juffie

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bedankt voor de tip juffie. Dat vind ik ook dat er viezigheid in gaat zitten.
    Ik zoek morgen ook plaatjes via de lap top zoeken, zo wil het niet..

paas eitje lust ik ook wel! Een melk graag. Hi hi.

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Grappig jullie bling bling te lezen....
    ik hou helemaal niet van bling bling...heb alleen een trouwring. Voor de rest draag ik nooit sieraden...

Ik denk altijd maar: al draagt een aap.....ik blijf lelijk haha ook met sieraden ;)

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter ik draag ook niet veel hoor heb mijn verlovingring om (links) trouwring (rechts) een armband van pandora, en mijn (standaard) oorbellen.

Deel Deze Pagina