@ juffie, Dreft doe ik ook altijd idd , werkt prima, en dan met sateprikker nog even de binnenkant schoonmaken. @ Da, Mooi !! Voor die bredere van die heb ik gekeken als trouwring. Zoiets heb ik nu ook maar dan niet van tisento, omdat de tisento te weinig ruimte had voor te graveren. Ik heb deze verlovingsring : ti sento ringen - Google Zoeken
Tisento is mooi! Ik heb dr (nog) niks van, maar mn ketting is van de week gebroken en is niet te maken, dus ik ga eens snuffelen @Kipjes: ik word blij van je berichten Weet precies hoe je je voelt, heerlijk. Geniet er maar ten volle van meis. @Panter: jij skipt pasen Haha lelijk met sieraden, zal wel meevallen toch! @OOK: yes een appartement! Kom maar op met het goede leven! @Girl: lijkt me echt moeilijk. Geniet maar van je laatste week verlof.
Grappig trouwens dat er hier zoveel zilver liefhebbers zijn! Ik ben ook van de zilver, maar verder iedereen in onze omgeving van het goud. Wij hebben ook zilveren trouwringen.
@ dreamer, Ja apart ! In mijn omgeving ook veel goud liefhebbers. Witgoud vind ik veel te duur en lijkt op zilver en geelgoud vind ik echt niet mooi. Wij hebben dus ook zilveren trouwringen, ben er super blij mee ! @ da, Ik doe even een nieuwe poging :
Onze ringen zijn gewoon simpel plat zilver, mijne 5 mm, zijne 8 mm ofso. Geen steentjes, geen poespas niks. Maar moet zeggen dat onze trouwringen voor ons niet zoveel waarde hebben als voor veel stellen. Als ik volgend jaar een andere 'trouwring' zou willen doen we dat Hoelang is iedereen hier samen eigenlijk? Wij bijna 9 jaar nu.
@ dreamer, Ik heb wel een ring met steentjes enzo , lekker bling bling maar mijn vriend heeft de simpelste van de simpelste , want die gaat 'm niet dragen. Die houd niet van ringen , dus is echt alleen voor de trouwerij. Wij trouwen op de dag dat we 10 jaar samenzijn, dus bijna 10 jaar nu
Nu zou ik wel een ring met een steen kiezen, maar 5 jaar geleden moest ik daar nog niets van hebben Leuk! Wij zijn ook getrouwd op de dag dat we verkering kregen. Kan die de datum tenminste niet meer vergeten hahaha. (maar het jaartal vergeet ie serieus altijd!)
ook ja we genieten echt van haar maar wat lekker dat je maar weinig hoeft te doen!! en s kan lekker buiten spelen.. nou super hoor!!! wanneer kun je erin?? kipjes leuk volgende week jullie wonder weer bekijken en dan pas met 20 weken jah??!! niet een met 12 weken? anders gewoon is vragen.. gaan jullie nog een echo laten doen voor het geslacht?? 19 juni al de 20 weken echo klinkt echt al snel zeg!!! ik ga straks ook is ff googlen naar die siraden!!! heb wel siraden veel maar dan pandora enzo.. zag de plaatjes van jullie ringen ziet er mooi uit!! ik ben wel wat meer van de gouden ringen en oorbellen(kan geen zilveren oorbellen hebben) en dan pandora armbanden en ketting(met zilver en goud in verwerkt) dreamer ja het zal ook wel wennnen zijn ineens weer werken.. eerste week is manlief nog thuis 21 april moeten we allebei werken en dan past schoonmoeder op voor het eerst een hele dag.. maar ze is in goeie handen ik lust wel een wit paaseitje!!! wij zijn 8 jaar samen waarvan 3,5 jaar getrouwd. kipjes wanneer trouw jij?? wat super met ook nog een wondertje in je buik!!!
@ Girl. We trouwen 23 juni Als het goed is krijgt iedereen maar 1 termijnecho en de 20 weken echo vergoed tegenwoordig. Dus als ik er meer wil dan moet ik een pretecho doen denk ik. We willen wel weten wat het wordt dus hopelijk kunnen ze ons dat 19 juni vertellen
@Kipjes: ga je geen geslachtsecho doen? Ik zou echt niet zolang kunnen wachten Loop je bij de vk eigenlijk? Is de 32 weken echo er nog niet door overal?
Zo ik lig in bedje, net met tanden poetsen spuugde ik een hechting uit haha (ieuw) heb er nog zeker 1 want voel nog een draad zitten, en die zit nog strak vast, kaakchirurg zei dat de hechtingen er met 10 dagen wel uit waren... Is maandag 2 weken geleden...heb ik weer haha... Weltrusten!
@DA: jakkie! Tandarts zei tegen mij dat ik maar een kwartier zou bloeden nadat ze mn verstandskies getrokken had. Ik heb 24 uur gebloed en misselijk dat ik ervan was! Had ik weer Hoop dat het broekloeren morgen resultaat geeft!
Ik heb geloof ik de 1e dag de hele dag gebloed... Echt goor.. ja ben benieuwd morgen voel nog niks....nu ga ik echt slapen haha