Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ dreamer,
    Ik wil wel , maar vriendlief wil wachten dus ik moet nog even extra zeuren hihi. Ben zoooo nieuwsgierig !
    Ja ik loop sinds vorige week bij een vk. We hoeven ook niet meer terug voor de overstimulatie. We doen wel de 20 weken uitgebreide echo in het ziekenhuis ivm eierstokken. (Extra controle )..

De vk zei alleen de eerste termijnecho , doen zij tussen 10 en 11 weken en dan de 20 weken. Eigenlijk wel weinig !

@da,
    Auwwww ik moet nog steeds verstandskiezen laten trekken maar durf echt niet hoor. Ik wacht wel tot het pijn gaat doen :p

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    gaap! Ik ben aan het werk....even pauze dus even achter de pc.
    Kan niet wachten tot ik straks lekker kan gaan slapen!!!!

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes dat is al lekker snel dat je gaat trouwen!! :) leuk zeg!!
    misschien dat het bij de vk dan anders is dan in het zkh. heb gewoon al die tijd bij de gyn gelopen. en ik had met 6+5 weken een echo die van dd moest of alles goed was enzo en toen hoorde ik dat ik er met 9 weken een kreeg en ik kreeg toen nog een met de 12 weken en toen pas met de 20 weken. heb toen met 17 weken een geslachtsbepalings echo laten doen bij een echobureau.

vind knap dat je het kunt volhouden tot 19 juni :)

dreamer ik heb met de 30 weken een liggingsecho gehad.. maar heb ook al hier van anderen gehoord dat die er weer afgehaald was toen ik op het laatst liep. dus weet niet of die er nog is bij ons.

over verstandskiezen ik weet dat er 1 groeit die moest er eigenlijk vorig jaar al uit maar was toen zwanger en heb ik gezegt dat ik het dit jaar pas wou dus denk als ik voor controle ga dat ik dan een afspraak moet maken om hem weg te laten halen. kon wel gelukkig bij de tandarts zelf.

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    verstandskiezen, ben blij daet ze er nu alle 4 uit zijn, hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken, heb wel geleerd dat je zulke dingen beter bij de kaakchirurg kan laten doen, dan bij de tandarts zelf, klinkt allemaal veel erger, maar die zijn zoveel meer kundiger dan de tandarts zelf.

kipjes: oh dat is jammer dat je nog ff moet wachte voor geslachtsbepaling! als mijn man dat zou willen, had die toch echt pech hoor, als ik ooit zwanger ben, komt er hoe dan ook met 16 weken een echo haha

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    nou hier is de kaakchirurg echt erg.. heb kwa me tanden veel meegemaakt wat ik allemaal heb moeten laten doen maar ga liever naar tandarts dan naar de kaakchirurg.

heb 2 tandinplantaten die met schroeven in me kaak gemaakt zitten en dat is toen ook bij de tandarts geweest en dat was een heftige operatie toen en toen moest ik wat jaren later bij de kaakchirurg verstandskies weg laten halen en heb 10 keer meer pijn gehad dan die operatie van me kaak. en omdat ik dus 2 van die kiezen heb moet bij voorbaat de verstandskiezen eruit want die mogen niet ontsteken anders kunnen die anderen eruit zweren en dat was een dure operatie

ik hoef er gelukkig nog maar 2 uit

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    girl: oeh auw! ik heb juist een slechtere ervaring bij de tandarts, dan bij de kaakchirurg..

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ja als de tandarts niet bevalt dan is inderdaad de kaakchirurg weer fijner.

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes lees nu pas dat je wel eerder het geslacht wil weten maar dat je mannetje het niet wil. gewoon door zeuren hihi :)

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Bob zwaait ook even en geeft jullie allemaal een dikke knuf!!!

Nu de uitgerekende datum dichterbij komt hebben Bob man en ik het best zwaar....ik lees dus wel mee maar reageer even een stukkie minder omdat het gewoon zwaar is op dit moment...

Dikke knuffel voor jullie allemaal lieve meiden!!!!!!!

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goeiemorgen Allemaal,

Jaaaaaa mijn ongi is eindelijk doorgekomen :D hoe blij kun je zijn met je ongi, nu dus heel blij, maar hopelijk voorlopig voor de laatste keer....:D
    Wel een nadeel dat ik ontzettende buikpijn heb, zit er gewoon krom van met een kussen in mijn buik....meestal is dit maar een paar uurtjes.
    Meteen naar Irma gebeld, en vrijdagmorgen om 8.00uur hebben we de eerste FM door dr. H. Wel vroeg maar goed dan hebben we dat al meteen gehad en hoef ik niet de hele dag erop te wachten!
    Vind het wel super spannend en hoop nu wel op een goede ronden bij beide van ons...
    Maandag dus de eerste spuit Puregon.....

@Ti-Sento: Deze ringen heb ik.
    (Hoop dat het gelukt is met de plaatjes...?)

Liefs Juffie

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer wij zijn nu 5,5 jaar samen.

Girl ik heb ook een pandora alleen draag hem nooit meer.. hij is zo goed als vol en ivm werk kon ik steeds geen sieraden dragen. Zou hem weer eens uit de kast moeten vissen. Ik heb alleen zilver, ben zelf niet zo van goud.

Kipjes en dreamer je krijgt idd alleen de termijn echo en de 20wk echo. De 32 weken echo was hier nog niet gewoon.. is dat dan wel de planning?

DA die verrekte hechtingen.. weet je wat dat draad kost? 5,00 stond toen op mijn rekening.. pff... echt niet normaal.

Deze ring heb ik o.a. van manlief gekregen in 2007..

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bob dikke knuffel!!! Tis ook pittig lieverd.. ik denk aan jullie!

Juffie fijn dat je ongi eindelijk is doorgekomen. Veel toi toi toi voor de volgende ronde!!!

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    mooie ringen allemaal zeg!

juffie: jaaaa eindelijk ongi.. hier nog niks..

bob: ZWAAI

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bob, het is ook zwaar!!! Hele dikke knuffel, ook knuffeltje voor Bob-man.

Juffie, EINDELIJK ICSI 1b.....heeeeeeeeel veel succes!!! (gaat goed komen meis ;)).

DA, NU je ongi.....!!!!! :( Altijd als je erop wacht dan komt het niet, stom is dat!!

MOOIE RINGEN dames!!! Prachtig!!!
    Hier onze trouwringen:

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dreamer, hier bijna 5 jaar samen, 1,5 jaar getrouwd :D.
    We zijn middenin alle ellende getrouwd, wat ons huwelijk intens maakte....

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal: mooie ringen

zo alle boodschappen zijn opgeruimd, en de cake staat in de oven :d

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38

wow is dat zo ja, ik heb geen rekening gehad....

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mooie ringen allemaal zeg, mooi.
    De trouwringen van zonnestraal ook, prachtig!
    Ik ben net een ekster wat dat betreft :D

@Verstandskiezen:
    Hier een compleet horrorverhaal!
    Eruit laten snijden bij kaakchirurg. moest van de tandarts nooit geen last van gehad en lagen nog in mijn kaakbot. Dus ze hebben ook een stuk van mijn kaakbot moeten wegzagen....
    Dus ik dacht vertrouw de tandarts maar en doe dat, nou dat heb ik geweten. 4 dagen later ben ik thuis met spoed opgehaald door de ambulance, kreeg bijna geen lucht meer en mond ging niet meer open. Ik weet niet wat ik allemaal door mijn infuus heb gekregen toen, maar uiteindelijk morfinen vloeibaar en spuiten en dat hielp.
    Wat bleek ik had een abces ontwikkeld in mijn kaakspier en het vocht liep in mijn keel waardoor die dicht kwam te zitten.
    Lang verhaal kort te maken, s'avonds met spoed geopereerd om het abces weg te halen, drain in de mond genaaid, 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Drain eruit, 7 dagen een ontzettende zware kuur gehad doodziek van geweest, dus je snapt dat ik er noooooiiiit meer heen ga! Zegt de kaakchirurg, meid kom maar terug als je er ooit last van krijgt dan weet je dan ook waarvoor het gedaan hebt, want die tandartsen denken dat wij niks te doen hebben.

Dus ik ga echt noooooiiit meer terug of ik moet er enorm last van krijgen maar anders, laat die dingen in godshemelsnaam zitten!

Nou thats the story van mijn verstandskies, was er maar 1 kun je na gaan...

Liefs Juffie

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mmmmm lekker cake DA.
    Ik ga morgen een taartje maken yoghurt roomtaartje.
    (samen met mijn zusje die is banketbakker ;))

Liefs Juffie

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    brrr houd op met die enge tandarts verhalen.. ril ril..

mooie ringen allemaal meiden! Ik ben ook net een ekster! Altijd als ik langs de juwelier loop dan kijk ik even in de ti sento sectie.. vind die arbanden ook zo mooi, maar die zijn zzzzzzzoooooooooo duur.. heb eens een setje gekregen van manlief voor mijn verjaardag en een jaar erop een ketting uit diezelfde collectie. Pfff. Als ik nadenk hoeveel hij daar aan uit gegeven heeft.. hebben nu afgesproken dat hij dat nooit weer doet, vind het echt overdreven, maar wel lief hoor.. maar schrik altijd zo van die bedragen! haha

Deel Deze Pagina