Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, die uitgerekende datum is klote he? ZOOOOO confronterend!! Doe samen iets symbolisch, ik heb in de tuin samen met lief een ijzeren vlinder in het bloemeperk gezet, met een kaarsje. Dat symboliseertonze vlinder(s), waar we ontzettend van houden ook al zijn ze nooit geboren. Mij deed het goed om een plekje ervoor te maken, dat ze er echt bijhoren. Ze hebben ons moeder gemaakt, diep in ons hart.

Juffie, eindelijk ongi! Nu gaat het beginnen!!

Tandarts, hier als de dood....heb gelukkig nog maar 1 gaatje gehad en nog in het trotse bezit van 4 verstandskiezen. en die laat ik er echt niet uit halen bBRRRR!

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden weet iemand of ik de puregonpen als ik die de eerste keer gebruikt heb nog in de koelkast moet bewaren? Of de puregon ampullen staat bewaren in de koelkast, moet dat ook nog als ze in de pen zitten en gebruikt zijn?

Enne misschien een stomme vraag maar ik doe sinds kort zumba, mag ik dat gewoon blijven doen tijdens de stimulatie?

Liefs juffie

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, ik zou ze wel in de koelkast bewaren en een half uur voor het spuiten er even uit halen.

Sporten mag gewoon tijdens stimulatie. Tot het moment dat het voor jou niet meer prettig is omdat je eierstokken vol met eitjes zitten. Ik zou wel voorzichtig zijn met buikspieroefeningen geloof ik....maar of dat echt moet weet ik niet

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Tandarts: mn verstandskies was er letterlijk met 3 seconde uit.
    Maar dat nabloeden, vreselijk!
    Zal bij de kaakchirurg niet minder geweest zijn, met bloedprikken bloed ik ook lang na.

@Kipjes: heerlijk dat je bij de vk mag!
    Zoveel persoonlijker.
    Lekker zeuren hahaha, bij de 20 weken echo kijken ze er even snel snel naar.
    Bij een geslachtsecho kijken ze echt uitgebreid en krijg je de dvd mee zodat je je kindje kunt terugzien (overhaaltips :p )

@Bob: dikke knuffel meis.
    Hoop dat jullie de uitgerekende datum zwanger mogen meemaken.

@Juffie: jeej ongi!
    Op naar de ICSI en TESE.
    Kipjes schreef laatst dat de puregonpen niet in de koelkast hoefde dacht ik.
    Je mag tot en met de 12 weken zwangerschap alles doen, daarna geen rechte buikspieroefeningen doen.
    Maar kijk even wat prettig voelt voor jouw lichaam.

@Zonnestraal: mooie ringen!

@DA: broekloeren nog geen succes dus?

@All: ei is zeker weten geweest, dus dat is een opluchting!
    Bmm is trouwens best gevoelig, kan dat door de IUI komen?
    Mn onderkantje is sinds de bevalling nogal gevoelig.
    Maar de IUI zelf heb ik niet gevoeld.

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier nog niet ongi, ben benieuwd morgen..

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    DA je mag mijn ongi hebben hoor, ben die buikpijn nu alweer zat pfff!
    Hoop voor je dat die snel komt!
    Altijd als je erop zit te wachten komt die niet he zoooo iritant!

Dreamer hier draaien duimen volle snelheid!!!!!

Zonnestraal hoe is het? Ben je heel de dag misselijk? Toch niet overgeven? Vind ik zo eng overgeven!
    Hoop voor je dat het snel weg is!

Ook: GEFELICITEERD met jullie app wat fijn zeg! Hoop dat je er super gelukkig wordt met s.

Liefs Juffie

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    We stappen 22 april op het vliegtuig dus iets bijzonders doen zit wel goed....maar de maand april valt gewoon zwaar....we zitten middenin temp curve bijhouden, man lief ondergaat veel testen ivm ontstekingen die ze hebben gevonden in zijn zaad dus het is dubbelop pittig. Ik kan ook niet m'n ei vinden de tempcurve is nog nooit zo grillig geweest, zelfs het zh had er moeite mee....bizar maar waar hahaha
    Daarom ben ik een soort schaduw hier op het forum...19 april krijgen we uitslagen en meer te horen dus ik hoop dat dat nog meer rust brengt tijdens de vakantie...
    Thanks meid, super lief je reactie!! Van iedereen trouwens hoor :D

Fijne Pasen!!

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Lieve, lieve meiden,

Thanks voor de lieve reacties!!
    Een hele fijne paasdagen toegewenst!!!

@katek succes meis met de echte laatste loodjes!!
    @dreamer lekker broeden
    @nieuwe helaas welkom hier
    @ook sterke vrouw!! Gefeliciteerd met je app!!!
    @Juffie heerlijk ongi, gauw door naar vervolgstap
    @DA vandaag lekker ongi worden meid!!
    @zwangeren, geniet ervan jullie sjezen de tijd door...echt onvoorstelbaar...dikke knuffel!!
    @girl, Iluna hoe gaat het met jullie en jullie mooi kindjes??
    @sweet en liev leuk dat jullie hier af en toe nog een up date schrijven!! Een dikke knuffel voor jullie beide!!
    @de rest sorry voor de afstand deze maand...heb even de rust nodig om het hoofd te ordenen...na de vakantie zijn vast weer alle batterijtjes opgeladen en zal ik weer meer schrijven.
    Ik heb even een bob break :D
    Wel een dikke knuffel voor iedereen en onwijs bedankt lieverds!!!

Fijne paasdagen lieve meiden!!

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob met ons gaat het heel goed!! met de jkeine meid gaat het ook heel goed!!! erg tevreden meisje en heel rustig :)

meid doe lekker rustig aan en alvast een fijne vakantie!!! lekker ff uitrusten met z'n 2en!!! hopelijk zijn de uitslagen allemaal goed.

fijne pasen allemaal!!!!

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob: even een extra knuffel voor jou!

all: hier lichterlijk roze met afvegen, dus er zit wat aan te komen!!!! hopelijk vandaag nog.....

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    katek, lig jij stiekem te bevallen? :D

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zou ze een paasbeeb krijgen? :D
    Spannend!

@Bob: het is ook niet makkelijk allemaal.
    Hoop dat jullie de 19e goed nieuws krijgen en met een fijn gevoel op vakantie kunnen.

@DA: heeft het al doorgezet?

13. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ bob, dikke knuffel voor jou en bob-man. Kan me goed voorstellen dat het zwaar is. En hoop dat jullie snel weer blij nieuws mogen hebben.

Lief dat je vraagt, bij ons gaat het goed. Ons manneke groeit ontzettend hard en als hij geen regeldagen heeft lacht hij heel veel. Hij heeft zich laatst toevallig zelfs al van buik naar rug gedraait - en is er zelf van geschrokken. :D
    Alleen herstel ik nog maar langzaam van een griep, en mede door de borstvoeding vliegen de kilo's eraf en ben ik inmiddels 4 kg lichter dan voor de zs, en zie er echt niet meer uit. ;)
    BV, gebroken nachten, griep en weinig slaap hakken er gewoon in.
    Maar ik hou me voor dat er ook weer betere tijden komen, en als hummeltje naar mij lacht is alles weer vergeten.

@ panter, wat goed dat jullie de stap naar icsi doen. En laten die artsen zich echt niet overtuigen om van het protocol af te wijken, gezinen jouw verhaal? Misschien kun je het nog een keer bespreken?

@ juffie, heel veel succes voor de volgende ronde!

@ dreamer *duim*

@ kipje, wat leuk dat je zo snel gaat trouwen, en dan nog met z'n drietjes. :p Volgens mij krijg je tegenwoordig ook nog een liggings echo met 34 weken (dacht ik). Maar daar heb je natuurlijk niets aan mbt geslachtsbepaling.
    Ik vond eigenlijk alleen de eerste echo's leuk, had er liever minder gehad. Maar dat had waarschijnlijk ook met de spanning en zorgen eroomheen te maken.

@ Da, issie er al?

Hoe is het met de zwangeren, alles goed hopelijk?
    Is er nog nieuws van Kate? :)

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Iluna, jeetje dat is een sneller rakker als je boef nu al omrolt!!!! hopelijk knap je binnenkort weer op en voel je je weer fit!

wat betreft protocol, daar word niet van afgeweken. Als de punctie niet lukt dan stopt het voor ons. ik ga dus alles op alles zetten om te zorgen dat de punctie lukt, vreet wel een paar tramadoltabletten op van het werk...en een extra oxazepam ( of 2) erbij en dan moet het wel lukken denk ik ;)

Gewoon een kwestie van zelfmedicatie haha erg eigenlijk!!

15. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ panter, groot gelijk heb je. Een protocol is er om aan te passen in bijzondere situaties, en als ze dat niet doen dan moet je maar zelf voor je zorgen! Gelukkig weet je hoe. :cool:
    Ik ga heeeeeél hard voor je duimen dat het lukt.

Dat omrollen van ons ukkie was volgens mij gewoon toeval. Hij lag op zijn buik en spartelde met alle ledematen en ineens draaide hij dus. Wel grappig te zien dat hij er zelf van geschrokken/verbaasd was. :D

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Iluna: het draaien gaat nu echt beginnen!
    Hier ook met 4 maandjes omdraaien (en pas met 7 maanden terugdraaien .. mevrouw vond op haar buik liggen vreselijk, dus ik bleef draaien :p )
    Leuk hoor :D

@Panter: geef je groot gelijk!
    Protocollen zijn aan te passen en anders idd op je eigen manier.
    Geef wel goed aan dat je er moeite mee hebt he (of weten ze het al daar?)

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    KateK oooooooooooooooh wat spannend ik ben zo benieuwd:D
    Zet hem op als je bezig bent je kunt het!!!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Weer goed nieuws.
    Dankzij een ander fora heb ik mijn woonkamer helemaal ingericht.
    En heb gisteren een nieuwe slaapkamer gekocht.
    Helemaal happy!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: nee niet meer doorgezet, alleen oud bloed nog.. dus hoop morgen.

iluna: fijn dat alles goed gaat met je mannetje!! en idd, er komen betere tijden met meer slaap. iig geval dat hoop ik voor je.

OOK: oh wat fijn!!

katek: ja zou t!!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Katek: SPANNEND hoor!!!!!
    Kijk elke 5 min. of er nieuws van jou is!
    Zet 'm op meissie, een mooie paasbeeb voor jullie, zou het?

Liefs juffie

Deel Deze Pagina