Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juffie, precies wat jij zegt voelde ik van de Puregon!!
    Enorm opgeblazen gevoel, heel irritant!!
    Steekjes en gevoelige eierstokken. En ik had er 'maar' 10. (follikels).

Gaat dus helemaal goedkomen :D:D:D. Oh en bij de 1e FM had ik er 5 en wat kleintjes...dus niet van schrikken. Het zijn er uiteindelijk 10 geworden en dat terwijl ik evengoed minder moest gaan spuiten ;).

En je krijgt een FM op dag 7 of 8 en dan gaat uber S. misschien de Puregon naar beneden doen, was bij mij ook zo!!

Dreamer, ik zit te denken hoe zo ook alweer heette.... ;).

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zonnestraal: bedankt voor je reactie, maakte me al zorgen.
    Ik dacht is dat wel goed dat ik dit nu al allemaal voel na 1x spuiten....enorm opgeblazen gevoel, gevoelige eierstokken en af en toe steken in de buik, ik dacht nu al na 1x spuiten, maar is dus "normaal" werd al bang...
    Vrijdag (dag 7) moeten we naar Dusseldorf voor de eerste controle om 8.00 uur bij dokter H. Dokter S. is de 16e weer terug dus hij zal wel de punctie gaan doen.

Bij de gonal f voelde ik pas heel laat af en toe een steekje, maar nu voel ik dat de hele tijd. ook soort ongi gevoel heb ik de hele tijd, maar dat had jij dus ook? Bij de gonal had ik dat helemaal niet, maar goed toen waren er ook geen eitjes ja 4 maar die waren daarna allemaal niet meer gegroeid. Dus dan zal dit wel normaal zijn.
    Ik hoop ook op zo'n 10 of 15 follikels zoiets niet teveel maar ook niet te weinig.

Hoe is het met jou?
    Hoop dat je snel weer de oude bent en weer lekker fit en enegrgiek bent.

Liefs Juffie

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nou ik stuur je de ongi wel van hieruit naar daar hahah.

4. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ja dat had ik ook. Ik had dat dus al bij 50eh Puregon in de IUI tijd ;). Dat opgeblazen gevoel vond ik vooral bloedirritant!!!

Jij spuit nu ook voor het eerst Puregon, dus die eierstokken zijn flink aan het werk nu!! (ik had namelijk vooral de eerste x Puregon het meeste last, alsof m'n lichaam eraan moest wennen ofzo :().

En dag 7 al een FM, das wel fijn. 's ochtends al, dus das heel fijn!

Persoonlijk denk ik dat je dus veeeeeeel beter reageert op de Puregon dan op Gonal-F :).

Hier ben ik misselijk en wel naar de Kruidvat gegaan, en Losec gehaald. Eerst gegoogled of dat mocht en het mag bij zwangerschap.
    Heeeeeeerlijk dat de misselijkheid nu gezakt is!! Alleen nog een rommelige drukke volle maag....maar ff die misselijkheid weg is een verademing!!!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Zonnestraal: Losec is toch niet voor misselijkheid?
    Mn dochter krijgt het voor dr reflux.
    Voor zw misselijkheid kan je bij de ha ook meds krijgen.
    Ik had emesafene.
    Al die namen he haha.
    Vroeger stonden de mensen met foto en naam op de site, maar nu niet meer volgens mij.

6. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Nee Losec is voor het maagzuur. Mijn maag zit VOL met maagzuur en ben daar misselijk van. Als ik buk krijg ik al een sloot maagzuur omhoog (heel goor). En nu lijkt die maagzuur echt een stuk minder te zijn en nu dus niet zo misselijk meer.
    Tis dus vooral de maagzuur waar ik last van heb.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Krijg opeens hartkloppingen en koud en warm, hoort dit erbij?

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: komt dat niet omdat je je druk maakt meis?

@Zonnestraal: oei misselijk door het maagzuur is niet best nee.
    Losec, Zantac en Nexium zijn iig veilig ;)

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Meiden,

Vraagje ik ben de tempcurve aan het bijhouden voor het zh..hebben jullie ook wel eens een heel laat ei gehad? Al 2 dagen zeurende en drukkende pijn onderin gister testje gedaan en hartstikke positief (donkerder dan controlestreep) dus gisteravond laatste inseminatie gebruikt...maar heel raar 2 april ook een positieve test en 4 april ook dus op al die dagen met pre seed en Ki aan de slag gegaan...zeurende gevoel is nu weg...heb de testjes onder elkaar gelegd en je ziet duidelijk dat ze alle drie donkerder dan controlestreep zijn...temp kaartjes is ook van slag ben al 2x te vroeg gaan bloedprikken volgens de gyn (dus posi test op 2 april maar volgens gyn was toen nog geen ei) dus hopelijk blijft mijn temp nu nog 3 dagen hoog en daarna nog 3 dan weet ik zeker dan was het een heel laat eitje??
    Maakt dit dan nog uit voor de rest van je cyclus? Zou wel verklaren waarom we bij sommige pogingen geen ei aantroffen omdat ik dan wellicht te vroeg gestopt ben met insemineren...
    Ik heb nu nog maar 8 dagen tot m'n nod is dat niet te kort voor een ei om in te nestelen?
    Ben mezelf weer lekker aan het stressen merk ik...hahahaha

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob: ik zou t niet weten......

all: ik geef t op... denk niet dat ik nog ongi ga worden,... :(

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb even contact gehad met Dusseldorf omdat ik nu al vanalles voel of dat wel goed was. Irma vond het beter dat ik dan wat eerder kwam voor een eerste echo, omdat het wel wat vroeg is om al vanalles te voelen....:(
    Dus ik ga zo even bellen om te overleggen met haar wanneer zij het dan beter vind dat ik langs ga komen voor een eerste echo....

Liefs Juffie

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Morgenavond 17.45uur echo bij dokter H.
    Ze vonden het toch wel wat aan de vroege kant dat ik al vanalles voel. Weet niet of ze dan morgen al zoveel kunnen zien maar goed.
    Vind het zelf ook wel prettig dat ik wat eerder mag komen. Kunnen ze het zo nodig aanpassen naar beneden of boven mocht dat nodig zijn....? De afpraak van vrijdag staat ook nog steeds dus of ik dan nog een keer moet komen?

Liefs xxx Juffie

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik haak halverwege even in hoor.. er is zoveel geschreven..

juffie .. ik kan me niet herinneren dat ik meteen iets voelde als ik was begonnen met hormonen, meer als ze al wat groter werden.. succes meissie!

Zonnestraal, Ik had ook vrij vlot last van maagzuur. Ben nu een Maalox gebruiker. haha. Maagzuurtabletten. Eet er zo´n 5 per dag als ik het voel opkomen.

Iluna klinkt heftig allemaal!! Dikke knuf!

OOK wat lekker dat je een mooi app en meubels hebt gevonden! Gefeliciteerd!

Hope fijn dat het weer wat rustiger is. Hoop dat jullie er samen uit gaan komen!

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer spannend op het wachtbankje! Vermaak je je een beetje?

DA wat raar dat je menstrauatie niet op gang komt.. hoe lang geleden had je je ei dan?

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: 25-3 had ik een positieve ovulatie test.. dat was op dag 16 van de cyclus. zit nu 17 dagen na de positieve ovutes... lf is nooit langer dan 17 dagen geweest......

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    DA je lichaam kan ooit zulke rare dingen doen.
    Kon ik er maar even mee praten en tot de orde roepen denk ik af en toe :D.
    Hoop voor je dat het vandaag echt komt!

Juffie

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juffie ja he, hoe je onbewust zulke dingen tegen kan houden gewoon omdat je t wat spannend vind ... we wachten gewoon af....*stom lichaam :p *

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    heh jee dat is idd alweer een tijd geleden dan! Ik hoop voor je dat hij gauw gaat komen meid!!! Onzekerheid is vreselijk.. zeker als je graag gauw wil gaan beginnen!

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Meiden is het goed als ik hier in haak?? Heb van het weekend wel mee gelezen, maar helaas geen tijd gehad om te reageren!

KateK: zat ook in spanning hoor, omdat je niks posten hier :p hihih....maar ze zit er nog steeds! Geen paasbeeb voor Kate

DA: Noujah zeg, normaal zit je niet te wachten op een ongi, nu mag ie komen, komt die niet!!!! inderdaad stom lichaam

Dreamer: *duimendraaien* wanneer mag je testen??

Zonnestraal: wat vervelend dat je zoveel last heb van maagzuur......hopelijk helpt het medicijntje!

Kiyeko: hoe voel jij je meid??

OOK: Wat super een app en nieuwe meubels!!!!!! op na een mooie tijd voor jou en je kleine prinsje

Hope: hoop je voor dat het nu goed blijft gaan!!

Bob: knuffel meis!!!!!

Panter: heb je de andere pennen ook al in huis nu???

Juffie: Kan me ook niet herinneren dat ik zoveel last had......merkte naarmate ik langer spoot dat ik heel moe was en opgezette buik meer niet....Hoop dat ze morgen al wat kunnen zien, succes!!xxx

Uhmmm... sorry ben er weer een paar vergeten maar kan vandaag weer netjes mee schrijven:D

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bob: welke testen gebruik je?
    Als je de Kruidvat ovu testen gebruikt kan het kloppen dat je meerdere dagen posi testen hebt, want die dingen geven vals positief.
    Anders zou ik eens een zw test proberen...
    Een LF van 8 dagen is idd te kort voor een eitje om in te nestelen.
    Je LF moet minstens 10 dagen zijn.

@DA: ik ga ervanuit dat jij de 27e pas je ei hebt gehad, aangezien je altijd 2 dagen posi testen hebt.
    Dan zit je nu pas op 14 DPO, dus als je vandaag ongi zou worden een LF van 13 dagen.
    Is nog niet lang dus!

@Katek: wacht je kleine meid op een speciale datum? :p

@Juffie: ben benieuwd wat de FM laat zien!

Deel Deze Pagina