@Juna: officieel 19 april (2 weken na IUI) Maar aangezien mijn LF max 12 dagen is en mn ei de dag na IUI is geweest, is mn eigen NOD 18 april. Gaan jullie een geslachtsecho laten doen?
Oowwhhhh spannend zeg Dreamer....hoe voel je je???? En mannetje ook flink zenuwachtig?? Jaaa, ik ben de nieuwsgierigheid zelf!!!! hihi......doe met 16/17 weken een geslachtsecho......maar de bij echo in mijn album zie je bij 1 foto iets tussen de beentjes, zelf weet ik wel dat het nog niet kan, maar myn beste vriendin en vader en collega zijn ervan overtuigd dat het een jongen word! Wisten jullie wat jullie kregen??? Oowh nog een algemeen vraagje: heb net even op markplaats zitten kijken want moeder en schoonmoeders moeten ook spulletjes in huis hebben als junabeeb er is.....ennuh nu kwam ik op deze site uit: www.kadocus.nl heeft iemand hier ooit iets besteld??? en is dit betrouwbaar?xxx
Tot en met de 15e week ziet het er bij jongens en meisjes hetzelfde uit Dus wat je op de echo ziet zegt niks. Wij hebben idd een geslachtsecho gedaan en het was overduidelijk een meid. Manlief is niet zenuwachtig, dat is een nuchtere boer haha (zoooo irritant als je zelf wel zenuwachtig bent ) Zelf voel ik van alles, maar gok dat ik me dat inbeeld omdat ik het zo graag wil. Ik ken de site niet.
Ja daarom mij kun je niet zo snel gek krijgen maar mijn vader vind dat het zo is ( lekker laten dan ) Oowwh herken ut!!!! heel irritant zo van ja gewoon afwachten ( is ook zo natuurlijk ) maar............!!!!!!! hihih....spannend meisss hopelijk meteen 1ste x raak......was ut bij jullie kleine meid ook meteen raak??? xxx
Yups, bij ons meisje was het in 1x raak. Schept verwachtingen voor nu, dus hoop dat we niet teleurgesteld worden.. (maar allemachtig wat duren de dagen lang )
Oowh super!!!! Nou *duimduim* dat het deze keer ook meteen raak is.....ja geloof goed dat de dagen lang voor je duren en dan met dit saaie weer erbij!!!!!
@Zwangere dames: wanneer kregen jullie voor het eerst 'kwaaltjes'? Zoals bijvoorbeeld ongi krampjes of steekjes bij de bm, dikkere buik of rommelende darmen, grotere of pijnlijke boobs enz. Dat soort kwaaltjes (dus niet de misselijkheid enz)
Ik op dag 4 na de TP last van ongi krampjes en dat heeft 2 dagen aangehouden, verder erg moe. Pijnlijke borsten heb ik gehad ook door de hormoonspuiten en toen ik wist dat ik zwanger was deden ze echt zeer.....waar heb je last van???
Steekjes naast en boven mn bm en heb het gevoel alsof ik bijna op mn bmm zit (zit ook heel laag) En net beetje ongi gevoel. Maar zit pas 4 of 5 dagen na mn ei, dus zal wel tussen mn oren zitten (alhoewel ik bij mn dochter ook al vanaf dag 3 dingen opmerkte en toen dacht ik nog dat ik absoluut niet zwanger kon zijn)
Had je graag willen vertellen als het goed is ja of nee......maar helaas......het lijkt mij wel omdat jij ( hier iedereen ) en zo erg mee bezig is, dat je ook wel eerder dingen voelt omdat je erop let......dus wie weet meis!
Ik haak hier weer in. Beetje kl*te hier, heb waarschijnlijk galaanvallen gehad afgelopen week meerdere keren. Morgen krijg ik echo. Dreamer ik voelde al vrij snel dezelfde pijn in mijn onderrug. Al na 3dagen, maar ik dacht ik maak mezelf gek omdat je er toch op hoopt dat het nu weer de 1e keer lukt. Pijnlijke boobs kwamen wel wat later deze keer, maar wel al voor nod donkere tepels. Ik duim voor een mooie test de 18e of ga je eerder testen? Katek jullie meisje komt vast morgen, dat is een hele mooie dag haha het is de geboortedag van ons meisje. DA nog steeds geen ongi, hopelijk komt het snel en kunnen jullie beginnen.
Dreamer ik had trouwens ook last van mijn lies, alsof ik heel lang in de split had gezeten. Dit had ik beide keren.
Bailey: getsie wat een vervelend nieuws, erg pijnlijk lijkt mij ook ........kan dit kwaad voor de kleine?? dikke knuffel meis xxx
@Bailey: ik heb idd ook alweer last van mn heupen/bekken. Maar ik probeer er niet op te letten (lukt alleen niet ) Ik ga vast wel eerder testen hahaha. Ik geef nog steeds volledig bv, dus denk dat mn boobs weinig te melden hebben. Klinkt eng dat je galaanvallen hebt gehad. Wat houdt het precies in? Succes morgen met de echo en veel plezier met de verjaardag van jullie meisje Hebben jullie het al gevierd?
Juna ja zo'n aanval is heel erg pijnlijk. Echt koliekpijn dat je helemaal in elkaar duikt en moet puffen om de pijn iets te "verzachten" Het kan geen kwaad voor de kleine gelukkig maar eng is het wel. We hebben gelukkig van de week het hartje gehoord. En ik voel de kleine steeds vaker dat geeft ook wat rust. Dreamer het is ook moeilijk om niet te hopen. Ik zei ook dat ik er niets van verwachte maar toch doe je dat wel geeft niets. We vieren haar verjaardag aankomend weekend, morgen lekker met ons 3e genieten. Echt zo bijzonder onze kleine meid alweer 1
Oowh gelukkig dat het geen kwaad kan voor de kleine! en jullie prinsjes morgen al 1 jaar, time flies!!!!! wat doen ze meestal aan galstenen??? prachtig om het hartje gehoord te hebben wanneer laat je een geslachtsecho doen???? ( of sorry laat je die wel doen? )
Jeetje Bailey word ze alweer 1 dat gaat toch snel heh. Weet je welk geslacht dit kindje heeft? Of mogen we het niet weten
Juna, in de meeste gevallen verwijderen ze de gablaas, van de verloskundige mag ik als het idd galstenen zijn nu tijdens de zwangerschap ook geopereerd worden maar dat lijkt me zo eng! Het is zo lastig omdat het echt heel erg pijnlijk is. Normaal kan ik wel wat hebben maar dit... Ik vond mijn keizersnee minder pijnlijk. Het geslacht van ons kleintje moet nog even wachten tot de 20 weken echo dan mogen jullie het ook weten Ook, idd erg duidelijk de echo!