haha jaaaaaaaaaaa pas in aug weer! Dus dat is wel heul fijn! Maar wil mijn meissie vast niet alleen laten bij de oppas.. daar kijk ik nu al tegenop!
Kate, ja heb een buikfoto bij November-buikjes-topic. Ik was toen 6 wk. Verder geen foto's nog. Ik wacht op kate-beebje . Juna, ik werk nu 32 uur. Dus 4 dagen in de week. Ik wil net als Kiyeko dit op papier behouden maar met ouderschapsverlof 3 om 4 dagen gaan werken. Mijn man is brandweerman en werkt 24uurs diensten en is hierdoor enorm veel vrij. Dus hij blijft 100% werken. We hebben opa en oma die 1 dag in de week willen oppassen. Dus waarschijnlijk hebben wij geen kinderopvang nodig (hoop ik). Lastig bij ons is, is dat we allebei onregelmatig werken.
@dreamer ik gebruik ovu testen van zwanger en kids en mijn lf is 9 of 10 dagen waarschijnlijk...vandaag gyn gebeld en zij geeft aan dat ik donderdag op dag 5 moet bloedprikken en op dag 8 ook weer...ook mijn temp is al 3 dagen netjes hoog...moet me geen zorgen maken....maar ja makkelijker gezeg dan gedaan Ineens stress....komt gewoon omdat je alles goed wil doen en dan is het hek van de dam hahaha @kiyeko mijn cyclus is bijna altijd 32 of 33 dagen dus vandaar dat ik weet dat mijn ongi of nod 18 of 19 april is vandaar mijn vraag omdat een korte lf je kansen om zwanger te raken wel verminderd... En ik heb een paar x mijn ei niet kunnen vinden en waarschijnlijk ben ik te vroeg gestopt met ovu testen... Vandaar dat ik weet wanneer mijn nod waarschijnlijk is... @lieve meiden dikke knuffel!!!! Over 11 dagen ga ik de lucht in, heerlijk!!! Dus kiyeko ik heb hetzelfde vooruitzicht Meiden Thanks voor de lieve reacties duimen draaien voor zwangerschappen, veel mooie follikels, mooie echootjes en hopelijk ook snel baby'tjes heeft iemand nog wat van liev gehoord??? Is daar al baby nieuws??? Spannend hoor!!! Dikke knuffel!!!!! Liefs
wat leuk een brandweerman hihih......(denkend aan films) lastig van onregelmatige werktijden, maar er zal altijd wel iemand kunnen opassen toch??? weten ze het bij jou op je werk al...... kate: pas in aug heerlijk zeg!!! lijkt me ook vreselijk om de eerste x je kleine achter te laten....brrr nog niet aan denken nu kiyeko: knap dat nog haast niemand het weet ik kan mn mond echt niet houden!!!! gaan jullie het kindje wel over donor vertellen (sorry voor de nieuwsgierige vraag) bob: wat spannend allemaal meis...pffieeuww!!!!! bijna op vakantie (hopelijk zwanger) blijf duimen meis xxxx
Juna, vrienden en familie weten het wel. Die weten namelijk ook van de MMM. Collega's + kennissen weten het na 19 April, na de 2e echo. Dan mag de hele wereld het weten !!! En hoeveel ga jij werken en Juna-man?? Qua donorschap weten vrienden en familie het ook. Zelfs de verloskundige . Is geen geheim en zal nooit een geheim worden voor ons kindje.
ahaha kiyeko zat het al paar x terug te lezen sates maar wat een leuk idee om dat zo te doen in het zand of met creme zonnestraal: ik blijf 3 dagen werken en junaman gewoon 5.....ennuh ieder voorzich natuurlijk hier weten naaste ook van de mmm, vind het helemaal niet erg om hier over te praten ben allang blij dat dit kan anders waren er nooit kinderen gekomen toch???? donor ja sorry kan ik niet over mee praten zelf hadden junaman en ik zoiets van dat gaan we aan niemand vertellen en ook niet aan het kindje makkelijk gezegt als gedaan natuurlijk zo dachten wij er op dat moment over het is natuurlijk heel anders als je er zelf in zit dus ik heb geen recht van spreken.....en heb erg veel respect voor jullie allemaal!!!! het is en blijft tenslotte toch jullie kindje!!!!!! xxx lieverds
@Kipjes: Nee is helemaal niet lullig want je slaat de spijker precies op z'n kop. Opeens overvalt me dan een gevoel van "angst" Spanning. Ik ben iemand die graag dingen vooruit plant, ik ben een echte planner, en dat gaat nu niet. Ik moet het loslaten en dingen laten komen zoals ze zijn. dat zeg ik hier nu heeel makkelijk maar lukt me dan gewoon niet. Gisteren hele leuke dag gehad, zit thuis op de bank krijg ineens hartkloppingen en dan denk ik weer aan toen ik dat ook had, en dan blijf ik er zo in hangen....pfff vind mezelf ook zo'n doos. heb er ook vooral in de avond last van, overdag eigenlijk helemaal niet. Ik moet dit toch ook gewoon kunnen?!?! Ik wil de punctie en de tese gehad hebben, ben gewoon benieuwd hoe het allemaal gaat, de tese? de punctie? ik moet het loslaten ik weet het, maar pfff lukt me gewoon moeilijk. ben een echte stresskip echt heel erg is het..... Bedankt voor je kalmerende knuf Liefs Juffie
En ik op school die kinderen maar leren "nooit denken dat je iets niet kan, altijd een helpende gedachte hebben" Ja, Ja Jufrouw doos........ Juffie
dat is heel mooi kiyeko!!! en inderdaad heeft alleen gezorgd voor een zaadje toch juffie: ben ook zulke planner net zoals jou en het is moeilijk om het los te laten maar zo maak je jezelf helemaal gek!!!! dikke knuffel meis xxx
juffie misschien acupunctuur erbij doen voor de rust in je koppie??? en daarnaast kun je het als ondersteuning gebruiken in de mmm. Kiyeko heeft het ook gedaan en volgens mij kipjes ook.. maar dat weet ik niet zeker..
@ kiyeko, Mooi omschreven idd ! @ juffie, Ik begrijp je helemaal hoor ! En je krijgt ook een hoop voor je kiezen in een keer. Maar als je jezelf gek maakt schiet je er niks mee op, je hebt er dan alleen maar last van. Vertrouw op je artsen en op je gevoel. Niet al te veel op je lijf letten , want de hormonen doen rare dingen ! En je kan het gewoon !! Als wij het kunnen kan jij het ook ! Kop op ! . Tip : lees een lekker boek 's avonds, kun je misschien je gedachten wat verzetten. @ all, Even ego, Net de echo gehad ! Zelfde vrouw als in het ziekenhuis. Hoe toevallig !! . Ons ukkie doet het goed , bewoog nu maar 1 keertje en hartje klopte weer stevig Eierstokken nog steeds vergroot. De beeb is nu 3.71 cm hihi Zal de foto in mijn album zetten zo.
Lieve kipjes wat ben je toch een schatWat fijn dat jullie ukkie het goed doet, geweldig! Gaan die eierstokken van jou nog verkleinen? Dames ik was het zat met mezelf gek maken. katek ik heb meteen de accupunctuur gebeld waar ik al eens vaker contact mee heb gehad maar niet naar toe ben "gedrufd" omdat ik de nuchtere ben, och ik kan dat allemaal prima zelf. Ik heb zojuist het nummer opgezocht, gebeld en meteen een afspraak gemaakt voor morgenvroeg voel me nu al rustiger. Ben heel benieuwd of zij me kan helpen wat spanningen los te laten en mijn eitjes goed te laten groeien. Liefs Juffie (o nee mijn rijst kookt over, gevolg hele plaat ERROR grrr)
Kipjes, wat tof zeg weer een goede echo!! Joepieee!! Juffie, take it easy meis...goed dat je actie onderneemt om tot rust te komen. Want het is erg zwaar allemaal, en als je ej dan ook nog niet goed kunt ontspannen dan word het 10x zo zwaar allemaal. je moet er niet aan onderdoor gaan he'?!! Goed op jezelf passen, en je mag af en toe best eens tegen jezelf zeggen: "Doe maar een stapje langzamer, het hoeft niet allemaal perfect, concentreer je maar op je behandeling, de artsen weten wat ze doen, ik mag me overgeven, en neem je rust. xxx
Kiyeko: vreemde gewaarwording maar puntje is inderdaad roder...vreemd. betekend dat dan iets? Panter: bedankt voor je lieve woorden!
jullie stelletje kletsende miepen!   juna: ja stom lichaam he.. haha.. nu nog niks...   dreamer: ja ik heb deze ''ronde'' mijn ei een beetje gegokt ook omdat mijn test nog niet helemaal posi was, maar ik was naar de kaakchirurg geweest en was niet echt in staat om mijn ovutestjes nog eens goed bij te houden haha.   dreamer: hier net zo.. man is ook zo nuchter als wat, terwijl ik al snel heel zenuwachtig kan zijn... oh vind het zooo spannend voor je!!!   bailey: galaanvallen door galstenen? zo ja.. oh dat doet echt mega pijn... hier ook een hele tijd gehad.. mijn god.. je gaat echt door de grond dan.   OOK: ja die is duidelijk ja hahaha   kiyeko: fijn dat het nu beter gaat! en lekker joh even op vakantie!! geniet ervan.   zonnestraal: fijn dat je niet misselijk bent.. enne lekker dutje doen hoor!   juna: ik heb 20 uur op contract dus ik blijf gewoon werken wat ik nu doe.. misschien nog wel minder...   kiyeko: haha saté's hahaha leuk he die telefoons!   kipjes: fijn dat de echo weer goed was!! zo heb even vluchtig gelezen hoor dus voor als ik iemand vergeten ben..tja das pech! haha nee geintje.. solly!