@ kiyeko, Nooit geweten, wat apart. @ juffie, Zie je wel !! Hup hup relaxen jij ! @ Da Nog geen ongi ? He bleghhh Doe ff een ongidansje @ juna, Foto's staan in mijn album. Weer een beetje vage foto's maar je kan het wel voldoende zien
@ kiyeko, Thanx meis. Je zal verbaasd staan hoeveel er al veranderd is sinds de eerste echo ! Ik moest er echt van huilen vorige week ! Als je de mogelijkheid hebt zeg ik : filmen !! Dan kun je het nog terugkijken. Zo mooi om te zien ! Geniet ervan morgen !
Kipjes zal zo je echo bekijken! Juffie wat goed dat je de stap hebt genomen! Komt helemaal goed meid! Ego: baby is giga druk.. Buik gaat alle kanten op. Pff..ben zo benieuwd wanneer ze er uit wil!
Ja ben ook heel opgelucht en heel erg benieuwd wat dat voor mij doet de accupunctuur. Hoop dat ze me kan helpen ontspannen en goede follikelgroei. Ben benieuwd?! Liefs Juffie
haak hier weer in hoor meiden!! kipjes super mooie echo!!! lekker genieten meid!! kiyeko veel plezier morgen bij de echo!!! juffie hopelijk kunnen ze morgen al wat zien met de fm! succes morgen nou hier vandaag dd nog een keer gebeld ivm reserveren. nou blijkt dat er inderdaad weinig van de donor is. namelijk voor 2 iui's of voor 1 ivf. en I zei omdat ik al ivf heb gehad dat dr s zeker voor ivf wil gaan, maar dat wil ik zelf nu ook wel want met 2 iui's heb je echt weinig kans omdat bij mij de iui's ook niks deden, dus het wordt zeker ivf weer. van de week maken ze alles in orde en krijg ik volgende week de rekening. als ik halverwege de week nog niks heb wel ik gewoon weer, maar het was nu wel voor ons gereserveerd zei ze. sorry wie ik allemaal vergeten ben!!!! dikke knuffel allemaal!!! katek spannend wanneer de kleine zich laat zien hopelijk hoef je niet lang meer te wachten
hoe blij kun je zijn he soms met je ongi!!! hier is ie helemaal van slag van de bevalling. als die volgende jaar maar weer op orde is als we weer ivf willen gaan doen. dus we hebben nog dik een jaar!!
@DA: jeeeeeeej op naar de IUI! Nu geen heel laat ei krijgen he @Girl: geeft wel druk zeg, maar 1x IVF. Cyclus komt wel weer in orde hoor meis. Je lichaam is nog aan het ontzwangeren. @Katek: je hebt een goed huisje voor je meisje daarbinnen, ze houdt het aardig uit @All: ik heb ongi krampjes... Nu gaan de dagen nóg langer duren
Kiyeko, succes met de echo!!! Spannend weer!! Girl, voor 1 IVF dus. Maar dat gaat helemaal goedkomen . Dreamer, pfffffff spannend hè . DA, yessssssssss!!!! Jeetje spannend zeg!!! Op naar roze!!! Kate, zit je beebje nog in je buikje??
Kiyeko veel plezier straks! Zonnestraal ze zit er nog in.. Hoop op 15 april.. Da nee ik zie dat niet op mijn mob.
Girl, mss kan je vragen om dan icsi te doen...met icsi hebben ze maar 1 rietje nodig. Met ivf hebben ze 3 rietjes nodig. DA, jeeej! het gaat beginnen!!!
nee wij niet, hebben geen familieleden met afwijkingen etc en daarnaast zou een kindje met down ook welkom zijn.. we zouden het zowiezo niet weg laten halen dus zo´n screening was voor ons niet nodig.