We hebben zo'n grote wensballon opgelaten met zn tweetjes in het park met een liefje kaartje eraan....de onze had een tekst erop met in altijd in onze gedachte met een plaatje van een vlinder erop...(zoals hieronder maar de onze hadden we laten maken met deze tekst erop) Verder heb ik alles uitgeschreven in het 9 maanden baby boek...ook de dagen erna heb ik daarin uitgeschreven dus dat is voor ons ook een dierbare herinnering Tja en meisjes zijn vaak papa's kleine meisjes....heerlijk dat ze nu al op hem reageert!! Geniet ervan meid!! Liefs
kiyeko: fijn dat alles goed was bij de echo!   die wet moeten ze gewoon helemaal niet gaan invoeren... stelletje eikels..   kwa vertellen van een zwangerschap, wij hadden t ook meteen verteld.. maar dat gaan we nu ook niet meer doen, mocht t zover komen.. pas met 12 weken.   bob: spannend ook op t wachtbankje!!   dreamer: nog 7 daagjes !!!!!!     juffie: akelig dat die naaldkes zeer deden... das echt niks voor mij joh! hoop dat het je gaat helpen.
Meiden zijn weer thuis. En goed nieuws! Ging hard aan elke eierstok waren al zeker 5 eicellen te zien, ikke blij In plaats van vrijdag moeten we nu zaterdag weer op controle komen bij dokter H. Hopelijk gaan ze nog allemaal mooi doorgroeien met 10 follikels ben ik heel blij! Fijne avond meiden. Liefs Juffie
@Juffie: fijn dat je nu een goed gevoel erbij hebt! @Kiyeko: hoop dat het helpt! @Bob: wat een verhaal van die hond! @DA: ga zondag testen @Terugzetten in tijd: doen ze idd aan de hand van de afmetingen. Maar ons meisje had vanaf het begin een groeiachterstand, dus als ze die metingen hadden aangehouden had ze niet de juiste behandeling gekregen. Dus hou zelf ook goed in de gaten of het kan kloppen! @All: heb nu bruine afscheiding. Ben benieuwd hoelang het aanhoudt. (en vind het toch wel een beetje eng, ook al kan het geen kwaad)
@Panter: ja is het ook Had vanmorgen een puntje bloed aan mn bmm en nu dus bruin sluimverlies (dus oud bloed) Maar vind het een beetje eng haha. Hoop dat alles goed gaat!
Vind het serieus eng om naar de wc te gaan Bang dat ik ineens ongi ben ofso, heb best veel ongi pijn namelijk. Maar had net niks met afvegen, dus zal wel goed zitten toch. Vind het enger dan ik aan mezelf durf toe te geven volgens mij. (en manlief vind t ook eng trouwens! dus dat helpt ook niet mee haha)
dreamer: relax en denk maar aan mij en dat ik over 17 nachtjes slapen bij je op de stoep sta.. word je vast rustig van he..
dreamer dat is een goed teken bruinverlies. heb ik ook gehad en toen ook voor de eerste keer en die was raak. dus ik denk dat jij ook over wat daagjes een mooie test in handen hebt!!! duim nog heel hard voor je!! bob succes op de wachtbank!!! hopelijk jij ook een mooie test in handen!! duim voor je!!! juffie wat fijn dat er al 10 follikels zaten!! misschien komen er nog wel meer bij!!! over wanneer vertellen van zwangerschap. hier gelijk gezegt toen het gelukt was maar iedereen in omgeving wist er ook vanaf en die vroegen ook wel is wanneer ik mocht testen enzo dus ja dan kun je niet tot de 12 weken wachten. maar was wel handig als het mislukt was en je verdrietig was dat ze weten waarom je zo bent.. nou iedereen dikke knuffel!!! er is zoveel gekletst dat ik niet meer weet wie wat schreef!!!
@Girl: jij dus ook innestelingsbloed gehad? Hoeveel dagen na je ei/tp? En wanneer had je toen getest? @DA: heel geruststellende gedachte ja
dreamer ik heb ook innestelingsbloeding gehad jah. ik had dat volgens mij op dag 5 na tp. en heb toen 2 dagen voor nod getest dus 12 dagen na tp. spannend meid!!!
meld me even.. ze is er nog niet dames! Diarree houd wel aan en ook een zeurend gevoel in de ondrebuik, beetje lastig om te beoordelen of dat bm of darmen zijn.. vandaag op de weegschaal een record bereikt. ben nu 25 kilo gegroeid.. en niemand ziet het.. hahah.
Kiyeko fijn dat je, je niet zo hondsberoerd voelt, misschien helpen die magneten dan toch wel.... Ik ben sinds vandaag heeeeeeeel moe en beetje duizelig, vraag me af of het misschien van de eerste acu behandeling kan zijn? daar zei ze wel wat van. heb haar even gemaild zal het dan wel horen Juffie
katek wat maak je het spannend!!! Whieeehoeeeeeee ze is er bijna. Die diaree zegt volgens mij wel dat je lijf zich aan het klaarmake is voor de bevalling...spannend!!!!