ben zo bang dat ik me zelf tijdens de bevalling dan ook bevuil.. brrr.. vind dat zo´n erg idee.. kiyeko wat super dat je goed van bed bent gekomen! Juffie ben benieuwd of het aan de acu kan liggen..
katek: ja snap dat je daar bang voor bent, maar ik denk dat t je geen drol <--hihi kan schelen als je bezig bent, dan ben je te druk met andere dingen hoor
oh eergister.... ik geef aan bij mijn leidinggevende (tijdelijk andere locatie) dat wij in de mmm zitten en het dus voor kan komen dat ik me dus pas de dag ervoor of de dag zelf afmeld..reactie: oh we hebben er wel meer ronlopen hier! hij vroeg hoe oud ben je eigenlijk.. ik: 25.. hij oh hahahahahha je bent nog hardstikke jong joh.......
Katek de VK en gyn zijn altijd blij als ze poep zien. Dat betekend dat je goed perst en dat de baby er bijna is. Zodra je gaat poepen gaan zij roepen: Nog 1 flinke push en je baby is geboren. Bijna iedereen laat wat gaan tijdens de bevalling..niks om je voor te schamen hoor. ze zijn er aan gewend en zullen het nooit zeggen, maar voorzichtig weghalen en doorgaan met de bevalling.
Kate aan de diarree, beebje komt eraan!! Ze maakt zich klaar nu!! En poep halen ze stiekem weg, heb jij niet eens in de gate. Maar snap het wel, maak me ook druk om dat soort dingen. Ga je thuis bevallen??? DA, goed dat je leidinggevende op de hoogte is!! Juffie, las ik nou dat er 10 follikels klaarliggen??? Cool!! Dat worden er wel een paar meer hoor meis!! Oh juf, ik was heeeeeeeeeeeel moe van de Puregon. Kiyeko, vet cool jullie echo!! Toppie!!! Vannacht voor het eerst goed geslapen sinds ik zwanger ben, was gesloopt. Ik pieker ook zoveel. Hoort dat erbij? Ik pieker over onzinnige dingen ook en dan lig ik wakker tot 03u. Of ik ben wakker om 06u.
Da: Wat een stomme opmerking....hebben ze tegen mij ook weleens gezegd "o toen wij de eerste kregen waren we al 10 jaar getrouwd en was ik 31" nou prima fijn voor je dacht ik, ik niet en wij hebben niet voor niks de keus gemaakt nu aan kinderen te willen beginnen en niet als ik 30 ben pffff sommige mensen, kan er erg boos om worden soms, maar ja ook dat helpt geen mieter! Katek: SPANNEND! kijk iedere dag of er al nieuws is. kan me voorstellen dat je daaraan denkt dat je daar "bang" voor bent, maar meid ik denk dat je dan heeeeel druk bent met andere dingen. Zonnestraal: Hoe is het met jou? Misselijkheid weg? of in ieder geval minder? Misschien zijn die magneetjes die Kiyejo heeft ook wel wat voor jou tegen de misselijkheid? hadden jullie niet dezelfde acu? Liev: Meis hoe is het met jou? En je 2 beebjes? All:Sinds vandaag kan ik overal om janken. Collega (tevens vriendin) vroeg me hoe het ging nu, of het zwaar was, ja hoor daar ging ik weer pfff, ben helemaal niet zo'n jankerd maar tegenwoordig....lang leve de hormonen! Liefs Juffie
Juffie, minder misselijk door de Losec. Is medicijntje tegen het maagzuur. Ik was misselijk van het maagzuur. Dus ik kan wat meer genieten. Ja die hormonen zijn verschrikkelijk....maar voor een goed doel!!
DA naja je kan er vanuit gaan dat je leidinggevende er luchtig over denkt in ieder geval.. pfff.. Poep.. ja maar toch.. die lucht enzo.. whelp.. haha. Ik wil in het zkh bevallen trouwens. Zonnestraal dat wakker liggen kan er bij horen hoor! Niet niks zwanger zijn en logisch dat je kan gaan liggen piekeren!
Juffie ja die hormonen... geeft niks hoor, het is ook allemaal niet zomaar iets!!! Lekker janken hoor als je daar behoefte aan hebt! Tis nog altijd een verwerkingsproces enzo natuurlijk plus dat je de zekerheid van de uitslag van de tese nog niet hebt..
Maar daarom heb je nu de diarree...is door de natuur al bepaald dat je darmen schoon zijn voor de bevalling!! En mocht er wat komen is het weg voordat het stinkt!! Maarre, jij zit in een roes zometeen, ff denken hoe die hormonen ook alweer heten ...uhhhhh....vergeten, pfffff . Anyway, 1 of ander hormoon komt vrij en daardoor ben je in een roes en komt er een oer-Kate naar boven . Bevalling thuis Kate?? oh ziekenhuis lees ik....
ja enorm.. maar aan de andere kant denk ik..pfff als die en die het kunnen, dan kan ik het ook. Ben eerder bang voor complicaties enzo. En dat het dan alsnog misgaat en je alsnog met lege handen staat weet je wel.. Maargoed gelukkig gebeurd dat niet heel vaak. Dan ben ik liever al op de goede plek (zkh) dan dat ik met spoed 30 km verder op moet zijn.
@Katek: ik was ook bang dat ik zou gaan poepen. Heb ook tegen manlief gezegd dat mocht ik poepen, hij het niet mocht zeggen en zeeeeeeker niet mocht zeggen dat het stinkt! Want dan weet ik zeker dat ik had gestopt met persen haha. Maar gelukkig heb ik niet gepoept. En tijdens het persen merk je niet of je wel of niet poept, dus daar ben je ook niet mee bezig dan. @Zonnestraal: piekeren hoort erbij! @Kiyeko: fijn dat de magneetjes lijken te werken. @DA: pff nutteloze opmerking weer. Knuff meis. @Juffie: heerlijk die hormonen @All: tot nu toe nog geen bloed of bruin gezien. Gisteren had ik een heel goed gevoel. Vandaag is dat gevoel wat minder, geen idee waarom. Spannend allemaal!
katek er komt bijna altijd wat mee met persen hoor!! hier zeiden ze dat je dan juist goed perst en ik had het ook hoor... niiks ergs aan. ze doen veel bevallingen.. dreamer maar dat is juist goed dat je bruinverlies is gestopt.. heb goeie hoop!!!! zonnestraal helaas hoort het erbij ik was ook altijd vroeg wakker. zat ook al om half 7 beneden terwijl ik vrij was toen. gewoon s'middags ff lekker gaan liggen!!! kiyeko fijn dat de magneetjes werken!!! da wat een stomme opmerking... juffie die hormonen doet wat met je... komt allemaal wel goed.
Dreamer zal dat ook tegen mijn man zeggen.. ik zie hem al staan.. haha.. thanks voor de tip! Spannend hoor met je bruinverlies enzo.. Girl je hebt gelijk. moet het alleen nog in mijn hoofd printen dat het ok is.. haha.
katek komt allemaal goed... je denkt daar dan niet eens meer aan!! haha wel spannend wanneer de kleine meid komt!!!
ZOnnestraal: Inderaad er lagen 10 follies klaar die mee gingen doen en nog veel kleine, ben benieuwd zaterdag weer op controle. Voel mijn buik super goed, een "vol" gevoel zeg maar en af en toe steken. En ik ben heeeeeeeeel moe, jij was er ook zo moe van? dan zal het vast van de puregon zijn, kan om 20.00uur naar bed als ik wil, maar das ook zo saai voor vriendlief.. Nu alleen maar hopen dat ze niet te vroeg gaan springen daar ben ik wel een beetje bang voor.... Liefs Juffie
juffie als het goed is gaan ze pas springen rond de 20mm dus je hebt nog tijd zat lijkt me. Krijg je ook pregnyl voor de punctie? Als het goed is kunnen ze het goed inschatten wanneer je de pregnyl moet spuiten. Normaal gesproken is je cyclus ophol door deze medicatie dus vraag me af of ze zouden kunnen springen uitzich zelf, volgens mij niet nl..