Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Bedankt Girl panter en Da..

Moet dinsdag 24 april naar de infodag toe ga ik hier ook vragen over stellen..
    Juffie succes morgen..

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @DA: contact met je vader is nu weer goed dus?
    Ik geef je groot gelijk dat je gestopt bent.
    Niet vanwege het geld overigens, dat vind ik geen goede reden om te stoppen.
    Maar wel omdat ik me afvraag of de therapie je werkelijk helpt/hielp en volgens mij was dat niet het geval.
    Al zenuwachtig voor de IUI? :D

@Juffie: komt allemaal goed meis.
    Je hoeft niet elke seconde iets te voelen.
    Volgens mij sta jij stijf van de spanning!

@Katek: bij ineens minder leven ALTIJD bellen!
    Echt doen hoor meis.
    Dan krijg je gewoon een ctg om te zien of je meisje het nog fijn heeft.
    Komt katekbeeb op jullie kamer te slapen de eerste tijd?
    Ik hoop dat je geen dwang krijgt wat betreft kijken of ze nog ademt.
    Was ik zelf wel bang voor (ben daar wel zo'n type voor vind ik) maar heb het gelukkig niet gehad.

@All: ik ben moe, heb het ijskoud en een opgeblazen buik.
    Maar verder geen kwaaltjes meer, dus geen idee of ons beebje goed is ingenesteld...
    Morgenochtend maar snel plassen zodat ik niet kan testen :p

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Gaat eigenlijk wel, vind het wel erg spannend omdat het de vorige keer bij de tweede meting fout ging.
    Ik ben niet goed in dit soort dingen, hopelijk hebben we het snel gehad...! Dat zou prettig zijn :)
    Ben inderdaad erg gespannen maar losser als dit wordt im niet haha!
    Ben blij als de punctie is geweest ik hou nog wel even vol!

X Juffie

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: adem in, adem uit.
    Als je eierstokken na zo'n korte tijd al zoveel eitjes laten groeien, dan zullen ze echt niet ineens stoppen.
    Enne .. eigenlijk zou het je eerste FM zijn, dus misschien kun je je gedachtes nog foppen? :p

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: nee ik heb ook niet t idee dat de therapieen mij helpen idd.. sinds ik geen gesprekken meer heb gaat t een stuk beter..
    ben NOG niet zenuwachtig.. maar ben ook nog ongi.. als ik met de ovutesten ga beginnen zal t wel komen denk ik.. haha ik deed dat ook altijd, smorgens gauw plassen zodat ik niet kon testen! haha... ben benieuwd zondag!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Da: je hoort het meteen zodra we wat weten :D
    Wacht maar, ik help je wel zenuwachtig worden hahaha.
    Ben ik heeeeel goed in!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nana, even een dikke knuffel voor jou ;)

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: nee mij niet zenuwachtig maken hoor, krijg ik dalijk een heel laat ei van! en dat wil ik niet! haha

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Verrek inderdaad morgen pas de eerste fm bedankt voor de tip dreamer!
    Heb gewoon de zenuwen, och mensen wat een gedoe allemaal! Als het maar werkt he dan is het allemaal niet zo erg!
    Komt goed!
    Ga lekker in bed Hollands got talent kijken met kopje thee mmm heerlijk!

X Juffie

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiyeko, fijn dat je je beter voelt!!! Hopelijk kan je nu echt gaan genieten!

hahaha ben jij mijn tweelingzus ofzo???!!!! :D

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    En dreamer al getest?? Wahaaaa het is zooo raak bij jou, ik voel het hahaha

Ik zit pas 6 dagen dpo heeft voor mij nog geen zin...ga ook niet testen want volgende week donderdag moeten we naar het zh voor de uitslagen van m'n bloedprikken, tempen etc. Bob man krijgt de uitslag van de sementest en de uitslag uroloog dus we zien het wel...
    Heb geen klachten eigenlijk gister wat steken in m'n linker lies...heb een vermoeden dat het niet raak is en meestal heb ik daar gelijk in...balen want dan ben ik ongi op de vakantie :(

@kiyeko heerlijk niet meer misselijk :D

@panter, DA en Katek herken ook wel wat van mijzelf in jullie verhalen...als ik in een andere auto moet rijden dan die van mijzelf dan schiet ik al in de stress...ben een enorme muts en kan soms slecht omgaan met veranderingen en ook ik ben lichtelijk neurotisch over stekkers, brand, hysterische drogers etc hahahaha

@zwangeren hoe gaat het met jullie??? Sweet, liev, Mona, dreamer ;) Katek, kiyeko, bailey, hope, zonnestraal, kipjes en volgens mij vergeet ik nog zwangeren....jeetje wat een goede lang lijst!!!!

@iluna en girl doen jullie kleintjes het ook goed?? Dikke knuf voor jullie beide!!

@juffie...relax meis hahaha het komt goed!! Geen stress is de beste omgeving om eitjes in te laten groeien meid...makkelijker gezegd dan gedaan dan snap ik wel hoor...moet wel steeds om je berichtjes lachen...je lijkt met je berichtjes een beetje op dat konijntje uit Alice in Wonderland (lief en goed bedoeld met een goed en vet knipoog) Die had ook alleen maar haast en was druk en stress...het komt goed meid, iedereen geloofd erin nu alleen jij zelf nog :D Dikke knuf voor jou

@de rest goedemorgen...ik heb zo lijst met verjaardagen wel 3 stuks vandaag en morgen naar het Brabantse land naar kennissen...druk maar gezellig :D
    Jullie allemaal een heerlijke dag toegewenst met zon, positieve testen, fm-en, eisprongen, beebjes, echo's of gewoon even niets dat kan ook :D
    Enjoy lieve dames en vanaaf check wellicht nog even in of Katek nog heeft ingecheckt hihihi

Dikke kus en knuf

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob: hoop dat je niet ongi word als je op vakantie bent!!

katek: je weet wel dat je meldplicht hebt he! geld ook in t weekend! :p

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lieverds ff snel.
    12 eitjes paar grote al van 18mm.
    Meteen cetrotide moeten spuiten bij thuis komen.
    Baarmoedervlies is nu 9mm.
    Maandag weer terug waarschijnlijk woensdag of donderdag punctie en tese.

Reageer straks langer.

Liefs Juffie

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer beebje was later ineens wel heel druk. Gekke is dat ik het wel kan zien maar nauwelijks voel omdat de placenta er voor ligt.. dus ze beweegt wel, maar ik moet alleen kijken naar mijn buik. De hele avond was ze druk dus gelukkig maar! Ja ze komt eerst bij ons op de kamer. Wiegje staat er al. Mijn man is ook wel bang dat ik haar ga controleren of ze wel ademt enzo maar ik denk het niet.. ik doe dat ook niet bij logeetjes die wel eens komen logeren, maargoed mocht dat zo zijn dan zou ik wel hulp zoeken denk ik. Spannend meid over een paar dagen weet je of het is gelukt!!!!

Juffie hoe is het gegaan in DD?

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter haha ja misschien wel.. had vroeger wel een denkbeeldig vriendje en voelde me vaak alleen.. dus wie weet!!

Bob spannend hoor meissie.. maar zo vervelend al die symptomen.. ik zou de hoop nog niet opgeven hoor! Ik blijf hard door duimen voor jullie!

juffie wat een goed nieuws!!! Volgende week al punctie! Heb je snel gedaan!! Yeey!!

Hier alles goed, beetje emo en gister en vannacht en vanmorgen baarmoeder pijn.. gaat nu wel weer. Hoop zo dat ze vandaag-morgen of maandag komt.. Heb het er wel mee gehad, wil haar zo graag vast houden ondanks dat ik wel tegen de bevalling op kijk. Maargoed dat overleven we ook wel weer. Nu heeft ze de hik, voelt zo gek, steeds een tikje achter het schaambeen aan de linkerkant.. arm ding.. ik vind het altijd zo vreselijk als ik de hik heb.. hoe moet zij zich wel niet voelen.. ik hou jullie op de hoogte hoor als er ontwikkelingen zijn!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie, wat goed!! joepieeee!!

katek, hopelijk komt je meissie snel!!! Ik doe alvast weer de bevallingsdans voor je rond 0.00 uur vannacht!

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    haha dank je! :D

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob met ons meisje gaat het heel goed!!! dinsdag weer naar cb toe voor prikjes en controle enzo... hopelijk heb je een mooie test in je handen!!!

juffie wat fijn dat er 12 zitten!!! al snel de punctie...

katek hopelijk komt jullie meisje snel!!!

vandaag en morgen laatste dagen vrij en dan maandag weer werken... heb wel een brief gekregen dat me ouderschapsverlof is goed gekeurd dus heb een goed vooruitzicht :)

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: oh ik denk dat ik dat wel zou doen.. controleren op t ademen.. doe ik soms op mijn werk al bij kleine baby'tjes .....

dreamer: ben je snel nieuwschierig?? zo ja! ik heb 'n klein kadootje voor je meisje gekocht :D

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juffie: groeit goed he! ben benieuwd wanneer de punctie is! spannend!

Deel Deze Pagina