Juffie pittig hoor dat spuiten en alle spanning erom heen!!! Hopelijk snel de punctie en tese.. En dan binnen enkele dagen het grootste cadeau tot nu toe... Een tp!!!!! Juna irri in de knoop met jezelf... Lastig is dat... Hoe komt het?? Panter en Ook thsnks voor jullie reactie, zo lief!! Pantertje hoop zo dat het voor jou snel raak is!!! Katek hou vol he... Vliegt mij momenteel ook ff aan hoe ik komende week nu weer door moet komen, ti's wat die laatste loodjes... Heb ik nu de meeste gehad v vsbdaag ? Geloof het wel.. Dikke zoen ook voor alle anderen!! Xx
hey allemaal, ik haak hier weer in.. Heb door weekje vakantie even 42 pagina's gemist en dat is me een beetje te veel om bij te lezen... Katek, bij jou nog alles rustig? Liev, bij jou gaat het ook hard he, nog even en je twee kleintjes zijn er ook al! Girl, hoe was de eerste tijd werken? OOK, weer wat meer rust? Panter en Darkangel, hoe gaat het met jullie? Juffie, morgen weer controle en dan binnenkort punctie? Ben benieuwd wat het eindresultaat is! Dreamer, weet jij al meer (of heb ik dat gemist?) Voor de rest, ik schuif vanaf morgen weer echt aan en zal dan proberen meer te reageren, maar vind het ook lekker om de vakantiemodus met weinig aan mijn hoofd erin te houden...
@Liev: balen van de straie! Maar gelukkig worden ze vanzelf minder zichtbaar. @Ook: kan je al wennen in je nieuwe huisje? @Katek: wanneer is het volle maan? @Bob: pijn in liezen = goed! Ik duim. @Juna: knuffel meis. @Juffie: klinkt goed allemaal! @Girl: sterkte met je meisje achterlaten meis. @All: test was akelig wit vanmorgen Maar heb de testen van mn dochter erbij gepakt en daar zag ik op dag 11 eigenlijk pas een heeeeel licht streepje. Dus we testen vrolijk verder
liev balen dat je met je bekken zit... en zeker baal je er toch wel van als je nu ineens straie krijgt. hier pas gekregen toen ze helemaal zakte... dus ook op het laatst pas maar je krijgt er iets heel moois voor terug en het wordt ook wel lichter in de loop van de tijd... katek spannend hoor hopelijk komt ze snel!!!!! ook hoe bevalt je nieuwe huisje?? en je werk?? mona morgen is me eerste werkdag... moet van 13.00 tot 18.00 dus ook een kort dagje... heb je een fijne vakantie gehad?? groot gelijk dat je in de vakantiemodus blijft... dreamer gelukkig hoeft dat nog niet deze week alleen zaterdags pas... maar wel bedankt!!!! balen van de test maar je bent nog erg vroeg dus hopelijk komt het goed!!! duim hard voor je!!! bob duim voor je!!!!
Dreamer, duim voor je! Girl, succes dan vanmiddag! Werk niet te hard! Juffie, hoe was de echo? Bob, hoe gaat het met jou? Kiyeko, fijn dat misselijkheid minder is! Zonnestraal & Kipjes, hoe gaat het met jullie? Juna, fijn dat je geen klachten hebt, maar balen van je onzekerheid en dat je met jezelf in de knoop zit. Hoop dat je je snel beter voelt!
Mona hoe was je vakantie? waren jullie nog weggeweest? Liev gaat idd snel bij jou! Spannend meid, gaat vast goedkomen! Ken veel twee en drieling moeders! Dreamer ik geloof pas in mei.. zal even kijken 6 mei pas, ben dan hopelijk al ingeleid.. 21ste is nieuwe maan.. zegt dat ook wat? Ik duim voor je op 2 mooie streepjes!
Dreamer, heb je alweer getest meis????? Pfffff wat spannend!!! Monatoetje, leuk je weer te zien hier . Hoe gaat het met jou? Kinderkamertje al af....ennuh, foto's please!!! DA, wanneer komt je ei ongeveer??? Aaaaarggghh en dan gewoon IUI!!! Juna, och wijffie toch....die onzekerheid. Waarom doe je gewoon niet een betaalde extra echpo??? Kost iets van 35 euro geloof ik. Ik teken voor geen klachten, lijkt me heerlijk!!! KateK, kate-beebje nog in je buik??? Beebje van kate, ben zo nieuwsgierig naar je!!! OOK, hoest in je huisje meis?? Kan S. goed wennen daar??? Juffie, die eitjes springen echt niet door de cetrotide. Voel je je al wat beter? Wat een rotspul hè! Liev!! Leuk je weer te zien hier . Och je bekken ja, kan me voorstellen met zo'n buikie....en zo'n poppetje als jij . Tsja word nu wel heel zwaar voor je hè!! Heb jij kinderkamer al af?? Foto's??? Panter, hoest met je?? Ik kan niet wachten totdat je gaat beginnen met ICSI, ben heel positief wat dit betret bij jou . Annaatje, jouw naam schiet de laatste paar dagen in m'n hoofd? Hoe gaat het nu met je??? Bob, please please please.....laat ons hier een positieve test zien!! Heb goede hoop!! Kiyeko, wat fijn misselijkheid weg. Heb gelijk een afspraak gemaakt voor a.s. Donderdag . Heb zo'n last van maagzuur daardoor misselijk....blehhhhh!!! Girl, alweer bijna werken??? Wat gaat dat snel zeg? Geef je nog BV? Kolven op het werk? Met je meiske alles goed las ik . Denk denk denk.....pffffff, heb ik iedereen gehad??? Zo niet, SORRY!! Hier een wat betere dag, minder misselijk. Eet kleine porties nu, maar heb ook honger . Dames, na het stoppen van de utrogestan....voelde jullie je toen ook wat beter??? Maagzuur komt door de steiging van progesteron las ik op internet......en die bollen zijn ook puur progestreron....dus dubbel zoveel. Dus ik dacht, zal maagzuur minder worden bij stoppen van die mutsenbollen??? A.s. Donderdag 2e echo.....brrrr.....ben echt zenuwachtig!! Nadeel MMM, zwangerschap is gewoon vol onzekerheid .
hey, ei komt denk ik volgende week ergens.. hoop niet dat die door de spanning heel veel later komt.. ik ben werken, tot vanavond! zonnestraal fijn dt je wat minder misselijk bent!! zal wel veel schelen denk ik
Zonnestraal ons kind is dwars.. haha had zo gehoopt op een bevalling voor 40 wk maargoed, des te langer heb ik zwangerschaps-bevallingsverlof.. haha zo moet ik het maar zien.. Ik heb zelf geen last gehad van maagzuur door de bollen, wel van mijn hoogzittende bm.. en dat ook al eerder dan 20 wk wat niet vaak voorkomt. Ik had geloof ik wel meer energie na het stoppen met de bollen..
echo gehad, zag er allemaal prima uit. Alleen voel ik me doodziek, moesten vanmorgen eerder komen ben alleen maar misselijk en overgeven bah! Ze hebben bloedgeprikt om te kijken of daar iets aan scheelt, virus? te hoge hormoonspiegel? als dat zo is dan gaat de punctie niet door..... Is wel allemaal ingepland donderdag om 9.30uur ben ik aan de beurt, mijn vriend woensdag of donderdag dat horen we vanmiddag dan bellen ze op om te zeggen wat de bloeduitslag is en wanneer de tese gaat plaatsvinden. Ik mag gelukkig tegen de misselijkheid en overgeven domperidon pakken hopen dat het helpt en dat ik me snel weer goed voel, want dit is 3x niks zo pffff.... vannacht om 5uur al boven de wc gehangen.... Hopen dat de uitslag ok is, en dat de punctie wel doorgaat donderdag, wil er vanaf zijn! @Zonnestraal: Hoelang ben jij daar "ziek" van geweest? Was je daarna ook nog ziek van de utro of ovitrelle/pregnyl? Was je ook zo misselijk en niet kunnen eten? Liefs Juffie
@ ego: sorry meiden ben er met mijn hoofd echt niet bij, lees wel mee sla de helft maar op...voel me rot om persoonlijke reden...terwijl er eigenlijk niks aan de hand is...klinkt dit stom? En onzekerheid, tjaah je zullen het allemaal herkennen...heb altijd gedacht als ik ooit zwanger ben, geniet ik vanaf de dag dat ik het weet, maar helaas....toen ik de echo's heb gehad gaat het super dan straal ik. Dit duurt minstens een kleine week en dan is het over....en dan denk ik bij me zelf...doe niet zo stommmm....waarom zou het niet goed blijven gaan? De artsen en vk waren zo enthiosast over mijn echo's alles zag er perfect uit......en heb ook nergens geen last van....maar waarom dan die onzekerheid? Na 2 mooie echo's kan ut toch niet zomaar mis gaan? Sorry voor mijn hele erge echo post....moest het even van me afschrijven Zonnestraal spannend echo donderdag!!!!! Moet je daarvoor nog na dd? Juffie getsie, bij jou zit ook altijd alles tegen! Hopelijk zijn je bloedwaardes goed hoor dat de punctie gewoon door kan gaan het is jullie zo gegund! Ik duim hoor dikke knuffel! Dreamer: knuffel! Op na een positieve test en bob ook! Xxxx
Juna niet schuldig voelen hoor, dat gevoel is heel normaal.. die angst en onzekerheid blijft, dat heb ik zelfs nu nog.. als het kindje het maar red enzo.. het komt allemaal door wat we hebben doorstaan om zover te komen, dat het niet vanzelf sprekend is dat we zwanger zijn.. het is onze grootste wens, en onze grootste angst om weer te verliezen.. je mag je zo voelen meid, niks mis mee.
Juna, ik heb precies hetzelfde. Ben vreselijk nerveus en gespannen. Ik dacht ook altijd, als ik zwanger ben dan ga ik alleen maar genieten! Niet dus. Ik denk dat die roze wolk niet meer komt. Dat moeten we accepteren. Tis vooral onzekerheid, naar een echo toeleven. Kipjes hoest met jou meis??? Juffie, vooral de 1e dag na de cetrotide was ik beroerd. Misselijk ja. Toen vroeg gaan slapen en de volgende dag was de misselijkheid weg. Het zit jou ook niet mee hè. Neem maar snel die domperidon in. Das krachtig spul, hopelijk helpt het!
Lieve Juna, Het is helemaal niet raar dat je zo denkt, begrijp het volkomen meis. Tis ook allemaal 10x niks wat we hebben moeten doorstaan en nig steeds! Ook hele dikke knuf voor jou!!!! Hier inderdaad het idee dat het ook nooit eens normaal kan gaan pfff Al voelde ik me maar gewoon goed, niet zo ziek dan was ik al blij, maar ja! Hoop dat alles door kan gaan zodat we dat gehad hebben! Meid denk goed aan jezelf en jullie wondertje in wording! Hou je goed Juna! Liefs Juffie
Zonnestraal ik kan me ook helemaal inleven in jou gevoel, tis ook wat he! Ik ben hetzelfde en ben ook bang dat ik daardoor maar de helft zo kan genieten als ik ooit zwanger ben dan dat ik zou willen.... Cetrotide is klote spul! Toch houden ze daar vol dat het daar niet van kan komen, en ik denk juist echt van wel! Hoop dat het bij mij ook snel weg is want dit is 10x niks zo. Kan gewoon niet eten van misselijkheid vreselijk. Hoop dat als de domperidon werkt ik wat kan eten, want daardoor voel ik me ook zo slap als een vaatdoek. Zonnestraal knuf voor jou! Hou je goed! Liefs Juffie
@Juna: koop een doptone meis, scheelt je een hoop stress. Angst is normaal, probeer het alleen niet te laten overheersen. @Katek: hoop dat je voor de volle maan al bevallen bent dan ja! Idd, lekker langer verlof @Zonnestraal: als jij je beter voelt bij stoppen met de utro mag dat prima hoor! @Juffie: oei nu al zo ziek van de hormonen, dat beloofd wat voor de resterende 9 maanden! (of is het toch weer ziek van de stress? want daar ben jij volgens mij erg gevoelig voor of niet?) Spannend dat woensdag of donderdag de TESE gaat gebeuren. @All: test van vanmorgen gaf een licht 2e streepje! Maar is een nieuwe kv test en heb gelezen dat die vals posi kunnen geven. Dus even afwachten wat de testen de komende dagen gaan doen.
Dames serieus, waarom heeft niemand hier een doptone? Jullie maken jezelf helemaal gek! Ik was dolblij met mn doptones (ja had er 2, 1 geleend en 1 gekregen) Als ik onzeker was of alles wel goed was pakte ik er 1 en zocht ik het hartje op. Hartje gevonden, weer gerust gesteld. Gerust gesteld en weer volop genieten! Dus dames, echt een aanrader. Koop een doptone (leukste is de duurste angelsound, dan hoor je het hartje door de hele kamer, heeft namelijk luidspreker) Niet denken dat dat juist meer stress oplevert, want meer stress dan jullie nu hebben kan toch niet. Het kan je enkel rust en tijd om te genieten geven.