Juna meis gooi alles er lekker uit hier! Hoop dat het wat oplucht voor je! Ik ga even proberen een dutje te doen op de bank en wachten op telefoontje dusseldorf..... Liefs Juffie
Dreamer wat spannend! Heb je een foto? Een doptone kan idd een uitkomst zijn, kan me de ongerustheid wel voorstellen ikzelf heb het ook gehad maar niet zo dat ik daardoor niet kon genieten. Nu voel ik de kleine al erg goed dus dat scheelt ook een hoop. Zelfs Baileyman voelt de kleine al
Dreamer: jeeeej licht 2e tweede streepje, wat spannend! Ik ben inderdaad gevoelig voor stress, maar heb afgelopen jaar zoveel stress gehad en niet een keer ziek van geweest, en nu na 2x cetrotide precies als de laatste keer wel! Kan haast geen toeval zijn dat de cetrotide daar een aandeel in heeft!? Hoop als ik zwanger ben niet op misselijkheid...... Maar ja als dat erg is zullen ze ook daar wel wat voor hebben hoop ik. X Juffie
Dreamer!!! FOTO please!!!! Juffie, ik ben er ook van overtuigd dat het door de cetrotide komt!! Ik had dat spul ingespoten, ik geloof ergens in de middag. En 's avonds beroerd!!! Ik vergeet dat echt nooit meer!! Bailey, alweer 16 weken . Wat fijn dat je je beebje al voelt!! Dat lijkt me zoooooooooooooo fijn!! Dan zal bij mij de stress minder zijn. Dreamer, angelsound/doppler ga ik zeker over nadenken . Wil eerst de echo donderdag .
Ja he! Is echt van cetrotide! Vorige keer was ik beroerd na de 2e spuit cetrotide, toen dacht ik aan een griepje?!?! Maar wat blijkt nu weer na de 2e spuit erg beroerd tja dan is 1 en 1 gewoon twee bij mij dus! Ik weet zeker dat het daarvan komt! Ik kan wel stressen maar niet zo erg dat ik er doodziek van wordt! Domperidon begint iets te werken gelukkig, scheelt iets nu proberen te eten, ben zo bang dat ik weer moet overgeven vind ik zooo eng brr. X juffie
Zonnestraal, gaat echt zo snel de weken vliegen voorbij. Veel sneller als bij ons meisje. Echt heerlijk weer dat getrappel, geeft rust en lekker momentje tussen jou en de kleine.
@dreamer yes!!! Hahahaha ik wist het!! Al die signalen waren overduidelijk hihihi....ik zelf feliciteer je alvast voorzichtig!!! Brusjespost @juna die onzekerheid blijft maar als het misgaat kun je er niets aan doen...de natuur kiest z'n eigen pad...ik heb ondanks de mmm geprobeerd zoveel mogelijk te genieten van de 11 weekjes zwanger zijn...en ik denk dat een angelsound ook een goede aanwinst is...brengt een hoop rust... @juffie wat rot dat jij zo misselijk bent...hou vol meid en ik duim dat donderdag alles een goed afloop heeft met een top uitkomst!! Sterkte meid! @girl hoe is de 1e werkdag bevallen?? Was vandaag toch van 13 tot 28u? @DA en Panter wat een spannende tijden komen er toch voor jullie aan...brrr...ik heb gewoon kriebels voor jullie hahaha @Katekbeebje kom nou meisje...*doet een bevallingsdansje* @zonnestraal spannend donderdag echo...gaaf hoor!! En jullie beebje is vast prachtig!!! @liev....wat super leuk om wat van jou te horen meid!!! Hahaha ik zag hier al een opmerking voorbij komen over 2 mannetjes in je buik...ze nemen mijn voorspelling hier over Je bent dus lekker aan het waggelen en balen van de striae maar ja wie weet zie je er dadelijk maar heel weinig van...leuk dat je hier af en toe komt buurten meis!! Veel sterkte en succes met de laatste loodjes @annaatje en Sweet hoe gaat het met jullie meiden?? @all hier op 7dpo tempdip gehad en nu vandaag was m'n temp weer 37 graden...maar ja dip zegt niets...en heb voor de rest nergens last van....Ik ga ervan uit dat ik aan de alcoholische drankjes mag op de vakantie...heb er zelf een hard hoofd in Donderdag naar het zh voor uitslagen en vandaag nog 1x bloedprikken...heb een klein beetje kriebels voor donderdag ben benieuwd wat de vervolg stappen zijn @rest van de lieve meiden, Thanks voor jullie duimen draaien En een hele dikke knuffel terug!!! Dikke knuffel
Zo....de spreekwoordelijke kogel is door de kerk! Donderdag gaat alles door! Ik ben om 12.00uur aan de beurt met de punctie en mijn vriend heeft om 11.00uur de tese in Mulheim, spannend dus. Maar wel "blij" eindelijk zullen we dan weten hoe of wat?!?! Bang voor de uitkomst en tegelijkertijd willen we het heeeeel graag eindelijk weten. Morgen nog om 10.30uur cetrotide zetten en om 01.00uur in de nacht de ovitrelle, en dan maar hopen dat ze netjes blijven zitten tot de punctie.... Wat betreft de misselijkheid gaat het redelijk. Ben nog wel heel slap omdat ik gisteren niks heb kunnen eten van de misselijkheid. Nu met de domperidon gaat het wel, heb kleine beetjes gehad. Als zich het zo voort blijft zetten ga ik morgen weer aan het werk (tot 11.30uur) heb ik ook wat afleiding aan. Alleen moet ik dan ergens op mijn werk de cetrotide gaan spuiten, maar goed ben inmiddels volleerd junk dus moet wel lukken Nou meiden ga eens even lekker fris onder de douche en dan nog eens wat eten. Liefs Juffie
Juffie, spannend! Als ze geen zaad vinden morgen, worden je eitjes dan berucht met donorzaad? of zijn ze dan verloren? hoe zat dat ook alweer? Dreamer, you lucky bastard Wat spaaaaaaaannend!!!!Whieeehoeeee ik zeg hardstikke zwanger Juna, knuff meis. Hopelijk voel je je snel beter. Ik kan jullie allemaal niet bijhouden hoor, dus sorry voor degenen die ik overgeslagen ben... Hier ei eindelijk gevonden, mn ei wilde niet springen....maar nu word ik 30 april ongesteld en gaat het circus beginnen!!!
Yessss Juffie super!! Dreamer 2de lichte streepje ook top!!! Altijd handig om ook andere testen te doen maar heb een goed gevoel bij je! Bob hopelijk jij zonder alcohol op vakantie blijf duimen hoor. Dames heb morgen een echo heb ut even geregeld!
Panter: de tese is ook donderdag niet morgen Als ze niks gaan vinden dan worden mijn eicellen ingevroren, dan willen we inderdaad met donor doen, maar dokter. s wil er niks van weten, hij is ervan overtuigd dat ze iets gaan vinden.... laten we het hopen.
Panter: eh eh eindelijk je ei...mooi op een leuke feestdag begin het circus! Spannend meissssss komt goed deze ronde hoor! Knuffel
Yes juffie wat goed!!! Heerlijk idee!! Sterkte voor jou en juffie man!!! Bikkels!! @Panter yehaa!!! Wat tof!! Een ei hoort erbij!! Op naar de volgende grote stap @juna maak je je zo erg zorgen meis? Wel heerlijk even gluren naar jullie beebje Top nieuws meiden!!! Ik duim voor nog meer goed nieuws!! Liefs
Ja bob en vraag me niet waarom....ben er heel wispelturig in maar heb altijd moeite met positief blijven slechte eigenschap van me!
katek: je gaat over de 40 weken heen man! of er moet vandaag of morgen nog wat gaan gebeuren.   juffie: hoop dat de punctie door kan gaan voor je. wel echt balen dat je je zo slecht voelt.   juna: ik snap je angst heel goed hoor, kan alleen maar zeggen probeer te genieten, je hebt een wodertje in je buik... de 12 weken grens ben je bijna voorbij. enne wat je vooral NIET moet gaan doen is van doe doemzwangerverhalen gaan lezen waarbij t dus wel fout gegaan is, dus daar leg ik bij deze een verbod op voor je oke! maar probeer een beetje relax te doen, stress is niet goed he! ik denk dat trouwens nu ook, als ik zwanger ben ga ik alleen maar genieten ervan.. maar denk dat ik dezelfde angst zal hebben.   dreamer: ja een dopetone aanschaffen is idd een goede optie, ik denk dat mocht t ooit zover komen hier ik er direct een aanschaf!   bob: ja vind het ook super spannend weer! ik ga der weer vol tegenaan hoor!! hoop dat je NIET aan de drank kan op vakantie!!   juffie: fijn dat alles door gaat!   panter: jeej ei! en nu weer starten met alles.. spannend!!!
Dank je wel DA niemand om me heen snapt het ook iedereen is super lief voor me maar jullie snappen mij tenminste elke x als ik een echo heb gehad gaat ut een week goed gaat dus een dure zwangerschap worden million dollar baby ahahah nee volgende week nog 12 weken echo en dan hopelijk even gerustgesteld....hoe is het met jou da?
juna: is dan een angelsound ofzo niks voor jullie? kun je zelf t hartje luisteren als je er behoefte aan hebt.. hier gaat alles goed.. over een paar daagjes beginnen met ovutesten, vind allemaal erg spannend, denk ook echt dat ik daardoor een laat ei ga krijgen..maar goed als der maar een komt haha
Ja DA beter laat dan nooit spannend om weer te beginnen eh brrr! Op na een plakkertje! Ja ik heb zoiets gekregen maar durf t nog niet te gebruiken ooowwhh sorry hoor ben zo raar af en toe