Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweet jij schiet lekker op zeg!! nog eventjes en je hebt je kleintje in je armen... ja hopelijk kan ik ook goed spul krijgen en het allemaal goed voor de jeuk helpt...

panter wat goed meis toch tp!!! en wat fijn dat je bm goed schoon was!!heel veel succes meid!!!

zonnestraal jeetje wat schrikken meid!! lekker rustig aan doen meid...

anna fijn fat het nu doorgezet heeft.. verschrikkelijk is het als het mislukt is en je niet ongi wordt..

bob lekker wezen shoppen dus!!! hihi

iedereen een dikke knuffel!!

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Zo ik lig in bed... Ben me toch een potje zenuwachtig.. hoop dat ik kan slapen.. ben blij als t morgen achter de rug is...

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA sterkte meis!! Hoop dat het allemaal erg mee valt en dat het zo voorbij is! Toi,toi, toi!!! De duimen draaien voor je!!

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dames dank allemaal!

Voel me gebroken, alles doet zeer.

DA, vandaag zijn m'n gedachten bij jou!! Heel veel sterkte meis!!!

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @da denk aan je vandaag!

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey,

dank jullie,

ben echt zo zenuwachtig! :( heb buikpijn ervan, voel me niet zo lekker. en als ik zenuwachtig ben zit ik erg vaak op de wc, zo ook vandaag.. dalijk toch maar even wat proberen te eten.. oh wat ben ik blij als ik straks weer thuis ben!

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    da succes vandaag!!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA, sterkte!! Ik hoop dat het meevalt!!!

9. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes DA, ik hoop ook dat het meevalt.

@ beterschap zonnestraal, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent.

@ sweet, ik herken wel wat je beschrijft, kan goed van het indalen komen. Leuk & spannend dat jij de volgende hier bent. :) Kijk je uit naar de bevalling of zie je er tegenop?

@ panter, dan blijf ik ook geheimpjes aan je denken en duimen...

zo, moet weer aan het werk. Liefs iedreeen *zwaai*

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    DA hoe is het gegaan meissie?? Dikke knuffel

Kiyeko ik ken ut niet sorry.......hier ook flink aan ut denken voor een vakantie zou echt niet weten waarheen zolang ik maar niet hoef te vliegen brrr
    Nouw hier is niets te doen op ut werk dus ben zelf in de kappeersstoel gaan zitten hihihi

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey,

ik had me vergist in de afspraak, moesten om 11.50 ipv 11.10... dus hebben nog extra lang kunnen wachten.

in de wachtkamer was nog een vrouw voor me, die was heel zachtjes aan t zingen, kei irritant!

maar eindelijk waren we aan de beurd, mocht me uitkleden en plaats nemen.. eerst die eendebek, moest ze een stuk of 3/4 x op de plek duwen auw!:$

maar goed, ik hoorde hier van alle verhalen dat je een kapje om je bmm kreeg maar dat kreeg ik dus niet, er werd een slangetje ingebracht, en daar werd een ballonnetje opgeblazen ipv dat kapje, het doorspuiten zelf was vrij pijnlijk, maar goed te doen. alles zag er goed uit. zijn daarna nog even gaan winkelen en wat boodschapjes gaan halen :D

voel me verder goed, heeeeel in de verte licht buikpijn, maar niet storend ofzo! nou ben blij dat het achter de rug is!

12. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    DA fijn om te lezen dat alles goed is gegaan! Hoe nu verder? Deze cyclus geen iui toch?

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nee nu wachten tot ik ongi word, zit vandaag op dag 19, en heb volgens mij wel een ei gehad.. en daarna gaan we weer iui verder.. mocht ik weer een lange cyclus hebben. moet ik meteen aan de bel trekken

14. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    DA, ook weer achter de rug meis!! En alles is goed doorgankelijk enzo???
    En nu......?
    Nu ben je sowieso de eerste 3 mnd (of was het nou 6 mnd :() extra vruchtbaar :D.

Kiyeko, kan je niet helpen helaas.

Nesteldrang is in erge mate aanwezig hier ;).

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    DA hopelijk verloopt je cyclus gewoon normaal nu en is de volgende ronde raak. Geloof dat ze zeggen dat je 3 maanden verhoogde kans hebt na een hsg.

Zonnestraal hoe is het met je? Beetje kunnen slapen?

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bailey, heb slecht geslapen....kan me namelijk niet zo goed omdraaien. Verder gaat het wel, lekker gepoetst in huis. Lopen gaat namelijk het beste ;).
    Hoest met jou meis?

17. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Zonnestraal auw klinkt pijnlijk, ik hoop dat je snel weer van de pijn af bent. En zitten misschien op een zwembandje?
    Lekker aan de poets geweest, dat zou ik ook wel willen. Ik doe elke dag iets, soms teveel dan wordt ik meteen gestraft met harde buiken.
    Verder gaat het best goed, heb weer wat vertrouwen in mijn lichaam dat voelt fijn.

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Oh gelukkig!! Zo kun je misschien tussendoor toch nog even genieten! En wat goed dat je naar je lichaam luistert (harder buiken). Lijkt me zo fijn dat wanneer ik de 28wk gepasseerd ben....niet dat dan alles zorgeloos is hoor. Dat bedoel ik niet, maar zou mij een beetje meer rust geven in m'n kop.

Doe rustig aan jij!! Knuf.

19. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Ik snap je helemaal, nu ik de 28 weken voorbij ben voel ik me beter. Mocht er.nu weer iets gebeuren is de kans groter dat het goed komt. Het is soms wel lastig maar ik probeer zo goed mogelijk naar mijn lichaam te luisteren.
    Dank je jij ook een dikke knuffel terug

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zooo raar
    Gister bloed nu weer alleen bruinverlies
    Verder niks