Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Kipjes, succes de komende dagen! Doe maar rustig aan!

Juna, sterkte!! Knuffel!!!

2. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Dreamer, knuffel!

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juna, wijffie toch.....denk dat je zoveel stress hebt gehad!! En logisch hoor met je mamsie! Hopelijk is hartslag beebje gezakt en is alles goed nu!

Kipjes, jij bent gewoon bijna mama! Spannend hè!! Wie had dat gedacht meis. 5,5jr medische molen!! En nu...nu word je mama!! :D
    Van een heel mooi wondertje!!

Dreamer, duim duim duim vrijdag!! Please laat hematoom weg of minder zijn!!

DA :D, misselijk en kotsen :D. Sorry meis, maar klinkt als muziek in m'n oren uhhhh...ogen bedoel ik :p.
    Emasefane helpt, ff aan de huisarts vragen.

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes vervelend zeg die zwangerschapsvergiftiging. wel rustig aan doen de laatste daagjes!! alvast heel veel succes voor zondag!! hopelijk is jullie mannetje er snel!!

juna jij ook rustig aan doen!!

dreamer dikke knuffel!! ook jij rustig aan doen!!

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Juna: Hoe is het nu meissie? Wat een dag voor je zeg pfff! Hopelijk kun je lekker slapen en is morgen alles weer rustig.

Kipjes: Denk goed aan jezelf en jullie manneke, bij twijfel meteen bellen! Zondag duurt nog ff. Hou je goed meissie!

Ego: Wij gaan zo vertrekken hebben om half 9 de 3D echo, ben reuze benieuwd hopelijk werkt ze een beetje mee, en hebben we mooie plaatjes! Ze is wel SUPER druk. Gelukkig heb ik de placenta aan de voorkant anders had ik het niet mee willen maken haha.
    Vanmiddag had ik een hele scheve buik, een hele bult aan de rechter kant, was ook hard maar links niet, heel raar...

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoi meiden ik ben thuis gelukkig. Heb me eigen vandaag compleet van streek genaajt. En dat heeft babe gemerkt :( zielig. Voel me zo schuldig. Maar mijn mama oei oei daar mag niemand aankomen..maar ze hoeft geen verder onderzoek dus ik ben super blij!!!!! Volgende week nog wel een x uitslag.maar het voelt goed. Nu kan ik me voor de volke 100% focussen op ons beebje. Vind mezelf zo dom......dat ik me alleen maar focus op mijn moeder

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Niks doms aan Juna, heel begrijpelijk hoor! Ik zou hetzelfde hebben gehad. Lekker in bed en bedje in!
    Rustig aan meis

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dank je wel juffie.......het is zo fyn dat ik hier van me af kan schrijven......durf tegen niemand te zeggen dat ik me schuldig voel grrr ik fa nu lekker in bed liggen xxxxx reageer morgen op iedereen meiden

Zwaai zwaai

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @kipjes wow aanstaande zondag al inleiden...brrrrrrr...spannend meid hihihi...oh wat gaaf!! Jullie gaan gewoon heel snel jullie mooie mannetje ontmoeten!! Hou je rustig meid en succes met de echte laatste loodjes...dikke knuffel!!

@juna stresskip :D Gelukkig waren zowel de uitslag van je mams goed als die van jou en de beeb!!
    Dikke knuf meid!

@alle lieve andere meiden dikke knuf!!!

Liefs xx

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoi nachtbraker

ik wilde net wat typen kan niet meer slapen heb zon erge rugpijn en misselijk ppffttt....weet niet meer hoe ik moet gaan liggen of zitten of staan en een druk vanuit ondere.....grrr wat ben ik toch een klaag muts

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juna hahaha ook goedemorgen :D
    Ik vind je helemaal geen klaagmuts hihihi
    Wellicht wil iets kleins eten en drinken helpen?
    Hier al om 4u wakker en kan niet meer slapen...lig niet lekker en kan m'n draai niet vinden hahaha
    Dus dan maar internetten op m'n iPhone :D
    Hoop dat de misselijkheid snel weg is en vanmiddag mss lekker even plat :D

Knuf!!

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Jah laat ik dat maar eens doen Bobje zit nu in kleermakerszit op de bank en dat verlicht hihi........hoe issie verder met jou?? Moet jij straks niet werken?? En nog op controle geweest??

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Yep ik moet gewoon weer werken, deze week werk ik 5 dagen vanwege een netwerkdag vrijdag...gelukkig is het lekker dichtbij huis dat scheelt :D
    Pas volgende week weer controle 18 okt en 22 okt pret echo, alweer de laatste pret echo tijd gaat echt ineens hard :D
    Nog 6 weken werken hierna en dan verlof, kijk er erg naar uit...
    Dit weekend klusweekend in de babykamer en de laatste spulletjes halen voor de beeb en dan zh tas klaar maken, en bevalplan maken want dat gaan we bespreken 18 okt bij de vk...hier heeft de vk zelf om gevraagd...
    Hebben nu 6 puntjes die voor ons belangrijk zijn...komt ineens allemaal heel dichtbij hahaha...heel gek gevoel :D

Doe rustig aan en lekker chillen vandaag :D

Xx

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ooh bob wat vliegt de tijd zeg. Wel pittig nu wakker en dalyk werken. En weer een druk klusweekend. Bobbobbob toch hihih :p

Wel leuk pretecho......hier geen bevalplan gemaakt.

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes ohh wat spannend volgende week jullie ventje zien :)

@juna fijn dat met je mama goed is.

@all ik merk dat 32 uur werken weer f flink wennen is.ben zo moe nog
    Vandaag tot 1 uur werken en ga vanmiddag dutje doen
    Merk ook dat nu alle spanning eruit komt
    Daarom kruip ik ook ff in mn holletje hihi en ben snel weer terug
    In nov.hopelijk met goed nieuws dat we verder kunnen

Ik denk aan jullie xx

16. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    [FONT=&quot]hallo allemaal, wat is hier weer veel gebeurt!

@ kipjes, heel veel sterkte met de laatste loodjes. Het is echt niet eerlijk dat je zo veel spannende momenten in de zwangerschap moet hebben. Ik duim dat jullie mannetje de laatste dagen nog even flink aankomt en dat het een fijne bevalling wordt.

@ anna, neem lekker de tijd om bij te komen.

@ juna, voel je al weer wat meer rust na dit goede nieuws? Wie weet moet je lichaam de stress eerst nog even kwijt. Helpt heet douchen bij de rugpijn?

@ nachtbrakertje bob :D knap dat je er niet chagrijnig van wordt en het werken nog volhoud. Hoewel het zeker meehelpt dat je de weken tot verlof nu kunt gaan aftellen, toch?
    zon bevallingsplan is echt een goede zaak, zeker als de VK er waarde aan hecht. Omdat het persen te lang duurde zijn wij helaas alsnog in het ZH beland, en de verloskundige heeft zich als een leeuwin opgesteld en onze wensen die wij in het bevallingsplan hadden staan verdedigt. Ik ben er nog steeds blij om, want ze heeft ervoor gezorgd dat er echt naar onze wensen geluisterd werd.

@ juffie, hoe gaat het met jou en de beebie? Heb je nog veel harde buiken? Het is idd goed mogelijk dat je van jezelf gewoon een wat kortere bmm hebt. Mijne was bij 27 weken korter dan 2 cm en ik ben ook nog tot 40+5 doorgehobbeld. ;)

@ ricmar, duimpjes draaien.

@ panter, hoe is het met je? vind je wat afleiding en moed om in november weer door te starten?

@ ook, sterkte met al het gedoe van je ex-schoonfamilie.

@ DA, gaat het een beetje? Wanneer heb je de eerste controle/echo? ik duim heel hard dat alles goed is en ook dat de misselijkheid snel minder wordt.

@ mama's, alles goed met jullie en de kleintjes?

Onze prins heerlijk groeit als kool en wordt steeds ondeugender en lolliger. Kruipen lukt nog niet echt, hij tijgert een beetje en rolt anders de hele kamer door.
    Wij hebben de eerste echt hoge koorts goed doorstaan, hij had boven de 40. Na een dag extra drinken en vertroetelen was hij weer helemaal beter. Ik geef nog 3-4x per dag bv en ga dit nu langzaam afbouwen. Ben nog zo lang doorgegaan omdat onze kleine alle soorten kv pertinent weigert. ;)
    Inmiddels is hij zo groot en ben ik het kolven zo beu dat wij langzaam ermee stoppen. Vind het ergens wel jammer, tegen alle verwachtingen in heb ik het als iets heeeel moois & bijzonders ervaren.

Hele fijne dag allemaal & lg aan iedereen die ik vergeten ben.[/FONT]

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kipjes, spannend!
    Hebben ze al gezegd hoe ze gaan inleiden?
    Wel goed jezelf in de gaten houden, bij rare pijn of klachten meteen bellen.
    Geniet van de laatste daagjes en maak nog wat mooie buikfotos nu het nog kan.
    Succes met de bevalling!

Juna, logisch dat je zo gestressed was.
    Nu proberen te ontspannen en genieten.

Is lastig reageren zo, maar denk aan jullie!

18. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ dreamer, hoe gaat het? net pas even teruggelezen wat er allemaal gebeurt is! wanneer heb jij de volgende echo? ik hoop dat alles goed komt en het hematoom op een ongevaarlijke plaats zit.

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Iluna: Hier gaat het wel ok, baal ervan dat ik nu weer zo onzeker ben, dat wil ik niet maar ja. beebje doet het super goed, heb nog steeds wel harde buiken, maar niet meer zoveel en merkbaar als afgelopen week. Sommige hebben dat gewoon vaker zei mijn vk vanmorgen, ik probeer me er niet te druk over te maken. Ik hoop ook dat ik het netjes kan uitlopen, en dat het niet meer veranderd verder.

Wat fijn dat bij jullie alles lekker gaat. Koorts lijkt me erg zielig bij zo een kleintje. gelukkig is die er weer bovenop, lekker knuffelen en spelen! Ik kan niet wachten tot het zover is hier.

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    ego: Gisteravond pretecho gehad, onze meis was niet erg bereid mee te werken, ze was het wel zat volgens mij dat gepor aan mijn buik haha. Toch liet ze eventjes haar mooie gezichtje zien, zoo leuk. Verder was ze ook gemeten en groeit ze precies volgens de lijn, gewicht was nu ongeveer 992 gram dus flinke tante!
    heb de 2 leukste foto's in mijn album gezet.

Deel Deze Pagina